Spanje.quote:
we zagen sky eerste worden op vier honderdsten achterstand.quote:
5e of 6equote:Op zaterdag 20 augustus 2016 20:28 schreef Dagoduck het volgende:
Ik volgde het via die site, maar ze zijn dus geen 21e geworden?
Dat maakt het nog walgelijker.quote:
Ik heb nou al geen zin meer in deze Vuelta.quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 20:29 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Dat maakt het nog walgelijker.
Laten we iets anders gaan doen met z'n allen.quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 20:29 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Ik heb nou al geen zin meer in deze Vuelta.
Ik ga handbal kijken. Françaises tegen Russinnen.quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 20:30 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Laten we iets anders gaan doen met z'n allen.
Dat zei ik niet.quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 20:04 schreef Mani89 het volgende:
Wimderon zei net nog dat Atapuma zich moest laten lossen.
Het foebal is ook weer begonnen heb ik gehoord.quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 20:31 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Ik ga handbal kijken. Françaises tegen Russinnen.
Foebal tijdens de OS is geen sport.quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 20:36 schreef Aguero het volgende:
[..]
Het foebal is ook weer begonnen heb ik gehoord.
Nu tijd voor lunch?quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 20:40 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
In 38 graden door de stad slenteren, lekker man.
Ik heb toch wel zin in de finale.quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 20:36 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Foebal tijdens de OS is geen sport.
Genot. Is het dan zo moeilijk allemaal.quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 20:42 schreef 99.999 het volgende:
Haha weer de gebruikelijke Spaanse chaos dit
Ach, vuelta-pagina heeft alleen Kenjuk in de uitslag staan tot nog toe...quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 21:33 schreef Pino112 het volgende:
Scorito heeft nog steeds Djumbo als 21e ipv 6, dat scheelt punten.
Wat had je dan gedacht? Die jongen komt zwaar tekort voor dit niveau. Denk dat hij na een week weer veilig thuis in Berlijn zit.quote:Op zondag 21 augustus 2016 00:26 schreef Columbiafan het volgende:
Herklotz al gelost in de TTT, flopshow.
Als ie de vuelta niet uitrijdt ben ik er wel klaar mee hoor.quote:Op zondag 21 augustus 2016 00:27 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Wat had je dan gedacht? Die jongen komt zwaar tekort voor dit niveau. Denk dat hij na een week weer veilig thuis in Berlijn zit.
Hij gaat sowieso niet uitrijden, daar durf ik wel wat op te zetten.quote:Op zondag 21 augustus 2016 00:45 schreef Columbiafan het volgende:
[..]
Als ie de vuelta niet uitrijdt ben ik er wel klaar mee hoor.
Cycling manager kun je denk ik nog instappen, daar gister geen score te behalen was. Alles staat daar dus nog op 0.quote:Op zondag 21 augustus 2016 10:03 schreef Bugno het volgende:
Waarde wielervrinden, net terug van vakantie, alle pools gemist, dus dat is lekker balen. Verder ook niet ingelezen: vandaag alvast een lekker Spaans muurtje?
Morgen pas.quote:Op zondag 21 augustus 2016 10:03 schreef Bugno het volgende:
Waarde wielervrinden, net terug van vakantie, alle pools gemist, dus dat is lekker balen. Verder ook niet ingelezen: vandaag alvast een lekker Spaans muurtje?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |