Jezus christus.quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 19:28 schreef Amarantha het volgende:
1 819 deadprez 4.99%
2 303 haags_kwartiertje 1.85%
3 295 6star6lord6 1.8%
4 292 Mexicanobakker 1.78%
5 260 Frozen-assassin 1.58%
6 231 Amarantha 1.41%
6 231 Dagoduck 1.41%
8 225 Ajacied422 1.37%
9 209 Redefine 1.27%
Top 10 vandaag voor nu. (Niet helemaal geupdate)

Nu hij lijntje leest is hij helemaal om denk ik.quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 19:25 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Mwah, je werd er regelmatig aan het lijntje gehouden.

Nee, dat zou ik niet willen. Zou wel erg treurig zijn ookquote:Op zaterdag 20 augustus 2016 19:28 schreef deadprez het volgende:
[..]
ik ga zo dus dan kun je me mooi inhalen

oh ok bedanktquote:Op zaterdag 20 augustus 2016 19:29 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Nee, dat zou ik niet willen. Zou wel erg treurig zijn ook

quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 19:30 schreef HPLC het volgende:
[..]
Tong staat al klaar om je aan te vallen

Het was eigenlijk een beetje gelogen. Ik runde daar mijn eigen afdeling en hield zelf mensen aan het lijntje....quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 19:29 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Nu hij lijntje leest is hij helemaal om denk ik.

Je moet bij Braddie gaan zitten met al je geklaag.quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 19:25 schreef deadprez het volgende:
[..]
zou echt nie 's nachts willen werken

quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 19:29 schreef deadprez het volgende:
als ik geen abo had zou danny me eiglk moeten betalen voor alle clicks en zo die ik genereer

ja grappig is dat steedsquote:Op zaterdag 20 augustus 2016 19:30 schreef HPLC het volgende:
[..]
Tong staat al klaar om je aan te vallen

Is je pa homo of waarom wijnquote:Op zaterdag 20 augustus 2016 19:30 schreef Wheeljack het volgende:
Lol moest net sigaretten en wijn voor mijn vader halen

gwn andere dingen doen ;squote:

Wijn is nooit verkeerd.quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 19:30 schreef Wheeljack het volgende:
Lol moest net sigaretten en wijn voor mijn vader halen

Moet kunnen.quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 19:30 schreef Amarantha het volgende:
Ik ga vrees ik voor een top 5 of top 3 plek.

Weet ik niet. Denk dat ie dat lekker vind of zo.quote:

ahahahquote:

Je bent zijn slaafje?quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 19:31 schreef Wheeljack het volgende:
[..]
Weet ik niet. Denk dat ie dat lekker vind of zo.
Hij drinkt vaker bier

sorryquote:Op zaterdag 20 augustus 2016 19:31 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Gezellig ben je. Laat mij maar weer in de steek.

ben nog niet weg hoorquote:Op zaterdag 20 augustus 2016 19:32 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Het is je vergeven. We zien je morgen wel weer.

Pinman sr de eckte levensgenieterquote:Op zaterdag 20 augustus 2016 19:31 schreef Wheeljack het volgende:
[..]
Weet ik niet. Denk dat ie dat lekker vind of zo.
Hij drinkt vaker bier

tyfuslijer w8 maarquote:

Jaquote:Op zaterdag 20 augustus 2016 19:32 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Kreeg je het wel mee aan de kassa?

is viesquote:Op zaterdag 20 augustus 2016 19:32 schreef Frank_Drebin het volgende:
Wat is er trouwens mis met wijn?

quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 19:32 schreef Bieberrr het volgende:
[..]
Pinman sr de eckte levensgenieter

anders word je zoals ikquote:Op zaterdag 20 augustus 2016 19:33 schreef Opsonisatie het volgende:
HEB GEEN MOTIVATIE OM TE STUDEREN
Pls motivatie pls ;s

Zoveel wijnen, zoveel soorten. Die cava die ik zojuist even koud heb gelegd voor dadelijk, mmm, die is me een partij lekker.quote:

hehehequote:Op zaterdag 20 augustus 2016 19:34 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]ik ga al aan de studie doei xx

opgetyft staat netjesquote:

die had je nog tegoedquote:

mooi zoquote:

Dat is een heel goed plan eigenlijk. Ook maar eens van onze luie reet.quote:

en de reactie:quote:Ik denk dat steeds meer mensen de islam beginnen te haten omdat het niets anders dan ellende brengt. Om dat dan als moslimhaat te bestempelen slaat nergens op.
echt fucking ziek gewoon ditquote:Mag best wat mij betreft, ik vind het geen negatieve klank hebben.

Meer kon ik er niet van maken, de stift voldeed primaquote:Op zaterdag 20 augustus 2016 18:54 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ik hoopte stiekem op iets heel ingenieus.

echt ehquote:Op zaterdag 20 augustus 2016 19:48 schreef Trollscience het volgende:
[..]
dutjes :s ech nog nooit gedaan

teringquote:Op zaterdag 20 augustus 2016 19:42 schreef deadprez het volgende:
[..]
en de reactie:
[..]
echt fucking ziek gewoon dit

quote:

dat klinkt viesquote:

Heb volgens mij al 6 jaar niet meer aan dodenherdenking gedaan. Vergeet het steedsquote:Op zaterdag 20 augustus 2016 19:42 schreef deadprez het volgende:
en volgend jaar op 4 mei weer lekker herdenken alsof we iets geleerd hebben

vind het sws maar bullshitquote:Op zaterdag 20 augustus 2016 20:01 schreef HPLC het volgende:
[..]
Heb volgens mij al 6 jaar niet meer aan dodenherdenking gedaan. Vergeet het steeds

quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 20:01 schreef HPLC het volgende:
[..]
Heb volgens mij al 6 jaar niet meer aan dodenherdenking gedaan. Vergeet het steeds

nooit gedaanquote:Op zaterdag 20 augustus 2016 20:01 schreef HPLC het volgende:
[..]

Ik vind het ook een beetje gedateerd eigenlijk. Snap het voor de mensen die het bewust hebben meegemaakt of rond de oorlog zijn geboren.quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 20:01 schreef deadprez het volgende:
[..]
vind het sws maar bullshit
maar dat mag je niet zeggen

oh dat niet eens, vind het vooral hypocriet gedoequote:Op zaterdag 20 augustus 2016 20:03 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ik vind het ook een beetje gedateerd eigenlijk. Snap het voor de mensen die het bewust hebben meegemaakt of rond de oorlog zijn geboren.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |