bek dichtquote:
hoe is het?quote:
bijdehandjequote:Op zaterdag 20 augustus 2016 18:19 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Lukt me wel, op een forum.
quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 18:19 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Bijen hebben geen handjes. Verdomme DP. Je bent niet in vorm.
aightt mooiquote:Op zaterdag 20 augustus 2016 18:20 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Redelijk druk, redelijk goed. Bij u?
slapen is voor apenquote:Op zaterdag 20 augustus 2016 18:20 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Sorry, ik mis heel veel slaap. Ben kapot moe. Maar ik ga niet slapen voorlopig.
Danzigquote:Op zaterdag 20 augustus 2016 18:23 schreef deadprez het volgende:
mss kunnen jullie met blauwetijger naar danzig
aii tik hem aan ouwequote:Op zaterdag 20 augustus 2016 18:24 schreef Bieberrr het volgende:
Even s/o naar mn bois DP en eend en mn bae meloewa
Ja, ik snap hier dus geen ene kut van.quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 18:24 schreef Bieberrr het volgende:
Even s/o naar mn bois DP en eend en mn bae meloewa
ene bazenuser maar hij is verdwenenquote:
quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 18:25 schreef Frank_Drebin het volgende:
Zo, nooit gedacht dat ooit uit mijn strot te krijgen, maar die vegaballen zijn best lekker.
Maar nu zijn wij er.quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 18:25 schreef deadprez het volgende:
[..]
ene bazenuser maar hij is verdwenen
weenie das gwn een gevoelquote:Op zaterdag 20 augustus 2016 18:25 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Wat maakt iemand een bazenuser?
Ik kijk me eerst nog even de kat uit de boom.quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 18:26 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Zullen wij vriendjes worden?
dat is wederzijdsquote:Op zaterdag 20 augustus 2016 18:26 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dat gevoel heb ik bij jou ook.
Is niet nodig. DP kan dit bevestigen.quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 18:26 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Ik kijk me eerst nog even de kat uit de boom.
quote:
quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 18:27 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Yesssssssssssssssssssssssss
Tenzij daar de laatste maanden verandering in is gekomen, is DP regelmatig onder de invloed. Weet niet of zijn oordeel daarin van doorslaggevende waarde zal zijn.quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 18:26 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Is niet nodig. DP kan dit bevestigen.
oh in dat geval kan ik niks voor je betekenen iddquote:Op zaterdag 20 augustus 2016 18:27 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Tenzij daar de laatste maanden verandering in is gekomen, is DP regelmatig onder de invloed. Weet niet of zijn oordeel daarin van doorslaggevende waarde zal zijn.
Onder invloed of niet, DP blijft een baas.quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 18:27 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Tenzij daar de laatste maanden verandering in is gekomen, is DP regelmatig onder de invloed. Weet niet of zijn oordeel daarin van doorslaggevende waarde zal zijn.
Je hebt eigenlijk helemaal niet zo veel gemist.quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 18:27 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Alsof ik niet ben weggeweestquote:Op zaterdag 20 augustus 2016 18:28 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Je hebt eigenlijk helemaal niet zo veel gemist.
Rtquote:Op zaterdag 20 augustus 2016 18:28 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Onder invloed of niet, DP blijft een baas.
Hoelang ben je niet hier geweest?quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 18:29 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Alsof ik niet ben weggeweest
mehquote:Op zaterdag 20 augustus 2016 18:28 schreef TARDIS. het volgende:
Man man the Witcher 3wat een fenomenaal spel.
Half jaartje gok ikquote:Op zaterdag 20 augustus 2016 18:29 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Hoelang ben je niet hier geweest?
Behalve het lokken van de geit van met dat belletje.quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 18:28 schreef TARDIS. het volgende:
Man man the Witcher 3wat een fenomenaal spel.
Oh, vertrekt ze nu?quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 18:30 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Soow, mijn vriendin gaat ook weg. WOW, echt avond voor mezelf
ah eindelijk iemand die mij snaptquote:
Mooi dat je er weer bent jongen.quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 18:29 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Alsof ik niet ben weggeweest
Jezelf aftrekken met appelstroop in het vuistje?quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 18:30 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Soow, mijn vriendin gaat ook weg. WOW, echt avond voor mezelf
Ah.quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 18:30 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Yep, bioscoop en drankje met een vriendin.
quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 18:30 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Mooi dat je er weer bent jongen.
Moest ik zowaar weer lachen om je.quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 18:31 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Jezelf aftrekken met appelstroop in het vuistje?
Princess!quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 18:30 schreef Frank_Drebin het volgende:
Behalve het lokken van de geit van met dat belletje.
Ik heb er trouwens geen ervaring mee, wel met trekken maar niet in combinatie met appelstroop.quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 18:31 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Princess!
The pellar thanks you!
Zo stel ik me jou dus ook voor.
Dan ben je niet zoals mijn vriendin.quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 18:31 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Moest ik zowaar weer lachen om je.
LOLquote:Op zaterdag 20 augustus 2016 18:32 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Dan ben je niet zoals mijn vriendin.
Perenstroop is daar inderdaad een veel betere keuze.quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 18:32 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Lijkt mij ook niet erg fijn.
quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 18:33 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Perenstroop is daar inderdaad een veel betere keuze.
Niemand ben een nieuwe user.quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 18:34 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Ja hoi van wie ben jij een kloon?
oke aberquote:
Ja, speel ik eigenlijk nooit.quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 18:35 schreef Bieberrr het volgende:
[..]
Zeker zeker, de pre-order staat er al hoor
Games pre-orderenquote:Op zaterdag 20 augustus 2016 18:35 schreef Bieberrr het volgende:
[..]
Zeker zeker, de pre-order staat er al hoor
quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 18:31 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Princess!
The pellar thanks you!
Zo stel ik me jou dus ook voor.
quote:
Iemand?quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 18:34 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik wil Rollercoaster Tycoon 2 weer spelen, maar mijn nieuwe laptop ondersteund het niet.
Iemand de oplossing?
Ik ben inderdaad best een prettige kerel om mee te praten ja.quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 18:36 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Oh fijne vent want prettig dat je er weer bent
vk kan je hier vast mee helpenquote:
kijk zie jequote:Op zaterdag 20 augustus 2016 18:38 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Gewoon op Steam kopen jatoch.
Hoe is het? En privé?quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 18:37 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Ik ben inderdaad best een prettige kerel om mee te praten ja.
quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 18:38 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Geen ervaring meequote:Op zaterdag 20 augustus 2016 18:38 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Dit is gewoon exact wat ik bedoelde, eng gewoon.quote:
Waar heb je geen ervaring mee? Het concept 'kopen', of met Steam?quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 18:39 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Geen ervaring mee
Hoe werkt dat?
Sorry ben een kutnoob.
ik moest lachenquote:Op zaterdag 20 augustus 2016 18:39 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Waar heb je geen ervaring mee? Het concept 'kopen', of met Steam?
Steam ja.quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 18:39 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Waar heb je geen ervaring mee? Het concept 'kopen', of met Steam?
Ja, een kans om een gouwe ouwe te posten laten we natuurlijk niet schieten VK, Dat vergeef je me vast wel.quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 18:39 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Dit is gewoon exact wat ik bedoelde, eng gewoon.
arrested developmentquote:Op zaterdag 20 augustus 2016 18:40 schreef Carambola het volgende:
Nog steeds geen leuke serie gevonden hoerenzooitje
Ah fijn dat het goed gaat! Vind je het spannend?quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 18:39 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Prima, en prima. Volgende maand is ze uitgeteld
http://store.steampowered.com/quote:
GTSTquote:Op zaterdag 20 augustus 2016 18:40 schreef Carambola het volgende:
The get down, stranger things, mister robot, narcosquote:Op zaterdag 20 augustus 2016 18:40 schreef Carambola het volgende:
Eigenlijk tot nu toe niet. Dat zal wel komen als het eruit geperst wordt.quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 18:40 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ah fijn dat het goed gaat! Vind je het spannend?
Hermann kom er maar in.quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 18:40 schreef Carambola het volgende:
Als ie maar niet verkast naar OUD hoor.quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 18:40 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ah fijn dat het goed gaat! Vind je het spannend?
hermann is kwijtquote:
quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 18:41 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
http://store.steampowered.com/
Dat installeren, account aanmaken. RC2 + expansions kost daar 9,99. Installeren, spelen op W7/8/10/een fiets van je opa, klaar.
uiteraardquote:Op zaterdag 20 augustus 2016 18:42 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Logisch, die is natuurlijk gestopt met posten nadat ik weg ging.
Je hebt echt nog nooit van Steam gehoord?quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 18:42 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Thanks VK. Ik mag je nu al
Die was er gistermiddag nog. Die heeft een weekend vol kringverjaardagen.quote:
Nee. ZOals ik al zei, ik ben een noob op dat gebied.quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 18:42 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Je hebt echt nog nooit van Steam gehoord?
oh ja dat was het iddquote:Op zaterdag 20 augustus 2016 18:43 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Die was er gistermiddag nog. Die heeft een weekend vol kringverjaardagen.
Lekker gezellig.quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 18:43 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Die was er gistermiddag nog. Die heeft een weekend vol kringverjaardagen.
Die vrouw links met dat donkere haar en zwarte trui ook.quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 18:45 schreef Vanillekwark het volgende:
Het wordt me gewoon fysiek ongemakkelijk door dit soort foto's
[ afbeelding ]
Hartstikke gezelligquote:Op zaterdag 20 augustus 2016 18:44 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Lekker gezellig.
[ afbeelding ]
Ja nee heb het nu al gepost, ga niet helemaal terug in de tijd die posts lopen editten joh. Maak maar een TR ofzo.quote:
Ben gewoon nog steeds blij.quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 18:43 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Dacht dat we dit net al gedaan hadden kerel?
oke gedaanquote:Op zaterdag 20 augustus 2016 18:46 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Ja nee heb het nu al gepost, ga niet helemaal terug in de tijd die posts lopen editten joh. Maak maar een TR ofzo.
De gezelligheid spat er vanaf jaquote:Op zaterdag 20 augustus 2016 18:46 schreef zeer het volgende:
kringverjaardagen zijn de beste verjaardagen
90% van de verjaardagen zijn zo, snap de ophef nooit zoquote:Op zaterdag 20 augustus 2016 18:47 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
De gezelligheid spat er vanaf ja
[ afbeelding ]
Dat schilderij en die klok heb ik hier ook ergens aan de muur hangen. Eng.quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 18:47 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
wen maar alvast aan die burgerlijkheid voor als je straks een kind hebtquote:Op zaterdag 20 augustus 2016 18:47 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
90% van de verjaardagen zijn ook vies kut.quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 18:48 schreef zeer het volgende:
[..]
90% van de verjaardagen zijn zo, snap de ophef nooit zo
Ik wil er niet aan denken.quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 18:48 schreef deadprez het volgende:
[..]
wen maar alvast aan die burgerlijkheid voor als je straks een kind hebt
hoe was het bij bondagequote:Op zaterdag 20 augustus 2016 18:49 schreef Amarantha het volgende:
Ik ben weer veilig thuis aangekomen, wouden jullie vast wel even weten.
begrijpelijkquote:
quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 18:49 schreef Amarantha het volgende:
leukquote:Op zaterdag 20 augustus 2016 18:49 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Gezellig, weer even bij gepraat enz!
Bondage lijkt me inderdaad nu echt zo'n voorbeeld van een oprecht aardige kerel.quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 18:49 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Gezellig, weer even bij gepraat enz!
Is hij ook.quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 18:50 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Bondage lijkt me inderdaad nu echt zo'n voorbeeld van een oprecht aardige kerel.
Ben je aan je tieten opgehangen?quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 18:49 schreef Amarantha het volgende:
godverdomme haagsquote:Op zaterdag 20 augustus 2016 18:51 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ben je aan je tieten opgehangen?
Ik heb het hier toch een beetje moeilijk mee. Hier: https://onzetaal.nl/taaladvies/advies/wilden-wouden-wouen-wouwenquote:Op zaterdag 20 augustus 2016 18:51 schreef Amarantha het volgende:
Wou zeggen doet geen vlieg kwaad.. maar hij vertelde net nog hoe hij een wesp heeft doodgemaakt met een prittstift.
Met een prittstift?quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 18:51 schreef Amarantha het volgende:
Wou zeggen doet geen vlieg kwaad.. maar hij vertelde net nog hoe hij een wesp heeft doodgemaakt met een prittstift.
terechtquote:Op zaterdag 20 augustus 2016 18:52 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik ga niet meer op dat soort vragen in.
Ik hoopte stiekem op iets heel ingenieus.quote:
kom we pakken hemquote:Op zaterdag 20 augustus 2016 18:55 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Bedank ik VK oprecht. Krijg ik een kut reactie terug.Mijn hemel.
HET IS 2016 HOE KAN JE STEAM NIET KENNENquote:Op zaterdag 20 augustus 2016 18:55 schreef haags_kwartiertje het volgende:
ik bedoelde het op een erotische manier ;$quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 18:56 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Kom vechten dan, gratenpakhuis
Hij weet misschien nog niet van het positiviteitsbeleidquote:Op zaterdag 20 augustus 2016 18:55 schreef haags_kwartiertje het volgende:
IK BEN AL WAT OUDER!!!!!quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 18:55 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
HET IS 2016 HOE KAN JE STEAM NIET KENNEN
Ik heb keuze uit meerdere snackbars.quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 18:56 schreef Frank_Drebin het volgende:
Er wonen hier wel veel mensen in de stad volgens mij. Hoeven niet in de auto te stappen voor een frietje.
Oh.quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 18:56 schreef deadprez het volgende:
[..]
ik bedoelde het op een erotische manier ;$
Goeie. Laten we hem daar op wijzen.quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 18:56 schreef Carambola het volgende:
[..]
Hij weet misschien nog niet van het positiviteitsbeleid
Ja dan heb je dus meer tijd gehad om Steam te kennen. Gvd.quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 18:56 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
IK BEN AL WAT OUDER!!!!!
quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 18:56 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Oh.
In dat geval. Kom stoeien dan, tijgertje.
Jeetje.quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 18:56 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik heb keuze uit meerdere snackbars.
Een beter FOK! begint bij jezelf uitloggen oid, was het toch? De nuances van het nieuwe beleid zijn me ontglipt.quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 18:56 schreef Carambola het volgende:
[..]
Hij weet misschien nog niet van het positiviteitsbeleid
quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 18:57 schreef deadprez het volgende:
maar steam niet kennen is wel echt heel slecht ja
Allaaaaaahhhhh snackbarquote:Op zaterdag 20 augustus 2016 18:56 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik heb keuze uit meerdere snackbars.
de nuance is dat op het forum alles wel positief moet maar dat de FP nog steeds een grote nazibende isquote:Op zaterdag 20 augustus 2016 18:57 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Een beter FOK! begint bij jezelf uitloggen oid, was het toch? De nuances van het nieuwe beleid zijn me ontglipt.
Spelletjesshop.quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 18:57 schreef deadprez het volgende:
zelfs frank kent dat wss
yeahquote:
Hmm, gewetensvraag..quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 18:57 schreef deadprez het volgende:
zelfs frank kent dat wss
quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 18:59 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Wat omschrijf je dat ouwbollig
[ afbeelding ]
Steam, volgens Frank.
Verbaast me dat de nieuwstracker nog links staat.quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 18:58 schreef deadprez het volgende:
[..]
de nuance is dat op het forum alles wel positief moet maar dat de FP nog steeds een grote nazibende is
gvdquote:Op zaterdag 20 augustus 2016 18:59 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Steam, volgens Frank.
whehehequote:Op zaterdag 20 augustus 2016 18:59 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Verbaast me dat de nieuwstracker nog links staat.
waaromquote:Op zaterdag 20 augustus 2016 19:00 schreef Amarantha het volgende:
Ik heb zin in pizza.Maar moet wachten tot dinsdag.
Dan zijn ze in de aanbieding, ik vind diepvries pizza niet chill haha.quote:
JIJ WEET.quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 19:01 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Dinsdag pizzadag, alle pizza's 5 euro
gvd ik gok nog goed ookquote:Op zaterdag 20 augustus 2016 19:01 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Dan zijn ze in de aanbieding, ik vind diepvries pizza niet chill haha.
Wees aardig voor Fylax of je krijgt een ban.quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 18:57 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Een beter FOK! begint bij jezelf uitloggen oid, was het toch? De nuances van het nieuwe beleid zijn me ontglipt.
ja bij new york pizza tochquote:Op zaterdag 20 augustus 2016 19:01 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Dinsdag pizzadag, alle pizza's 5 euro
Hee.quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 18:59 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Steam, volgens Frank.
Ja maar dat was altijd al. Snitches en stitches enzo.quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 19:01 schreef Carambola het volgende:
[..]
Wees aardig voor Fylax of je krijgt een ban.
Oh ik vind het wel lekker. Vooral nu een favoriet van mij tijdelijk terug is.quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 19:01 schreef deadprez het volgende:
[..]
ja bij new york pizza toch
facking vies
Geen idee, ik lul maar wat. Turk hier om de hoek heeft ook zo'n actiedag volgens mij.quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 19:01 schreef deadprez het volgende:
[..]
ja bij new york pizza toch
facking vies
is net kartonquote:Op zaterdag 20 augustus 2016 19:02 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Oh ik vind het wel lekker. Vooral nu een favoriet van mij tijdelijk terug is.
Misschien hou ik wel van karton smaak.quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 19:02 schreef deadprez het volgende:
[..]
is net karton
beter gwn normale pizzeria
ja dat kanquote:Op zaterdag 20 augustus 2016 19:03 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Misschien hou ik wel van karton smaak.
xoxoquote:Op zaterdag 20 augustus 2016 19:04 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ok, ik ben even afwezig![]()
xxx
Veel plezier met je achtbanenquote:Op zaterdag 20 augustus 2016 19:04 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ok, ik ben even afwezig![]()
xxx
beste spel ever, serieus.quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 19:05 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Veel plezier met je achtbanen
laten we niet overdrijvenquote:Op zaterdag 20 augustus 2016 19:05 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
beste spel ever, serieus.
ik stond vanmiddag ofzo al boven de 700quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 19:05 schreef Amarantha het volgende:
DP en Haags gaan vast de top 100 vandaag weer ownen. Beter gezegd..... de top 2.
HAHAHAHAHAHAH.quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 19:05 schreef deadprez het volgende:
[..]
ik stond vanmiddag ofzo al boven de 700
Hoezo?quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 19:05 schreef Amarantha het volgende:
DP en Haags gaan vast de top 100 vandaag weer ownen. Beter gezegd..... de top 2.
Jezusquote:Op zaterdag 20 augustus 2016 19:05 schreef deadprez het volgende:
[..]
ik stond vanmiddag ofzo al boven de 700
wat een domme vraagquote:Op zaterdag 20 augustus 2016 19:06 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Hoe zit het op het arbeidsfront?
Ik doe ook mee voor de prijzen vandaag. Potje koffie gezet, voorlopig gaan we niet slapen.quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 19:05 schreef Amarantha het volgende:
maar wrm eigenlijkquote:Op zaterdag 20 augustus 2016 19:06 schreef Amarantha het volgende:
Ik heb mezelf vanmiddag hard uitgelachen omdat ik ooit 571 heb gehaald.
Dat vroeg ik me oprecht af. Of misschien dat ze aan de stoel was gewikkeld met folie.quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 18:51 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ben je aan je tieten opgehangen?
ja, zo ongeveer wel tochquote:Op zaterdag 20 augustus 2016 19:07 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik ben wel bijna de hele dag online?
Ik ben hier nog wel tot diep in de nacht.quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 19:08 schreef Carambola het volgende:
Wie gaat er doorhalen? Ik heb nachtdienst
ja ik maar niet thuis als het goed isquote:Op zaterdag 20 augustus 2016 19:08 schreef Carambola het volgende:
Ik ga weer een poging wagen het van dead te winnen qua opblijven.quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 19:08 schreef Carambola het volgende:
Over kansloos gesproken, waar is WCH?quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 19:08 schreef Amarantha het volgende:
Ik vind het gewoon kansloos als ik zoveel bullshit typ op internet op 1 dag.
wegquote:Op zaterdag 20 augustus 2016 19:08 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Over kansloos gesproken, waar is WCH?
Geeeeeeen idee.quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 19:08 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Over kansloos gesproken, waar is WCH?
Ze gaat geen antwoord geven op de vraagquote:Op zaterdag 20 augustus 2016 19:07 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Dat vroeg ik me oprecht af. Of misschien dat ze aan de stoel was gewikkeld met folie.
dit gelooft niemand natuurlijkquote:
Preuts.quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 19:09 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ze gaat geen antwoord geven op de vraag
Heb gehoord dat je wel een aardige user bent maar dat je ineens weg wasquote:Op zaterdag 20 augustus 2016 19:08 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
JIJ KENT MIJ NIET JIJ BENT EEN NIEUWE USER GR GR
geen flauw idee, rond de 1000 ergens denk ikquote:Op zaterdag 20 augustus 2016 19:09 schreef Amarantha het volgende:
DP gaat vandaag weer voor boven de 1000. DP wat is eigenlijk jou record?
Jullie twee zeker.quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 19:09 schreef haags_kwartiertje het volgende:
DP wat the fack
De top 2 vanaf 1 januari t/m nu![]()
wat is daarmeequote:Op zaterdag 20 augustus 2016 19:09 schreef haags_kwartiertje het volgende:
DP wat the fack
De top 2 vanaf 1 januari t/m nu![]()
Komt wel weer terug. Anders moet je die kale DM'en.quote:
Ja, als je op bezoek gaat bij een user genaamd bondage dan verwacht je wel wat natuurlijk.quote:
ja daar ben ik nog steeds van aan het herstellenquote:Op zaterdag 20 augustus 2016 19:10 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
WCH en ik zijn twee handen in een anus hoor.
1073quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 19:09 schreef deadprez het volgende:
[..]
geen flauw idee, rond de 1000 ergens denk ik
quote:
Weet jij dit Haags?quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 19:10 schreef Amarantha het volgende:
Ben wel benieuwd waar ik sta over het hele jaar.
aighttquote:
Meer dan 100.000 heb je er al gepost. Wow.quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 19:10 schreef Amarantha het volgende:
Ben wel benieuwd waar ik sta over het hele jaar.
Ah zo.quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 19:09 schreef Carambola het volgende:
[..]
Heb gehoord dat je wel een aardige user bent maar dat je ineens weg was
Kan je ondertussen wel weer normaal op een barkruk zitten?quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 19:10 schreef deadprez het volgende:
[..]
ja daar ben ik nog steeds van aan het herstellen
IK IK IK IK IK IK IK IKquote:Op zaterdag 20 augustus 2016 19:10 schreef hoink581 het volgende:
Ik ga zo de OLV toren in Amersfoort op wie wil van mij een rondleiding.
quote:
quote:
ja dat wel maar moet er wel weer vanaf getild worden als ik op wil staanquote:Op zaterdag 20 augustus 2016 19:11 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Kan je ondertussen wel weer normaal op een barkruk zitten?
Ja in 3,5 jaar tijdquote:Op zaterdag 20 augustus 2016 19:10 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Meer dan 100.000 heb je er al gepost. Wow.
quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 19:11 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
[..]
[ afbeelding ] Top 100 van 01-01-2016 t/m 20-08-2016
nr / aantal posts / gebruiker / % van tot. (5984750)
001 51054 haags_kwartiertje 0.85%
002 46721 deadprez 0.78%
003 45133 Ajacied422 0.75%
Ja.quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 19:11 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Welk jaar 2016 t/m nu?
Kan DP toch op z'n CV zetten dat hij 0,78% van een heel forum is.quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 19:11 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
[..]
[ afbeelding ] Top 100 van 01-01-2016 t/m 20-08-2016
nr / aantal posts / gebruiker / % van tot. (5984750)
001 51054 haags_kwartiertje 0.85%
002 46721 deadprez 0.78%
003 45133 Ajacied422 0.75%
jaquote:Op zaterdag 20 augustus 2016 19:11 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik op 1000. Dat weet jij nog wel denk ik
Niels0 zekerquote:Op zaterdag 20 augustus 2016 19:10 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Ah zo.
Ja gewoon. Er waren mensen in mijn SC die ik niet lief vond en ik had het erg druk qua werk en prive.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |