WELquote:
Er scheen hentaigenot te zijn op Lowlands.quote:
Ja, later in de nacht gaan je ogen steeds dichter zitten.quote:Op maandag 22 augustus 2016 01:05 schreef marimbondo het volgende:
Krijgen we niet een voorproefje van Tokyo te zien ook?
quote:Op maandag 22 augustus 2016 01:06 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dit is niet mijn forum en noem me geen kutmod.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
nee dat bleek uiteindelijk Yuri van Gelder te zijnquote:Op maandag 22 augustus 2016 01:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Er scheen hentaigenot te zijn op Lowlands.
Omdat ze niet hebben gewonnen, niet tweede, en niet derde zijn geworden.quote:Op maandag 22 augustus 2016 01:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik heb trouwens een prangende vraag.
Waarom heeft Guatemala geen medaille binnengehaald?
Oké Pascanusquote:Op maandag 22 augustus 2016 01:07 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Hou verdomme je bek tegen Stijn ja.
Jij hebt ze gewoon gejinxtquote:Op maandag 22 augustus 2016 01:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
quote:Op maandag 22 augustus 2016 01:08 schreef Aguero het volgende:
In Tokio verwacht ik wel meer van de openings- en sluitingsceremonie.
Aziatisch land, die pakken altijd uit. Groots, extremer, alles voor aanzienquote:Op maandag 22 augustus 2016 01:08 schreef Aguero het volgende:
Lijkt die tattoo van Neymar wel.quote:
Absoluut.quote:Op maandag 22 augustus 2016 01:08 schreef Aguero het volgende:
Dat is wel een interessante vraag eigenlijkquote:Op maandag 22 augustus 2016 01:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
Maradonna gaat streaken.quote:
Bedankt voor de medemenselijkheid. Mensenmensen kunnen er niet genoeg zijn.quote:Op maandag 22 augustus 2016 01:07 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Hou verdomme je bek tegen Stijn ja.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |