Ik ben inderdaad best een prettige kerel om mee te praten ja.quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 18:36 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Oh fijne vent want prettig dat je er weer bent
vk kan je hier vast mee helpenquote:
kijk zie jequote:Op zaterdag 20 augustus 2016 18:38 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Gewoon op Steam kopen jatoch.
Hoe is het? En privé?quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 18:37 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Ik ben inderdaad best een prettige kerel om mee te praten ja.
quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 18:38 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Geen ervaring meequote:Op zaterdag 20 augustus 2016 18:38 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Dit is gewoon exact wat ik bedoelde, eng gewoon.quote:
Waar heb je geen ervaring mee? Het concept 'kopen', of met Steam?quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 18:39 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Geen ervaring mee
Hoe werkt dat?
Sorry ben een kutnoob.
ik moest lachenquote:Op zaterdag 20 augustus 2016 18:39 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Waar heb je geen ervaring mee? Het concept 'kopen', of met Steam?
Steam ja.quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 18:39 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Waar heb je geen ervaring mee? Het concept 'kopen', of met Steam?
Ja, een kans om een gouwe ouwe te posten laten we natuurlijk niet schieten VK, Dat vergeef je me vast wel.quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 18:39 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Dit is gewoon exact wat ik bedoelde, eng gewoon.
arrested developmentquote:Op zaterdag 20 augustus 2016 18:40 schreef Carambola het volgende:
Nog steeds geen leuke serie gevonden hoerenzooitje
Ah fijn dat het goed gaat! Vind je het spannend?quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 18:39 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Prima, en prima. Volgende maand is ze uitgeteld
http://store.steampowered.com/quote:
GTSTquote:Op zaterdag 20 augustus 2016 18:40 schreef Carambola het volgende:
The get down, stranger things, mister robot, narcosquote:Op zaterdag 20 augustus 2016 18:40 schreef Carambola het volgende:
Eigenlijk tot nu toe niet. Dat zal wel komen als het eruit geperst wordt.quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 18:40 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ah fijn dat het goed gaat! Vind je het spannend?
Hermann kom er maar in.quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 18:40 schreef Carambola het volgende:
Als ie maar niet verkast naar OUD hoor.quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 18:40 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ah fijn dat het goed gaat! Vind je het spannend?
hermann is kwijtquote:
quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 18:41 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
http://store.steampowered.com/
Dat installeren, account aanmaken. RC2 + expansions kost daar 9,99. Installeren, spelen op W7/8/10/een fiets van je opa, klaar.
uiteraardquote:Op zaterdag 20 augustus 2016 18:42 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Logisch, die is natuurlijk gestopt met posten nadat ik weg ging.
Je hebt echt nog nooit van Steam gehoord?quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 18:42 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Thanks VK. Ik mag je nu al
Die was er gistermiddag nog. Die heeft een weekend vol kringverjaardagen.quote:
Nee. ZOals ik al zei, ik ben een noob op dat gebied.quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 18:42 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Je hebt echt nog nooit van Steam gehoord?
oh ja dat was het iddquote:Op zaterdag 20 augustus 2016 18:43 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Die was er gistermiddag nog. Die heeft een weekend vol kringverjaardagen.
Lekker gezellig.quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 18:43 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Die was er gistermiddag nog. Die heeft een weekend vol kringverjaardagen.
Die vrouw links met dat donkere haar en zwarte trui ook.quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 18:45 schreef Vanillekwark het volgende:
Het wordt me gewoon fysiek ongemakkelijk door dit soort foto's
[ afbeelding ]
Hartstikke gezelligquote:Op zaterdag 20 augustus 2016 18:44 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Lekker gezellig.
[ afbeelding ]
Ja nee heb het nu al gepost, ga niet helemaal terug in de tijd die posts lopen editten joh. Maak maar een TR ofzo.quote:
Ben gewoon nog steeds blij.quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 18:43 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Dacht dat we dit net al gedaan hadden kerel?
oke gedaanquote:Op zaterdag 20 augustus 2016 18:46 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Ja nee heb het nu al gepost, ga niet helemaal terug in de tijd die posts lopen editten joh. Maak maar een TR ofzo.
De gezelligheid spat er vanaf jaquote:Op zaterdag 20 augustus 2016 18:46 schreef zeer het volgende:
kringverjaardagen zijn de beste verjaardagen
90% van de verjaardagen zijn zo, snap de ophef nooit zoquote:Op zaterdag 20 augustus 2016 18:47 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
De gezelligheid spat er vanaf ja
[ afbeelding ]
Dat schilderij en die klok heb ik hier ook ergens aan de muur hangen. Eng.quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 18:47 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
wen maar alvast aan die burgerlijkheid voor als je straks een kind hebtquote:Op zaterdag 20 augustus 2016 18:47 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
90% van de verjaardagen zijn ook vies kut.quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 18:48 schreef zeer het volgende:
[..]
90% van de verjaardagen zijn zo, snap de ophef nooit zo
Ik wil er niet aan denken.quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 18:48 schreef deadprez het volgende:
[..]
wen maar alvast aan die burgerlijkheid voor als je straks een kind hebt
hoe was het bij bondagequote:Op zaterdag 20 augustus 2016 18:49 schreef Amarantha het volgende:
Ik ben weer veilig thuis aangekomen, wouden jullie vast wel even weten.
begrijpelijkquote:
quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 18:49 schreef Amarantha het volgende:
leukquote:Op zaterdag 20 augustus 2016 18:49 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Gezellig, weer even bij gepraat enz!
Bondage lijkt me inderdaad nu echt zo'n voorbeeld van een oprecht aardige kerel.quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 18:49 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Gezellig, weer even bij gepraat enz!
Is hij ook.quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 18:50 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Bondage lijkt me inderdaad nu echt zo'n voorbeeld van een oprecht aardige kerel.
Ben je aan je tieten opgehangen?quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 18:49 schreef Amarantha het volgende:
godverdomme haagsquote:Op zaterdag 20 augustus 2016 18:51 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ben je aan je tieten opgehangen?
Ik heb het hier toch een beetje moeilijk mee. Hier: https://onzetaal.nl/taaladvies/advies/wilden-wouden-wouen-wouwenquote:Op zaterdag 20 augustus 2016 18:51 schreef Amarantha het volgende:
Wou zeggen doet geen vlieg kwaad.. maar hij vertelde net nog hoe hij een wesp heeft doodgemaakt met een prittstift.
Met een prittstift?quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 18:51 schreef Amarantha het volgende:
Wou zeggen doet geen vlieg kwaad.. maar hij vertelde net nog hoe hij een wesp heeft doodgemaakt met een prittstift.
terechtquote:Op zaterdag 20 augustus 2016 18:52 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik ga niet meer op dat soort vragen in.
Ik hoopte stiekem op iets heel ingenieus.quote:
kom we pakken hemquote:Op zaterdag 20 augustus 2016 18:55 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Bedank ik VK oprecht. Krijg ik een kut reactie terug.Mijn hemel.
HET IS 2016 HOE KAN JE STEAM NIET KENNENquote:Op zaterdag 20 augustus 2016 18:55 schreef haags_kwartiertje het volgende:
ik bedoelde het op een erotische manier ;$quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 18:56 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Kom vechten dan, gratenpakhuis
Hij weet misschien nog niet van het positiviteitsbeleidquote:Op zaterdag 20 augustus 2016 18:55 schreef haags_kwartiertje het volgende:
IK BEN AL WAT OUDER!!!!!quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 18:55 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
HET IS 2016 HOE KAN JE STEAM NIET KENNEN
Ik heb keuze uit meerdere snackbars.quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 18:56 schreef Frank_Drebin het volgende:
Er wonen hier wel veel mensen in de stad volgens mij. Hoeven niet in de auto te stappen voor een frietje.
Oh.quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 18:56 schreef deadprez het volgende:
[..]
ik bedoelde het op een erotische manier ;$
Goeie. Laten we hem daar op wijzen.quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 18:56 schreef Carambola het volgende:
[..]
Hij weet misschien nog niet van het positiviteitsbeleid
Ja dan heb je dus meer tijd gehad om Steam te kennen. Gvd.quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 18:56 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
IK BEN AL WAT OUDER!!!!!
quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 18:56 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Oh.
In dat geval. Kom stoeien dan, tijgertje.
Jeetje.quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 18:56 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik heb keuze uit meerdere snackbars.
Een beter FOK! begint bij jezelf uitloggen oid, was het toch? De nuances van het nieuwe beleid zijn me ontglipt.quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 18:56 schreef Carambola het volgende:
[..]
Hij weet misschien nog niet van het positiviteitsbeleid
quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 18:57 schreef deadprez het volgende:
maar steam niet kennen is wel echt heel slecht ja
Allaaaaaahhhhh snackbarquote:Op zaterdag 20 augustus 2016 18:56 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik heb keuze uit meerdere snackbars.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |