Heb je weleens Algerijnen van dichtbij gezienquote:Op zaterdag 20 augustus 2016 20:45 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Eerste. En het is nou eenmaal een feit dat het grootste deel van de zwarte populatie in Frankrijk uit Algarije komt.
Zit een kern van waarheid in
Net marrokanen.quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 20:55 schreef Redefine het volgende:
[..]
Heb je weleens Algerijnen van dichtbij gezien![]()
Dat wist iedereen hier hopelijk alquote:Op zaterdag 20 augustus 2016 20:55 schreef Mexicanobakker het volgende:
Die Fransen zijn ook echt een matig team
quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 20:55 schreef Redefine het volgende:
[..]
Heb je weleens Algerijnen van dichtbij gezien![]()
Zwarte Marokkanen en Algerijnen ja?quote:
Algerijnse humorquote:
Ik kopieer ook maar wat ik in EK heb gelezenquote:Op zaterdag 20 augustus 2016 20:57 schreef Redefine het volgende:
[..]
Zwarte Marokkanen en Algerijnen ja?
Zijn ze ook. Zijn vooral fysiek heel sterk en zo proberen ze ook de wedstrijd te domineren.quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 20:55 schreef Mexicanobakker het volgende:
Die Fransen zijn ook echt een matig team
Dus je schakelt gewoon je hersenen uit als je iets heel doms leest? Je gaat toch niets iets klakkeloos kopiëren zonder erover na te denken?quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 20:58 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik kopieer ook maar wat ik in EK heb gelezen
Ik blijf graag in mijn rol hier.quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 20:59 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dus je schakelt gewoon je hersenen uit als je iets heel doms leest? Je gaat toch niets iets klakkeloos kopiëren zonder erover na te denken?
Net als die eerste wedstrijd NL - Frankrijkquote:Op zaterdag 20 augustus 2016 21:00 schreef Redefine het volgende:
Er wordt wel weinig gescoord deze wedstrijd.
Ik had van jou toch wel verwacht dat je vbl niet zo serieus zou nemenquote:Op zaterdag 20 augustus 2016 20:58 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik kopieer ook maar wat ik in EK heb gelezen
Ja. Daarom eigenlijk typisch dat die halve finale er de eerste helft relatief veel gescoord werd. De tweede helft, dan weer totaal niet. Twee goals in de laatste tien minuten totaalquote:Op zaterdag 20 augustus 2016 21:00 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Net als die eerste wedstrijd NL - Frankrijk
Sorryquote:Op zaterdag 20 augustus 2016 21:01 schreef Max23 het volgende:
[..]
Ik had van jou toch wel verwacht dat je vbl niet zo serieus zou nemen
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |