quote:Op zondag 21 augustus 2016 17:56 schreef Frozen-assassin het volgende:
Volgens 1 minuut per 5km regel kan Peter nog terugkomen
Péraud mis ik hier ook een beetje.quote:Op zondag 21 augustus 2016 17:56 schreef banaantjeEE het volgende:
Jammer dat Sven Nijs niet meer meedoet...
Ik heb 5 jaar in de jeugd bij een club gezeten, nu doe ik t een enkele keer per jaar nog alleen.quote:Op zondag 21 augustus 2016 17:55 schreef Joezi het volgende:
[..]
Waarom MTB je niet meer, misschien kunnen we een FOK! team beginnen
Hij is wel vaak gevallen voor iemand die 'goed kan sturen'.quote:Op zondag 21 augustus 2016 17:57 schreef ZakaRosa het volgende:
[..]
Péraud mis ik hier ook een beetje.
Dan hadden we tenminste kunnen blijven kijken.quote:Op zondag 21 augustus 2016 17:56 schreef banaantjeEE het volgende:
Die heeft al last van de warmte als het 12 graden is. Dit is niks voor hem.quote:Op zondag 21 augustus 2016 17:56 schreef banaantjeEE het volgende:
Van Aert is wel een mindere stuurman als Nys.quote:Op zondag 21 augustus 2016 17:59 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Die heeft al last van de warmte als het 12 graden is. Dit is niks voor hem.
Van Aert moet dit wel kunnen, maar dit past niet in de voorbereiding op het veldritseizoen.
Klopt, dat is ook waar, maar puur op power kan hij met deze mannen wel mee.quote:Op zondag 21 augustus 2016 17:59 schreef ZakaRosa het volgende:
[..]
Van Aert is wel een mindere stuurman als Nys.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |