Ja, lekker gelopen en veel geklommen. Survival bestaat uit rennen door het bos en in touwen klimmen en andere hindernissen. De training gisteren bestond uit een halfuur warming-up met buikspieroefeningen en sprinten, en daarna gingen we boogschieten en hoe goed je schoot bepaalde wat voor hindernis je moest doen.quote:Op donderdag 22 september 2016 11:17 schreef vlindertje89 het volgende:
Ja een aantal dingen lukken wel ook, maar dat is vnl spul waar ik weinig energie uit haal (makkelijk verteerbare dingen als groente en meeste fruit). Druiven kunnen ook overigens, maar had ik ook niet in huis en banaan werkt beter. Nootjes vind ik niet zo lekker (alleen in chocola, maar ja..).
Maar ach, meestal heb ik bananen in huis en zo niet dan af en toe een dextro.
Was zeker lekker weer om te sporten! Vond het rond 21u af en toe zelfs best fris, alweer bijna lange-mouwen-weer..
Jij lekker gelopen gisteren?
Waar is dat en hoeveel kost het? Op het boogschieten na klinkt het als iets wat ik ook leuk zou vinden.quote:Op donderdag 22 september 2016 13:48 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Ja, lekker gelopen en veel geklommen. Survival bestaat uit rennen door het bos en in touwen klimmen en andere hindernissen. De training gisteren bestond uit een halfuur warming-up met buikspieroefeningen en sprinten, en daarna gingen we boogschieten en hoe goed je schoot bepaalde wat voor hindernis je moest doen.
Ik heb onder andere 5 keer met een dun touw over een 4 m hoge balk moeten klimmen (ik kan niet zo goed boogschieten). Dus het was leuk en ik was lekker moe achteraf
Ja het wordt wel al fris. Ik had een jas mee moeten nemen voor op de fiets terug om half 10, dat was wel koud. Maar tijdens de training heb ik vooral veel gezweet, jij ook wel hoop ik
Er zijn best veel survivalverenigingen. Ik weet niet waar je woont, maar hier is een lijstje:quote:Op donderdag 22 september 2016 13:54 schreef loveli het volgende:
[..]
Waar is dat en hoeveel kost het? Op het boogschieten na klinkt het als iets wat ik ook leuk zou vinden.
Ik wilde je net gaan vertellen dat de Lidl Manner in de aanbieding heeft.quote:Op zaterdag 1 oktober 2016 13:40 schreef loveli het volgende:
Dat spul heb ik natuurlijk links laten liggen, ben meteen voor de kwaliteitschoco met marsepein gegaan. Vanaf nu weer normaal zonder zooi...
Wat is/zijn Manner?quote:Op zaterdag 1 oktober 2016 13:42 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Ik wilde je net gaan vertellen dat de Lidl Manner in de aanbieding heeft.
Hier hetzelfde. Al komt het brood me wel de neus uit langzamerhand en merk ik dat mijn darmen het ook niet zo tof vinden.quote:Op dinsdag 11 oktober 2016 10:23 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
rustig hier
brownie ding ziet er lekker uit!
Hier de laatste tijd niet echt gefocust op netjes eten. Heb het stervensdruk op het werk en zit veel bij klanten, dus tussendoortjes heb ik geen tijd voor en om nou met een bak rijst en kip bij de klant te zitten ..nee ook niet echt.
Maar misschien ook wel goed juist..ik kom weer in een "normaal" eetpatroon en zie dat ik ook zo gewoon op onderhoud kan eten.
Sporten blijft er gewoon in
Ja, ik ken dat dus.quote:Op woensdag 12 oktober 2016 12:19 schreef loveli het volgende:
Netjes. Gaat het ook lukken om het vast te houden als je er bent?
Na in het voorjaar de 64 te hebben gezien zit ik weer op 67, dus ik heb daar moeite mee.
Da's waar, is ook een kwestie van smaak enzo. Persoonlijk vind ik rondingen wel mooi, maar wie ben ik om dat te projecteren op een anderquote:Op donderdag 13 oktober 2016 21:00 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
Netjes Ticootje:)
Ach en mensen roepen dat voor mijn gevoel al te snel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |