Inderdaad, ik snap het nut hier niet echt van. Wat mij betreft mag het Olympisch (mannen) voetbal gewoon geschrapt worden, op de Olympische Spelen wil je gewoon de beste sporters in hun discipline zien en dat is bij het (mannen) voetbal in de huidige opzet niet het geval.quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 13:57 schreef Tja..1986 het volgende:
Wat is het nut hiervan en wat vervangt het? Niet de OS, want die zijn in 2020.
quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 14:07 schreef buzz1291 het volgende:
Voetbal kun je toch gewoon beter afschaffen op de OS, behalve voor vrouwen dan. Derde of vierde garnituur dat daar aantreedt.
Kwalificatie regelen voor OS 2020quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 13:57 schreef Tja..1986 het volgende:
Wat is het nut hiervan en wat vervangt het? Niet de OS, want die zijn in 2020.
Sport moet mannen en vrouwen hebbenquote:Op zaterdag 20 augustus 2016 14:07 schreef buzz1291 het volgende:
Voetbal kun je toch gewoon beter afschaffen op de OS, behalve voor vrouwen dan. Derde of vierde garnituur dat daar aantreedt.
OK. En wie gaan de OS dan spelen? Die zelfde stumperts?quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 18:39 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Kwalificatie regelen voor OS 2020
Op zich geen slecht idee. Die jongens willen wel echt.quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 23:43 schreef TheTraveler het volgende:
Deze gedachtegang gaat wel richting het idee van amateursporters
Lijkt me dat als je die richtlijn aanhoudt dat inderdaad geldt. En door het tegelijkertijd te houden met het EK maakt het voor de clubs niet heel veel uitquote:Op zaterdag 20 augustus 2016 23:07 schreef Tja..1986 het volgende:
[..]
OK. En wie gaan de OS dan spelen? Die zelfde stumperts?
OS is ook zo ontstaanquote:Op zaterdag 20 augustus 2016 23:43 schreef TheTraveler het volgende:
Deze gedachtegang gaat wel richting het idee van amateursporters
Heb het zo niet al te duidelijk maar ik denk dat er best veel goede spelers mee doen. Desnoods kan je alleen spelers mee laten doen die niet in een WK kwalificatie hebben meegedaan. Dan krijg je betere teamsquote:Op zondag 21 augustus 2016 00:43 schreef DeBaba het volgende:
[..]
Op zich geen slecht idee. Die jongens willen wel echt.
Maar dan kijkt er helemaal niemand meer.
Zelfs nu met finale zend Nos het niet eens in zijn geheel uit. Zit op de belg
Neymar is een redelijke voetballer?quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 14:04 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Inderdaad, ik snap het nut hier niet echt van. Wat mij betreft mag het Olympisch (mannen) voetbal gewoon geschrapt worden, op de Olympische Spelen wil je gewoon de beste sporters in hun discipline zien en dat is bij het (mannen) voetbal in de huidige opzet niet het geval.
Dat zal voornamelijk te maken hebben met het feit dat de supercup een miljoen pp oplevert en de OS 2 tientjes.quote:Op zondag 21 augustus 2016 01:34 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Snap sws niet dat (de echte) toppers het niet in hun contract laten zetten. OS maak je in je carriere maar 3,4 keer mee en een start van een competitie en een supercup misschien 16 keer en het is ook prima op te nemen in een voorbereiding
Dat eerste bedrag klopt sws al niet en het lijkt me niet dat de echte toppers het daarom doenquote:Op zondag 21 augustus 2016 01:35 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Dat zal voornamelijk te maken hebben met het feit dat de supercup een miljoen pp oplevert en de OS 2 tientjes.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |