En op mij...en ik heb al zo weinigquote:Op zondag 21 augustus 2016 21:38 schreef summer2bird het volgende:
Wat fijn om te weten dat mensen jaloers op mij zijn
Die pas is alleen leuk voor de ernstige gevallen die er sowieso al nooit uitkunnen.quote:Op zondag 21 augustus 2016 21:48 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
En op mij...en ik heb al zo weinig
Die pas lijkt me trouwens weinig zinvol, als ik toch al geen voorrang mee kan krijgen
Ik ook niet. Voelt een beetje als "misbruik maken van".quote:Op zondag 21 augustus 2016 21:55 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Die pas is alleen leuk voor de ernstige gevallen die er sowieso al nooit uitkunnen.
Ik zou niet met een opgeheven hoofd voor kunnen dringen in de rij.
Ik zie op internet best veel staan van waar het allemaal voor gebruikt wordt.quote:Op zondag 21 augustus 2016 21:55 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Die pas is alleen leuk voor de ernstige gevallen die er sowieso al nooit uitkunnen.
Ik zou niet met een opgeheven hoofd voor kunnen dringen in de rij.
Ik zie op internet ook best veel staan van waar scheermesjes allemaal voor gebruikt worden.quote:Op maandag 22 augustus 2016 12:26 schreef IDkaart het volgende:
[..]
Ik zie op internet best veel staan van waar het allemaal voor gebruikt wordt.
Zelf moralen hebben en niet overal misbruik van maken is ook goed om te hebben.quote:Op maandag 22 augustus 2016 12:26 schreef IDkaart het volgende:
[..]
Ik zie op internet best veel staan van waar het allemaal voor gebruikt wordt.
O god, daar zeg je idd watquote:Op maandag 22 augustus 2016 12:52 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Oh, en laten we over het gedoe waar je doorheen moet als je je rijbewijs wilt halen maar zwijgen.
Cbr terechte klacht. Ik heb gehoord dat dat "onderzoek" bestaat uit idiote vragen als "heb je vrienden?" en je daar 400 euro voor moet betalen. Dat is geen onderzoek om te kijken of je wel geschikt bent voor een rijbewijs.quote:Op maandag 22 augustus 2016 12:52 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Zelf moralen hebben en niet overal misbruik van maken is ook goed om te hebben.
Kijk ook eens naar de andere kant, mensen behandelen mensen met autisme vaak anders. Er is vaak tegen mij aangepraat alsof ik een kind van 3 was, mensen praten met degene met wie ik ben ipv mij en praten dan over mij ipv met mij.
GGZ zit je altijd achter je kont aan, overal wordt over je geoordeeld omdat je een diagnose hebt.
Ik sta inmiddels sinds mijn 7e in dossiers en computersystemen.
Anderen doen weer alsof je ineens besmettelijk bent geworden en ontwijken je geheel.
Tis niet iets waar je mee pocht.
Oh, en laten we over het gedoe waar je doorheen moet als je je rijbewijs wilt halen maar zwijgen.
Hoe reageer je als je iemand tegen komt met zwaar autisme? Bestaat zijn/haar labeltje dan ook niet?quote:Op maandag 22 augustus 2016 17:45 schreef girlnextdoor. het volgende:
Ik ben het eens met TS.
Heb volgens mij al eens in andere topics aangegeven dat ik niet in al die labeltjes geloof. Die zijn er om iemand in een bepaald hokje te plaatsen.
ff serieus, die cursus seks met een autist, dat is niet echt toch?
Ik ken er genoeg op een bepaald forum.quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 23:30 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Waar kan ik dit vinden? Ik ken een vriend met autisme
Ik heb dat meestal niet eens door. Ik neem mensen zoals ze zijn. Shoot me.quote:Op maandag 22 augustus 2016 18:22 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Hoe reageer je als je iemand tegen komt met zwaar autisme? Bestaat zijn/haar labeltje dan ook niet?
ik zal je er niet voor neerschieten, je instelling is oké, je aanname wat betreft labeltjes des te pijnlijkerquote:Op maandag 22 augustus 2016 22:39 schreef girlnextdoor. het volgende:
[..]
Ik heb dat meestal niet eens door. Ik neem mensen zoals ze zijn. Shoot me.
niet doen Juup, zonde van je energiequote:Op maandag 22 augustus 2016 22:57 schreef Juup© het volgende:
Kortzichtige mensen, ik heb bijna medelijden met hen. Bijna.
quote:Op maandag 22 augustus 2016 23:00 schreef sacha het volgende:
[..]
niet doen Juup, zonde van je energie
Jawel.quote:Op maandag 22 augustus 2016 17:45 schreef girlnextdoor. het volgende:
Ik ben het eens met TS.
Heb volgens mij al eens in andere topics aangegeven dat ik niet in al die labeltjes geloof. Die zijn er om iemand in een bepaald hokje te plaatsen.
ff serieus, die cursus seks met een autist, dat is niet echt toch?
Ja dit,quote:Op zondag 21 augustus 2016 02:18 schreef Yustice het volgende:
Studie tot advocaat?
Je kunt hooguit rechten/rechtsgeleerdheid studeren, je master halen en dan een beroepsopleiding tot advocaat volgen.
Je leert voornamelijk omgaan met het internet en de bijbehorende 18+ sectie. Praktijk is vaak toch een dure illusie.quote:Op dinsdag 23 augustus 2016 00:37 schreef IDkaart het volgende:
"Cursus autisme en seksualiteit is een module die tot doel heeft jongeren met autisme (vanaf 14 jaar) passende seksuele voorlichting te bieden. "Want autisten hebben voordat ze 14 zijn echt niet door wat seks is en dat het bestaat.
Jij hebt de cursus gevolgd?quote:Op dinsdag 23 augustus 2016 07:58 schreef LeonardoFibonacci het volgende:
[..]
Je leert voornamelijk omgaan met het internet en de bijbehorende 18+ sectie. Praktijk is vaak toch een dure illusie.
Nee, ik ben een autist die dat soort fratsen niet nodig heeft om normaal te functioneren in de maatschappij. Nouja wat is normaal, iedereen is natuurlijk een lekker gek uniek sneeuwvlokje, maar grosso modo ben ik best normaal voor een autist.quote:Op dinsdag 23 augustus 2016 08:11 schreef girlnextdoor. het volgende:
[..]
Jij hebt de cursus gevolgd?
Als jij dit meisje in de supermarkt ziet met dit gedrag, heb je dat ook niet door?quote:Op maandag 22 augustus 2016 22:39 schreef girlnextdoor. het volgende:
[..]
Ik heb dat meestal niet eens door. Ik neem mensen zoals ze zijn. Shoot me.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |