abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_164978036
Vandaag een seconde sneller dan gisteren, 1.23.153 :)
  woensdag 31 augustus 2016 @ 08:23:18 #77
113650 maniack28
Dresden Dolls O+
pi_164980783
Zo. Jullie gaan hard. Ik begon gisteren met een 1:26 :')
Cause I'd rather continue my trip to the top of the mountain then freeze to death in the valley.
  woensdag 31 augustus 2016 @ 08:51:24 #78
82396 nils7
De forumkrokodil
pi_164980968
N/A
Disclaimer: ik ben geen expert maar shitposter, dit is geen advies en aan deze post zijn geen rechten te ontlenen
pi_164981072
quote:
Beter kijken, deeltje 2 van het normale F1 topic is al een tijdje terug de pitstraat uitgereden ;)
pi_164997704
Handig dat mensen 2 topics door elkaar heen halen :P

Dit is trouwens de tussenstand na 3 dagen.. Ik post het gewoon in een reactie want ik kan de OP niet elke dag aanpassen :(

1e topic van 2012 in ONZ Eerste ONZ topic van 2012 - Fijn 2012
pi_165035636
Kan ik mijn tijd van Oostenrijk nog toevoegen? Tijd is gereden in dezelfde week.
Is het trouwens een optie om elkaar gewoon toe te voegen als vriend, bij de timetrials heb je ook een aparte tab om je tijden van vrienden te vergelijken. Dan is het maken van een screenshot overbodig, de spreadsheet kan dan worden gebruikt voor de puntentelling.
pi_165035808
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 september 2016 14:13 schreef Sylv3se het volgende:
Kan ik mijn tijd van Oostenrijk nog toevoegen? Tijd is gereden in dezelfde week.
Is het trouwens een optie om elkaar gewoon toe te voegen als vriend, bij de timetrials heb je ook een aparte tab om je tijden van vrienden te vergelijken. Dan is het maken van een screenshot overbodig, de spreadsheet kan dan worden gebruikt voor de puntentelling.
Wat betreft het toevoegen zit je ook met verschillende platformen. Ik speel bijvoorbeeld op PC dus kan geen mensen toevoegen die op op ps4 of xbox spelen.
pi_165036070
quote:
1s.gif Op vrijdag 2 september 2016 14:22 schreef Sjemmert het volgende:

[..]

Wat betreft het toevoegen zit je ook met verschillende platformen. Ik speel bijvoorbeeld op PC dus kan geen mensen toevoegen die op op ps4 of xbox spelen.
Ja dat is ook zo, even geen rekening mee gehouden..
  vrijdag 2 september 2016 @ 18:38:55 #85
113650 maniack28
Dresden Dolls O+
pi_165040493
Ps4: koekenbakker28
Cause I'd rather continue my trip to the top of the mountain then freeze to death in the valley.
pi_165041004
quote:
Time Trial Leaderboards
Hey guys,

Firstly, just to let you all know that we’ve got a new patch coming on all platforms - we’ll be posting the patch notes for you shortly. Some of you have noticed an issue on Time Trial where invalidated laps have been logged on the leaderboards. This has meant that some people have been able to cut corners and have their laps count. This issue has been fixed in the coming patches, but because we know you guys want to be able to set times and compete against each other as fairly as possible, we’re going to be wiping the leaderboards as each of the patches go live.
Alle leaderboards worden gewist, kunnen we weer opnieuw beginnen :P
pi_165043255
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 september 2016 14:13 schreef Sylv3se het volgende:
Je kan hem toevoegen maar telt helaas niet meer voor de 'stand' :P

quote:
0s.gif Op vrijdag 2 september 2016 19:08 schreef Sylv3se het volgende:

[..]

Alle leaderboards worden gewist, kunnen we weer opnieuw beginnen :P
Gelukkig staat de screenshot er bij de meeste al :P
pi_165072994
Hmmm , 3 mensen die vorige week meededen hebbn nog geen tijd in de tabel :P Morgen laatste kans voor diegene :O volgende GP is over 2 weken, zullen we de time trial dan ook voor 2 weken doen of aankomende week een random circuit en dan de week van Singapoure pas dat circuit doen?
pi_165074443
quote:
0s.gif Op zondag 4 september 2016 02:16 schreef vaagjunior het volgende:
Hmmm , 3 mensen die vorige week meededen hebbn nog geen tijd in de tabel :P Morgen laatste kans voor diegene :O volgende GP is over 2 weken, zullen we de time trial dan ook voor 2 weken doen of aankomende week een random circuit en dan de week van Singapoure pas dat circuit doen?
Wat mij betreft eerst nog een random circuit tussendoor :)
pi_165078075
quote:
0s.gif Op zondag 4 september 2016 09:51 schreef Sjouveur het volgende:

[..]

Wat mij betreft eerst nog een random circuit tussendoor :)
Hier ben ik ook voor. Random circuit van de eerste helft van het seizoen lijkt me het beste.

En het was deze week erg warm, misschien dat de opkomst daardoor ook wat minder was.
pi_165086604
quote:
0s.gif Op zondag 4 september 2016 02:16 schreef vaagjunior het volgende:
Ik trek me terug. Kom met mijn tijden lang niet bij de rest. ;(
Eerst nog even oefenen.
Rossoneri siamo noi.
pi_165090072
quote:
0s.gif Op zondag 4 september 2016 18:57 schreef ForzaMilan het volgende:

[..]

Eerst nog even oefenen.
Maakt toch niet uit? Ik ben ook niet de snelste.. Hoe meer er zijn hoe leuker het is :P En zoveel langzamer dan mij was je niet, dus wie weet ben je op andere banen wel sneller ;)
pi_165094155
quote:
0s.gif Op zondag 4 september 2016 18:57 schreef ForzaMilan het volgende:

[..]

Eerst nog even oefenen.
Zonde man, blijf gewoon lekker meedoen. Timetrials zijn juist zeer geschikt om te oefenen en extra snelheid te vinden. Ik zal iig ook replays blijven posten van snelle rondes, misschien kan je daar ook nog wat van leren. Ik weet zeker dat naarmate de weken verstrijken je alleen maar dichterbij zal komen. En vorige week zat je er toch ook niet zo ver achter ?

En om alles even in perspectief te plaatsen. Ik doe dit al een jaar of 7 dus die tijden komen ook niet zomaar ineens uit de lucht vallen ;)
  zondag 4 september 2016 @ 23:21:01 #94
113650 maniack28
Dresden Dolls O+
pi_165095707
Ik kwam niet verder dan 1.25...
pi_165096934
2e ronde is voorbij! Hier de nieuwe stand :) Jammer dat de onderste 2 niet meedoen/ meededen. Nogmaals het gaat om het plezier, en je eigen training qua baan. Juist omdat ik niet zo snel ben als die 2 boven mij wil ik oefenen op de baan zodat ik er ook online/offline meer aan heb.

Overigens heb ik een random name picker gebruikt om het circuit van deze week te bepalen, ik heb alle circuits van de 1e seizoenshelft erin gedaan, de winnaar was Canada!

Ik zie net dat ik per ongeluk ook Oostenrijk van week 1 erbij heb gezet.. maar die is gelukkig niet gekozen :P Na deze week zal het dus in de GP week gewoon Singapore worden. En nogmaals, iedereen kan meedoen, hoe snel of langzaam je bent maakt niet uit. Zie het als een uitdaging ;)
  maandag 5 september 2016 @ 17:59:56 #96
113650 maniack28
Dresden Dolls O+
pi_165107982
Canada *O* wall of champions!
pi_165108011
Leuk zo'n topic, ik heb F1 2016 net 2 dagen dus nog ff wat aan het uitvogelen allemaal, laatste F1 game was van 2010 dus ff geleden. Heb ff 5 rondjes op Monza gereden met als beste rondetijd een 1:24:5 geloof ik, dus best slecht als ik het met jullie vergelijk ;)

Ik heb alleen een vraag, ik ben altijd erg slecht met auto's afstellen en heb daar ook niet zo heel veel verstand van verder, behalve een klein beetje met de voor en achtervleugels, hoe kan je er een beetje achterkomend wat voor afstelling je een auto moet geven?
pi_165108193
quote:
0s.gif Op maandag 5 september 2016 18:00 schreef G3rtonimo84 het volgende:
Leuk zo'n topic, ik heb F1 2016 net 2 dagen dus nog ff wat aan het uitvogelen allemaal, laatste F1 game was van 2010 dus ff geleden. Heb ff 5 rondjes op Monza gereden met als beste rondetijd een 1:24:5 geloof ik, dus best slecht als ik het met jullie vergelijk ;)

Ik heb alleen een vraag, ik ben altijd erg slecht met auto's afstellen en heb daar ook niet zo heel veel verstand van verder, behalve een klein beetje met de voor en achtervleugels, hoe kan je er een beetje achterkomend wat voor afstelling je een auto moet geven?
Dat is maar iets langzamer dan mijn tijd :P Ik heb mij daar eigenlijk ook niet in verdiept.. maar ik denk dat Youtube in dit geval je beste vriend is :D of één van de andere hier die wat sneller rijden :P
pi_165109137
quote:
0s.gif Op maandag 5 september 2016 18:07 schreef vaagjunior het volgende:

[..]

Dat is maar iets langzamer dan mijn tijd :P Ik heb mij daar eigenlijk ook niet in verdiept.. maar ik denk dat Youtube in dit geval je beste vriend is :D of één van de andere hier die wat sneller rijden :P
Ik wil geen afstellingen zomaar kopieren eigenlijk, maar eens kijken of ik er zelf op de een of andere manier achter kan komen waarom dat ik sneller zou gaan met minder rembalans of wanneer het gewicht naar voren of naar achteren gaat. :)
pi_165110762
quote:
1s.gif Op maandag 5 september 2016 18:36 schreef G3rtonimo84 het volgende:

[..]

Ik wil geen afstellingen zomaar kopieren eigenlijk, maar eens kijken of ik er zelf op de een of andere manier achter kan komen waarom dat ik sneller zou gaan met minder rembalans of wanneer het gewicht naar voren of naar achteren gaat. :)
Ja snap ik :P Ik zag voordat de game uit was een video voorbij komen die uitlegt waar welke functie voor dient qua setup.
Misschien dat deze video's je verder helpen :) Check trouwens even je DM zodat je ook in het google document kan.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')