I KNOW RIGHT?!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 10% gewijzigd door Gary_Oak op 04-09-2016 04:50:35 ]
quote:Op zondag 4 september 2016 04:32 schreef Gary_Oak het volgende:
[..]
I KNOW RIGHT?!
Geweldige animaties!
Trunks is eindelijk een baas!
Vegeta is de held!
En ik heb al een idee waarom Zamasu onsterfelijk is.Deze was kwa animaties de beste Dragonball Super aflevering. Klaar gewoon echtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
GOKU EN TRUNKS
![]()
![]()
![]()
![]()
en Vegeta! net zoals hij bij Cell deed!
![]()
![]()
![]()
[ Bericht 7% gewijzigd door KingRoland op 04-09-2016 07:58:01 ]graag op anoniem
quote:Op zondag 4 september 2016 04:32 schreef Gary_Oak het volgende:
[..]
I KNOW RIGHT?!
Geweldige animaties!
Trunks is eindelijk een baas!
Vegeta is de held!
En ik heb al een idee waarom Zamasu onsterfelijk is.Animaties van veraf waren weer matig.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Trunks die met SSJ1 blijkbaar even sterk is als SSB
Geen sensubeans![]()
Sowieso!quote:Op zondag 4 september 2016 07:51 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Deze was kwa animaties de beste Dragonball Super aflevering. Klaar gewoon echt![]()
![]()
![]()
GOKU EN TRUNKS
![]()
![]()
![]()
![]()
en Vegeta! net zoals hij bij Cell deed!
![]()
![]()
![]()
![]()
Alleen met je tweede punt eens (hij is Super Saiyan 2 trouwens).quote:Op zondag 4 september 2016 13:23 schreef Syntix het volgende:
[..]
Animaties van veraf waren weer matig.
Geen sensubeans
Dit dus en:quote:Op zondag 4 september 2016 13:23 schreef Syntix het volgende:
[..]
Animaties van veraf waren weer matig.
Geen sensubeans
Oh so a kai is bullying you goku-san? Let me kill all the kais!quote:Op zondag 4 september 2016 19:51 schreef DemonRage het volgende:
Pfff... Goku hoeft eigenlijk alleen maar op het knopje te drukken en dan staat de omni-king voor hun neus en die zal niet blij zijn als vriend Goku door een doorgedraaide kai wordt aangevallen.
Maar dan is het verhaal te snel afgelopen.
Ik wil Beerus serieus in actie zien.quote:Op zondag 4 september 2016 19:20 schreef Odaiba het volgende:
Prima aflevering, maar wel weer een hoop zaken die gewoon niet kloppen zoals Dr.Mikey al zegt.
Zamasu is een interessante slechterik, maar hij lijkt nu onverslaanbaar. Met elke aanval wordt hij sterker en sterker.
Zowel Black Goku als Zamasu zijn de Gods of Destruction Beerus al verreweg gepasseerd en schakelt zowel Trunks als Goku uit met één Super Kamehama. Het was niet bepaald spannend, maar dit is dan ook slechts een opwarmertje.
Ik ben wel erg benieuwd hoe de Zamasu zich in de hudige tijdlijn gaat ontwikkelen, want hij is kokend van woede nu. Verder erg idioot natuurlijk dat die Supreme Kai hem nog zo lang onder zijn hoede hield...Maargoed dat zie je wel vaker.
Animaties waren tijdens het gevecht wel echt goed voor DBS begrippen. Daarna zakte het jammer genoeg weer een beetje in.
Ik vraag me af, wordt de huidige Zamasu straks de hoofd slechterik of de toekomstige Zamasu. Trunks zal zichzelf ook nog wel overstijgen verwacht ik.
Zamasu is onsterfelijk, dus ik heb geen idee hoe ze dat gaan oplossen.quote:Op zondag 4 september 2016 19:51 schreef DemonRage het volgende:
Pfff... Goku hoeft eigenlijk alleen maar op het knopje te drukken en dan staat de omni-king voor hun neus en die zal niet blij zijn als vriend Goku door een doorgedraaide kai wordt aangevallen.
Maar dan is het verhaal te snel afgelopen.
Onsterfelijkheid zegt niet zoveel. Hij kan altijd nog verbannen worden of ergens in gevangen genomen, of je wenst het gewoon weer terug.quote:Op zondag 4 september 2016 20:02 schreef Gary_Oak het volgende:
[..]
Ik wil Beerus serieus in actie zien.En Trunks wordt vast nog wel een Super Saiyan 3. Grote kans dat ze een paar dagen gaan trainen in de Hyperbolic Time Chamber. Ik verwacht dat ze Zamasu in het heden tegenhouden, een zwakke plek ontdekken en het vervolgens in de toekomst gebruiken. Het plot blijft mysterieus.
[..]
Zamasu is onsterfelijk, dus ik heb geen idee hoe ze dat gaan oplossen.Tenzij Zeno boven Super Shenron staat of dat ze weer wensen dat hij sterfelijk wordt.
Dat gebeurt nog al eens in anime. Een bad guy die eindelijk zijn onsterfelijkheid krijgt en vervolgens voor altijd opgesloten wordt.quote:Op zondag 4 september 2016 20:17 schreef Odaiba het volgende:
[..]
Onsterfelijkheid zegt niet zoveel. Hij kan altijd nog verbannen worden of ergens in gevangen genomen, of je wenst het gewoon weer terug.
Net als Garlic Jr. inderdaad.quote:Op zondag 4 september 2016 20:17 schreef Odaiba het volgende:
[..]
Onsterfelijkheid zegt niet zoveel. Hij kan altijd nog verbannen worden of ergens in gevangen genomen, of je wenst het gewoon weer terug.
Denk het niet. Maar goed dat je het zegt, want ik denk dat ze zelfs gaan fuseren uiteindelijk.quote:Op zondag 4 september 2016 22:10 schreef Syntix het volgende:
Wat als ze nou die oorbellen van die Black en Zamasu kunnen afpakken. Zijn ze dan god af?
Waarom niet?quote:Op maandag 5 september 2016 00:55 schreef TheThirdMark het volgende:
Dit wel of niet volgen? En vooral, waarom?
Gewoon doenquote:Op maandag 5 september 2016 00:55 schreef TheThirdMark het volgende:
Ok, ik ben dus heel bang om deze serie te gaan volgen, in het begin zoveel slechts over gehoord.
Maar, hier komt het, veel series zijn klaar, duurt ff voor de nieuwe seizoenen beginnen, ben nu bijna klaar met het herkijken van Tour of Duty en heb zo dus tijd over. Dit wel of niet volgen? En vooral, waarom?
Zo slecht is het allemaal niet. In ieder geval 100x beter dan GTquote:Op maandag 5 september 2016 00:55 schreef TheThirdMark het volgende:
Ok, ik ben dus heel bang om deze serie te gaan volgen, in het begin zoveel slechts over gehoord.
Maar, hier komt het, veel series zijn klaar, duurt ff voor de nieuwe seizoenen beginnen, ben nu bijna klaar met het herkijken van Tour of Duty en heb zo dus tijd over. Dit wel of niet volgen? En vooral, waarom?
Als je al fan bent van Dragon Ball dan moet je deze serie gewoon kijken. Verder moet je dit topic maar doorlezen. Dan zie je dat de meeste kijkers er een soort haat/liefde verhouding mee hebben.quote:Op maandag 5 september 2016 00:55 schreef TheThirdMark het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |