Waarom niet?quote:Op maandag 5 september 2016 00:55 schreef TheThirdMark het volgende:
Dit wel of niet volgen? En vooral, waarom?
Gewoon doenquote:Op maandag 5 september 2016 00:55 schreef TheThirdMark het volgende:
Ok, ik ben dus heel bang om deze serie te gaan volgen, in het begin zoveel slechts over gehoord.
Maar, hier komt het, veel series zijn klaar, duurt ff voor de nieuwe seizoenen beginnen, ben nu bijna klaar met het herkijken van Tour of Duty en heb zo dus tijd over. Dit wel of niet volgen? En vooral, waarom?
Zo slecht is het allemaal niet. In ieder geval 100x beter dan GTquote:Op maandag 5 september 2016 00:55 schreef TheThirdMark het volgende:
Ok, ik ben dus heel bang om deze serie te gaan volgen, in het begin zoveel slechts over gehoord.
Maar, hier komt het, veel series zijn klaar, duurt ff voor de nieuwe seizoenen beginnen, ben nu bijna klaar met het herkijken van Tour of Duty en heb zo dus tijd over. Dit wel of niet volgen? En vooral, waarom?
Als je al fan bent van Dragon Ball dan moet je deze serie gewoon kijken. Verder moet je dit topic maar doorlezen. Dan zie je dat de meeste kijkers er een soort haat/liefde verhouding mee hebben.quote:Op maandag 5 september 2016 00:55 schreef TheThirdMark het volgende:
Ja dat heb ik nu ookquote:Op maandag 5 september 2016 11:41 schreef Tinos85 het volgende:
Ik was een tijdje geleden gestopt met kijk maar het bloed kruipt toch waar het niet gaan kan. Dus na een flinke marathon baal ik nu weer dat ik helemaal bij ben en elke keer weer een week moet wachten
quote:Op maandag 5 september 2016 12:45 schreef aspi het volgende:
Je moet niet op de powerlevels letten want dan klopt er geen zak meer van. Maar het is echt wel de moeite waard om te kijken, elke week weer niet wachten tot het zondag is
Volgende week gaan ze weer naar zamasu toe zo te zien aan de shot op het einde, zou dan de kai het loodje leggen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 6% gewijzigd door KingRoland op 10-09-2016 18:11:32 ]graag op anoniem
En dan? Acties in de Normal Timeline beïnvloeden niet die van de Future Timeline.quote:Op maandag 5 september 2016 23:37 schreef Hydrogeny het volgende:
Maar nu ze terug zijn... kunnen ze niet zamasu alvast afmaken?
quote:Op maandag 5 september 2016 23:37 schreef Hydrogeny het volgende:
Maar nu ze terug zijn... kunnen ze niet zamasu alvast afmaken?
quote:Op zaterdag 10 september 2016 18:00 schreef KingRoland het volgende:
Hele grote spoilerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 10 september 2016 20:00 schreef Gary_Oak het volgende:
[..]Episode details komende weken. Volgende week geen episode. Geen idee waarom maar waarschijnlijk hebben ze dus meer tijd nodig om afleveringen te maken. Kwaliteit > kwantiteitSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 5% gewijzigd door KingRoland op 10-09-2016 22:32:30 ]graag op anoniem
quote:Op zaterdag 10 september 2016 22:26 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Episode details komende weken. Volgende week geen episode. Geen idee waarom maar waarschijnlijk hebben ze dus meer tijd nodig om afleveringen te maken. Kwaliteit > kwantiteit
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 3% gewijzigd door Gary_Oak op 11-09-2016 16:37:36 ]
Zo werkt Toei niet. In het geval dat er een keertje geen Super is wordt de staff van Super doorgeschoven naar een andere Toei serie zoals One Piece.quote:Op zaterdag 10 september 2016 22:26 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Episode details komende weken. Volgende week geen episode. Geen idee waarom maar waarschijnlijk hebben ze dus meer tijd nodig om afleveringen te maken. Kwaliteit > kwantiteit
Je moet mijn post niet al te serieus nemen. Ik zei maar wat soms is het beter als je wat humor erbij gooit en niet alles meteen serieus neemt. In dit geval een grap vanuit Geekdom101.quote:Op zondag 11 september 2016 09:30 schreef Michie_ het volgende:
[..]
Zo werkt Toei niet. In het geval dat er een keertje geen Super is wordt de staff van Super doorgeschoven naar een andere Toei serie zoals One Piece.
Je moet Dragon Ball Super zien puur als een reclame voor het speelgoed. Het is bij series als DBS precies het tegenovergestelde als in het westen waar je vaak eerst een serie hebt een later pas het speelgoed. Dragon Ball Kai bijvoorbeeld werd prima bekeken maar de speelgoed verkocht voor geen meter en daarom werd Kai vroegtijdig geannuleerd.
Wat Dragon Ball weer op de kaart heeft gezet is Dragon Ball Heroes. Een arcade game die onwijs populair is,
quote:Op zondag 11 september 2016 06:04 schreef Gary_Oak het volgende:
[..]Kan idd niet wachten tot het zover komtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.graag op anoniem
Whis kan maar tot 3 minuten tijd terugdraaien toch?quote:Op zondag 11 september 2016 13:39 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Kan idd niet wachten tot het zover komt
Goed punt! ik denk ook dat Gowasu niet dood gaat en dat Whis dit gaat terugdraaienquote:Op zondag 11 september 2016 13:52 schreef Tamabralski het volgende:
[..]
Whis kan maar tot 3 minuten tijd terugdraaien toch?
Het gekke is dat ik de beelden van Vegeta met fopspeen al jaren eerder ergens heb gezien. Maar DBS is recent gemaakt. Zo vreemd. Ditzelfde geldt voor Goku 'Brakku'
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.graag op anoniem
Ze mogen voor vandaag wel opschieten met de subs.quote:Op zondag 11 september 2016 13:39 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Kan idd niet wachten tot het zover komt
iddquote:Op zondag 11 september 2016 14:32 schreef Gary_Oak het volgende:
[..]
Ze mogen voor vandaag wel opschieten met de subs.
Nou, weer wat wijzer geworden deze aflevering.quote:
Ik zit ook te denken wat de God of Destruction van Universe 10 nu doetquote:Op zondag 11 september 2016 16:40 schreef Gary_Oak het volgende:
[..]
Nou, weer wat wijzer geworden deze aflevering.De volgende zal wel om de moordpoging op Gowasu draaien en pas in de laatste paar minuten zal Goku Zamasu confronteren. Hoop echt dat Beerus Zamasu vermoordt en niet Goku.
Enige mysteries zijn nu Black en hoe ze de onsterfelijke Future Zamasu gaan uitschakelen.
Ik denk dat het of het dode lichaam van Future Goku is. Of de Goku van de aarde die door Beerus is gewenst voor Universe 6.quote:Op zondag 11 september 2016 17:37 schreef Kamina het volgende:
Misschien is Black wel die 'blob' van die Vegeta-met-speen-aflevering, maar dan uit een ander universum.
Er is geen Goku op Universe 6's aarde want de Saiyans uit dat universum stuurde hun kinderen er niet op uit om planets te veroveren. Dus moet wel een future goku zijn of gwn een kopie.quote:Op zondag 11 september 2016 17:44 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Ik denk dat het of het dode lichaam van Future Goku is. Of de Goku van de aarde die door Beerus is gewenst voor Universe 6.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |