Ahhh ja okee snap ik!quote:Op zondag 21 augustus 2016 20:05 schreef Melting het volgende:
[..]
Nee hoor. Dat doe ik bijna elke avond. Even je gedachten uitschakelen. Anders ga ik na liggen denken in bed, en slaap ik nog slechter. En dat terwijl het de laatste tijd redelijk ging.
Zo'n maler lijk je me niet...quote:Op zondag 21 augustus 2016 20:05 schreef Melting het volgende:
[..]
Nee hoor. Dat doe ik bijna elke avond. Even je gedachten uitschakelen. Anders ga ik na liggen denken in bed, en slaap ik nog slechter. En dat terwijl het de laatste tijd redelijk ging.
Het is ook niet echt malen.quote:
quote:Op zondag 21 augustus 2016 20:08 schreef Piet_Piraat het volgende:
20:10 - 22:00 DJ PP - Zondagavond tunes.
Is dat niet 'malen'?quote:Op zondag 21 augustus 2016 20:08 schreef Melting het volgende:
[..]
Het is ook niet echt malen.
Het is nadenken over de meest onbenullige dingen.
quote:Op zondag 21 augustus 2016 20:08 schreef Piet_Piraat het volgende:
20:10 - 22:00 DJ PP - Zondagavond tunes.
Ga je Exodus draaien?quote:
Ah.... ik dacht dat dat was als je over iets na bleef denken. Bij mij is het meestal even en dan skip ik alweer.quote:Op zondag 21 augustus 2016 20:11 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Malen is denken/piekeren over kleine en grote 'problemen'...
quote:Op zondag 21 augustus 2016 20:14 schreef Melting het volgende:
Heb mezelf maar even voor woensdag op het rooster gezet.
Mad --> let op! Classic rock alert.
Dank, maar dan heb ik een BBQ wegens een verjaardag...quote:Op zondag 21 augustus 2016 20:14 schreef Melting het volgende:
Heb mezelf maar even voor woensdag op het rooster gezet.
Mad --> let op! Classic rock alert.
Is vaak kantoormateriaal. Je zou bij online bankroetveilingen kunnen bekijken?quote:Op zondag 21 augustus 2016 20:16 schreef Melting het volgende:
Vraagje:
weet iemand van jullie toevallig waar ik een U-bureau kan kopen?
Of wat het kost om iets te laten maken?
Met U-bureau bedoel ik zoiets:
[ afbeelding ]
Je bent een fijnmaler dan...quote:Op zondag 21 augustus 2016 20:14 schreef Melting het volgende:
[..]
Ah.... ik dacht dat dat was als je over iets na bleef denken. Bij mij is het meestal even en dan skip ik alweer.
valt er niet iets te fabriceren van Ikeaspul?quote:Op zondag 21 augustus 2016 20:16 schreef Melting het volgende:
Vraagje:
weet iemand van jullie toevallig waar ik een U-bureau kan kopen?
Of wat het kost om iets te laten maken?
Met U-bureau bedoel ik zoiets:
[ afbeelding ]
Daar is het dan wel weer voor.quote:Op zondag 21 augustus 2016 20:17 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dank, maar dan heb ik een BBQ wegens een verjaardag...
Geen idee.quote:Op zondag 21 augustus 2016 20:18 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
valt er niet iets te fabriceren van Ikeaspul?
Daar heb ik wel gekeken, maar nog niets gevonden.quote:Op zondag 21 augustus 2016 20:17 schreef ToT het volgende:
[..]
Is vaak kantoormateriaal. Je zou bij online bankroetveilingen kunnen bekijken?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |