Even mezelf gequotet.quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 20:52 schreef Andromache het volgende:
Ligt het aan mij dat het lijkt alsof Mart absoluut geen zin heeft in het basketbalcommentaar?
quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 20:51 schreef Nattekat het volgende:
Jullie missen de waterpolofinale voor een sport die meer dan genoeg aandacht heeft gehad
Tegenover de 2 seconden waterpolo.
Dat ligt niet echt aan jezelf. Zodra de wedstrijd niet echt interessant is heeft die er geen zin meer in. Die had beter het commentaar bij Servië - Kroatië kunnen doen.quote:
Als nl had meegedaan zat heel 't land er nu klaarquote:
+twitter:PHJdenOuden twitterde op zaterdag 20-08-2016 om 04:25:36Nu nog even lekker halve finale #volleyball Brazilië-Rusland kijken. @NOSsport is inmiddels #teletekst. Lang leve #sporza op de #VRT1! #fail reageer retweet
Op Sporza is triatlon.quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 16:01 schreef tong80 het volgende:
Nu de start van de triathlon. Veel interessanter dan de zinderende finale van het badminton.
*Zapt*
Gun die man een betaalde vakantie.quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 16:21 schreef Sebastiaan92 het volgende:
Maar zo'n Herbert geeft dus 6 minuten commentaar en dan is het klaar bij de NOS. Want op de stream is hij niet te horen. Mag toch niet hopen dat hij voor die 6 minuten ruim 1,5 week in rio vakantie heeft gehouden.
Nog geen handbal gekeken deze OS?quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 16:20 schreef Scorpion_17 het volgende:
Kolere. Waar hebben ze die homp vlees vandaan getrokken die naast Rivkah zit?
Ik herinner me vooral Natasja Burgers.quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 16:22 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Nog geen handbal gekeken deze OS?
Is Monique Tijsterman, coach van Limburg Lions.quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 16:22 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Ik herinner me vooral Natasja Burgers.
Ik zou er niet harder voor gaan lopenquote:Op zaterdag 20 augustus 2016 16:24 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Is Monique Tijsterman, coach van Limburg Lions.
Met Hans van Zetten vast prima te duwen.quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 21:10 schreef Nattekat het volgende:
Goed... ik noem hier twee woorden. Ze staan in het juiste topic. Jullie mogen allemaal lachen
Ritmische gymnastiek.
In dat geval keur ik het goed.quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 21:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Met Hans van Zetten vast prima te duwen.
Wat nu weerquote:Op zaterdag 20 augustus 2016 20:54 schreef Redefine het volgende:
Van Galen weet bijna elk verhaal zichzelf er wel in te betrekken zeg
Hij mocht drie momenten uitkiezen van de Spelen. Koos drie momenten die ook met coaching te maken, want hij is ook coach. Kiest als eerste BMX, want dat heeft hij vroeger ook gedaan enzovoort enzovoort.quote:
quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 21:24 schreef Redefine het volgende:
[..]
Hij mocht drie momenten uitkiezen van de Spelen. Koos drie momenten die ook met coaching te maken, want hij is ook coach. Kiest als eerste BMX, want dat heeft hij vroeger ook gedaan enzovoort enzovoort.
Gisteren had hij het ook over medailles die meer waarde hadden dan anderen. Onder andere Volleybal 1996, maar hij noemde daar ook uitdrukkelijk waterpolo van 2008 bij. Nou vind ik dat daar op zich nog wel bij horen, maar dat soort dingen moet je natuurlijk nooit zelf zeggen over jouw eigen bijdrage.quote:
Dat was nou ook eenmaal één van de mooiste Nederlandse momenten van de afgelopen spelenquote:Op zaterdag 20 augustus 2016 21:27 schreef Redefine het volgende:
[..]
Gisteren had hij het ook over medailles die meer waarde hadden dan anderen. Onder andere Volleybal 1996, maar hij noemde daar ook uitdrukkelijk waterpolo van 2008 bij. Nou vind ik dat daar op zich nog wel bij horen, maar dat soort dingen moet je natuurlijk nooit zelf zeggen over jouw eigen bijdrage.
Klopt, maar dat zeg je niet van jezelf. Nou ja, niet als je jezelf al constant heel belangrijk aan het maken ben binnen dat programma dan.quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 21:28 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dat was nou ook eenmaal één van de mooiste Nederlandse momenten van de afgelopen spelen
Nee. 1996 Volleybal, 2008 Waterpolo en nog eentje had die het over.quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 21:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
Werd van der Weijden toen genoemd?
quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 21:32 schreef Redefine het volgende:
[..]
Nee. 1996 Volleybal, 2008 Waterpolo en nog eentje had die het over.
Kromo 2012 bijvoorbeeld?quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 21:38 schreef Redefine het volgende:
Waarbij er nog wat discutabel zijn en ik geheid wat vergeet
quote:
Hopelijk staat hij gewoon in Tokyo met zijn team, win-win.quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 21:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Tsja, hij vindt zichzelf belangrijk he
Goed punt. Daar teken ik voor.quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 21:54 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Hopelijk staat hij gewoon in Tokyo met zijn team, win-win.
Mag ook wel weer een keertje. In 2020 is het alweer 20 jaar geleden dat ze erbij waren.quote:
Niet eens ritmische gymnastiek?quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 22:27 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Hier zenden ze Taekwondo uit.
Zou er waarschijnlijk nog wel leuker uit zien.quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 22:27 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Niet eens ritmische gymnastiek?
Ze kondigden het wel aanquote:Op zaterdag 20 augustus 2016 22:28 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Zou er waarschijnlijk nog wel leuker uit zien.
uh, ja, dat hoef ik dus niet meer te zien.quote:
twitter:Vosskke twitterde op zondag 21-08-2016 om 00:43:22@jandejong zit niet echt op de juiste plek zeg maarDoof voor kritiek,het gelul op NPO1 gaat maar doorGenant slechte OS voor de @NOSsport reageer retweet
twitter:Rio_irritaties twitterde op zondag 21-08-2016 om 00:13:04Allemachtig, wanneer is dit klaar? Is dit een marathonuitzending tot aan de sluitingsceremonie? @NOSsport #NOSPraatzomer reageer retweet
etc.twitter:jhvdheuvel twitterde op zaterdag 20-08-2016 om 23:43:21Al twee weken een bekend beeld: oeverloos geleuter bij @nossport en echte sport bij onze zuiderburen #nospraatzomer https://t.co/4sqMc4HBbP reageer retweet
Volgens teletekst begint het voetbal vanavond om 19:25, na het boksen dus.quote:Op zondag 21 augustus 2016 11:46 schreef Van_Poppel het volgende:
Ik ben benieuwd wat de NOS met de boksfinale van Fontijn gaat doen. Zondagavond 19h00 voetbal is heilig, maar eigenlijk kun je het niet maken om die bokswedstrijd later semi-live te gaan uitzenden. Beste zou zijn om NPO2 te gebruiken; geen idee of dat zomaar mag en kan.
Dat valt te prijzen.quote:Op zondag 21 augustus 2016 11:58 schreef Kansenjongere het volgende:
[..]
Volgens teletekst begint het voetbal vanavond om 19:25, na het boksen dus.
Goede zaakquote:Op zondag 21 augustus 2016 11:58 schreef Kansenjongere het volgende:
[..]
Dit is logische oplossing.quote:Op zondag 21 augustus 2016 11:58 schreef Kansenjongere het volgende:
[..]
Ik keek op TT224, die wijkt inderdaad af van 201.quote:Op zondag 21 augustus 2016 12:00 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Goede zaak![]()
Bij mij staat op TT201 trouwens nog steeds dat studio sport eredivisie om 19h00 begint. Maar ze zullen dat wel gaan aanpassen.
Sanne Wevers?quote:Op zondag 21 augustus 2016 12:03 schreef Frozen-assassin het volgende:
Tevens bekendmaking van vlaggendrager voor vannacht
Hansgod ?quote:Op zondag 21 augustus 2016 12:30 schreef Evertjan het volgende:
wie doet het commentaar van de sluitingsceremonie? Toch niet Jan Roelfs?
En wat zei Maurits?quote:Op zondag 21 augustus 2016 12:06 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Zal even Maurits bellen of hij het me nu alvast kan vertellen
geloof het wel samen met Dionnequote:Op zondag 21 augustus 2016 13:04 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Heeft die dat 4 jaar terug ook niet gedaan?
Beterquote:
Met al het OS geweld zou je het bijna vergeten maar de Vuelta is weer begonnen. Logisch dus.quote:Op zondag 21 augustus 2016 15:53 schreef franklop het volgende:
Stond net onderin in beeld; 19.15 Avondetappe met Erben Wennemars
De NOS mag straks twee sporten niet live uitzenden. Voor de Winterspelen weten we dat het sowieso IJshockey zal zijn.quote:Op zondag 21 augustus 2016 16:01 schreef LekkerWeertje het volgende:
Sport anno 2016 hoort gewoon live te zijn. Iedereen heeft livestreams, livetickers en liveblogs van meerdere sporten tegelijk open staan om maar niets te missen en NOS moet gewoon met de tijd mee. Is er een finale van iets bezig, wat ook maar enigszins interesse opwekt bij het publiek? Schakel dan daar naartoe over. Dat heeft de NOS gisteren goed gedaan met de handbalfinale en ook de uiteindelijke schakeling naar de voetbalfinale was een goede beslissing. Maar dat is natuurlijk niet genoeg. Hopelijk kunnen ze het over 4 jaar beter doen, al zullen de beperkingen aan de sublicentie het waarschijnlijk best lastig maken.
Zal me verbazen als atletiek en/of zwemmen daar niet bij zit.quote:Op zondag 21 augustus 2016 16:07 schreef borisz het volgende:
[..]
De NOS mag straks twee sporten niet live uitzenden. Voor de Winterspelen weten we dat het sowieso IJshockey zal zijn.
Waarschijnlijk kunnen ze op het zwemmen en atletiek na alles live uitzenden.quote:Op zondag 21 augustus 2016 16:01 schreef LekkerWeertje het volgende:
Echt jammer dat de OS altijd als een nachtkaars uit gaan. Misschien kun je daar iets tegen doen door het absolute koningsnummer van de Spelen, de 100 meter, in de laatste avond te houden. Voetbal stelt Olympisch niet zoveel voor (al zal dat wel anders zijn voor Brazilië gisteravond) en de lange afstanden en veldonderdelen in het atletiek zijn ook niet echt dingen die het grote publiek trekken.
Maar hier kan de NOS niet zo heel veel aan doen. Het is alleen wel jammer dat ze zich nooit echt lijken te interesseren voor sporten waar Nederlanders al zijn uitgeschakeld. In plaats daarvan laten ze liever een derde herhaling zien van de verloren bronzen medaille van de hand- en volleybalsters. Verder snap ik dat ze om 6 uur een samenvattingsprogramma willen laten zien met alle hoogtepunten, maar die discussies van Tom Egbers en Robin van Galen slaan nergens op. Bovendien zijn er om 18.00 NL tijd (13.00 in Rio) vaak heel veel sporten bezig, dikwijls met Nederlanders in actie.
Sport anno 2016 hoort gewoon live te zijn. Iedereen heeft livestreams, livetickers en liveblogs van meerdere sporten tegelijk open staan om maar niets te missen en NOS moet gewoon met de tijd mee. Is er een finale van iets bezig, wat ook maar enigszins interesse opwekt bij het publiek? Schakel dan daar naartoe over. Dat heeft de NOS gisteren goed gedaan met de handbalfinale en ook de uiteindelijke schakeling naar de voetbalfinale was een goede beslissing. Maar dat is natuurlijk niet genoeg. Hopelijk kunnen ze het over 4 jaar beter doen, al zullen de beperkingen aan de sublicentie het waarschijnlijk best lastig maken.
Maar goed, dan moeten ze dus nog keuzes maken in wat ze live gaan uitzenden. Streams hebben ze niet en zou ook niet weten of ze meerdere TV zenders mogen gebruikenquote:Op zondag 21 augustus 2016 16:09 schreef Wilskracht het volgende:
[..]
Waarschijnlijk kunnen ze op het zwemmen en atletiek na alles live uitzenden.
Ze mogen 10 uur per dag uitzenden met de winter spelen.quote:Op zondag 21 augustus 2016 16:10 schreef franklop het volgende:
[..]
Maar goed, dan moeten ze dus nog keuzes maken in wat ze live gaan uitzenden. Streams hebben ze niet en zou ook niet weten of ze meerdere TV zenders mogen gebruiken
Live? Want in dat geval wordt het een eitje met het huidige conceptquote:Op zondag 21 augustus 2016 16:17 schreef Wilskracht het volgende:
[..]
Ze mogen 10 uur per dag uitzenden met de winter spelen.
Ze mogen 14 uur per dag uitzenden met de zomer spelen.
livequote:Op zondag 21 augustus 2016 16:19 schreef franklop het volgende:
[..]
Live? Want in dat geval wordt het een eitje met het huidige concept
Enige kan dus zijn dat als ze 2 kanalen gebruiken dat ze dan maar 7 uur live kunnen doen en dan moeten ze er slim gebruik van maken.quote:
eurosport player zal wel ingezet worden.quote:Op zondag 21 augustus 2016 16:21 schreef franklop het volgende:
[..]
Enige kan dus zijn dat als ze 2 kanalen gebruiken dat ze dan maar 7 uur live kunnen doen en dan moeten ze er slim gebruik van maken.
Daarnaast hebben we natuurlijk Eurosport, die neem ik aan 2 kanalen + streams gaat inzetten. Lijkt me prima toch. Enige kwestiepuntje zal worden; hoe duur worden de streams
quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |