Beter kijken, deeltje 2 van het normale F1 topic is al een tijdje terug de pitstraat uitgeredenquote:Op woensdag 31 augustus 2016 08:51 schreef nils7 het volgende:
Omdat niemand deeltje 2 maakte:
GAM / [Multi] Codemasters F1 2016: Waar we nog meer seizoenen draaien
Wat betreft het toevoegen zit je ook met verschillende platformen. Ik speel bijvoorbeeld op PC dus kan geen mensen toevoegen die op op ps4 of xbox spelen.quote:Op vrijdag 2 september 2016 14:13 schreef Sylv3se het volgende:
Kan ik mijn tijd van Oostenrijk nog toevoegen? Tijd is gereden in dezelfde week.
Is het trouwens een optie om elkaar gewoon toe te voegen als vriend, bij de timetrials heb je ook een aparte tab om je tijden van vrienden te vergelijken. Dan is het maken van een screenshot overbodig, de spreadsheet kan dan worden gebruikt voor de puntentelling.
Ja dat is ook zo, even geen rekening mee gehouden..quote:Op vrijdag 2 september 2016 14:22 schreef Sjemmert het volgende:
[..]
Wat betreft het toevoegen zit je ook met verschillende platformen. Ik speel bijvoorbeeld op PC dus kan geen mensen toevoegen die op op ps4 of xbox spelen.
Alle leaderboards worden gewist, kunnen we weer opnieuw beginnenquote:Time Trial Leaderboards
Hey guys,
Firstly, just to let you all know that we’ve got a new patch coming on all platforms - we’ll be posting the patch notes for you shortly. Some of you have noticed an issue on Time Trial where invalidated laps have been logged on the leaderboards. This has meant that some people have been able to cut corners and have their laps count. This issue has been fixed in the coming patches, but because we know you guys want to be able to set times and compete against each other as fairly as possible, we’re going to be wiping the leaderboards as each of the patches go live.
Je kan hem toevoegen maar telt helaas niet meer voor de 'stand'quote:Op vrijdag 2 september 2016 14:13 schreef Sylv3se het volgende:
Kan ik mijn tijd van Oostenrijk nog toevoegen? Tijd is gereden in dezelfde week.
Is het trouwens een optie om elkaar gewoon toe te voegen als vriend, bij de timetrials heb je ook een aparte tab om je tijden van vrienden te vergelijken. Dan is het maken van een screenshot overbodig, de spreadsheet kan dan worden gebruikt voor de puntentelling.
Gelukkig staat de screenshot er bij de meeste alquote:Op vrijdag 2 september 2016 19:08 schreef Sylv3se het volgende:
[..]
Alle leaderboards worden gewist, kunnen we weer opnieuw beginnen
Wat mij betreft eerst nog een random circuit tussendoorquote:Op zondag 4 september 2016 02:16 schreef vaagjunior het volgende:
Hmmm , 3 mensen die vorige week meededen hebbn nog geen tijd in de tabelMorgen laatste kans voor diegene
volgende GP is over 2 weken, zullen we de time trial dan ook voor 2 weken doen of aankomende week een random circuit en dan de week van Singapoure pas dat circuit doen?
Hier ben ik ook voor. Random circuit van de eerste helft van het seizoen lijkt me het beste.quote:Op zondag 4 september 2016 09:51 schreef Sjouveur het volgende:
[..]
Wat mij betreft eerst nog een random circuit tussendoor
Ik trek me terug. Kom met mijn tijden lang niet bij de rest.quote:Op zondag 4 september 2016 02:16 schreef vaagjunior het volgende:
Hmmm , 3 mensen die vorige week meededen hebbn nog geen tijd in de tabelMorgen laatste kans voor diegene
volgende GP is over 2 weken, zullen we de time trial dan ook voor 2 weken doen of aankomende week een random circuit en dan de week van Singapoure pas dat circuit doen?
Maakt toch niet uit? Ik ben ook niet de snelste.. Hoe meer er zijn hoe leuker het isquote:Op zondag 4 september 2016 18:57 schreef ForzaMilan het volgende:
[..]
Ik trek me terug. Kom met mijn tijden lang niet bij de rest.![]()
Eerst nog even oefenen.
Zonde man, blijf gewoon lekker meedoen. Timetrials zijn juist zeer geschikt om te oefenen en extra snelheid te vinden. Ik zal iig ook replays blijven posten van snelle rondes, misschien kan je daar ook nog wat van leren. Ik weet zeker dat naarmate de weken verstrijken je alleen maar dichterbij zal komen. En vorige week zat je er toch ook niet zo ver achter ?quote:Op zondag 4 september 2016 18:57 schreef ForzaMilan het volgende:
[..]
Ik trek me terug. Kom met mijn tijden lang niet bij de rest.![]()
Eerst nog even oefenen.
Dat is maar iets langzamer dan mijn tijdquote:Op maandag 5 september 2016 18:00 schreef G3rtonimo84 het volgende:
Leuk zo'n topic, ik heb F1 2016 net 2 dagen dus nog ff wat aan het uitvogelen allemaal, laatste F1 game was van 2010 dus ff geleden. Heb ff 5 rondjes op Monza gereden met als beste rondetijd een 1:24:5 geloof ik, dus best slecht als ik het met jullie vergelijk
Ik heb alleen een vraag, ik ben altijd erg slecht met auto's afstellen en heb daar ook niet zo heel veel verstand van verder, behalve een klein beetje met de voor en achtervleugels, hoe kan je er een beetje achterkomend wat voor afstelling je een auto moet geven?
Ik wil geen afstellingen zomaar kopieren eigenlijk, maar eens kijken of ik er zelf op de een of andere manier achter kan komen waarom dat ik sneller zou gaan met minder rembalans of wanneer het gewicht naar voren of naar achteren gaat.quote:Op maandag 5 september 2016 18:07 schreef vaagjunior het volgende:
[..]
Dat is maar iets langzamer dan mijn tijdIk heb mij daar eigenlijk ook niet in verdiept.. maar ik denk dat Youtube in dit geval je beste vriend is
of één van de andere hier die wat sneller rijden
Ja snap ikquote:Op maandag 5 september 2016 18:36 schreef G3rtonimo84 het volgende:
[..]
Ik wil geen afstellingen zomaar kopieren eigenlijk, maar eens kijken of ik er zelf op de een of andere manier achter kan komen waarom dat ik sneller zou gaan met minder rembalans of wanneer het gewicht naar voren of naar achteren gaat.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |