abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_165492954
quote:
0s.gif Op donderdag 22 september 2016 11:17 schreef vlindertje89 het volgende:
Ja een aantal dingen lukken wel ook, maar dat is vnl spul waar ik weinig energie uit haal (makkelijk verteerbare dingen als groente en meeste fruit). Druiven kunnen ook overigens, maar had ik ook niet in huis en banaan werkt beter. Nootjes vind ik niet zo lekker (alleen in chocola, maar ja..).
Maar ach, meestal heb ik bananen in huis en zo niet dan af en toe een dextro.

Was zeker lekker weer om te sporten! Vond het rond 21u af en toe zelfs best fris, alweer bijna lange-mouwen-weer..

Jij lekker gelopen gisteren?
Ja, lekker gelopen en veel geklommen. Survival bestaat uit rennen door het bos en in touwen klimmen en andere hindernissen. De training gisteren bestond uit een halfuur warming-up met buikspieroefeningen en sprinten, en daarna gingen we boogschieten en hoe goed je schoot bepaalde wat voor hindernis je moest doen.
Ik heb onder andere 5 keer met een dun touw over een 4 m hoge balk moeten klimmen (ik kan niet zo goed boogschieten :P ). Dus het was leuk en ik was lekker moe achteraf :)

Ja het wordt wel al fris. Ik had een jas mee moeten nemen voor op de fiets terug om half 10, dat was wel koud. Maar tijdens de training heb ik vooral veel gezweet, jij ook wel hoop ik :)
  Vis een optie? donderdag 22 september 2016 @ 13:54:33 #227
70532 loveli
N
pi_165493058
quote:
1s.gif Op donderdag 22 september 2016 13:48 schreef Tele6 het volgende:

[..]

Ja, lekker gelopen en veel geklommen. Survival bestaat uit rennen door het bos en in touwen klimmen en andere hindernissen. De training gisteren bestond uit een halfuur warming-up met buikspieroefeningen en sprinten, en daarna gingen we boogschieten en hoe goed je schoot bepaalde wat voor hindernis je moest doen.
Ik heb onder andere 5 keer met een dun touw over een 4 m hoge balk moeten klimmen (ik kan niet zo goed boogschieten :P ). Dus het was leuk en ik was lekker moe achteraf :)

Ja het wordt wel al fris. Ik had een jas mee moeten nemen voor op de fiets terug om half 10, dat was wel koud. Maar tijdens de training heb ik vooral veel gezweet, jij ook wel hoop ik :)
Waar is dat en hoeveel kost het? Op het boogschieten na klinkt het als iets wat ik ook leuk zou vinden.
crap in = crap out
pi_165494136
quote:
0s.gif Op donderdag 22 september 2016 13:54 schreef loveli het volgende:

[..]

Waar is dat en hoeveel kost het? Op het boogschieten na klinkt het als iets wat ik ook leuk zou vinden.
Er zijn best veel survivalverenigingen. Ik weet niet waar je woont, maar hier is een lijstje:
http://www.survivalbond.nl/viewpage.php?page_id=9

Boogschieten doen we trouwens niet vaak, het komt nauwelijks voor in wedstrijden (survival runs) dus dat heeft niet veel zin om te trainen ;)
  donderdag 22 september 2016 @ 15:51:04 #229
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_165494991
Goede ruggegraat-training: vastendag + collega trakteert cakejes :')

Mind over matter cakejes!
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
pi_165568181
O: Eiwitshake
T : 2 volkoren brood met pindakaas
L : 4 volkoren brood 2x paardenrookvlees, 2x kalkoenfilet
T: 2 appels
D: Spinazie, gekookte aardappelen en 2 stuks kipfilet.
T: Handje noten, 1 geroosterd broodje met pindakaas.
pi_165588403
Knap van je maria! The mind rules!

Ook weer eens een lijstje:

O: speltbrood met roerei en mayo, thee met melk
T: koffie met melk en chocolademelk uit automaat
L; smoothie banaan, sinaasappel, mango, spinazie. En een mueslibol en cola light
T: nog zo'n choco automatending
S: half uur yoga
D: soep van boel groene groenten en room, 4 wasa crackers met smeersels
T: thee met melk en deze: O+ O-)

maandag 26 september 2016 @ 23:10:39 #232
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_165590534
Dank u O+

En snotver, dat ziet er lekker uit :9 Wat is het? Lijkt wel een soort tiramisu-taart!

Ik heb een buttload aan stoofperen uit de tuin geplukt dus die ga ik binnenkort maken :Y En ook een enorme bak druiven :9

Maar morgen vastendagje, dus dat wordt ei + zalm + rijstwafel en in de avond kipfilet met groenten en knoflook/sojasaus roerbakken.

Ik heb het topic doodvermoord dus ik update wel een lijstje in deze post :+

O: kwark-yoghurt
T: druiven
L: speltbol kaas en speltbol pure vlokken
T: nakd
D: soep van bonen, mais en spekjes
S: Zumba

[ Bericht 18% gewijzigd door MariaEtcetera op 28-09-2016 15:37:46 ]
  Vis een optie? zaterdag 1 oktober 2016 @ 13:32:24 #233
70532 loveli
N
pi_165688139
In Duitsland noemen ze het beestje gewoon bij de naam: Kakaogeschmack Fettglasur.
/dingen die je altijd al wilde weten
crap in = crap out
  Vis een optie? zaterdag 1 oktober 2016 @ 13:40:40 #234
70532 loveli
N
pi_165688279
Dat spul heb ik natuurlijk links laten liggen, ben meteen voor de kwaliteitschoco met marsepein gegaan. Vanaf nu weer normaal zonder zooi...
crap in = crap out
pi_165688316
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 oktober 2016 13:40 schreef loveli het volgende:
Dat spul heb ik natuurlijk links laten liggen, ben meteen voor de kwaliteitschoco met marsepein gegaan. Vanaf nu weer normaal zonder zooi...
Ik wilde je net gaan vertellen dat de Lidl Manner in de aanbieding heeft. :o
Doe wat je niet durft.
Geef kinderen in Madagascar kans op onderwijs. Steun Abecole
www.Facebook.com/AbecoleNL
  Vis een optie? zaterdag 1 oktober 2016 @ 13:44:30 #236
70532 loveli
N
pi_165688347
Tx. De komende 3 weken zet ik daar geen stap binnen.
crap in = crap out
  zondag 2 oktober 2016 @ 18:55:13 #237
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_165713351
quote:
10s.gif Op zaterdag 1 oktober 2016 13:42 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:

[..]

Ik wilde je net gaan vertellen dat de Lidl Manner in de aanbieding heeft. :o
Wat is/zijn Manner?
Geen zorgen voor de dag van morgen.
  Vis een optie? maandag 3 oktober 2016 @ 00:36:52 #238
70532 loveli
N
pi_165721769
quote:
1s.gif Op zondag 2 oktober 2016 18:55 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Wat is/zijn Manner?
Hazelnootwafeltjes. Van die dingen die je in je mond stopt tot ze op zijn.
crap in = crap out
  maandag 3 oktober 2016 @ 16:38:02 #239
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_165730466
Pennywafeltjes, lekker! Koop ze eigenlijk nooit, moet ik ws. zo houden :+

Ik had gisteren veganistisch bezoek, dus ik heb improv gebak gefikst met wat ik in huis had (was daadwerkelijk gelukt! :P) en in de avond bulgursalade met falafel en stukjes pita met hummus-dip :7

Vanavond kippenvleugeltjes voor de balans, ofzo oO<
pi_165890123
rustig hier :)
brownie ding ziet er lekker uit!

Hier de laatste tijd niet echt gefocust op netjes eten. Heb het stervensdruk op het werk en zit veel bij klanten, dus tussendoortjes heb ik geen tijd voor en om nou met een bak rijst en kip bij de klant te zitten ..nee ook niet echt.
Maar misschien ook wel goed juist..ik kom weer in een "normaal" eetpatroon en zie dat ik ook zo gewoon op onderhoud kan eten.
Sporten blijft er gewoon in
  dinsdag 11 oktober 2016 @ 11:17:27 #241
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_165890889
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 oktober 2016 10:23 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
rustig hier :)
brownie ding ziet er lekker uit!

Hier de laatste tijd niet echt gefocust op netjes eten. Heb het stervensdruk op het werk en zit veel bij klanten, dus tussendoortjes heb ik geen tijd voor en om nou met een bak rijst en kip bij de klant te zitten ..nee ook niet echt.
Maar misschien ook wel goed juist..ik kom weer in een "normaal" eetpatroon en zie dat ik ook zo gewoon op onderhoud kan eten.
Sporten blijft er gewoon in
Hier hetzelfde. Al komt het brood me wel de neus uit langzamerhand en merk ik dat mijn darmen het ook niet zo tof vinden.
Dit blijft toch wel een dingetje: ik zit veel op de weg, maar omdat ik verschillende woonadressen heb ik het lastig om een goede 'reisvoorraad' aan te houden met vers fruit en groente voor onderweg, uit eten is nu even te duur en benzinepompeten gewoon vies.
Geen zorgen voor de dag van morgen.
pi_165895270
Weten jullie nog dat doel van voor de zomer, dat ik zo hoopte rond die 64 kg te komen...

Dat doel heb ik dan nu eindelijk wel te pakken. Nu even doorzetten tot onder de 60 dan ben ik gewoon tevreden.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
  Vis een optie? woensdag 12 oktober 2016 @ 12:19:09 #243
70532 loveli
N
pi_165909563
Netjes. Gaat het ook lukken om het vast te houden als je er bent?

Na in het voorjaar de 64 te hebben gezien zit ik weer op 67, dus ik heb daar moeite mee.
crap in = crap out
pi_165929459
quote:
0s.gif Op woensdag 12 oktober 2016 12:19 schreef loveli het volgende:
Netjes. Gaat het ook lukken om het vast te houden als je er bent?

Na in het voorjaar de 64 te hebben gezien zit ik weer op 67, dus ik heb daar moeite mee.
Ja, ik ken dat dus.

Maar ik ga het dus beter in de gaten houden. We hadden nooit een weegschaal, dus dan kun je tegen jezelf liegen dat je alles kunt eten zonder gevolgen.

Nu kan ik beter in de gaten houden en sneller inspringen op een trend omhoog.

Maar goed, eerst maar eens dat doel. Mn collega vond in elk geval dat ik nu al te dun werd, terwijl mijn bmi zit net onder de 23 dus dat valt echt wel mee.
pi_165939633
Netjes Ticootje:)
Ach en mensen roepen dat voor mijn gevoel al te snel.
  vrijdag 14 oktober 2016 @ 09:38:38 #246
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_165947532
quote:
0s.gif Op donderdag 13 oktober 2016 21:00 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
Netjes Ticootje:)
Ach en mensen roepen dat voor mijn gevoel al te snel.
Da's waar, is ook een kwestie van smaak enzo. Persoonlijk vind ik rondingen wel mooi, maar wie ben ik om dat te projecteren op een ander :P

Moet wel bekennen dat ik af en toe niet helemaal snap waarom een vriendin van mij die maat 36 heeft hard haar best doet om weer een maat 34 te krijgen, maar dat is denk ik ook omdat ik een dergelijke maat heuuul klein vind klinken, terwijl dat vast ook weer met bouw enzo te maken heeft. Ik heb iig nog nooit een maat 34 of 36 gehad :+

Achja, zo heeft iedereen z'n ideaalbeelden en streven enzo.

Desalnietteplus, mooi resultaat Ticootje! ^O^
pi_165948601
Thanks, vandaag de eerste keer dat de weegschaal onder de 64 zat.

Ik werk met doelen, ik heb bepaalde kleding in de kast die ik weer wil passen.
1 kort broekje van een jaar of 5 terug.
1 spijkerbroek, heupmodel.

Beide broeken kwamen tot ongeveer mn bovenbenen :D
pi_165969281
ach voor die korte broek is het nu toch te koud...dus daar heb je nog even de tijd voor :P

En Maria, ja smaak is gewoon heel persoonlijk. Ik vind het ook niet erg als mensen het een keer zeggen. Vervelend wordt het pas als mensen het blijven zeggen. Zeker als het op zo'n manier wordt gezegd : oe nee je bent nu wel erg mager hoor, vind ik echt niet mooi...eet eens wat.
  Vis een optie? dinsdag 18 oktober 2016 @ 22:46:49 #249
70532 loveli
N
pi_166047808
Curves zijn best mooi, maar dan moeten ze wel op de goede plek zitten. Bij mij verdwalen ze, hoewel ik door sommigen mager word genoemd, moet m'n buik nog steeds weg.

Nu ff een emmer bij de voordeur zetten ivm lekkage :') Wanneer wordt het weer zomer?
crap in = crap out
pi_166103828
Heeft er iemand ervaring met xls medical? Zo van die pilletjes en poedertjes? Ik heb er overlaatst reclame van gezien, en omdat het me echt niet lukt om af te vallen op normale manier wil ik het eens proberen.

[ Bericht 38% gewijzigd door LPFAN op 21-10-2016 20:46:50 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')