abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_165122566
heb ik iedereen weggejaagd? :D

je D klinkt lekker tele6!

o: meusli, yoghurt, honing, koffie
t: appel
l: warap met gegrilde paprika, rucola en kip
t: banaan
d: pasta met spinazi, spekjes en boursin
s: ik hoop nog KT..maar weet niet of ik dat red
  dinsdag 6 september 2016 @ 10:32:06 #122
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_165122819
Ik geloof dat je weinig gemist hebt, Bla :D Wel leuke vakantie gehad trouwens?
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
pi_165123351
ja hoor prima vakantie! heerlijk weer gehad..leuke dingen gedaan met de kids :)
pi_165124273
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 september 2016 10:13 schreef MariaEtcetera het volgende:
Ha Tele6, bevalt je nieuwe eetwijze?

Hier lijstje van gisteren (vastendagje) :
Br: havermout met water, blauwe bessen en 1 el maple syrup
D: zelfgemaakte Chinese tomatensoep met kip, tauge en lente-ui

Planning voor vandaag:

O: kwarkyoghurt en een zeezout-soepstengel
T: havermoutkoekje
L: twee speltboterhammen (1 met kaas, 1 met kipfilet)
T: Nakd dinges
D: nasi met satesaus
Ja, het begint goed te wennen en ik voel me er lekker bij. Ik heb vorige week zelf hummus gemaakt en het is lekker en blijft lang goed, en ontbijt en avondeten zijn makkelijk veganistisch te maken :)

En hoe bevalt het vasten bij jou?
pi_165124338
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 september 2016 10:16 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
heb ik iedereen weggejaagd? :D

je D klinkt lekker tele6!

o: meusli, yoghurt, honing, koffie
l: warap met gegrilde paprika, rucola en kip
t: banaan
d: pasta met spinazi, spekjes en boursin
s: ik hoop nog KT..maar weet niet of ik dat red
Welke? Die van gisteren of die van vandaag? Ik ben er zelf iig ook blij mee, heb nu iedere week een groentepakket en daar zitten 5 grote porties groente in, heel vers en ook bijzondere groenten. Zo hoe ik me niet af te vragen of ik genoeg groenten eet :)
De saus bij de andijvie is 2:1 ketchup en ketjap, en dan nog een halve theelepel komijnpoeder.

Drukke dag vandaag dat je niet weet of sporten gaat lukken?
pi_165124541
quote:
1s.gif Op dinsdag 6 september 2016 11:58 schreef Tele6 het volgende:

[..]

Welke? Die van gisteren of die van vandaag? Ik ben er zelf iig ook blij mee, heb nu iedere week een groentepakket en daar zitten 5 grote porties groente in, heel vers en ook bijzondere groenten. Zo hoe ik me niet af te vragen of ik genoeg groenten eet :)
De saus bij de andijvie is 2:1 ketchup en ketjap, en dan nog een halve theelepel komijnpoeder.

Drukke dag vandaag dat je niet weet of sporten gaat lukken?
Die van vandaag :)
Fijn inderdaad zo'n groente pakket.
Waar ik eerst woonde kocht ik ook wel eens zo'n pakket bij de groenteboer..hier heb ik dat nog nergens gezien..eens rondkijken :D

Nou nee niet perse druk, maar op dinsdagavond wordt mijn dochter door opa en oma thuisgebracht en die blijven meestal nog even hangen om bij te kletsen
  dinsdag 6 september 2016 @ 12:27:17 #127
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_165124761
Mooi Bla! *O* En het is hier ook nog best warm nu, neuzen en boter enzo :+

quote:
1s.gif Op dinsdag 6 september 2016 11:55 schreef Tele6 het volgende:

[..]

Ja, het begint goed te wennen en ik voel me er lekker bij. Ik heb vorige week zelf hummus gemaakt en het is lekker en blijft lang goed, en ontbijt en avondeten zijn makkelijk veganistisch te maken :)

En hoe bevalt het vasten bij jou?
Da's mooi :Y Mijn zus eet veganistisch en ik eet wel eens veganistisch met haar mee voor de gezelligheid, er is an sich genoeg lekkers over :Y Al zou ik er zelf niet echt aan beginnen :P Hummus is er idd ook nog in tig variaties :D

Heb nu 3 vastendagen gehad, gaat best goed :Y Merkte al dat ik gisteren minder moeite had dan vorige week! En er is al wat af na 1 weekje, dus ik ben nog heel gemotiveerd :P

Ik krijg ook wel nieuwe waardering voor eten, dat ik tijdens zo'n vastendag echt mega uitkijk naar mn eten van de dag erna :+ :D
pi_165125414
krijgen jullie niet ontzettend last van je maag en hoofdpijn bij zo laat/weinig eten?
pi_165127127
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 september 2016 13:09 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
krijgen jullie niet ontzettend last van je maag en hoofdpijn bij zo laat/weinig eten?
De eerste paar weken wel ja. Maar dat gaat vanzelf weg. Kwestie van volhouden. Maagpijn op vastendag heb ik alleen nog als ik de avond ervoor juist teveel heb gegeten. Je wordt je dus heel bewust van wat je echt nodig hebt en leert nog beter naar je lijf luisteren. (Ik wel in ieder geval).
pi_165128446
ik heb het een keer geprobeerd (een halve dag :@ :') :') ) en toen trok ik het echt niet meer :D
  dinsdag 6 september 2016 @ 17:09:22 #131
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_165129535
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 september 2016 13:09 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
Nee, misschien klein pietsje hoofdpijn rond bedtijd, maar that's it. Ik had vorige week woensdag wel wat buikpijn (na mn eerste vastendag op maandag), maar daarna ook niet meer.

Alleen rommelende buik en soms een tikje hangry, da's goed te overleven :+
pi_165131700
Het is ook een kwestie van wennen denk ik?

Ik heb de laatste tijd best veel last van een onrustige buik en kan er niet echt achterkomen waardoor. Hoop dat het gauw minder wordt :{w
  Vis een optie? dinsdag 6 september 2016 @ 19:07:48 #133
70532 loveli
N
pi_165131779
Google eens op FODMAP. Dat is een verzameling voedingsmiddelen die als je ze in kleine hoeveelheden eet geen overlast veroorzaken. Sommige mensen hebben er last van als ze er meer van eten.
crap in = crap out
pi_165131907
Ik heb er wel eens over gelezen maar dan moet je stoppen met veel voedingsmiddelen en daarna één voor één terugbrengen toch? Dat heb ik er eigenlijk niet voor over. Het is verder niet pijnlijk maar vooral lastig. Het lijkt redelijk willekeurig op te komen.

Maar ik slinger Google nog eens aan. Zo uitgebreid heb ik het niet bestudeerd ;)
pi_165135792
Nooit last gehad van kopzeerte op dagen dat ik weinig tot niets eet trouwens. Heb af en toe wel eens een zondag dat ik leef op olijven en augurken omdat ik dan 's zaterdags geen boodschappen heb gedaan.

Wel al de hele dag last van m'n maag maar dat komt door de suikervrije drop ben ik net achter. Had twee van die pakjes gekocht en opgegeten, want suikervrij dus dan kan het wel was de gedachte. Die troep is dus flink laxerend... :')
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_165144729
whehe ja daar krijg je last van inderdaad :D
pi_165145002
Zo grappig is het niet, volgens mij ga ik dood
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_165145639
quote:
0s.gif Op woensdag 7 september 2016 08:34 schreef V1z0R het volgende:
Eej!

leef je nog?
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  Vis een optie? woensdag 7 september 2016 @ 10:15:00 #139
70532 loveli
N
pi_165146333
Drop dead :')
crap in = crap out
pi_165147051
quote:
0s.gif Op woensdag 7 september 2016 10:15 schreef loveli het volgende:
:D

Maar als hij nou nooit meer antwoordt zal ik wel erheen moeten om te kijken of 'ie nog leeft.. nietwaar?
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_165147364
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 september 2016 16:08 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
ik heb het een keer geprobeerd (een halve dag :@ :') :') ) en toen trok ik het echt niet meer :D
Dat resulteert hier dan dus dat ik de kasten opentrek en alles wat enigszins eetbaar is dan naar binnen duw.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
  woensdag 7 september 2016 @ 11:21:36 #142
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_165147620
quote:
0s.gif Op woensdag 7 september 2016 10:15 schreef loveli het volgende:
Oh meh ik was echt niet wakker vanmorgen, ik snap hem nu pas :') :D
pi_165147896
Ik zag net in de supermarkt Haring in tomatensaus. Lijkt mij magisch, maar maakt de tomatensaus het ongezond? :@
pi_165147990
quote:
1s.gif Op woensdag 7 september 2016 11:08 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Dat resulteert hier dan dus dat ik de kasten opentrek en alles wat enigszins eetbaar is dan naar binnen duw.
Yep is hier ook het gevolg!
pi_165148008
quote:
0s.gif Op woensdag 7 september 2016 08:34 schreef V1z0R het volgende:
dat denken mannen veel te snel :P
pi_165148030
quote:
0s.gif Op woensdag 7 september 2016 11:36 schreef HarveySpecter het volgende:
Ik zag net in de supermarkt Haring in tomatensaus. Lijkt mij magisch, maar maakt de tomatensaus het ongezond? :@
Waarom zou tomatensaus ongezond zijn?
Misschien als er veel suiker in de tomatensaus zit, maar dan ligt het aan de suiker, niet aan de tomaat.

Ik vind het niks trouwens. Gerookte haring uit blik heerlijk, tomatensuas heerlijk, maar blikvis-in-tomatensaus: bah.
pi_165148037
quote:
0s.gif Op woensdag 7 september 2016 11:36 schreef HarveySpecter het volgende:
ligt eraan wat je ongezond noemt. Ik heb vaker de blikjes kip in tomatensaus van muscle meat en daar is niks ongezonds aan :) (vind ik :P)

lijstje van vandaag
o: yoghurt met speltmeusli en honing, koffie
l: pastasalade met tomaat, rucola en pesto
d: bloemkool met braadworst en aardappelen
pi_165148051
Ik doel inderdaad op de hoeveelheid suiker in die tomatensaus.

Wordt toch maar een haring halen bij de visboer -O- :)
pi_165148487
quote:
Ha­ring fi­lets in mil­de to­ma­ten­saus.

Ingrediënten / Samenstelling
In­gre­di­ën­ten: Ha­ring Fi­lets (60%) (VIS), To­ma­ten­pu­ree (18%), Wa­ter, Raap­zaad­olie, Sui­ker, Azijn, Zout, Ver­dik­kings­mid­del: Gu­ar­pit­meel, Krui­den, Ge­mo­di­fi­ceerd Ma­ïs­zet­meel, Mal­todex­tri­ne, Ci­troen­zuur, Dex­tro­se, Aro­ma.

Per 100 Gram.
Energie 785 kJ (189 kcal)
Vet 13 g
Waarvan verzadigd 2,7 g
Koolhydraten 5,5 g
Waarvan suikers 5 g
Eiwitten 12 g
Zout 1,3 g
Omega 3 vetzuren 1,7 g
Waarvan meervoudig onverzadigd 2,5 g
  woensdag 7 september 2016 @ 12:53:06 #150
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_165149255
Le lijst du jour.

O: kwark yoghurt
L: twee sneetjes speltbrood, een met kipfilet + boter en een met kaas + boter
T: nakd
T: fruit? Appel of peer, afhankelijk van rijpheid peer :P
S: Zumba
D: salade van garnalen, creme fraiche, avocado, komkommer, lente-ui en dille, evt. met wrap
T: zeezoutsoepstengel?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')