Ik doe wel mee hoor. Alleen die 1.25.5 moet nog verbeterd worden. Was daarnaast ook gewoon ziek deze week dusquote:Op vrijdag 23 september 2016 00:07 schreef vaagjunior het volgende:
Ik kom niet veel verder dan 1:22... Wat mij trouwens wel opvalt is dat zelfs met dit (minder mooie) weer er nog steeds bijna niemand meer is die meedoetJammer.. Vorige week ook maar de helft van de mensen die zich heeft aangemeld
Komt goed..matige tijden komen eraan.quote:Op vrijdag 23 september 2016 00:07 schreef vaagjunior het volgende:
Ik kom niet veel verder dan 1:22... Wat mij trouwens wel opvalt is dat zelfs met dit (minder mooie) weer er nog steeds bijna niemand meer is die meedoetJammer.. Vorige week ook maar de helft van de mensen die zich heeft aangemeld
Ahhquote:Op vrijdag 23 september 2016 10:54 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Ik doe wel mee hoor. Alleen die 1.25.5 moet nog verbeterd worden. Was daarnaast ook gewoon ziek deze week dus
Dank voor het complimentquote:Op vrijdag 23 september 2016 10:56 schreef Droopie het volgende:
[..]
Komt goed..matige tijden komen eraan.
Druk met werk etc. etc.
Maar Maniack28 is te goed voor mij en dan te bedenken dat Maniack28 helemaal niets is vergeleken bij sommige hier
Ja, is beter.. behalve dat ik nu met een zieke hond zit. Is ffkes een paar weken van ellende, maar uiteindelijk waait het overquote:Op vrijdag 23 september 2016 16:24 schreef vaagjunior het volgende:
[..]
AhhHopelijk voel je je nu weer wat beter?
Zo strakke tijd ! En dat met een controller ? Dat is echt wel knap.quote:Op vrijdag 23 september 2016 08:58 schreef Def1987 het volgende:
Gisteravond een 1:20.259 gereden. 1 van mijn favoriete banen, heerlijk circuit.
Hmm apartquote:Op zondag 25 september 2016 13:25 schreef Sjemmert het volgende:
[..]
Zo strakke tijd ! En dat met een controller ? Dat is echt wel knap.
Ik heb gister nog even gereden maar had iets vreemds aan de hand. Had een 1:20.226 gereden en weet eigenlijk wel zeker dat ik geen offtracks had maar de tijd is niet geregistreerdNog nagekeken in race director en ook daar was het geen invalid lap.
[ afbeelding ]
Hebben jullie dit wel eens gehad ? Lijkt wel een bug ofzo. Heb deze tijd maar niet toegevoegd aan de tabel.
Ik heb dat volgens mij 1 keer gehad toen ik de game net had gekocht.quote:Op zondag 25 september 2016 13:25 schreef Sjemmert het volgende:
[..]
Zo strakke tijd ! En dat met een controller ? Dat is echt wel knap.
Ik heb gister nog even gereden maar had iets vreemds aan de hand. Had een 1:20.226 gereden en weet eigenlijk wel zeker dat ik geen offtracks had maar de tijd is niet geregistreerdNog nagekeken in race director en ook daar was het geen invalid lap.
[ afbeelding ]
Hebben jullie dit wel eens gehad ? Lijkt wel een bug ofzo. Heb deze tijd maar niet toegevoegd aan de tabel.
Misschien dat ik zo nog een tijd neer kan zetten. Maar wel jammer dat er steeds minder meedoen ja.quote:Op zaterdag 1 oktober 2016 14:52 schreef vaagjunior het volgende:
Hele week geen kans gehadEn andere mensen zo te zien ook niet
Dus ik denk dat ik m maar verleng met een week en dan kijken of er wel minimaal 3 a 4 mensen een tijd hebben
Jep.. had ook niet verwacht dat we met 20 man zaten ofzo.. maar 9 man melden zich aan en meer dan de helft is na een paar weken al wegquote:Op zaterdag 1 oktober 2016 19:48 schreef Sjemmert het volgende:
[..]
Misschien dat ik zo nog een tijd neer kan zetten. Maar wel jammer dat er steeds minder meedoen ja.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |