Donequote:Op zaterdag 20 augustus 2016 17:32 schreef Hochwinter het volgende:
Zou mooi zijn als RB Leipzig er gelijk uit gaat. Wat een vervelende club is dat zeg.
Zijn wel ver afgegleden zeg.quote:Op dinsdag 7 februari 2017 21:03 schreef gniffie het volgende:
Wolfsburg wordt wel lekker hard weggespeeld.
Ze hebben toch al wel een TD daar?quote:Op dinsdag 7 februari 2017 21:54 schreef Ajacied422 het volgende:
Lahm gaat stoppen en wil niet als TD verder bij Bayern volgend jaar.
Sammer is de afgelopen zomer gestopt.quote:Op dinsdag 7 februari 2017 21:56 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ze hebben toch al wel een TD daar?
Wel gek om hem dan meteen daarvoor aan te stellen, laat hem dan eerst iets van ervaring en een netwerkje opbouwen.quote:Op dinsdag 7 februari 2017 21:57 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Sammer is de afgelopen zomer gestopt.
Bayern wil altijd oud-spelers in haar bestuur/directie.quote:Op dinsdag 7 februari 2017 21:58 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wel gek om hem dan meteen daarvoor aan te stellen, laat hem dan eerst iets van ervaring en een netwerkje opbouwen.
Ja dat weet ik, maar dat kan je ook wel rustiger opbouwen lijkt me (of bij een kleinere club beginnen of eerst stage lopen of aan het werk als scout)quote:Op dinsdag 7 februari 2017 22:00 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Bayern wil altijd oud-spelers in haar bestuur/directie.
Daar kom je nu pas achter?quote:Op woensdag 8 februari 2017 22:28 schreef cherrycoke het volgende:
wel leuk om kalou te zien spelen bij hertha BSC
jaquote:
Zeg het hemquote:
twitter:VI_nl twitterde op woensdag 26-04-2017 om 20:06:12Opstelling Bayern München: Ulreich; Lahm, Hummels, Martínez, Alaba; Xabi Alonso, Vidal, Thiago; Robben, Lewandowski, Ribéry. reageer retweet
twitter:VI_nl twitterde op woensdag 26-04-2017 om 20:11:27Opstelling Borussia Dortmund: Bürki; Piszczek, Sokratis, Bender, Schmelzer; Castro, Guerreiro, Weigl; Reus, Aubameyang, Dembélé. reageer retweet
En dan heb je eventueel nog Barca ookquote:Op woensdag 26 april 2017 20:37 schreef KingRoland het volgende:
2 schermen genot
1tje wimlex 1tje dfb pokal
lekker duits
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maargoed ook hier heb ik geen verstand van
quote:Op woensdag 26 april 2017 20:38 schreef Tagliano het volgende:
[..]
En dan heb je eventueel nog Barca ookHeb je gezien hoeveel mensen er zaten? Bijna halfleeg joh.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.AFCA
Qui audet adipiscitur
Eerste helft gezien ja, dramaquote:Op woensdag 26 april 2017 20:39 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Heb je gezien hoeveel mensen er zaten? Bijna halfleeg joh.
quote:Op woensdag 26 april 2017 20:38 schreef Tagliano het volgende:
[..]
En dan heb je eventueel nog Barca ookSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
Dat lijkt maar zoquote:Op woensdag 26 april 2017 21:11 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Die shirts zijn best geel hoor.
Mods hebben er wel een beetje een handje van om op het verkeerde moment de verkeerde dingen te roepen hequote:Op woensdag 26 april 2017 21:14 schreef opperkleurder het volgende:
Iemand vond dit een wedstrijd die voort kabbelt. Niet goed wijs.
Zeker van de blauwquote:Op woensdag 26 april 2017 21:14 schreef opperkleurder het volgende:
Alleen maar een goede zaakquote:Op woensdag 26 april 2017 21:31 schreef opperkleurder het volgende:
Bayern is minder dominant dan vorig seizoen
Ik ben wat Duitsland betreft vrij neutraal dus zie juist graag wat meer spanningquote:Op woensdag 26 april 2017 21:33 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ik zie ze graag met 4-0 5-0 winnen hoor.
Ohja, die hebben we ook nogquote:Op woensdag 26 april 2017 21:35 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ik kijk even naar ons staatshoofd.
arjenquote:Op woensdag 26 april 2017 21:37 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Welke Cavani speelt er in de DFB Pokal?
Ja zo werkt het natuurlijk nietquote:Op woensdag 26 april 2017 21:58 schreef opperkleurder het volgende:
Je zou kunnen zeggen dat de tweede helft voort kabbelt.
Ik ook wel. Dit is eigenlijk meer een soort competitiewedstrijd qua gevoelquote:Op woensdag 26 april 2017 22:04 schreef opperkleurder het volgende:
Ik had er iets meer van verwacht/gehoopt.
quote:Op woensdag 26 april 2017 22:17 schreef Tagliano het volgende:
quote:
Een wenkbrauw omhoogquote:Op woensdag 26 april 2017 22:28 schreef VeX- het volgende:
Die Ancelotti is ook een kereltje.
Of hij nou voor of achterstaat, altijd een zure bek op z'n gezicht.
Lijkt de UEFA wel.quote:Op woensdag 26 april 2017 22:33 schreef VeX- het volgende:
Wat een vieze smerige hoeren bij de DFB.
5 minuten extra.
Heeft alleen weinig zin als die scheids in een andere tijdzone zitquote:Op woensdag 26 april 2017 22:39 schreef VeX- het volgende:
Dortmund speelt het mooi op z'n Duits uit.
mwoa zonder Neuer kon je dit wel verwachten. Heel erg kwetsbaar.quote:Op woensdag 26 april 2017 22:40 schreef Tagliano het volgende:
Toch wel leuk, een verrassing in Duitsland
Even het verdriet wegdrinken met een theetje.quote:Op woensdag 26 april 2017 22:40 schreef KingRoland het volgende:
[..]
mwoa zonder Neuer kon je dit wel verwachten. Heel erg kwetsbaar.
Dan nog staat er wel een prima team natuurlijk. Maar in ieder geval alvast een beetje een verrassende winnaarquote:Op woensdag 26 april 2017 22:40 schreef KingRoland het volgende:
[..]
mwoa zonder Neuer kon je dit wel verwachten. Heel erg kwetsbaar.
Als hij dit met Neuer erbij had geflikt wel ja, maar dit verlies kan nog wel.quote:Op woensdag 26 april 2017 22:40 schreef opperkleurder het volgende:
Ancelotti moet zijn biezen pakken.
Probleem is dat je een vreselijke keeper hebt achter. Je kan wel een redelijke defensie hebben, maar verder dan dat kom je er niet.quote:Op woensdag 26 april 2017 22:41 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Dan nog staat er wel een prima team natuurlijk. Maar in ieder geval alvast een beetje een verrassende winnaar
Ook twijfelachtig of ze de optie in het contract van Coman lichten. Dan heb je dus twee oude en gebrekkige buitenspelers, Douglas Costa als reservelinksbuiten en Müller als incidentele rechtsbuiten maar daar ligt de kracht van de beste man gewoon niet.quote:Op woensdag 26 april 2017 22:49 schreef PowerLoungen het volgende:
Ook een selectie die verversing nodig heeft op de flanken. Robben en Ribery worden alsmaar minder vanwege hun leeftijd
Coman en Costa gaan dat het ook nooit worden . Leuk voor clubs als Gladbach of Leverkusen , maar meer ook niet . Moeten eigenlijk minimaal 3 nieuwe spelers halen voor die positiesquote:Op woensdag 26 april 2017 22:52 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ook twijfelachtig of ze de optie in het contract van Coman lichten. Dan heb je dus twee oude en gebrekkige buitenspelers, Douglas Costa als reservelinksbuiten en Müller als incidentele rechtsbuiten maar daar ligt de kracht van de beste man gewoon niet.
Alles op Sanchez zetten in ieder gevalquote:Op woensdag 26 april 2017 22:55 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Coman en Costa gaan dat het ook nooit worden . Leuk voor clubs als Gladbach of Leverkusen , maar meer ook niet . Moeten eigenlijk minimaal 3 nieuwe spelers halen voor die posities
Vidal kan het regelenquote:Op woensdag 26 april 2017 22:58 schreef Brammess het volgende:
[..]
Alles op Sanchez zetten in ieder geval
zou wel genot zijnquote:Op woensdag 26 april 2017 22:58 schreef Brammess het volgende:
[..]
Alles op Sanchez zetten in ieder geval
Ik heb eigenlijk alleen veel gelezen over Julian Brandt die dan zou moeten komen. Ik zou het vrij raar vinden als ze dan nog meer buitenspelers gaan halen terwijl ze op beide posities dubbelbezet zijn. Costa wil zelf niet weg en Bayern is er ook niet de club naar dat ze hem ertoe gaan dwingen.quote:Op woensdag 26 april 2017 22:55 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Coman en Costa gaan dat het ook nooit worden . Leuk voor clubs als Gladbach of Leverkusen , maar meer ook niet . Moeten eigenlijk minimaal 3 nieuwe spelers halen voor die posities
Rafinha mogen ze wat mij betreft ook dumpen onder dwang . Zelden z'on triest kereltje gezien op een voetbalveld. En wat Julian Brandt betreft, die is van het niveau Max Meyer en Timo Werner .quote:Op woensdag 26 april 2017 23:08 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik heb eigenlijk alleen veel gelezen over Julian Brandt die dan zou moeten komen. Ik zou het vrij raar vinden als ze dan nog meer buitenspelers gaan halen terwijl ze op beide posities dubbelbezet zijn. Costa wil zelf niet weg en Bayern is er ook niet de club naar dat ze hem ertoe gaan dwingen.
Het wordt wat mij betreft interessant om te zien wat ze qua rechtsbacks gaan doen. Ze hebben nog steeds Alaba en Bernat aan de linkerkant (wel wat aan de matige kant), maar aan de rechterkant: Lahm stopt er na dit seizoen mee en dan heb je als enige pure rechtsback Rafinha en dan Rudy (Hoffenheim) die af en toe op die positie speelt maar dat is ook niet ideaal.
Tsja, de rechtsbacks liggen ook niet voor het oprapen van wat ik in een gemiddeld weekend zie. Walker is opeens een populair gerucht maar daar geloof ik ook niet veel van.quote:Op woensdag 26 april 2017 23:09 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Rafinha mogen ze wat mij betreft ook dumpen onder dwang . Zelden z'on triest kereltje gezien op een voetbalveld. En wat Julian Brandt betreft, die is van het niveau Max Meyer en Timo Werner .
Sidibe van Monaco zou ik anders ook uiterst geschikt vinden voor de backpositie met Traore als back-upquote:Op woensdag 26 april 2017 23:15 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Tsja, de rechtsbacks liggen ook niet voor het oprapen van wat ik in een gemiddeld weekend zie. Walker is opeens een populair gerucht maar daar geloof ik ook niet veel van.
De enige die ik op regelmatige basis goed vind spelen en misschien wel aast op een transfer is Elseid Hysaj van Napoli. Borussia Dortmund en Red Bull Leipzig hebben ook niet de spectaculairste rechtsbacks. Een troost; ook Barcelona heeft geen fatsoenlijke rechtsback maar daar lopen mensen met een geestelijke beperking rond.
Ah, ja. Sidibé. Ik zat met een lijstje namen in mijn hoofd wat nog een jaar wilde blijven bij Monaco (Lemar, Silva en Mbappe). Dat is ook geen verkeerde optie inderdaad.quote:Op woensdag 26 april 2017 23:21 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Sidibe van Monaco zou ik anders ook uiterst geschikt vinden voor de backpositie met Traore als back-up
Die 3 vertrekken ook daar als pakweg Man City op de stoep staat.quote:Op woensdag 26 april 2017 23:27 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ah, ja. Sidibé. Ik zat met een lijstje namen in mijn hoofd wat nog een jaar wilde blijven bij Monaco (Lemar, Silva en Mbappe). Dat is ook geen verkeerde optie inderdaad.
Volgens mij gaan ze voor Kimmich als rechtsback. Maar het is wel duidelijk dat Bayern flink wat aanvulling nodig heeft. Met name het middenveld heeft echt heel veel kwalitatieve en kwantitatieve versterking nodig. Thiago is in mijn ogen niet goed genoeg om het spel aan op te hangen, Vidal past niet bij Bayern, Alonso was al ernstig in decline en stopt, Javi Martinez is gewoon niet goed genoeg als hij al een keer fit blijft en Sanches valt voorlopig ernstig tegen (en Kimmich is dus de beoogde rechtsback).quote:Op woensdag 26 april 2017 23:08 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik heb eigenlijk alleen veel gelezen over Julian Brandt die dan zou moeten komen. Ik zou het vrij raar vinden als ze dan nog meer buitenspelers gaan halen terwijl ze op beide posities dubbelbezet zijn. Costa wil zelf niet weg en Bayern is er ook niet de club naar dat ze hem ertoe gaan dwingen.
Het wordt wat mij betreft interessant om te zien wat ze qua rechtsbacks gaan doen. Ze hebben nog steeds Alaba en Bernat aan de linkerkant (wel wat aan de matige kant), maar aan de rechterkant: Lahm stopt er na dit seizoen mee en dan heb je als enige pure rechtsback Rafinha en dan Rudy (Hoffenheim) die af en toe op die positie speelt maar dat is ook niet ideaal.
Ik snap je hetze tegen Thiago niet echt. Die draait echt een fantastisch seizoen. Misschien wel de beste middenvelder op alle velden dit seizoen. Bij Müller heb ik het idee dat hij weer heel weinig heeft aan de individuele vrijheid die hij vaak aan zijn spelers geeft, terwijl Müller veel meer een teamspeler is, tenminste dat gevoel geeft zijn spel me.quote:Op donderdag 27 april 2017 02:42 schreef wimderon het volgende:
[..]
Volgens mij gaan ze voor Kimmich als rechtsback. Maar het is wel duidelijk dat Bayern flink wat aanvulling nodig heeft. Met name het middenveld heeft echt heel veel kwalitatieve en kwantitatieve versterking nodig. Thiago is in mijn ogen niet goed genoeg om het spel aan op te hangen, Vidal past niet bij Bayern, Alonso was al ernstig in decline en stopt, Javi Martinez is gewoon niet goed genoeg als hij al een keer fit blijft en Sanches valt voorlopig ernstig tegen (en Kimmich is dus de beoogde rechtsback).
Robben voldoet nog prima, Ribery is zo onderhand wel einde verhaal. Verder mag Ancelotti wel eens gaan zorgen dat Müller weer gaat functioneren.
Bijna altijd als ik Bayern zie spelen valt Thiago ronduit tegen. Ziet er allemaal heel ijverig uit en zijn passmaps zullen vast heel geil zijn, maar ik zie gewoon niet wat hem tot wereldklasse zou moeten maken. Dan zie ik hem een hele wedstrijd de meest onmogelijke steekpasses trachten te geven, afgewisseld met obligate breedtepasses als hij ver inzakt om de bal op te halen. En dan zit er inderdaad af en toe een wedstrijd tussen waarbij alles lukt waarna er een massale circlejerk volgt over hoe goed hij is.quote:Op donderdag 27 april 2017 10:08 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik snap je hetze tegen Thiago niet echt. Die draait echt een fantastisch seizoen. Misschien wel de beste middenvelder op alle velden dit seizoen. Bij Müller heb ik het idee dat hij weer heel weinig heeft aan de individuele vrijheid die hij vaak aan zijn spelers geeft, terwijl Müller veel meer een teamspeler is, tenminste dat gevoel geeft zijn spel me.
Ik vind ook wel dat er een extra middenvelder van formaat bij moet, want Vidal is te onstuimig en Thiago is niet de patroon die je door slecht weer heen kan leiden, logischerwijs speelt hij ook als 10 in de sterkste opstelling. Dan heb je als ik even goed reken Vidal, Sanches, Rudy. Vooralsnog is Sanches ook echt tien keer niks. Misschien dat het nog gaat komen maar het ziet er echt extreem zielig uit. Misschien kunnen ze er zelfs beter twee nemen, alleen vraag ik me af of die beide van een goed niveau zullen zijn.
Ja, dat zeg ik ook. Ondertussen heeft Coman tot 2020 getekend bij Bayern dus het moet wel gek lopen als ze extra buitenspelers gaan halen.quote:Op donderdag 27 april 2017 15:03 schreef wimderon het volgende:
Hij zou wellicht kunnen functioneren als één van de twee centrale middenvelders, maar dan moet er wel weer iemand naast staan die zijn kwaliteiten aanvult.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |