Lijkt me wel lastig na 10km te hebben gelopen en 5km series, of zou dat niet zo uitmaken.quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 02:18 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ja, dat zei iemand in het vorige topic. En mensen op FOK! hebben altijd gelijk.
Ze schijnen er heel lekkere saus te hebben.quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 02:18 schreef Dale__Cooper het volgende:
Tadzjikistan is een land waar ik weinig van weet.
Heb het idee dat de verwachtingen in België standaard flink hoger liggen dan de prestaties bij die broers..quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 02:17 schreef Redefine het volgende:
Kijken of de familie Borlee het weer eens kan doen.
Serieus?quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 02:19 schreef Pepersaus het volgende:
Trinidad & Tobago DQ? Even gemist wat daar dan gebeurde, kwamen ze zonder stokje binnen?
Misschien buiten de baan gekomen of iemand gehinderd.quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 02:19 schreef Pepersaus het volgende:
Trinidad & Tobago DQ? Even gemist wat daar dan gebeurde, kwamen ze zonder stokje binnen?
Bijna de helft van de export gaat blijkbaar naar Nederland, bijzonder.quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 02:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ze schijnen er heel lekkere saus te hebben.
Dat staat op de uitslag op google, Botswana als 3e doorquote:Op zaterdag 20 augustus 2016 02:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Serieus?Verdomme zeg.
Dan moet het van Walcott komen.
Heb ik iets gemist?quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 02:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
Als Tsikhan goud pakt word ik mad.
De beste man is al 2x betrapt volgens mij.quote:
Terecht dat ie dan wint toch, je gooit met doping immers verder.quote:
Op de IAAF site staat nog geen verklaring.quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 02:20 schreef Pepersaus het volgende:
[..]
Dat staat op de uitslag op google, Botswana als 3e door
Ah onder mijn rader gebleven klaarblijkelijk.quote:
Dat heb ik blijkbaar gemistquote:Op zaterdag 20 augustus 2016 02:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
De beste man is al 2x betrapt volgens mij.
2004 - doping, pas betrapt in 2012 na hertesten. DSQquote:Op zaterdag 20 augustus 2016 02:22 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ah onder mijn rader gebleven klaarblijkelijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |