In Italie gebruik je toch gewon olijfolie?quote:Op zondag 21 augustus 2016 23:16 schreef Peter het volgende:
[..]
Glijmiddel onder de 100ml mag in een doorzichtig zakje ook door de scan hoor
Ja, maar na een tijdje gaat het stinken haha.quote:Op zondag 21 augustus 2016 23:12 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik heb toch gewoon kleding aan als ik het vliegtuig in stap? Meer dan genoeg.
Niet als je het niet aan hebt.quote:Op zondag 21 augustus 2016 23:23 schreef TwisterNederland het volgende:
[..]
Ja, maar na een tijdje gaat het stinken haha.
Een beer is meer dan alleen "een harig iemand".quote:Op zondag 21 augustus 2016 20:41 schreef Vlarp het volgende:
Ik ben juist 5 kg kwijt in het afgelopen jaar.
Maar ik ben best een beetje harig.
Lekker bezig. Nu ik nog.quote:Op zondag 21 augustus 2016 23:36 schreef Rezania het volgende:
Ik ben 8 kg kwijt sinds het begin van dit jaar.
Jij bent wel wat van plan dusquote:
Je ex?quote:Op zondag 21 augustus 2016 23:37 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Ik ben al een jaar of of 7 80kg kwijt.
kijk je wel uitquote:Op maandag 22 augustus 2016 01:02 schreef Kaas- het volgende:
Krijg in Griekenland meer berichten op Grindr dan in Nederland.
Stiekem ben je wel een lieverd dat je altijd beetje waarschuwt en bekommert en zoquote:
Zou jij Mortaxx willen overladen met liefde?quote:Op maandag 22 augustus 2016 01:05 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Stiekem ben je wel een lieverd dat je altijd beetje waarschuwt en bekommert en zo
En ja hoor, ik kijk enkel voor de grap
maak het niet ordinair vuilakquote:Op maandag 22 augustus 2016 01:08 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Zou jij Mortaxx willen overladen met liefde?
Boefje.quote:Op maandag 22 augustus 2016 01:02 schreef Kaas- het volgende:
Krijg in Griekenland meer berichten op Grindr dan in Nederland.
Ogenschijnlijke brave keurige jongens kunnen soms verrassend ondeugend zijn.quote:Op maandag 22 augustus 2016 01:43 schreef Paxcon het volgende:
[..]
mensen kennen mij als een keurige jongen
paxcon is discreet ondeugendquote:Op maandag 22 augustus 2016 01:50 schreef praisethebooty het volgende:
[..]
Ogenschijnlijke brave keurige jongens kunnen soms verrassend ondeugend zijn.
quote:Op maandag 22 augustus 2016 01:43 schreef Paxcon het volgende:
[..]
mensen kennen mij als een keurige jongen
Jawel, maar alleen bij wijze van spreken hequote:Op maandag 22 augustus 2016 01:08 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik doe er niks mee. Gewoon leuk om te kijken en zo. Hij weet dat ook.quote:Op maandag 22 augustus 2016 01:12 schreef praisethebooty het volgende:
[..]
Boefje.
Ik vraag niet wat Meneer Kaas daar van vindt, want dat gaat me geen 💩 aan.
Jij welquote:Op maandag 22 augustus 2016 01:08 schreef Paxcon het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |