quote:Teams en haar managers
AFC Bournemouth - Eddie Howe
Arsenal - Arséne Wenger
Burnley - Sean Dyche
Chelsea - Antonio Conte
Crystal Palace - Alan Pardew
Everton - Ronald Koeman
Hull City - [interim] Mike Phelan
Leicester City - Claudio Ranieri
Liverpool - Jürgen Klopp
Manchester City - Josep Guardiola
Manchester United - José Mourinho
Middlesbrough - Aitor Karanka
Southampton - Claude Puel
Stoke City - Mark Hughes
Sunderland - David Moyes
Swansea City - Francesco Guidolin
Tottenham Hotspur - Mauricio Pochettino
Watford - Walter Mazzarri
West Bromwich Albion - Tony Pulis
West Ham United - Slaven Biliç
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Handige linkjes
Speelschema
Fantasy Premier League
Programma Ziggo Sport![]()
Tottenham speelde alleen een half uurtje goed toen Janssen erin kwam destijdsquote:Op zaterdag 20 augustus 2016 15:35 schreef Frozen-assassin het volgende:
Een wedstrijdje en al team in vorm
Dat gaat snel
Want?quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 15:43 schreef de_boswachter het volgende:
Janssen in de basisgenot.
Spurs gaat voor een klassering tussen plek 7 en 10. Genieten.
Zit niet in de squad. Ik snap niet waarom.quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 15:42 schreef Ajacied422 het volgende:
Zit Mandanda niet bij Crystal Palace?
Ondanks dat ik Lambiek een lul vind, is het een tien keer betere analist dan Mulder.quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 15:45 schreef JR-Style-93 het volgende:
Welke debiel heeft besloten om Youri Mulder aan te stellen als analist
Dat zegt dan vooral iets over Mulderquote:Op zaterdag 20 augustus 2016 15:47 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ondanks dat ik Lambiek een lul vind, is het een tien keer betere analist dan Mulder.
Want, kutteam ?quote:
Oh ik vind ze beide even slecht, maar Youri komt nog slechter uit zijn woorden dat is waar.quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 15:47 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ondanks dat ik Lambiek een lul vind, is het een tien keer betere analist dan Mulder.
Je hypet West Ham iets teveel. Zesde is een prima doelstelling voor Spurs in dit geweld. Noem ze ook alsjeblieft geen kutteam.quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 15:49 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Want, kutteam ?
Of zie jij Spurs boven Chelsea, ManU, ManC, Liverpool, Arsenal en West Ham eindigen?
OK, Arsenal zie ik nog wel gebeuren. Zesde worden ze dan.
Tottenham heeft een prima team hoorquote:Op zaterdag 20 augustus 2016 15:49 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Want, kutteam ?
Of zie jij Spurs boven Chelsea, ManU, ManC, Liverpool, Arsenal en West Ham eindigen?
OK, Arsenal zie ik nog wel gebeuren. Zesde worden ze dan.
*Bolaaziequote:Op zaterdag 20 augustus 2016 15:50 schreef Tagliano het volgende:
Bolasie is het best op de bank
Of dat voor de user of speler geldt laat ik in het midden
Sorry, ik vind er echt niets aan.quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 15:50 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Je hypet West Ham iets teveel. Zesde is een prima doelstelling voor Spurs in dit geweld. Noem ze ook alsjeblieft geen kutteam.
FOX Sports gaat faillietquote:Op zaterdag 20 augustus 2016 15:52 schreef Smoofie het volgende:
Deporotivo united. Sierd met een nieuw programma. Gvd waarom is fox zo koppig en gaan ze niet samen
Dan heb je vorig seizoen niet echt opgelet.quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 15:53 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Sorry, ik vind er echt niets aan.
Tottenham ging vorige week pas draaien toen Janssen erin kwam.quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 15:53 schreef Mykonos het volgende:
Janssen speelt Alli even uit de basis, of is 'ie geblesseerd?
Eredivisie bij Ziggo zou ik niks mis mee vinden.quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 15:53 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
FOX Sports gaat failliet
Zou dat niet enigszins belangenverstrengeling zijn als hoofdsponsor van Ajax?quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 15:54 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Eredivisie bij Ziggo zou ik niks mis mee vinden.
Vind er niks mis mee hoe zij de wedstrijden behandelen.
Mwah. Fox sports is van Fox en dat is weer van Fox group wat weer van 21st century fox is en eeb omzet heeft van 30 miljard. Ietsje meer dan ziggo.quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 15:53 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
FOX Sports gaat failliet
Ohja daar zal wel wat gezeik mee komenquote:Op zaterdag 20 augustus 2016 15:55 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Zou dat niet enigszins belangenverstrengeling zijn als hoofdsponsor van Ajax?
Ja tuurlijk zit er een gigantisch bedrijf achter maar zullen ze doorgaan met een verliesgevend tak? Die stoot je dan toch afquote:Op zaterdag 20 augustus 2016 15:56 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Mwah. Fox sports is van Fox en dat is weer van Fox group wat weer van 21st century fox is en eeb omzet heeft van 30 miljard. Ietsje meer dan ziggo.
Liberty Global zal ook best wat leuks draaienquote:Op zaterdag 20 augustus 2016 15:56 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Mwah. Fox sports is van Fox en dat is weer van Fox group wat weer van 21st century fox is en eeb omzet heeft van 30 miljard. Ietsje meer dan ziggo.
Liberty Global boekte in de eerste drie maanden een omzet van 4,6 miljard dollarquote:Op zaterdag 20 augustus 2016 15:57 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Liberty Global zal ook best wat leuks draaien
Ook geen kleine jongen dusquote:Op zaterdag 20 augustus 2016 15:59 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Liberty Global boekte in de eerste drie maanden een omzet van 4,6 miljard dollar
Was in de voorbereiding ook zoquote:Op zaterdag 20 augustus 2016 15:54 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Tottenham ging vorige week pas draaien toen Janssen erin kwam.
20 mld. Sky is ook van FOX maar anyway, ik weet niet wat ze doen. Het liefst hoop ik dat ze de rechten dumpen zodat de weg naar een Beneliga (quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 15:57 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Liberty Global zal ook best wat leuks draaien
Ziyech, Beneligaquote:Op zaterdag 20 augustus 2016 16:00 schreef Smoofie het volgende:
[..]
20 mld. Sky is ook van FOX maar anyway, ik weet niet wat ze doen. Het liefst hoop ik dat ze de rechten dumpen zodat de weg naar een Beneliga () open ligt.
Over ziyech kun je denken wat je wilt.quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 16:00 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ziyech, Beneliga
Ga zo door ouwe reus
quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 15:06 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Liverpool zal wel choken of zo
Joey in Oranjequote:Op zaterdag 20 augustus 2016 16:12 schreef Tagliano het volgende:
Joey van den Berg met de eigen kool
Achteraf bezien toch wel een goede voor Feyenoord om het duo te vormen met Van Beekquote:
Is niet groter geworden denk ik hoorquote:Op zaterdag 20 augustus 2016 16:25 schreef Ronald-Koeman het volgende:
Kan dat scorebord in beeld nog meer ruimte innemen? Mijn hemel.
Meer naar links zou al schelen idd.quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 16:25 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Is niet groter geworden denk ik hoor
Staat wel wat meer naar het midden misschien
Wanneer is die Diego nou niet boos. Die speler is een brok boosheid. Geef toe dat men hem wel moet hebben elke keer dus zo vreemd is het nou ook weer niet.quote:
Het is meestal wel grappig, behalve als hij rood moest hebben en dan scoort dat is hatelijkquote:Op zaterdag 20 augustus 2016 17:17 schreef Mykonos het volgende:
[..]
Die man vergroot in z'n eentje mijn hekel aan Chelsea met een factor 10.
Bleek in de voorbereiding alquote:Op zaterdag 20 augustus 2016 17:21 schreef Mykonos het volgende:
Milner op linksback is trouwens ook niet de oplossing voor Liverpool, wat een drama zeg
Je bent niet de enigequote:Op zaterdag 20 augustus 2016 17:27 schreef PowerLoungen het volgende:
Janssen doet me denken aan Soldado
twitter:TheM_L_G twitterde op zaterdag 20-08-2016 om 17:29:18Did they Janssen Soldado's old locker? reageer retweet
Verstandige teksten die gastquote:Op zaterdag 20 augustus 2016 17:30 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Je bent niet de enige.
twitter:TheM_L_G twitterde op zaterdag 20-08-2016 om 17:29:18Did they Janssen Soldado's old locker? reageer retweet
Ook vandaag had hij rood kunnen krijgenquote:Op zaterdag 20 augustus 2016 17:44 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Je verwacht het niet. Had maandag niet mogen scoren en dus vandaag ook niet.
[ afbeelding ]
LOL.quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 17:45 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Ook vandaag had hij rood kunnen krijgen
Ik las al op Twitter dat er extreem weinig gedaan werd met het veldoverwicht.quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 17:46 schreef Anoonumos het volgende:
Niet dat Cesc zo geweldig is, maar Matic en Oscar
Wat heb ik gemist?quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 17:50 schreef Pedroso het volgende:
Tottenham koopt een Spaanse keeper -----> Vorm naar Ajax.
Uh, okequote:Op zaterdag 20 augustus 2016 17:51 schreef Ajacied422 het volgende:
Hull gaat volgende week dus even klappen geven aan United.
Commentator heeft het erover dat Tottenham een Spaanse keeper gaat halen voor 13 miljoen, Pochettino heeft daar eerder mee samen gewerkt.quote:
Zou niet weten waarom ze een keeper voor 13 miljoen euro zouden halen als ze al een prima tweede keeper in de vorm van Vorm (xD) hebben.quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 17:53 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Commentator heeft het erover dat Tottenham een Spaanse keeper gaat halen voor 13 miljoen, Pochettino heeft daar eerder mee samen gewerkt.
Het 2e is wishfull thinking..
Daarom, snap ik ook niet. Ik denk niet dat Vorm 3e keeper wil gaan spelen.quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 17:54 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Zou niet weten waarom ze een keeper voor 13 miljoen euro zouden halen als ze al een prima tweede keeper in de vorm van Vorm (xD) hebben.
Degelijker vooral , Krul is meer een showkeeperquote:Op zaterdag 20 augustus 2016 17:55 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Daarom, snap ik ook niet. Ik denk niet dat Vorm 3e keeper wil gaan spelen.
Vorm vind ik beter dan Krul eerlijk gezegd.
Zeker, Krul maakt ook nog wel is een foutje. Wat dat betreft is Vorm betrouwbaarder.quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 17:56 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Degelijker vooral , Krul is meer een showkeeper
Dat moet gevierd worden ! Had toch ook al een eigen goal gemaakt vandaag ?quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 17:57 schreef Dos37 het volgende:
Niveautje lager kreeg Joey van den Berg zijn 100ste rode kaart
twitter:Everton twitterde op zaterdag 20-08-2016 om 18:21:04'@RonaldKoeman confirms @RomeluLukaku9 has told him he wishes to stay at Everton. reageer retweet
Prima keeper.quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 17:54 schreef Ajacied422 het volgende:
Ah, Pau Lopez.
Dat is een volstrekte idioot.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Passmap Liverpool
Ik juich voor Boro.twitter:SunderlandAFC twitterde op zondag 21-08-2016 om 13:30:44#SAFC XI v @Boro: Mannone, van Aanholt, Djiliobodji, O’Shea, McNair, Love, Rodwell, Gooch, Watmore, Januzaj, Defoe. https://t.co/Z7JJUnOIKW reageer retweet
Geblesseerd, vorige week al in 1e helft gewisseldquote:
Geblesseerd blijkbaar na 1 wedstrijd. Opgelopen tijdens een training lees ik.quote:Op zondag 21 augustus 2016 13:41 schreef Anoonumos het volgende:
Negredo en Defoe
de rest
Geen Valdes?
Hij is echt een vreselijke maar dan ook echt vreselijke analist.quote:Op zondag 21 augustus 2016 15:19 schreef Bolasie het volgende:
Kan Willem het niet over Feyenoord hebben ofzo?
twitter:SiClancy twitterde op zondag 21-08-2016 om 16:07:20David Gold confirms that Payet is injured, not on a plane and is "here for the duration". Almost made it today but didn't want to risk it. reageer retweet
Kan nog wel beter, ik zie nog allemaal gatenquote:Op zondag 21 augustus 2016 17:02 schreef Ajacied422 het volgende:
Ze hebben het nog best mooi afgewerkt in het stadion.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lekkere teamfoto van Middlesbrough
Oh.
http://www.skysports.com/(...)ter-homophobic-postsquote:
Geen idee of daar een topic van is, dus ik denk het wel. Weet alleen dat er een FA Cup topic is naast dit topic, maar dat is natuurlijk iets anders.quote:Op dinsdag 23 augustus 2016 18:04 schreef Frozen-assassin het volgende:
Wordt hier EFL Cup, voormalige League/Capital One Cup ook besproken?
Er is wel een topic van vorig jaar volgens mij.quote:Op dinsdag 23 augustus 2016 18:09 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Geen idee of daar een topic van is, dus ik denk het wel. Weet alleen dat er een FA Cup topic is naast dit topic, maar dat is natuurlijk iets anders.
Een apart topic maken mag ook natuurlijk, mits het er niet is uiteraard.
Ah, klopt. Ik heb er ook nog gewoon in gepost zie ik.quote:Op dinsdag 23 augustus 2016 18:33 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Er is wel een topic van vorig jaar volgens mij.
quote:Op dinsdag 23 augustus 2016 18:42 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Ah, klopt. Ik heb er ook nog gewoon in gepost zie ik.
Link of schopje?quote:Op dinsdag 23 augustus 2016 18:33 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Er is wel een topic van vorig jaar volgens mij.
twitter:LCFC twitterde op donderdag 25-08-2016 om 09:42:54BREAKING: Midfielder @DannyDrinkwater has signed a new five-year deal at #lcfc! #drinkwaterlcfc https://t.co/5XkbXBguMS reageer retweet
Gelachenquote:Op zaterdag 27 augustus 2016 12:38 schreef n1ek- het volgende:
Jammer dat Janssen op de bank zit. Wereldspits.
Wen er maar aanquote:Op zaterdag 27 augustus 2016 12:38 schreef n1ek- het volgende:
Jammer dat Janssen op de bank zit. Wereldspits.
'Wereldspits'.quote:
Malki was wel een fucking Koning.quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 12:42 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
'Wereldspits'.
Pas een half seizoen gepresteerd in de wondere wereld van de Eredivisie waar ook Björn Vleminckx en Sanharib Malki excelleerden.
Wereldspits is inderdaad overdreven, maar als je in je eerste 5 interlands meteen 3 keer scoort heb je wel wat meer in je mars dan spelers als Vleminckx en Malki.quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 12:42 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
'Wereldspits'.
Pas een half seizoen gepresteerd in de wondere wereld van de Eredivisie waar ook Björn Vleminckx en Sanharib Malki excelleerden.
Want..? Ik vind die Kane juist overschat. Toen ik die Jan Pipo zag spelen op het EK, dacht ik waar is zijn hond en zijn zonnebril... Janssen is type Hasselbaink.quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 12:44 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik denk ook dat het vrij weinig zin heeft om #hardewerker Janssen samen met Kane erin te gooien tegen Liverpool. Logisch dat hij teruggaat naar 3-1 voorin met Alli terug.
Misschien kun je even Oeroeg van Hella Haasse gaan lezen.quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 12:50 schreef Frozen-assassin het volgende:
Heb toch liever een spits die zowat 1 op 2 loopt bij Tottenham dan een ietwat gehypte spits als Janssen
Oeroegquote:Op zaterdag 27 augustus 2016 12:53 schreef n1ek- het volgende:
[..]
Misschien kun je even Oeroeg van Hella Haasse gaan lezen.
Was je ook 2 uur te vroeg voor je mondeling? Ik voor mijn Duits mondeling, dat wel..quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 13:12 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Oeroeg
Weet nog wel dat ik dat boek 2 uur voor mijn mondeling had gelezen, geweldig verhaal.
Naar 402 zappen i.p.v. 401quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 13:16 schreef Bolasie het volgende:
We moeten bij Ziggo Voetbal zijn ipv Select, F1aids.
Ik heb alleen 14quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 13:19 schreef Sked het volgende:
[..]
Naar 402 zappen i.p.v. 401
Vies veel moeite
Nee.quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 13:20 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dan zoek je een stream, niet zo moeilijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |