Goed plan!quote:Op zondag 2 oktober 2016 18:17 schreef vaagjunior het volgende:
Trouwens.. volgende week Japan dus als ik deze verleng gewoon die ernaast doen? Dat je voor 2 banen een tijd kan rijden tot aankomende zondag
De replay bedoel je of je ronde tijd ?quote:Op dinsdag 4 oktober 2016 14:08 schreef maniack28 het volgende:
Maleisië en Japan dus? Zal eens een poging doen.
Hoe kan je makkelijk je snelste ronde terugkijken op de ps4 zodat ik hem kan delen hier?
Dan doe ik dat laatste wel.. nu nog een snelle ronde. Heb een 1.39 nog wat staan in Malaysiaquote:Op dinsdag 4 oktober 2016 15:12 schreef Sjemmert het volgende:
[..]
De replay bedoel je of je ronde tijd ?
De replay mode is een beetje brak in TT want je kan alleen je laatste stint terugkijken als je de game verlaat. Het zou beter zijn als ze het zouden aanpassen zodat je je snelste ronde terug kan kijken ipv je laatste stint.
Maar op PS4 zou je na een snelle ronde op de share knop op je controller kunnen drukken. Dan kan je geloof ik de laatste 10 minuten gameplay opslaan.
Vanaf het aanremmen tot het insturen ziet het er vrij goed uit. Maar de meeste tijd lijk je te verliezen vanaf de apex. De snelheid op de apex zou hier en daar iets omhoog kunnen maar vooral op de exits laat je een hoop tijd liggen. Je laat de auto te lang rollen nadat je de apex voorbij bent en geeft pas gas op de exit als de auto en je stuur alweer bijna helemaal recht staan. Ideaal zou zijn als je vanaf de apex al begint met het doseren van je gas en je op de exit alweer vol gas geeft.quote:Op dinsdag 4 oktober 2016 21:06 schreef maniack28 het volgende:
1.38.280. Feedback over mijn algemene rijstijl welkom
Ik vind de puntentelling wel leuk maar misschien dat we om de 4 weken een reset kunnen doen.quote:Op dinsdag 4 oktober 2016 23:22 schreef vaagjunior het volgende:
Ben nog steeds erg druk.. waardoor ik er niet aan dacht om de spreadsheet voor Japan aan te maken.. Zal ik nu gelijk doen! Japan ook dan 2 weken door laten lopen? Dus dat je steeds een soort loop hebt van 2 circuits.. En tja maar een ideetje, misschien de doorlopende puntentelling even laten varen? zodat mensen die niet vaak spelen of later instromen niet het gevoel hebben dat ze kansloos zijn? Suggesties zijn welkom om de competitie aan te passen zodat misschien de 'slechtere (waaronder ik)' niet gedemotiveerd rakenIs maar een idee he haha
Thanks man! Ik vind gas geven ook erg lastig. Vaak als ik probeer meer gas te geven krijg ik last van overstuur, vooral in bochten die wat langer doordraaien. Denk aan bocht twee van Maleisië maar bijvoorbeeld ook die doordraaier op China. Ik zie dat de AI op expert daar ook sneller is maar het lukt me niet om dat op consistente basis na te bootsen. Maar ik ga ermee spelen, thanks!quote:Op woensdag 5 oktober 2016 01:46 schreef Sjemmert het volgende:
[..]
Vanaf het aanremmen tot het insturen ziet het er vrij goed uit. Maar de meeste tijd lijk je te verliezen vanaf de apex. De snelheid op de apex zou hier en daar iets omhoog kunnen maar vooral op de exits laat je een hoop tijd liggen. Je laat de auto te lang rollen nadat je de apex voorbij bent en geeft pas gas op de exit als de auto en je stuur alweer bijna helemaal recht staan. Ideaal zou zijn als je vanaf de apex al begint met het doseren van je gas en je op de exit alweer vol gas geeft.
Verder zou je soms wat meer van de baan mogen gebruiken bij het aansnijden en uitkomen van de bochten want soms zit je nog een meter van de kanten af.
Ik zal eens kijken of ik een lap kan recorden zodat je kunt vergelijken.
Ja dat is opzich wel een goed ideequote:Op woensdag 5 oktober 2016 01:48 schreef Sjemmert het volgende:
[..]
Ik vind de puntentelling wel leuk maar misschien dat we om de 4 weken een reset kunnen doen.
Primaquote:Op dinsdag 11 oktober 2016 14:03 schreef Sjouveur het volgende:
Silverstone! Leuk circuitPuntentelling maakt mij niet zoveel uit, misschien dat een reset per 8 weken iets is?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |