Tilburger?quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 21:39 schreef napoleonfour het volgende:
Zo puntjes mee naar tilburg![]()
Tom Egberts en ik zijn tevree.
Studeer er alleen, dus beetje support your locals gedoe toch? Maar nee, geen SK, jij wel?quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 21:46 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Tilburger?
Heb je seizoenskaart?
Nee en?quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 21:46 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Tilburger?
Heb je seizoenskaart?
Ja. Beetje inkoppertje.quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 21:53 schreef Dj_Day-V het volgende:
Veltman "We moeten scoren en zij niet"
Ah, mooi. Heel goed.quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 21:51 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Studeer er alleen, dus beetje support your locals gedoe toch? Maar nee, geen SK, jij wel?
Ouwe reus, geloof het of niet: ik zat in het stadionquote:Op zaterdag 20 augustus 2016 20:29 schreef hafcfan het volgende:
Waar zijn JR en Tag? Die hadden in jaren niet zulk goed voetbal gezien onder Boszgod
Als enige?quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 22:31 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ouwe reus, geloof het of niet: ik zat in het stadion
Ik heb toch een hoop stoeltjes gezien dus het zal wel mee vallen hoe vies dik jij bent.quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 22:37 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Verder paste er niemand in inderdaad
Deze neem ik even op in mijn notitieblokjequote:Op zaterdag 20 augustus 2016 22:40 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Ik heb toch een hoop stoeltjes gezien dus het zal wel mee vallen hoe vies dik jij bent.
quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 22:31 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ouwe reus, geloof het of niet: ik zat in het stadion
Ja, het was het wel weer waardquote:Op zaterdag 20 augustus 2016 23:33 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
HELEMAAL NIETS...................
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |