Ik nog helemaal 6:06 opzoekenquote:Op zaterdag 20 augustus 2016 21:19 schreef GGMM het volgende:
[ afbeelding ]
Nu ik het zo bekijk is het eigenlijk helemaal niet grappig.Ik denk dat het kwam omdat ik het hele filmpje had bekeken en geen humorvolle comments had verwacht.
Hey Mickey, ik kwam je geweldige filmpje vandaag weer tegen.quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 21:21 schreef Dr.Mikey het volgende:
Hoe laat is de samenvatting bij de nos?
Even van genieten.quote:
Ik had je gewaarschuwd.quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 21:21 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Ik nog helemaal 6:06 opzoeken![]()
Echt gewoon helemaal niet grappig.
twitter:VI_nl twitterde op zaterdag 20-08-2016 om 21:21:17Transfer Cillessen stap dichterbij door akkoord over Bravo https://t.co/zXNUvMSxY5 reageer retweet
quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 21:19 schreef GGMM het volgende:
[ afbeelding ]
Nu ik het zo bekijk is het eigenlijk helemaal niet grappig.Ik denk dat het kwam omdat ik het hele filmpje had bekeken en geen humorvolle comments had verwacht.
Je bent niet echt in vorm vanavond hè?quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 21:19 schreef GGMM het volgende:
[ afbeelding ]
Championship dan, kan ie ook genoeg verdienen, maar dat zal hij wel niet willen.quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 21:21 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Denk niet dat de top van de Premier League nog voor hem komt deze zomer.
Dat klopt.quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 21:22 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Je bent niet echt in vorm vanavond hè?
Ook daar hebben de TD's ogen in hun hoofd.quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 21:23 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Championship dan, kan ie ook genoeg verdienen, maar dat zal hij wel niet willen.
Wat ben je weinig in het Feyenoord topic dit seizoen.quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 21:21 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hey Mickey, ik kwam je geweldige filmpje vandaag weer tegen.
sneu inderdaadquote:Op zaterdag 20 augustus 2016 21:24 schreef Dj_Day-V het volgende:
Het publiek achter Zoet is mad Steeds met dingen gooien.
Komt wel weer als ze verliezen.quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 21:24 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Wat ben je weinig in het Feyenoord topic dit seizoen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |