Want je wil graag zelf op zoek gaan naar een vrouw uit een willekeurig land dat geen Nederland is?quote:Op zondag 21 augustus 2016 13:13 schreef LeesFoknl het volgende:
Wil het graag hebben over alles wat hiermee te maken heeft (in de ruimste zin des woords), van kennismaken, dating sites tot vereisten voor visum etc etc.
Hij zou voor iemand hier een topic over schrijvenquote:Op zondag 21 augustus 2016 13:15 schreef FredvZ het volgende:
[..]
Want je wil graag zelf op zoek gaan naar een vrouw uit een willekeurig land dat geen Nederland is?
Kunnen we het, neen, moeten we het beslist ook over hebben.quote:Op zondag 21 augustus 2016 13:15 schreef Fatoeman het volgende:
Ik vind het altijd een schemerig wereldje. Volgens mij is er zelden sprake van echte liefde en gaat het de partner dan ook meer om de financiën en een betere toekomst
Ik heb tijd een gedate met een meid uit Rusland, ontmoet tijdens vakantie op de Domicaanse Republiek en achteraf heeft er onder water altijd wel iets bij haar gezeten dat het om meer ging dan alleen liefde inderdaad. Leuke meid, leuke tijd gehad, maar echt toekomst had het niet.quote:Op zondag 21 augustus 2016 13:15 schreef Fatoeman het volgende:
Ik vind het altijd een schemerig wereldje. Volgens mij is er zelden sprake van echte liefde en gaat het de partner dan ook meer om de financiën en een betere toekomst
Haha, neen, ik woonde jaren in Azie en heb een Aziatische vrouw. Zal graag mijn "ervaringen" en die van mijn vrouw hierin verwerken.quote:Op zondag 21 augustus 2016 13:15 schreef FredvZ het volgende:
[..]
Want je wil graag zelf op zoek gaan naar een vrouw uit een willekeurig land dat geen Nederland is?
Precies, daarom ben ik ook niet van de datingsites zoals thaicupid enzo. Zoals iedereen hier weet val ik op buitenlandse meiden, maar ik kijk dan wel gewoon in nederland. Als ik in het buitenland een leuke meid ontmoet zou ik wel kijken of ze een goed salaris daar heeft en goed rond kan komen om te voorkomen dat ik de melkkoe benquote:Op zondag 21 augustus 2016 13:18 schreef FredvZ het volgende:
[..]
Ik heb tijd een gedate met een meid uit Rusland, ontmoet tijdens vakantie op de Domicaanse Republiek en achteraf heeft er onder water altijd wel iets bij haar gezeten dat het om meer ging dan alleen liefde inderdaad. Leuke meid, leuke tijd gehad, maar echt toekomst had het niet.
Het is natuurlijk niet onmogelijk om een relatie te beginnen met iemand uit een ander land, maar als je via datingssites echt op zoek gaat moet je goed uit kijken dat je niet iemand treft die je misbruikt als ticket naar het westen.
Who cares?quote:Op zondag 21 augustus 2016 13:15 schreef Fatoeman het volgende:
Dat is meer sociaal dan economisch.quote:Op zondag 21 augustus 2016 13:25 schreef Hyperdude het volgende:
In NL is partnerkeuze toch ook vaak, mede, sociaal-economisch bepaald? Ken niet veel chirurgen die de schoonmaakster van hun dromen achterna zitten.
En je vrouw ben je bewust daar gaan zoeken? Hoe ging dat in zijn werk dan?quote:Op zondag 21 augustus 2016 13:19 schreef LeesFoknl het volgende:
[..]
Haha, neen, ik woonde jaren in Azie en heb een Aziatische vrouw. Zal graag mijn "ervaringen" en die van mijn vrouw hierin verwerken.
![]()
Hier ging het laatst thuis over dat de nl vrouwen hier in huis geen kado's willen krijgen van de geliefde. Ik zo zeggen van ja de romantiek is er wel vanaf, typisch nl vrouw. Zo jongen, kon je lachen hoor. Die woede-uitbarstingquote:Op zondag 21 augustus 2016 13:58 schreef Aiciu het volgende:
Dat zou voor mij alleen werken met een Italiaanse.
Naar andere landen ben ik veel minder bereid om naartoe te reizen, mede omdat ik daardoor minder vaak naar Italië kan. En het is ook belangrijk dat zij ook naar Nederland wil reizen en hier financiën voor heeft.
Er zijn genoeg leuke niet-Nederlandse vrouwen in Nederland. Alleen moet je oppassen dat ze niet Vernederlandst zijn, want dan heb je er nog niks aan
Cadeaus krijgen of geven is dan ook totaal niet romantisch.quote:Op zondag 21 augustus 2016 14:09 schreef Fatoeman het volgende:
[..]
Hier ging het laatst thuis over dat de nl vrouwen hier in huis geen kado's willen krijgen van de geliefde. Ik zo zeggen van ja de romantiek is er wel vanaf, typisch nl vrouw. Zo jongen, kon je lachen hoor. Die woede-uitbarsting
Een klein kadootje als waardering is vanuit de man gezien wel romantisch.quote:Op zondag 21 augustus 2016 14:23 schreef Kamina het volgende:
[..]
Cadeaus krijgen of geven is dan ook totaal niet romantisch.
Buitenlandse vrouwen? Prima als je te matig bent voor je eigen vijver. Heb ik geen last van.
quote:Op zondag 21 augustus 2016 14:09 schreef Fatoeman het volgende:
[..]
Hier ging het laatst thuis over dat de nl vrouwen hier in huis geen kado's willen krijgen van de geliefde. Ik zo zeggen van ja de romantiek is er wel vanaf, typisch nl vrouw. Zo jongen, kon je lachen hoor. Die woede-uitbarsting
Valt best wel mee, er zijn best nog wel lieve Nederlandse vrouwen die moeite voor hun vriend/man/partner doen.quote:Op zondag 21 augustus 2016 15:27 schreef Fatoeman het volgende:
[..]
Ja, heet gebakken die nl vrouwen. En niet op de positieve manier
Hahaha ja dat accent is ook erg mooiquote:Op zondag 21 augustus 2016 15:28 schreef Elvi het volgende:
Nou, een leuke vent uit Australië zeg ik geen nee tegen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |