Nee dat zou ik nooit doenquote:Op maandag 22 augustus 2016 20:39 schreef Maraca het volgende:
[..]
En jij bent ook niet over mij heengereden
Is je nieuwe werk locatie nog een beetje truck toegankelijkquote:
Kun je met je truck een beetje makkelijk rijden op de grachtengordel van Amsterdam?quote:Op maandag 22 augustus 2016 20:52 schreef WcPot het volgende:
[..]
Is je nieuwe werk locatie nog een beetje truck toegankelijk
Dat gaat niet lukkenquote:Op maandag 22 augustus 2016 20:53 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Kun je met je truck een beetje makkelijk rijden op de grachtengordel van Amsterdam?
Vorige week was ik nog in Amsterdam. Ik was blij dat ik dat dorp weer uit mocht.quote:
Hahaha ja. Voor werk ok, maar ik zou er niet willen wonenquote:Op maandag 22 augustus 2016 20:58 schreef WcPot het volgende:
[..]
Vorige week was ik nog in Amsterdam. Ik was blij dat ik dat dorp weer uit mocht.
Eerste stop in Amsterdam was Jan van Galenstraat. En de tweede was de Aalsmeerweg in Amsterdam. De weg was wel goed te doen alleen zie maar eens een auto van 16.5meter ergens te parkeren.quote:Op maandag 22 augustus 2016 21:01 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Hahaha ja. Voor werk ok, maar ik zou er niet willen wonen
Jaquote:Op maandag 22 augustus 2016 21:20 schreef WcPot het volgende:
Stu ga jij dan het zelfde soort werk weer doen maar dan bij een ander bedrijf
Je hebt de baan!!! Gefeliciteerd!!!!quote:Op maandag 22 augustus 2016 20:53 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Kun je met je truck een beetje makkelijk rijden op de grachtengordel van Amsterdam?
Jaaaaaaaaquote:Op maandag 22 augustus 2016 21:28 schreef Maraca het volgende:
[..]
Je hebt de baan!!! Gefeliciteerd!!!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |