Ik heb net geslapen van 7 uur in de ochtend tot 11:20 pff. Morgen wel even inhalen.quote:Op zondag 21 augustus 2016 10:35 schreef Vlarp het volgende:
Je onderbewustzijn ordent tijdens je slaap gedachten enzo. Heb ooit eens ergens gelezen hoe dat helemaal werkt. Best fascinerend.
Maar inderdaad een nacht (goed) slapen kan wonderen doen voor je humeur.
Morgen inhalen?quote:Op zondag 21 augustus 2016 10:36 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ik heb net geslapen van 7 uur in de ochtend tot 11:20 pff. Morgen wel even inhalen.
nog 2,5weekquote:
6:25. Maar ik voel je pijnquote:Op zondag 21 augustus 2016 10:39 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Morgen inhalen?.
Ik moet morgen gewoon om 6:45 op
je geest is een bitch.quote:Op zondag 21 augustus 2016 10:31 schreef Brammetjuh94 het volgende:
Hoe kan het voelen alsof alles tegen zit en na te hebben geslapen alles perfect is?Ik snap niet hoe ik moet mensen.
quote:
Vind ik wel. Voor het grootste gedeelte. Doemijmaar wat haar op de kin en borstquote:Op zondag 21 augustus 2016 11:22 schreef Rezania het volgende:
[..]Haar =/= volwassen. Niet per se althans.
Spieren zijn ook belangrijk. Een behaarde borstkas zonder spieren ziet er ook noet echt volwassen uit.quote:Op zondag 21 augustus 2016 11:28 schreef Renesite het volgende:
[..]
Vind ik wel. Voor het grootste gedeelte. Doemijmaar wat haar op de kin en borst
Nee lange slierten borsthaar zie ik ook niet echt zitten. Als iemand het een beetje bij weet te houden dan is het opeens al een stuk prettiger.quote:Op zondag 21 augustus 2016 11:34 schreef Rezania het volgende:
[..]
Spieren zijn ook belangrijk. Een behaarde borstkas zonder spieren ziet er ook noet echt volwassen uit.
Trouwens heb ik niks tegen haar op benen en armen, maar de borst gewoon liever kaal of getrimd. Daar beneden ook getrimd graag, hoef geen haren in mijn mond tijdens het pijpen.
Spieren zonder haar?quote:Op zondag 21 augustus 2016 11:34 schreef Rezania het volgende:
[..]
Spieren zijn ook belangrijk. Een behaarde borstkas zonder spieren ziet er ook noet echt volwassen uit.
Trouwens heb ik niks tegen haar op benen en armen, maar de borst gewoon liever kaal of getrimd. Daar beneden ook getrimd graag, hoef geen haren in mijn mond tijdens het pijpen.
Plaatje doet het hier niet.quote:Op zondag 21 augustus 2016 11:37 schreef Renesite het volgende:
[..]
Spieren zonder haar?
[ afbeelding ]
Rechts is veel mannelijker.
Ik vind van niet, het ziet er imo onverzorgder uit. Als onverzorgdheid mannelijkheid is dan wil ik geen mannelijke mannen.quote:Op zondag 21 augustus 2016 11:37 schreef Renesite het volgende:
[..]
Spieren zonder haar?
[ afbeelding ]
Mijn commentaar was niet wat mannelijker was. Mijne ging om leeftijd. Een compleet haarloos lijf vind ik niks. Zeker niet "down under". Netjes bijwerken: Graag. Maar compleet smoothie dan lijkt t alsof ik op de willy van het buurkindje zuig of zoquote:Op zondag 21 augustus 2016 11:37 schreef Renesite het volgende:
[..]
Spieren zonder haar?
[ afbeelding ]
Ja, moet je dan ook iedere keer bij blijven houdenquote:Op zondag 21 augustus 2016 12:33 schreef wonderer het volgende:
Helemaal glad moet ook wel net gebeurd zijn, anders haal je je tong open aan de stoppels.
Ik ookquote:Op zondag 21 augustus 2016 12:34 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja, moet je dan ook iedere keer bij blijven houden
Da's al 1 van de redenen waarom ik een baard heb
Combi van luiheid en een huid die scheren echt niet fijn vindtquote:Op zondag 21 augustus 2016 12:35 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik ookIk had verwacht dat ik het leuker zou vinden, me eindelijk ook te kunnen scheren
Enige wat ik nu echt bijhou zijn mijn schouders
quote:Op zondag 21 augustus 2016 12:35 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik ookIk had verwacht dat ik het leuker zou vinden, me eindelijk ook te kunnen scheren
Enige wat ik nu echt bijhou zijn mijn schouders
Idem!quote:Op zondag 21 augustus 2016 13:28 schreef praisethebooty het volgende:
Ik heb van nature geen borsthaar. ¯\_(ツ)_/¯
Iedereen zelf weten wat-ie doet, maar onverzorgde baarden, (veel) rughaar en helemaal weggeschoren schaamhaar vind ik huge turn-offs.
Ken iemand die denkt dat-ie heel hip is met een baard, maar het ziet er niet uit, en die laat het nooit bij een kapper bijwerken.
Je hoeft hem toch niet bij een kapper bij te laten werken? Je kan zelf prima zien wat je doet.quote:Op zondag 21 augustus 2016 13:28 schreef praisethebooty het volgende:
Iedereen zelf weten wat-ie doet, maar onverzorgde baarden, (veel) rughaar en helemaal weggeschoren schaamhaar vind ik huge turn-offs.
Ken iemand die denkt dat-ie heel hip is met een baard, maar het ziet er niet uit, en die laat het nooit bij een kapper bijwerken.
Hoeft niet, als je het zelf kunt. Maar niet iedereen kan dat even goed.quote:Op zondag 21 augustus 2016 13:41 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Je hoeft hem toch niet bij een kapper bij te laten werken? Je kan zelf prima zien wat je doet.
People are fucktardsquote:Op zondag 21 augustus 2016 13:49 schreef praisethebooty het volgende:
[..]
Hoeft niet, als je het zelf kunt. Maar niet iedereen kan dat even goed.
Gelukshebber.quote:Op zondag 21 augustus 2016 13:28 schreef praisethebooty het volgende:
quote:
Ja, dat dus.quote:Op zondag 21 augustus 2016 13:41 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Idem!
3 haartjes rondom mijn tepel die ik eruit trek
2 links, 1 rechts?quote:Op zondag 21 augustus 2016 14:14 schreef Mortaxx het volgende:
Oh ik laat ze wel zitten. Staat wel mannelijk
Bear-ambities? :pquote:Op zondag 21 augustus 2016 14:14 schreef Mortaxx het volgende:
Oh ik laat ze wel zitten. Staat wel mannelijk
De beren links zijn Peter, Ang3l, Vlarp, Steef, Renesite, Wonderer & Gellarboy. De twink is een mengeling van de rest.quote:Op zondag 21 augustus 2016 14:40 schreef TwisterNederland het volgende:
[..]
Maar welke fokker is het?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat gaat wel ver.quote:Op zondag 21 augustus 2016 15:38 schreef praisethebooty het volgende:
De haren op mijn tenen scheer ik ook.
Je bent niet de enige.. Vingers doe ik ook.quote:Op zondag 21 augustus 2016 15:38 schreef praisethebooty het volgende:
De haren op mijn tenen scheer ik ook.
quote:Op zondag 21 augustus 2016 15:42 schreef Kaas- het volgende:
Overnacht momenteel in dit paradijsje; strandvilla op Lesbos met diverse terrassen, privestrandje, kajaks, schommel, eigen druiven, amandel, vijgen etc dat er groeit, en geen buren of mensen om ons heen of niks. Pure perfectie eigenlijk.
[ afbeelding ]
(Rechtsonder ben ik niet)
Wat lichaamsbeharing betreft - die discussie blijft toch populair hier - ik haal gewoon netjes alles weg met trimmen/scheren (zie pic van gisteren):Wat een stomme mierenfoto.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nobody exists on purpose. Nobody belongs anywhere. We're all going to die. Come watch TV.
Overnacht momenteel in dit paradijsje; strandvilla op Lesbos met diverse terrassen, privestrandje, kajaks, schommel, eigen druiven, amandel, vijgen etc dat er groeit, en geen buren of mensen om ons heen of niks. Pure perfectie eigenlijk.
[ afbeelding ]
Wat lichaamsbeharing betreft - die discussie blijft toch populair hier - ik haal gewoon netjes alles weg met trimmen/scheren (zie pic van gisteren):Wat een tiny pic.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Whyyyy?quote:Op zondag 21 augustus 2016 15:56 schreef Brammetjuh94 het volgende:
Ik wil mijn benen wat meer gaan trimmen
Ik heb het jarenlang geepileerd, waardoor ik niet eens een volle bos zou kunnen laten groeien. Maar er zit genoeg om nog te moeten scheren.quote:Op zondag 21 augustus 2016 16:22 schreef G-Pier het volgende:
Bij mij is de okselhaargroei op een gegeven moment gekapt. Twee kleine bosjes en daar blijft 't bij.
Ik vind het zelf wel best zo met mijn beenharen.quote:Op zondag 21 augustus 2016 15:56 schreef Brammetjuh94 het volgende:
Ik wil mijn benen wat meer gaan trimmen
[ afbeelding ]
Wat lichaamsbeharing betreft - die discussie blijft toch populair hier - ik haal gewoon netjes alles weg met trimmen/scheren (zie pic van gisteren):Van afstand ziet het er helemaal niet verkeerd uit. Ga eens dichterbij staan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.God created gays so fat chicks could have friends.
Wees blij?quote:Op zondag 21 augustus 2016 16:22 schreef G-Pier het volgende:
Bij mij is de okselhaargroei op een gegeven moment gekapt. Twee kleine bosjes en daar blijft 't bij.
quote:Op zondag 21 augustus 2016 16:45 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Van afstand ziet het er helemaal niet verkeerd uit. Ga eens dichterbij staan?Netjes!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ben ik ook! Maar had liever gehad dat het beneden en achter ook zou stoppen i.p.v. eindeloos doorgroeien.quote:
Dan heb je nog een keuze in haardracht.quote:Op zondag 21 augustus 2016 17:13 schreef G-Pier het volgende:
[..]
Ben ik ook! Maar had liever gehad dat het beneden en achter ook zou stoppen i.p.v. eindeloos doorgroeien.
Volgens mij is er geen 40-jarige met een beter lichaam dan jijquote:Op zondag 21 augustus 2016 16:01 schreef praisethebooty het volgende:
En mijn oude karkas is niet geschikt voor publicatie op Fok!
Dat zou zomaar waar kunnen zijn ja.quote:Op zondag 21 augustus 2016 17:22 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Volgens mij is er geen 40-jarige met een beter lichaam dan jij
Bij mijn hoofdhaar gaat het heel snel, als ik een deels gemillimeterde kop heb is het weer eens aangegroeid na anderhalf week.quote:Op zondag 21 augustus 2016 17:21 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Dan heb je nog een keuze in haardracht.
quote:Op zondag 21 augustus 2016 16:45 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Van afstand ziet het er helemaal niet verkeerd uit. Ga eens dichterbij staan?Andere keer wel weer.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Goede pic btw.
[ afbeelding ]
Wat lichaamsbeharing betreft - die discussie blijft toch populair hier - ik haal gewoon netjes alles weg met trimmen/scheren (zie pic van gisteren):Kaas, je hebt een mooi lichaam. Maar dat wist je vast alSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Huh!?
Laat mij er even buitenquote:Op zondag 21 augustus 2016 14:46 schreef praisethebooty het volgende:
[..]
De beren links zijn Peter, Ang3l, Vlarp, Steef, Renesite, Wonderer & Gellarboy. De twink is een mengeling van de rest.
Nouuuu beren... Bij beren heb ik een dikke buik in gedachten. Dit zijn gewoon wat vollere spierbundelsquote:Op zondag 21 augustus 2016 14:46 schreef praisethebooty het volgende:
[..]
De beren links zijn Peter, Ang3l, Vlarp, Steef, Renesite, Wonderer & Gellarboy. De twink is een mengeling van de rest.
Muscle bearsquote:Op zondag 21 augustus 2016 19:01 schreef Renesite het volgende:
[..]
Nouuuu beren... Bij beren heb ik een dikke buik in gedachten. Dit zijn gewoon wat vollere spierbundels![]()
Genuanceerd jaquote:Op zondag 21 augustus 2016 19:07 schreef wonderer het volgende:
[..]
Muscle bearsOf otters. Of wolven.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |