Het is niet erg hard, maar ik vind het wel verontrustend klinken. Alsof die honden gefrustreerd zijn door iets. Misschien de dierenbescherming op zijn dak sturen om te laten onderzoeken.quote:Op zondag 13 november 2016 10:17 schreef Kizu het volgende:
Hier nog een video die ik graag wil delen.
Zondag 13-11-2016 om 10:00
Gefilmd vanuit onze slaapkamerraam.
Ik heb nogmaals emails gestuurd naar onze wijkagent en naar de gemeente hierover,
Zodra ik informatie heb gehoord van hun deel ik dit met jullie.
Dit went niet. Vind dit zielig voor die honden.quote:Op zondag 13 november 2016 18:07 schreef GX185 het volgende:
Maar om er ook nog iets positiefs van te maken, alle geluiden wennen.
Ter bescherming???? Kan je beter een alarmsysteem kopen.quote:Op dinsdag 23 augustus 2016 09:49 schreef Gia het volgende:
[..]
Wij hebben ook een Duitse herder, een oudduitse herder om precies te zijn. Niet bedrijfsmatig, we fokken er niet mee. Als we dat wel zouden doen, had niemand daar last van, want het is een reu.
Wij hebben die wel ter bescherming, dus hij moet blaffen als er iemand ons terrein betreedt. Blaffen is waarschuwen. Hij is nu bijna 16 maanden, dus nog in de puberteit en nog in de opvoedingsfase. Hij blaft dus inderdaad ook als er iemand langs onze schutting loopt, wat wij niet willen. Ik roep hem dan tot de orde, wat nog niet altijd meteen lukt.
Blaffende hond waakt niet!quote:Op maandag 14 november 2016 07:37 schreef Gia het volgende:
[..]
Het is niet erg hard, maar ik vind het wel verontrustend klinken. Alsof die honden gefrustreerd zijn door iets. Misschien de dierenbescherming op zijn dak sturen om te laten onderzoeken.
Honden horen niet te janken.
Blaffen, omdat ze waken is normaal. Dit gejengel niet.
Tuurlijk wel. Zo'n blaf schrikt eventuele inbrekers echt wel af.quote:
Dat is echt de misvatting van de eeuw.quote:
Het geeft een valse veiligheid. Een goede inbreker heeft geen boodschap aan een hond. Giftige worst, urine van een loopse teef.quote:Op dinsdag 15 november 2016 09:04 schreef erodome het volgende:
[..]
Dat is echt de misvatting van de eeuw.
Ten eerste schrikt het af, inbrekers worden niet graag betrapt en vertraagd. Ten 2de is de kans erg groot dat die blaffende hond ook gewoon zijn tanden gebruikt als je ongevraagd binnen komt.
Worst werkt alleen als je het die hond kunt voeren vanaf een afstand. Dat kun je bij die van ons niet, want die is 's nachts binnen. Die blaft wel als hij in de tuin iets hoort. Zodra een inbreker de deur opent, dan is hij met die worst al te laat en zijn wij allang wakker. Wij slapen beneden, dus zijn er snel bij. Wat dan weer een gelukje is voor de inbreker, want wellicht krijgen wij onze hond wel van hem af.quote:Op dinsdag 15 november 2016 16:28 schreef thekolere het volgende:
[..]
Het geeft een valse veiligheid. Een goede inbreker heeft geen boodschap aan een hond. Giftige worst, urine van een loopse teef.
Honden van een kennis hebben een kregen een slaapmiddel via stuk worst. Bedrijf leeg gehaald.
Waakhond, ik heb mijn vraagtekens erbij. Liever een alarmsysteem. Die is moeilijker uit te schakelen.
Als je honden echt als bewaking wil hebben dan moet je ze daar ook naar opvoeden. Dus geen voedsel aannemen van vreemden. Alleen met jouw toestemming van anderen aan mogen pakken en al zeer zeker niet van de grond eten. Is trouwens voor elke hond een goede training, zelfs zonder bewakingsdoel (altijd fijn als jouw leuke huishondje die paardendrol wel gewoon vorbij looptquote:Op dinsdag 15 november 2016 16:28 schreef thekolere het volgende:
[..]
Het geeft een valse veiligheid. Een goede inbreker heeft geen boodschap aan een hond. Giftige worst, urine van een loopse teef.
Honden van een kennis hebben een kregen een slaapmiddel via stuk worst. Bedrijf leeg gehaald.
Waakhond, ik heb mijn vraagtekens erbij. Liever een alarmsysteem. Die is moeilijker uit te schakelen.
Dit dus idd. En als je die hond ook nog eens leert niets zonder toestemming van jou aan te nemen van iemand en niet van de grond te eten kunnen ze zwaaien met hun worstje zoveel als ze willen, maar zal het geen enkele zin hebben.quote:Op dinsdag 15 november 2016 16:39 schreef Gia het volgende:
[..]
Worst werkt alleen als je het die hond kunt voeren vanaf een afstand. Dat kun je bij die van ons niet, want die is 's nachts binnen. Die blaft wel als hij in de tuin iets hoort. Zodra een inbreker de deur opent, dan is hij met die worst al te laat en zijn wij allang wakker. Wij slapen beneden, dus zijn er snel bij. Wat dan weer een gelukje is voor de inbreker, want wellicht krijgen wij onze hond wel van hem af.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |