De gezelligheid spat er vanaf jaquote:Op zaterdag 20 augustus 2016 18:46 schreef zeer het volgende:
kringverjaardagen zijn de beste verjaardagen
90% van de verjaardagen zijn zo, snap de ophef nooit zoquote:Op zaterdag 20 augustus 2016 18:47 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
De gezelligheid spat er vanaf ja
[ afbeelding ]
Dat schilderij en die klok heb ik hier ook ergens aan de muur hangen. Eng.quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 18:47 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
wen maar alvast aan die burgerlijkheid voor als je straks een kind hebtquote:Op zaterdag 20 augustus 2016 18:47 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
90% van de verjaardagen zijn ook vies kut.quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 18:48 schreef zeer het volgende:
[..]
90% van de verjaardagen zijn zo, snap de ophef nooit zo
Ik wil er niet aan denken.quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 18:48 schreef deadprez het volgende:
[..]
wen maar alvast aan die burgerlijkheid voor als je straks een kind hebt
hoe was het bij bondagequote:Op zaterdag 20 augustus 2016 18:49 schreef Amarantha het volgende:
Ik ben weer veilig thuis aangekomen, wouden jullie vast wel even weten.
begrijpelijkquote:
quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 18:49 schreef Amarantha het volgende:
leukquote:Op zaterdag 20 augustus 2016 18:49 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Gezellig, weer even bij gepraat enz!
Bondage lijkt me inderdaad nu echt zo'n voorbeeld van een oprecht aardige kerel.quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 18:49 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Gezellig, weer even bij gepraat enz!
Is hij ook.quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 18:50 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Bondage lijkt me inderdaad nu echt zo'n voorbeeld van een oprecht aardige kerel.
Ben je aan je tieten opgehangen?quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 18:49 schreef Amarantha het volgende:
godverdomme haagsquote:Op zaterdag 20 augustus 2016 18:51 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ben je aan je tieten opgehangen?
Ik heb het hier toch een beetje moeilijk mee. Hier: https://onzetaal.nl/taaladvies/advies/wilden-wouden-wouen-wouwenquote:Op zaterdag 20 augustus 2016 18:51 schreef Amarantha het volgende:
Wou zeggen doet geen vlieg kwaad.. maar hij vertelde net nog hoe hij een wesp heeft doodgemaakt met een prittstift.
Met een prittstift?quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 18:51 schreef Amarantha het volgende:
Wou zeggen doet geen vlieg kwaad.. maar hij vertelde net nog hoe hij een wesp heeft doodgemaakt met een prittstift.
terechtquote:Op zaterdag 20 augustus 2016 18:52 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik ga niet meer op dat soort vragen in.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |