SPOILER: Kampioen afbeeldingen 2010/2011, 2011/2012, 2012/2013 en 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2012/2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2014/2015Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gifjes enzulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."In zekere zin ben ik waarschijnlijk onsterfelijk"
- Johan CruijffSnelle Egel![]()
PAOK is vooral een voorbeeld van hoe je niet moet spelen met Tete en Dijks op de backposities.Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Nouja Sinkgraven liep warm afgelopen dinsdag.quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 20:18 schreef JR-Style-93 het volgende:
Geen idee of Savastano er klaar voor is, wat ik van jeugdwatchers mee krijg valt dat wel mee.Charlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole![]()
Hopelijk morgen op het middenveld.quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 20:21 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Nouja Sinkgraven liep warm afgelopen dinsdag.Oh.![]()
Niet nog meer teletubbiesquote:Op vrijdag 19 augustus 2016 20:18 schreef JR-Style-93 het volgende:
Geen idee of Savastano er klaar voor is, wat ik van jeugdwatchers mee krijg valt dat wel mee.
AFCA
Qui audet adipiscitur![]()
Ik denk het niet. Hij moet wat sneller leren handelen, en op de flank krijg je ietsjes meer tijd. Mooie opstap naar het middenveld.quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 20:22 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hopelijk morgen op het middenveld.
Creativiteit heeft hij natuurlijk wel.
Edit- zou kunnen. Lees net dat Gudelj niet bij de selectie zit.Charlie: How's it going in there?
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole![]()
Gudelj is geblesseerd, en Younes staat op de flanken. En we spelen tegen Willem II dus gewoon opstellen.quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 20:24 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Ik denk het niet. Hij moet wat sneller leren handelen, en op de flank krijg je ietsjes meer tijd. Mooie opstap naar het middenveld.
Creativiteit heeft hij natuurlijk wel.Oh.![]()
Een te langzame editquote:Op vrijdag 19 augustus 2016 20:25 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Gudelj is geblesseerd, en Younes staat op de flanken. En we spelen tegen Willem II dus gewoon opstellen.Charlie: How's it going in there?
De scorebordjournalist in mij ziet een goede wedstrijd, was het dat ook?
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Hebben nog tijd nodig volgens Bosz, komt vanzelf wel goedquote:Op vrijdag 19 augustus 2016 21:45 schreef Ooku het volgende:
[..]
Jaja, Cerny en Nouri zijn echt wel klaar voor minuten in Ajax 1
Oh.![]()
Ik zie liever een Riedewald spelen dan een Westermann ja.quote:
Of een Sinkgraven/Nouri ipv Gudelj.Oh.![]()
Ja no shit. Maar ik zie liever iemand die er al staat ipv een 17-jarige die moet gaan verdedigen.quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 22:56 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik zie liever een Riedewald spelen dan een Westermann ja.
Of een Sinkgraven/Nouri ipv Gudelj.AFCA
Als die 17-jarige goed genoeg is vind ik het primaquote:Op vrijdag 19 augustus 2016 23:15 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ja no shit. Maar ik zie liever iemand die er al staat ipv een 17-jarige die moet gaan verdedigen.
Oh.![]()
De Ligt > HW4Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?![]()
Ik denk dat ajax er dit jaar niet veel van gaat bakken aangezien cilessen weg is. Misschien kunnen ze jong ajax of oud keeper Verhoeven inzetten.![]()
Cillessen gaat eerste keeper worden bij Barcelona en hij gaat het uitstekend doen
Jullie hoorden het hier het eerst![]()
![]()
Nee hoor, dat denk ik ook.quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 23:39 schreef Heeinz het volgende:
Cillessen gaat eerste keeper worden bij Barcelona en hij gaat het uitstekend doen
![]()
Hij heeft wel moeite in het systeen van Bosz een zelfde systeem zoals Barca...quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 23:39 schreef Heeinz het volgende:
Ajax heeft inmiddels Newcastle United-doelman Tim Krul gepolst om Cillessen onder de lat op te volgen in de Amsterdam ArenA.
Telegraaf![]()
Hij zal dan wel een Berghuisje qua salaris moeten doen waarschijnlijk.quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 00:38 schreef Ajacied422 het volgende:
Ajax heeft inmiddels Newcastle United-doelman Tim Krul gepolst om Cillessen onder de lat op te volgen in de Amsterdam ArenA.
Telegraaf![]()
Hij zit rond de 2 miljoen euro aan salaris. Als ik een beetje googel komt hij uit op een weeksalaris van circa 40,000.quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 00:42 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hij zal dan wel een Berghuisje qua salaris moeten doen waarschijnlijk.![]()
Ik had het hoger ingeschat vanwege toch al een aantal contractverlengingen maar het sterkt alsnog mijn punt.quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 00:44 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hij zit rond de 2 miljoen euro aan salaris. Als ik een beetje googel komt hij uit op een weeksalaris van circa 40,000.![]()
2 miljoen is wel te overzien met wat tekengeld, bonussen en goede wil bij Krul
Lijkt mij een prima keuze overigensMaargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Overigens heb je het dan wel over ponden he.quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 00:44 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hij zit rond de 2 miljoen euro aan salaris. Als ik een beetje googel komt hij uit op een weeksalaris van circa 40,000.In mijn optiek ga je er dan zelfs flink op vooruit indien Krul weer bewijst langdurig fit te kunnen blijven/zijn vorm terug weet te vinden tenminste.quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 00:49 schreef Tagliano het volgende:
Lijkt mij een prima keuze overigens![]()
Volgens mij niet.quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 00:53 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Overigens heb je het dan wel over ponden he.![]()
De 27-jarige doelman, die zo goed als zeker op korte termijn voor ruim 14 miljoen euro naar Barcelona vertrekt
Dan weten we dat ook weer.![]()
14quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 01:01 schreef Ajacied422 het volgende:
De 27-jarige doelman, die zo goed als zeker op korte termijn voor ruim 14 miljoen euro naar Barcelona vertrekt
Dan weten we dat ook weer.![]()
Dit hebben ze expres gedaanOh.![]()
LOL. Bij Racing Genk vragen ze 20 miljoen euro voor Bailey en zijn ze blijkbaar nu opeens boos op Overmars omdat hij al een officieus akkoord heeft met vader Bailey over contract. Dreigen met FIFA of zo.
Wat een gekken![]()
SOAPquote:Op zaterdag 20 augustus 2016 01:34 schreef Ajacied422 het volgende:
LOL. Bij Racing Genk vragen ze 20 miljoen euro voor Bailey en zijn ze blijkbaar nu opeens boos op Overmars omdat hij al een officieus akkoord heeft met vader Bailey over contract. Dreigen met FIFA of zo.
Wat een gekken
Maar als ze 20 miljoen vragen komt hij dus niet. Jammer
Oh.![]()
telegraaf blendlequote:Op zaterdag 20 augustus 2016 01:35 schreef JR-Style-93 het volgende:
Waar heb je dat nieuws trouwens vandaan Stinho?![]()
Oh op Blendle
20 miljoen vragen en dat hij nog een jaar op huurbasis daar gaat spelen![]()
Wat zijn Belgen toch kutOh.![]()
Mja ze kunnen terecht vragen wat ze willen. Alleen dat gedreig met FIFA vind ik zo zwakzinnig.quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 01:35 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
SOAP
Maar als ze 20 miljoen vragen komt hij dus niet. Jammer![]()
Blijft gewoon kutvolk.quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 01:38 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Mja ze kunnen terecht vragen wat ze willen. Alleen dat gedreig met FIFA vind ik zo zwakzinnig.
Maar als ze al 11 miljoen vast wat kan oplopen naar 15 miljoen weigeren is hij onhaalbaar denk ik. ZondeOh.![]()
Het enige wat de boel nog kan redden is een arbitragezaakje of dat Bailey echt stennis gaat schoppenOh.![]()
Als Racing fucking Genk 20 miljoen euro vragen is wel schitterend, werkelijk waar.quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 01:40 schreef JR-Style-93 het volgende:
Het enige wat de boel nog kan redden is een arbitragezaakje of dat Bailey echt stennis gaat schoppen![]()
Ajax vraagt ook 20 miljoen voor spelers als El Ghazi, dus ik snap wel dat ze hoog inzetten.quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 01:41 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Als Racing fucking Genk 20 miljoen euro vragen is wel schitterend, werkelijk waar.
Maar denk dat dit gat te groot is om met onderhandelen uit te komen. Vraag me wel echt af of Marc ook nog andere goede opties heeft, want uit zijn interview blijkt dat hij alleen het hoogste wil.Oh.![]()
Ziyechquote:Op zaterdag 20 augustus 2016 01:44 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ajax vraagt ook 20 miljoen voor spelers als El Ghazi, dus ik snap wel dat ze hoog inzetten.
Maar denk dat dit gat te groot is om met onderhandelen uit te komen. Vraag me wel echt af of Marc ook nog andere goede opties heeft, want uit zijn interview blijkt dat hij alleen het hoogste wil.
AFCA
20 miljoen voor die kleine teringaap, die Belgjes moeten iets beter leren bluffen.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Wel leuk wat er bij jullie allemaal speelt nu weken met Balotelli bezig zijn en dan met een talentje komen, De keeper die zo laat in de transfer periode nog vertrekt.
Gaat goed zonder de Boer .They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Ik denk dat krul ook geen 14 miljoen kost.quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 02:42 schreef Buitendam het volgende:
Krul voor De Cil zou een werelddeal zijn.![]()
Ajax was helemaal niet weken met Balotelli bezig. Ze hebben hem gepolst maar waren juist constant bezig met Traoré, die was altijd de eerste keus.quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 02:23 schreef Dr.Mikey het volgende:
Wel leuk wat er bij jullie allemaal speelt nu weken met Balotelli bezig zijn en dan met een talentje komen, De keeper die zo laat in de transfer periode nog vertrekt.
Gaat goed zonder de Boer .Oh.![]()
Milik en Cillessen vervangen voor Traoré en Krul en 40 miljoen overhoudenquote:Op zaterdag 20 augustus 2016 02:42 schreef Buitendam het volgende:
Krul voor De Cil zou een werelddeal zijn.
TopshowOh.![]()
Wat moeten jullie nog met Baileys dan?quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 02:45 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ajax was helemaal niet weken met Balotelli bezig. Ze hebben hem gepolst maar waren juist constant bezig met Traoré, die was altijd de eerste keus.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Dat is een buitenspeler, waarvan we op dit moment maar drie van hebben. Dus die is wel noodzakelijk.quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 02:47 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Wat moeten jullie nog met Baileys dan?
Maar Bailey komt niet want moet 20 miljoen kosten.Oh.![]()
Goed hattrickje ja.quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 02:49 schreef skysherrif het volgende:
Als cerny trouwens speelt zoals vanavond, allemaal die derde goal gezien?
Maar laat hem maar een paar weken/maanden achter elkaar zo spelen, dan komt hij er vanzelf weer bij.Oh.![]()
Inderdaad, jammer dat cerny/nouri beide zo wisselvallig zijn wat dat betreft.quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 02:49 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Goed hattrickje ja.
Maar laat hem maar een paar weken/maanden achter elkaar zo spelen, dan komt hij er vanzelf weer bij.![]()
Die El Ghazi gaat de kant op van de vele Marokkaanse talenten uit het verleden he.quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 02:47 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat is een buitenspeler, waarvan we op dit moment maar drie van hebben. Dus die is wel noodzakelijk.
Maar Bailey komt niet want moet 20 miljoen kosten.
Aissati en Bakkali Maher etc.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Cerny was in de voorbereiding erg zwak. Nouri zie ik te weinig spelen om een oordeel over te vellen.quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 02:50 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Inderdaad, jammer dat cerny/nouri beide zo wisselvallig zijn wat dat betreft.Oh.![]()
Want?quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 02:51 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Die El Ghazi gaat de kant op van de vele Marokkaanse talenten uit het verleden he.
Aissati en Bakkali Maher etc.
Ik vind hem juist weer op de goede weg, tegen Rostov thuis speelde hij prima.Oh.![]()
Letterlijk 1 goede voorzet. Meer niet.quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 02:52 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Want?
Ik vind hem juist weer op de goede weg, tegen Rostov thuis speelde hij prima.Dit, dus.![]()
Vanavond alquote:Op zaterdag 20 augustus 2016 02:52 schreef skysherrif het volgende:
Gudelj speelt trouwens zaterdag niet!! Hopelijk reuze winst en gaan er wat ogen worden geopend![]()
Maar hopelijk gaat het middenveld nu beter draaien als hij verdwenen is, dan moet Bosz het toch ook zien. Ben benieuwd wie hij opstelt, als het maar niet Schöne is want dan zoek ik een touw.Oh.![]()
Wel meerdere goede voorzetten en kwam er af en toe ook prima langs. Het is nog niet top, maar hij heeft echt wel kwaliteiten. Zou hem zeker dit seizoen er nog bijhouden en kijken naar zijn ontwikkeling.quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 02:53 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Letterlijk 1 goede voorzet. Meer niet.Oh.![]()
Wens, gedachte. Hij kan het gewoon niet. Druk bezig met zijn Ronaldo-imitatie, maar al seizoenen lang stilstaan.quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 02:55 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wel meerdere goede voorzetten en kwam er af en toe ook prima langs. Het is nog niet top, maar hij heeft echt wel kwaliteiten. Zou hem zeker dit seizoen er nog bijhouden en kijken naar zijn ontwikkeling.Dit, dus.![]()
Ik neem aan, zeker tegen willem 2 tis geen rostov, gewoon sinkgravengod daar?quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 02:54 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Vanavond al![]()
Maar hopelijk gaat het middenveld nu beter draaien als hij verdwenen is, dan moet Bosz het toch ook zien. Ben benieuwd wie hij opstelt, als het maar niet Schöne is want dan zoek ik een touw.![]()
Dit is pas zijn derde seizoen, en in zijn eerste seizoen was hij gewoon goed. Vorig jaar kwam de klad erin, en dat is het dipje wat elk talent heeft. Nu hoop ik dat hij de weg omhoog kan vinden.quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 02:57 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Wens, gedachte. Hij kan het gewoon niet. Druk bezig met zijn Ronaldo-imitatie, maar al seizoenen lang stilstaan.
Zal wel moeten ook want Cerny is er nog niet klaar voor en Bailey is te duur.Oh.![]()
Hij kan het ook met Van de Beek proberen, die speelde daar eerder in de voorbereiding dan Sinkgraven.quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 02:57 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Ik neem aan, zeker tegen willem 2 tis geen rostov, gewoon sinkgravengod daar?Oh.![]()
Die moet er in voor klaassen, maar dat gaat helaas niet gebeuren.quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 03:00 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hij kan het ook met Van de Beek proberen, die speelde daar eerder in de voorbereiding dan Sinkgraven.
Het lijkt me hoe dan ook een verbetering, zeker voor het kijkgenot![]()
Ik keek eerst totaal niet uit naar deze wedstrijd (veel te zenuwachtig voor woensdagquote:Op zaterdag 20 augustus 2016 03:01 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Die moet er in voor klaassen, maar dat gaat helaas niet gebeuren.
Het lijkt me hoe dan ook een verbetering, zeker voor het kijkgenot) maar nu heb ik wel wat meer interesse gekregen.
Oh.![]()
Hm dan ga je er ook nog op vooruit.quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 00:38 schreef Ajacied422 het volgende:
Telegraaf![]()
Ik denk sowieso dat Cillessen daar niet veel onder zat.quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 00:49 schreef Tagliano het volgende:
Lijkt mij een prima keuze overigens![]()
Traore is ook al een vooruitgang. Nu nog een goeie buitenspeler en linksback.quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 03:48 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Hm dan ga je er ook nog op vooruit.![]()
Ik hoop nog steeds op Ziyech. Denk dat Overmars een rookgordijn opgooit."For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
W.b. Krul zal het ook wel afhangen of Ajax woensdag de CL haalt, dan zal ie wat meer te porren zijn denk ik.
Maar ja, als je daar met een matige keeper als Boer moet gaan spelen dan heb ik er niet al teveel vertrouwen in.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Genk trouwens
Bijna je jaarbegroting voor een speler vragen met daarbij de eis dat hij nog een jaar blijft
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
AD donderdag : "Boer vliegt Ajax na zinderende penaltyserie naar CL!"quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 07:57 schreef Pedroso het volgende:
W.b. Krul zal het ook wel afhangen of Ajax woensdag de CL haalt, dan zal ie wat meer te porren zijn denk ik.
Maar ja, als je daar met een matige keeper als Boer moet gaan spelen dan heb ik er niet al teveel vertrouwen in.
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Zou ook heel goed kunnen jaquote:Op zaterdag 20 augustus 2016 05:09 schreef Brammess het volgende:
[..]
Ik denk sowieso dat Cillessen daar niet veel onder zat.Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 08:01 schreef Dven het volgende:
[..]
AD donderdag : "Boer vliegt Ajax na zinderende penaltyserie naar CL!"wat dat betreft zal ie het wel beter doen dan Cillissen,
Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Salaris van 2 miljoen ? Lijkt me sterk, schat 'm in op een miljoen ofzo.quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 05:09 schreef Brammess het volgende:
[..]
Ik denk sowieso dat Cillessen daar niet veel onder zat.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Inclusief bonussen en dergelijke? Ik denk dat hij best een leuke onderhandelpositie had na WK2014quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 08:09 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Salaris van 2 miljoen ? Lijkt me sterk, schat 'm in op een miljoen ofzo.Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Als de bonussen waren gebaseerd op het behalen van kampioenschappen of prestaties in Europa dan zal ie niet veel meer dan zijn salaris verdiend hebbenquote:Op zaterdag 20 augustus 2016 08:32 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Inclusief bonussen en dergelijke? Ik denk dat hij best een leuke onderhandelpositie had na WK2014![]()
Maar er zal ongetwijfeld wel wat meer betaald worden dan zijn basissalaris.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
We weten het sowieso niet he. Misschien kreeg hij na de wedstrijd in de kantine wel 100 euro onder de tafel geschoven wanneer hij de nul hield ofzo.quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 08:40 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Als de bonussen waren gebaseerd op het behalen van kampioenschappen of prestaties in Europa dan zal ie niet veel meer dan zijn salaris verdiend hebben![]()
Maar er zal ongetwijfeld wel wat meer betaald worden dan zijn basissalaris."For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Eén-tweetje met Barca maken. De Cil naar Barcelona voor 25 miljoen, voor datzelfde bedrag Bailey kopen en als dank Barca eerste optie tot koop geven
Je lijkt Stijn wel. Die zei dat ook over Janssen en zie daar.quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 08:00 schreef Dven het volgende:
Genk trouwens
Bijna je jaarbegroting voor een speler vragen met daarbij de eis dat hij nog een jaar blijft![]()
Zoveel eer wil ik mijzelf nu ook weer niet toebedelen.quote:"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Krul gaat nooit komen als Ajax het salarisplafond blijft volhouden. Jij zou ook geen baan accepteren waar je 3x minder gaat verdienen?quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 07:57 schreef Pedroso het volgende:
Maar ja, als je daar met een matige keeper als Boer moet gaan spelen dan heb ik er niet al teveel vertrouwen in.hardcoholic![]()
Megalomaan mannetje, die AD daarquote:Op zaterdag 20 augustus 2016 08:00 schreef Dven het volgende:
Genk trouwens
Bijna je jaarbegroting voor een speler vragen met daarbij de eis dat hij nog een jaar blijft
'Wish I was old and a little sentimental'
Porcupine Tee - Normal![]()
Nee, denk het ook niet. Volgens mij is Krul ook alleen maar gepolst, zou goed kunnen dat het daarbij blijft.quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 08:57 schreef Ferdii het volgende:
[..]
Krul gaat nooit komen als Ajax het salarisplafond blijft volhouden. Jij zou ook geen baan accepteren waar je 3x minder gaat verdienen?Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Echt hè. Lekker dood laten vallen.quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 08:00 schreef Dven het volgende:
Genk trouwens
Bijna je jaarbegroting voor een speler vragen met daarbij de eis dat hij nog een jaar blijftDrop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!![]()
huur zou ik nog wel een optie vinden, dan heb je een seizoen om naar een alternatief te kijkenquote:Op zaterdag 20 augustus 2016 09:13 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Nee, denk het ook niet. Volgens mij is Krul ook alleen maar gepolst, zou goed kunnen dat het daarbij blijft.![]()
er zijn misschien wel 1 of 2 PL clubs die dat wel willen doen, dat Genk het niet uitmaakt wie de koper is kan ik wel begrijpenquote:Op zaterdag 20 augustus 2016 09:33 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Echt hè. Lekker dood laten vallen.![]()
Volgens mij was PSG ook in de markt dus dan weet je het wel.quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 09:35 schreef Tarado het volgende:
[..]
er zijn misschien wel 1 of 2 PL clubs die dat wel willen doen, dat Genk het niet uitmaakt wie de koper is kan ik wel begrijpenAls je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Ben wel benieuwd wie ze als plan B op het oog hebben. Zal wel van het kaliber Room zijn, aardige keeper maar geen top.quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 09:33 schreef Tarado het volgende:
[..]
huur zou ik nog wel een optie vinden, dan heb je een seizoen om naar een alternatief te kijkenAls je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Dat ligt er maar net aan.quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 08:57 schreef Ferdii het volgende:
[..]
Krul gaat nooit komen als Ajax het salarisplafond blijft volhouden. Jij zou ook geen baan accepteren waar je 3x minder gaat verdienen?
Als je al genoeg miljoenen op de bank hebt om de rest van je leven zorgeloos alles te kunnen doen wat je wilt. Dan kijk je verder dan alleen het salarisstrookje. En let je op werkomgeving, collega's, werksfeer e.d.![]()
De nummer 8 van België met een begroting van nog geen 25 miljoen euro.quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 09:33 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Echt hè. Lekker dood laten vallen.
Transfersom moet ergens op gebaseerd zijn. Kwaliteiten, looptijd contract, noodzaak tot (ver)koop, kosten die club zelf al heeft betaald (transfersom en hoogte salaris), etc.
Vrees alleen dat het stand gaat houden voor de arbitragecommissie. Die zullen akkoord zijn met de aanzienlijke positie- en salarisverbetering en dat Genk inderdaad (te) veel vraagt, zeker met het zelf nog willen behouden van de speler gedurende een termijn van een jaar. Maar aangezien die lullo's nog geen twee maanden geleden het contract met drie jaar hebben verlengd, denk ik dat het derhalve alsnog een kansloze zaak zal zijn.
Enige wat je er normaliter mee opschiet is dat er een onwerkbare situatie gecreëerd wordt en het zodoende uiteindelijk alsnog tot een transfer komt.
Maar als Ajax zijnde zou ik inmiddels vriendelijk bedanken."For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Er zijn maar weinig mensen die zomaar akkoord gaan met een derde van hun huidige loon. Ongeacht hoeveel miljoenen je al hebt en zeker als voetballer niet en al helemaal in Nederland met het vrij ongunstige fiscale klimaat voor voetballers en het verplichte (!!!) pensioenfonds.quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 09:46 schreef tja77 het volgende:
[..]
Dat ligt er maar net aan.
Als je al genoeg miljoenen op de bank hebt om de rest van je leven zorgeloos alles te kunnen doen wat je wilt. Dan kijk je verder dan alleen het salarisstrookje. En let je op werkomgeving, collega's, werksfeer e.d."For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
daarom, maar met tekengeld kan je een hoop oplossen en zit een jaar huur er zo in, maar ook hij zal alleen willen komen als de CL gehaald wordt.quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 09:50 schreef Dven het volgende:
[..]
Er zijn maar weinig mensen die zomaar akkoord gaan met een derde van hun huidige loon. Ongeacht hoeveel miljoenen je al hebt en zeker als voetballer niet en al helemaal in Nederland met het vrij ongunstige fiscale klimaat voor voetballers en het verplichte (!!!) pensioenfonds.![]()
Gelukkig is dat met Boergod slechts een formaliteit.quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 09:53 schreef Tarado het volgende:
[..]
daarom, maar met tekengeld kan je een hoop oplossen en zit een jaar huur er zo in, maar ook hij zal alleen willen komen als de CL gehaald wordt.
Al duidelijk wie er op doel staat vanavond eigenlijk?
Ben wel benieuwd naar het spel vanavond met al die wijzigingen in de bezetting. Gelukkig is het Willem II, want ik sta minder negatief tegenover de aanwezigheid van Gudelj in de basis, zeker in deze periode, dan de meeste mensen hier."For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Lijkt me geen probleem en Gudelj is verdedigend echt wel goed alleen z'n voortzetting is zwak, voor diep heeft hij nog steeds teveel tijd nodig.quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 09:58 schreef Dven het volgende:
[..]
Gelukkig is dat met Boergod slechts een formaliteit.
Al duidelijk wie er op doel staat vanavond eigenlijk?
Ben wel benieuwd naar het spel vanavond met al die wijzigingen in de bezetting. Gelukkig is het Willem II, want ik sta minder negatief tegenover de aanwezigheid van Gudelj in de basis, zeker in deze periode, dan de meeste mensen hier.![]()
Daarom vind ik Gudelj zeker in deze fase van grote waarde. Zal me ook niet verbazen als hij voor de groep erg belangrijk is. Kan zeggen over hem wat je wil maar andere spelers lijken zich aan hem op te trekken en hij is echt op en top prof.quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 10:04 schreef Tarado het volgende:
[..]
Lijkt me geen probleem en Gudelj is verdedigend echt wel goed alleen z'n voortzetting is zwak, voor diep heeft hij nog steeds teveel tijd nodig."For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Hij kan zich wel beter in de kijker speler voor Oranje dan bij het gedegradeerde Newcastle. Maar lijkt me sterk dat nu al oren heeft naar een zwakkere competitie.'Als de vis gaat stinken moet je bij de kop beginnen' - Aad300![]()
Dat zal allemaal wel maar hij zal daarin toch stappen moeten maken, ik zag een statistiekje van hem tegen Rostov, hij had maar 2 passes naar voren, dan kan je wel hoog scoren in het % maar als dat allemaal terug en breed is schiet je er niks mee opquote:Op zaterdag 20 augustus 2016 10:07 schreef Dven het volgende:
[..]
Daarom vind ik Gudelj zeker in deze fase van grote waarde. Zal me ook niet verbazen als hij voor de groep erg belangrijk is. Kan zeggen over hem wat je wil maar andere spelers lijken zich aan hem op te trekken en hij is echt op en top prof.![]()
Daarin kan hij inderdaad stappen maken. Anderzijds meen ik mij toch te kunnen herinneren dat hij het bij AZ voetballend ook best aardig deed?quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 10:10 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat zal allemaal wel maar hij zal daarin toch stappen moeten maken, ik zag een statistiekje van hem tegen Rostov, hij had maar 2 passes naar voren, dan kan je wel hoog scoren in het % maar als dat allemaal terug en breed is schiet je er niks mee op"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
ja maar dat hou je toch bij zo'n overstap, degene die me daarin verrast heeft speelt niet bij Ajax (Pröpper)quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 10:13 schreef Dven het volgende:
[..]
Daarin kan hij inderdaad stappen maken. Anderzijds meen ik mij toch te kunnen herinneren dat hij het bij AZ voetballend ook best aardig deed?![]()
twitter:MikeVerweij twitterde op zaterdag 20-08-2016 om 10:27:24Bevestigd aan @telesport #Cillessen 5 jaar rond met @FCBarcelona . Clubs op haar na akkoord over transfersom ruim 14 miljoen euro #Ajax reageer retweet
Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Ongelukkig moment, maar leuk voor Cilgod en prima bedrag voor Netto.'Als de vis gaat stinken moet je bij de kop beginnen' - Aad300![]()
En dat terwijl je hem met gemak had kunnen halen. PSV zat immers ook in de richting van Gudelj te vissen.quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 10:41 schreef Tarado het volgende:
[..]
ja maar dat hou je toch bij zo'n overstap, degene die me daarin verrast heeft speelt niet bij Ajax (Pröpper)![]()
En dan kan hij zich in de kijker spelen voor als zijn contract afloopt. Als bankzitter is dat lastiger. Of misschien blijft hij wel als het hem bevaltquote:Op zaterdag 20 augustus 2016 09:33 schreef Tarado het volgende:
[..]
huur zou ik nog wel een optie vinden, dan heb je een seizoen om naar een alternatief te kijkenHeel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Ajax heeft het wel 10x geprobeerd met Pröpper. En toen toch opeens voor Gudelj gegaan.quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 10:45 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
En dat terwijl je hem met gemak had kunnen halen. PSV zat immers ook in de richting van Gudelj te vissen.![]()
Met 14 miljoen komt Cillessen dik in de top 10 duurste keepers allertijden. Toch wel netjes, al had je wel gehoopt op meer als hij beter in vorm was en met deze gekte op de transfermarkt.![]()
Ik ben om het verlies van de eerste niet zo heel erg rouwig eigenlijk.quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 10:47 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Wel de tweede sterkhouder die je verliest. Bizarre transfer, hopelijk gaat hij het goed doen daar
Cillessen wel. Behalve als Krul komt."For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
En dat terwijl PSV hem voor een spotprijsje ophaalde.quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 10:49 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Ajax heeft het wel 10x geprobeerd met Pröpper. En toen toch opeens voor Gudelj gegaan.![]()
Ajax wou PSV aftroeven met het halen van Gudelj. Dat was volgens mij ook eerste keuze bij PSV. Daarna werd doorgeschakeld naar Pröpper en Dat pakt tot op heden heel goed uit. De persco bij Gudelj was wel cringeworthy. Waarin hij meldde alleen naar Ajax te willen en Brands aangaf geen interesse te hebben gehad.quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 10:45 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
En dat terwijl je hem met gemak had kunnen halen. PSV zat immers ook in de richting van Gudelj te vissen.Wegens niet-Zuid-Koreaanse praktijken verwijderd. :')
VBL / De stylist
https://www.youtube.com/watch?v=G9Y5Dhzciyc&
https://www.youtube.com/watch?v=uxlsPrPF_lk![]()
Jammer dat de transfer van Cillissen niet een weekje later is, nu ga je met een gemankeerde keeper naar een wedstrijd toe waar veel van afhangt (vooral financieel).
Snap het ook niet helemaal eerlijk gezegd, a.s. donderdag transfereren en iedereen is blij.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
maar ja Frank wilde een strijder en ik dacht in eerste instantie ook dat Gudelj een passendere vervanger zou zijn voor Wijnaldum, misschien was hij dat ook wel maar Pröpper heeft het op zijn eigen manier goed ingevuldquote:Op zaterdag 20 augustus 2016 10:45 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
En dat terwijl je hem met gemak had kunnen halen. PSV zat immers ook in de richting van Gudelj te vissen.![]()
Juist door deze transfer heeft Cillessen gefaald de afgelopen weken, dus het kwaad is al geschied, nu is het tegen Paok ondanks hem nog goed gekomen, nu maar hopen dat het tegen Rostov ook lukt.quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 11:08 schreef Pedroso het volgende:
Jammer dat de transfer van Cillissen niet een weekje later is, nu ga je met een gemankeerde keeper naar een wedstrijd toe waar veel van afhangt (vooral financieel).
Snap het ook niet helemaal eerlijk gezegd, a.s. donderdag transfereren en iedereen is blij.![]()
We zullen zien hoe daadkrachtig Marc met deze transfer om zal gaan. Krul zou mooi zijn, alleen we hebben gvd nog een belangrijke uitwedstrijd as woensdag.
As long as people continue to seek the true meaning of freedom, they will never ceased to be.![]()
We zullen het met Boer moeten doen, al kopen ze krul vandaag nog. Ik heb Didulica ook eens fantastisch zien keepen in een uitwedstrijd tegen Valencia. Ik hoop op een soortgelijke wedstrijd van Boer
Zou wel mooi zijn als Krul komt, zit net onder Cillesen naar mijn mening."Het is moeilijk met mensen om te gaan omdat zwijgen zo moeilijk is"![]()
Als die lui weer zo weinig voor de goal komen kun je het met Boer ook wel af doen.quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 11:13 schreef marp0 het volgende:
We zullen zien hoe daadkrachtig Marc met deze transfer om zal gaan. Krul zou mooi zijn, alleen we hebben gvd nog een belangrijke uitwedstrijd as woensdag.
'Als de vis gaat stinken moet je bij de kop beginnen' - Aad300![]()
14 miljoen. Ik hoop dat hij het gaat redden in Spanje, ik gun het hem van harte.
Ik ben wel benieuwd of we er iemand voor terugkrijgen.
En ik hoop dat Boer boven zichzelf uitstijgt de komende week, zodat we het seizoen niet helemaal kut beginnen.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Als het daartegen een uitwedstrijd wordt net als tegen Paok waarin Cillessen toch minstens drie belangrijke reddingen had kun je het wel vergeten met Boer.quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 11:19 schreef Abed het volgende:
[..]
Als die lui weer zo weinig voor de goal komen kun je het met Boer ook wel af doen.
Maar we zullen zien, ik ben nu al gespannen.
As long as people continue to seek the true meaning of freedom, they will never ceased to be.![]()
Nu kunnen we Ziyech wel halen.quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 11:24 schreef JanCees het volgende:
Dus 40-45 miljoen voor milik en cil
Dat zijn bedragen![]()
Hardnekkig fabeltje dit wel.quote:"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Het verschil tussen eigen vermogen en cash blijf zo te zien lastigMaargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Veldspelers niet meer. Slechts één mag na het inleveren van de lijst bij worden geschreven. Maar volgens mij geldt er een uitzondering voor keepers.quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 11:36 schreef Loveless85 het volgende:
Mag je een eventuele vervanger woensdag wel gebruiken? Hoe zit dat met inschrijven enzo?
Maakt verder niet uit, kan me niet voorstellen dat er voor woensdag een vervanger is."For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Op de bank zitten moet hem wel lukkenquote:Op zaterdag 20 augustus 2016 11:22 schreef Kaneelstokje het volgende:
14 miljoen. Ik hoop dat hij het gaat redden in Spanje, ik gun het hem van harte.
Ik ben wel benieuwd of we er iemand voor terugkrijgen.
En ik hoop dat Boer boven zichzelf uitstijgt de komende week, zodat we het seizoen niet helemaal kut beginnen.Heel veel groetjes, Catch22
Met GHB nooit meer nee
En als die er is, lijkt het me alsnog sterk dat 'ie speelt. Op zo'n wedstrijd moet je je wel even mentaal voorbereiden.quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 11:37 schreef Dven het volgende:
[..]
Veldspelers niet meer. Slechts één mag na het inleveren van de lijst bij worden geschreven. Maar volgens mij geldt er een uitzondering voor keepers.
Maakt verder niet uit, kan me niet voorstellen dat er voor woensdag een vervanger is.![]()
Bron?quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 11:42 schreef Frozen-assassin het volgende:
Cil gaat niet weg voor Rostov-uit![]()
Marc Nettoquote:
Nee maar ik zou het onbegrijpelijk vinden als hij daarvoor vertrekt. Keep dan tenminste dan nog even tegen Rostov![]()
Als je tegen Willem 2 al zonder hem gaat spelen denk ik niet dat hij tegen Rostov er ineens wel weer bij zal zijn.quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 12:02 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Marc Netto
Nee maar ik zou het onbegrijpelijk vinden als hij daarvoor vertrekt. Keep dan tenminste dan nog even tegen Rostov![]()
Dat had ik nog kunnen geloven als hij tegen Willem II uberhaupt bij de selectie had gezeten zeker met de nieuwe regels.quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 11:42 schreef Frozen-assassin het volgende:
Cil gaat niet weg voor Rostov-uitKomt hij weer hoorquote:Op zaterdag 20 augustus 2016 12:04 schreef Typisch het volgende:
[..]
Als je tegen Willem 2 al zonder hem gaat spelen denk ik niet dat hij tegen Rostov er ineens wel weer bij zal zijn.![]()
![]()
Ik heb het ook over cash en niet over EVquote:Op zaterdag 20 augustus 2016 11:32 schreef Tagliano het volgende:
Het verschil tussen eigen vermogen en cash blijf zo te zien lastig.
AFCA
Nee helaas niet, maar Ajax gaat geen nieuwe keeper vinden voor woensdag. Dus moeten we maar lekker met Boer en Onana naar Rostov aan de Donquote:Op zaterdag 20 augustus 2016 12:04 schreef Typisch het volgende:
[..]
Als je tegen Willem 2 al zonder hem gaat spelen denk ik niet dat hij tegen Rostov er ineens wel weer bij zal zijn.![]()
Die nieuwe keeper zou toch niet mogen spelen.quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 12:05 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Nee helaas niet, maar Ajax gaat geen nieuwe keeper vinden voor woensdag. Dus moeten we maar lekker met Boer en Onana naar Rostov aan de Don![]()
Dan zou ik je adviseren iets beter in de jaarrekening te kijkenquote:Op zaterdag 20 augustus 2016 12:05 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ik heb het ook over cash en niet over EV.
Was het niet 80 nog wat miljoen?quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 12:10 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Dan zou ik je adviseren iets beter in de jaarrekening te kijkenAFCA
Cilgodquote:Op zaterdag 20 augustus 2016 12:20 schreef Frozen-assassin het volgende:
Als we Cilgod verkopen voor 14 miljoen en goede keeper voor 5- miljoen kunnen halen![]()
Een keeper die constant blunders maakt![]()
![]()
quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 12:27 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Cilgod![]()
Een keeper die constant blunders maakt![]()
![]()
Ik ben benieuwd.quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 12:20 schreef Frozen-assassin het volgende:
Als we Cilgod verkopen voor 14 miljoen en goede keeper voor 5- miljoen kunnen halen
[ afbeelding ]![]()
Ik ben wel benieuwd wie de scout is geweest bij Barcelona die dit voor elkaar gekregen heeft, mocht het waar zijn natuurlijk. Zoveel geld voor een keeper die totaal geen prestatie levert, die wedstrijd na wedstrijd blunders maakt. Totaal geen persoonlijkheid heeft.
14 miljoen voor zo'n flutkeeper. En dat bij Barcelona. Ach ja, die hebben ook een Z-elftal, kan hij misschien af en toe daar eens keepen ipv constant op de bank of tribune zitten.![]()
Haha mad. Geweldige prestatie weer van Ajax, een faalkeeper voor 14 mio naar Barca wegdoenquote:Op zaterdag 20 augustus 2016 12:28 schreef bianconeri het volgende:
Ik ben wel benieuwd wie de scout is geweest bij Barcelona die dit voor elkaar gekregen heeft, mocht het waar zijn natuurlijk. Zoveel geld voor een keeper die totaal geen prestatie levert, die wedstrijd na wedstrijd blunders maakt. Totaal geen persoonlijkheid heeft.
14 miljoen voor zo'n flutkeeper. En dat bij Barcelona. Ach ja, die hebben ook een Z-elftal, kan hij misschien af en toe daar eens keepen ipv constant op de bank of tribune zitten.![]()
Ik vind het erg lastig om te bepalen wie ik serieuzer moet nemen: Bianconeri of scouts en TD van een van de grootste clubs ter wereld.quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 12:28 schreef bianconeri het volgende:
faalkeeper zou ik hem niet noemen maar top is ook andersquote:Op zaterdag 20 augustus 2016 12:30 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Haha mad. Geweldige prestatie weer van Ajax, een faalkeeper voor 14 mio naar Barca wegdoen![]()
Verhoeven?quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 12:28 schreef Buitendam het volgende:
Wat zouden ze toch in godsnaam kunnen aantrekken in deze periode.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Twinning = boring![]()
Die keeper van De Graafschap van vorig jaar zou wel een gewaagde maar leuke gok zijn.quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 12:28 schreef Buitendam het volgende:
Wat zouden ze toch in godsnaam kunnen aantrekken in deze periode.![]()
Dat ja, de buitenspelers zijn pure armoede. Younes is wel oke maar weinig rendement. Er staat 160M op de bank. Is kijken wat ze er mee gaan doen. Stroomt er nog een linksback door?quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 12:28 schreef Buitendam het volgende:
Wat zouden ze toch in godsnaam kunnen aantrekken in deze periode.![]()
die is al door PSV beloondquote:Op zaterdag 20 augustus 2016 12:37 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Die keeper van De Graafschap van vorig jaar zou wel een gewaagde maar leuke gok zijn.![]()
![]()
Die is 3de keeper ofzo bij PSV toch.quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 12:37 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Die keeper van De Graafschap van vorig jaar zou wel een gewaagde maar leuke gok zijn.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Jurjus? Die zit bij PSV.quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 12:37 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Die keeper van De Graafschap van vorig jaar zou wel een gewaagde maar leuke gok zijn.Dit, dus.![]()
Sorry, vriend. Ik lees het spel in Fifa beter dan jouw cynisme.quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 12:38 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Als ik een voorzet geef moet je hem wel sterker inkoppen hoor
Ik laat in het midden wiens schuld dat is.Dit, dus.![]()
quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 12:35 schreef Inca het volgende:
[..]
Verhoeven?Om hem kan je eigenlijk niet heen. Het type zwaargewicht waar dit elftal behoefte aan heeft.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Geen idee nu eerst even eten hoor.quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 12:39 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Sorry, vriend. Ik lees het spel in Fifa beter dan jouw cynisme.
Ik laat in het midden wiens schuld dat is.
Maar goed. Ajax kan dit toch onmogelijk hebben kunnen laten gebeuren zonder al wat lijntjes uit te hebben gegooid met een kans van slagen?![]()
Laten we het hopen, zou een mooi afscheidscadeau zijn om met Ajax de CL te halen (om dan vervolgens Barca te loten).quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 11:42 schreef Frozen-assassin het volgende:
Cil gaat niet weg voor Rostov-uitAls je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Ik durf daar mijn hand niet voor in het vuur te steken. Die Netto is gek genoeg om te melden dat Boer er klaar voor is.quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 12:41 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Geen idee nu eerst even eten hoor.
Maar goed. Ajax kan dit toch onmogelijk hebben kunnen laten gebeuren zonder al wat lijntjes uit te hebben gegooid met een kans van slagen?Dit, dus.![]()
Roomquote:Op zaterdag 20 augustus 2016 12:28 schreef Buitendam het volgende:
Wat zouden ze toch in godsnaam kunnen aantrekken in deze periode.
Ruiter
Steek
Krul
Nordfeldt
Die laatste drie zou ik tevreden mee zijn.
En die gozer van Maccabi. En die az keeper van United.Heel veel groetjes, Catch22
Met GHB nooit meer nee
Nordfeldt is al wat vaker voorbij gekomen, is/was die zo goed dan?quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 12:44 schreef Catch22- het volgende:
[..]
Room
Ruiter
Steek
Krul
Nordfeldt
Die laatste drie zou ik tevreden mee zijn![]()
Goede reflexen maar als je een bal op hem terugspeelt raakt hij zwaar in paniek.quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 12:45 schreef Tarado het volgende:
[..]
Nordfeldt is al wat vaker voorbij gekomen, is/was die zo goed dan?
Edit: Bij Heerenveen tenminste.![]()
Maar wat moet je wel niet op tafel leggen om Room of Ruiter nu bij die clubs weg te kapen?quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 12:44 schreef Catch22- het volgende:
[..]
Room
Ruiter
Steek
Krul
Nordfeldt
Die laatste drie zou ik tevreden mee zijn.
En die gozer van Maccabi. En die az keeper van United.Dit, dus.![]()
Eerste 2 zijn niet top maar kunnen er mee door (al ga je er flink op achteruit), Steek is net getransfereerd naar Everton, Krul zijn ze wel aan het polsen maar zal wel veel te duur zijn qua salaris, Nordfeld zou ik niet weten eerlijk gezegd.quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 12:44 schreef Catch22- het volgende:
[..]
Room
Ruiter
Steek
Krul
Nordfeldt
Die laatste drie zou ik tevreden mee zijnAls je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
ja dat staat mij ook bij, ik vond het geen geweldenaarquote:Op zaterdag 20 augustus 2016 12:45 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Goede reflexen maar als je een bal op hem terugspeelt raakt hij zwaar in paniek.
Edit: Bij Heerenveen tenminste.![]()
Ramos? Die zou ik eigenlijk best wel weer op de Nederlandse velden willen zien. Goeie vent en na zijn mislukte avontuur bij PSV echt veel verbeterd.quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 12:47 schreef Doublepain het volgende:
Ik hoorde dat ze voor Cassio wilde gaan![]()
je mag voor 2 clubs minuten maken per seizoen. Als hart daar komt wil hij vast wel wegquote:Op zaterdag 20 augustus 2016 12:46 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Eerste 2 zijn niet top maar kunnen er mee door (al ga je er flink op achteruit), Steek is net getransfereerd naar Everton, Krul zijn ze wel aan het polsen maar zal wel veel te duur zijn qua salaris, Nordfeld zou ik niet weten eerlijk gezegd.Heel veel groetjes, Catch22
Met GHB nooit meer nee
Scoreverloop: 1-0 Redan 2-0 Redan 3-0 De La Vega 4-0 De La Vega
Lekkere eerste helft voor de B1 tegen de kampioen van vorig seizoen : AZ.
De La Vega staat overigens als VM geposteerd meen ik."For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Vorig jaar hebben we in ieder geval wel effectief voetbal gezien en werd er "gedomineerd". Blijkbaar was dat dus conform doelstellingquote:Ik wil altijd dat mijn elftallen domineren en kansen creëren. Domineren betekent niet altijd tegenstanders vastzetten in hun eigen strafschopgebied, maar kan ook betekenen dat wij ze de bal laten hebben in de zones waar wij dat willen.'
'De Hollandse School is toe aan een evaluatie', aldus De Boer. 'We hebben het natuurlijk geweldig gedaan, vooral in de periode van Johan Cruijff. Maar we begrijpen dat we nu kunnen leren van landen als Duitsland en Engeland. Ik kijk niet alleen naar de Hollandse School, maar ook naar nieuwe technologieën en nieuwe methodes. Dat wil ik mixen met mijn DNA. Ons voetbal moet zowel effectief als realistisch zijn.'
Toegegeven, waren ze vorig jaar kampioen geworden (wat uiteindelijk niet heel erg veel scheeldequote:Op zaterdag 20 augustus 2016 13:14 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Vorig jaar hebben we in ieder geval wel effectief voetbal gezien en werd er "gedomineerd". Blijkbaar was dat dus conform doelstelling) had de tendens hier waarschijnlijk een pak anders geweest. Waarschijnlijk nog steeds negatief maar gematigd in plaats van extreem.
Hmm als ik alleen even naar mezelf kijk had het me eigenlijk niet zo gek veel uitgemaakt of er nou een kampioenschap uit kwam of niet. Het maakt voor mij het seizoen niet beter of leuker, maar ik snap best dat anderen dat wel kunnen hebben inderdaadquote:Op zaterdag 20 augustus 2016 13:16 schreef Dven het volgende:
[..]
Toegegeven, waren ze vorig jaar kampioen geworden (wat uiteindelijk niet heel erg veel scheelde) had de tendens hier waarschijnlijk een pak anders geweest. Waarschijnlijk nog steeds negatief maar gematigd in plaats van extreem.
Inderdaad niet beter of leuker. Totaal niet. Misschien uiteindelijk zelfs goed geweest omdat ik heel erg benieuwd ben naar hoe Bosz het neer gaat zetten en daar best vertrouwen in heb terwijl De Boer mogelijk had gebleven bij een kampioenschap.quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 13:19 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Hmm als ik alleen even naar mezelf kijk had het me eigenlijk niet zo gek veel uitgemaakt of er nou een kampioenschap uit kwam of niet. Het maakt voor mij het seizoen niet beter of leuker, maar ik snap best dat anderen dat wel kunnen hebben inderdaad
Maar het valt lastig te ontkennen dat een kampioenschap veel goed maakt."For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Het had voor mij niet veel goed gemaakt. Het enige wat fijn zou zijn is dat Bosz in alle rust had kunnen werken nu (ervan uitgaande dat De Boer weg zou gaan) in plaats van dat er direct gepresteerd moet worden, wat eigenlijk nauwelijks kanquote:Op zaterdag 20 augustus 2016 13:21 schreef Dven het volgende:
[..]
Inderdaad niet beter of leuker. Totaal niet. Misschien uiteindelijk zelfs goed geweest omdat ik heel erg benieuwd ben naar hoe Bosz het neer gaat zetten en daar best vertrouwen in heb terwijl De Boer mogelijk had gebleven bij een kampioenschap.
Maar het valt lastig te ontkennen dat een kampioenschap veel goed maakt.Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Sergio Romero zou ik ook nog wel een goede optie vinden voor Ajax.As long as people continue to seek the true meaning of freedom, they will never ceased to be.![]()
Esteban. Ook leuk voor hooligan Wesley.Wegens niet-Zuid-Koreaanse praktijken verwijderd. :')
VBL / De stylist
Voor mij is er maar 1 realistische kandidaat. Matthew Ryan. Doelman van het jaar in België 2 jaar geleden, spreekt volgens mij Nederlands en zit op de bank bij balencia.
Een miljoen of 7 en je hebt hem.Charlie: How's it going in there?
Kostte eigenlijk 7 mio maar door een redelijke voorbereiding ineens 10 miljoen. Geruchten gingen dat Wolfsburg pas een bod van 13 miljoen heeft uitgebracht war geweigerd werd. Redelijk onzekere factor ook. Heeft nog nooit een lekker seizoen gedraaid.quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 14:30 schreef JR-Style-93 het volgende:
Die Bruma hoeft maar 10 miljoen te kosten lees ik net.
Kan Ajax ook prima voor gaan.Wegens niet-Zuid-Koreaanse praktijken verwijderd. :')
VBL / De stylist
Eens. Goeie keeper. Zit die op de bank ja? Ajax was vroeger ook geregeld geïnteresseerd in Bolat. Wat doet die nog? En Aureola van PSG heb ik ook wel eens voorbij horen komen. Maar in die leeftijdscategorie hebben ze Onana natuurlijk.quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 14:30 schreef inslagenreuring het volgende:
Voor mij is er maar 1 realistische kandidaat. Matthew Ryan. Doelman van het jaar in België 2 jaar geleden, spreekt volgens mij Nederlands en zit op de bank bij balencia.
Een miljoen of 7 en je hebt hem.Wegens niet-Zuid-Koreaanse praktijken verwijderd. :')
VBL / De stylist
Speelde zeer matig bij Sociedad, zie er niet echt een meerwaarde in.quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 14:30 schreef JR-Style-93 het volgende:
Die Bruma hoeft maar 10 miljoen te kosten lees ik net.
Kan Ajax ook prima voor gaan.![]()
Yup. Beetje pech gehad met blessures waardoor die Alves eerste keeper is.quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 14:38 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Eens. Goeie keeper. Zit die op de bank ja? Ajax was vroeger ook geregeld geïnteresseerd in Bolat. Wat doet die nog? En Aureola van PSG heb ik ook wel eens voorbij horen komen. Maar in die leeftijdscategorie hebben ze Onana natuurlijk.
Vrees echter dat het "gewoon" room wordt.Charlie: How's it going in there?
Oh als die ook al een bod van 13 miljoen hebben geweigerd wordt het lastigquote:Op zaterdag 20 augustus 2016 14:36 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Kostte eigenlijk 7 mio maar door een redelijke voorbereiding ineens 10 miljoen. Geruchten gingen dat Wolfsburg pas een bod van 13 miljoen heeft uitgebracht war geweigerd werd. Redelijk onzekere factor ook. Heeft nog nooit een lekker seizoen gedraaid.
Die Lozano zou misschien nog kunnen, maar daar heb ik nog nooit een gerucht van gelezen mbt dat hij naar Ajax komtOh.![]()
Zag hem wel aantal keer goed spelen in de voorbereiding bij Galatasaray.quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 14:40 schreef Gruisman het volgende:
[..]
Speelde zeer matig bij Sociedad, zie er niet echt een meerwaarde in.Oh.![]()
Die fietstquote:Op zaterdag 20 augustus 2016 14:30 schreef BadderHaring het volgende:
Mihaylov. Waar hangt die knuppel uit tegenwoordig?![]()
Ja wat wedstrijden in de voorbereiding. Who the fuck cares.quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 14:44 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zag hem wel aantal keer goed spelen in de voorbereiding bij Galatasaray.AFCA
Toen kon je wel wat talent zienquote:Op zaterdag 20 augustus 2016 14:56 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ja wat wedstrijden in de voorbereiding. Who the fuck cares.Oh.![]()
Transfersom zal geen probleem zijn, salaris wel. Alleen als Krul veel wil inleveren zal ie wel komen maar die kans lijkt me klein.quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 15:23 schreef skysherrif het volgende:
Het gaat gewoon krul worden.
5 miljoen las ik? Prima deal
Ondertussen slacht Az ajax a1 eventjes afAls je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Pius Ikedia gereanimeerd bij potje Lucky Ajax tegen plaatselijke club, weer bij bewustzijn naar ziekenhuis afgevoerd![]()
RIP Pius.quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 16:29 schreef Frozen-assassin het volgende:
Pius Ikedia gereanimeerd bij potje Lucky Ajax tegen plaatselijke club, weer bij bewustzijn naar ziekenhuis afgevoerd![]()
Tekengeldquote:Op zaterdag 20 augustus 2016 16:07 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Transfersom zal geen probleem zijn, salaris wel. Alleen als Krul veel wil inleveren zal ie wel komen maar die kans lijkt me klein.AFCA
Het is en blijft Overmars héquote:Op zaterdag 20 augustus 2016 16:47 schreef wackmack het volgende:
Het is zo stil qua buitenspelers. Overmars zou toch wel meer opties hebben?RED ONS HENNIEGOD![]()
Van Fox Sports mag ik in het buitenland geen Fox Sports kijken. Iemand die dus een beetje goede stream kent? Geen probleem om te betalen (gratis mag ook natuurlijk) als de kwaliteit maar gewoon goed is en niet dat het zoals bij die standaard streams pixels tellen is.
BVD!
Geloof dat we dit jaar niet heel veel te klagen mogen hebben over Marc.quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 16:56 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Het is en blijft Overmars hé"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Pas op 31 augustus de balans opmaken en die spreekt tot nu in zijn voordeel jaquote:Op zaterdag 20 augustus 2016 16:57 schreef Dven het volgende:
[..]
Geloof dat we dit jaar niet heel veel te klagen mogen hebben over Marc.RED ONS HENNIEGOD![]()
Hij wil alleen het hoogste, dus alle andere opties hoeft hij niet.quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 16:56 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Het is en blijft Overmars hé
Dat is nog wel een verbeterpuntje, want je moet gewoon een paar goede opties hebben. Met de kwaliteit van het huidige Ajax moet het niet zo lastig zijn om spelers te vinden die iets toevoegen.Oh.![]()
Eerst die spelers maar eens 10 wedstrijden in actie zien.quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 16:57 schreef Dven het volgende:
[..]
Geloof dat we dit jaar niet heel veel te klagen mogen hebben over Marc.![]()
14 miljoen voor Cillessen, 32 miljoen voor Milik, Traore erbij. Daar heb ik helemaal geen tien wedstrijden voor nodig joh, dat steekt allemaal prima in elkaar.quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 17:03 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Eerst die spelers maar eens 10 wedstrijden in actie zien."For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Verkopen is nooit zijn probleem geweest.quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 17:12 schreef Dven het volgende:
[..]
14 miljoen voor Cillessen, 32 miljoen voor Milik, Traore erbij. Daar heb ik helemaal geen tien wedstrijden voor nodig joh, dat steekt allemaal prima in elkaar.![]()
VPN?quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 16:57 schreef Dven het volgende:
Van Fox Sports mag ik in het buitenland geen Fox Sports kijken. Iemand die dus een beetje goede stream kent? Geen probleem om te betalen (gratis mag ook natuurlijk) als de kwaliteit maar gewoon goed is en niet dat het zoals bij die standaard streams pixels tellen is.
BVD!![]()
Moet je alweer een vrij deftige hebben om het alsnog te omzeilen. Buiten dat ben ik niet bereid extra te betalen om alsnog te mogen te betalen. Er zijn grenzen aan mijn betalingsbereidheidquote:
quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 17:00 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hij wil alleen het hoogste, dus alle andere opties hoeft hij niet.![]()
![]()
quote:
Unibetquote:Op zaterdag 20 augustus 2016 16:57 schreef Dven het volgende:
BVD!Wegens niet-Zuid-Koreaanse praktijken verwijderd. :')
VBL / De stylist
Nederlands commentaar? Ik hou van gekleurde commentarenquote:
Non. En je moet een betje plaatsen.quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 17:28 schreef Dven het volgende:
[..]
Nederlands commentaar? Ik hou van gekleurde commentarenWegens niet-Zuid-Koreaanse praktijken verwijderd. :')
VBL / De stylist
Dat gaat in tegen mijn Christelijke waardenquote:Op zaterdag 20 augustus 2016 17:29 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Non. En je moet een betje plaatsen.
Zit daar een minimum aan verbonden?quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 17:29 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Non. En je moet een betje plaatsen.![]()
Zoek eens op iptv en neem een trial voor een paar euroquote:Op zaterdag 20 augustus 2016 16:57 schreef Dven het volgende:
BVD!Wie niet dom is moet slim zijn!![]()
Poeh, je overvraagt me. Je moet iig een account hebben.quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 17:39 schreef Wave103 het volgende:
[..]
Zit daar een minimum aan verbonden?Wegens niet-Zuid-Koreaanse praktijken verwijderd. :')
VBL / De stylist
En een beetje centjes. Volgens mij hoef je niet eens gebet te hebbenquote:Op zaterdag 20 augustus 2016 17:50 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Poeh, je overvraagt me. Je moet iig een account hebben.Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Klopt, zeker niet met Westermann in het achterhoofd.quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 17:05 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Die woorden had ie niet moeten zeggen
Met een beetje scouting kan je wel een lijstje van 10-15 haalbare vleugelspelers voor Ajax hebben.Oh.![]()
En Messi.quote:Wegens niet-Zuid-Koreaanse praktijken verwijderd. :')
VBL / De stylist
Gelukkig is daar onze redder Veldmategodquote:Op zaterdag 20 augustus 2016 17:58 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Klopt, zeker niet met Westermann in het achterhoofd.
Met een beetje scouting kan je wel een lijstje van 10-15 haalbare vleugelspelers voor Ajax hebben.RED ONS HENNIEGOD![]()
Zuid-Amerikaans sambavoetballertje op de flankenquote:Op zaterdag 20 augustus 2016 18:00 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Gelukkig is daar onze redder Veldmategod
Oh.![]()
En dan met Westermann aankomen. Denk eigenlijk dat er niks meer bij komt. Zo zei hij dat ook een beetje. We willen de beste of niks. Maar er is toch genoeg te vinden voor 10M?quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 17:00 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hij wil alleen het hoogste, dus alle andere opties hoeft hij niet.
Dat is nog wel een verbeterpuntje, want je moet gewoon een paar goede opties hebben. Met de kwaliteit van het huidige Ajax moet het niet zo lastig zijn om spelers te vinden die iets toevoegen.![]()
Dat lijkt mij ook ja. En hij gaf zelf toe dat de vleugels dun zijn bezet, dus zou het een brevet van onvermogen zijn als hij er echt niemand bij haalt.quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 18:15 schreef wackmack het volgende:
[..]
En dan met Westermann aankomen. Denk eigenlijk dat er niks meer bij komt. Zo zei hij dat ook een beetje. We willen de beste of niks. Maar er is toch genoeg te vinden voor 10M?Oh.![]()
Onana![]()
Met onze defensie krijgen we sowieso een of twee goals tegen. Maar Traoré, Younes en El Ghazi kunnen Willem II helemaal gek maken.
Ik ga voor 7-2![]()
Younes is beter, logische keuzequote:Op zaterdag 20 augustus 2016 18:39 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Godverdomme geen Sinkgraven in de basis![]()
Bosz wil blijkbaar geen creativiteit op het middenveld. Van de Beek lijkt dus eerste back up zijn op dit moment. Die brengt dat ook niet.quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 18:39 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Godverdomme geen Sinkgraven in de basisSnelle Egel![]()
Waarom maakt elke trainer als ze bij Ajax aan het roer zijn volslagen onbegrijpelijke beslissingenquote:Op zaterdag 20 augustus 2016 18:41 schreef S0nic het volgende:
[..]
Bosz wil blijkbaar geen creativiteit op het middenveld. Van de Beek lijkt dus eerste back up zijn op dit moment. Die brengt dat ook niet.
Oh.![]()
Hij heeft niet genoeg power en body om een middenvelder te zijn van het nieuwe Ajax. Nouri al helemaal niet.quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 18:41 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Sinkgraven is een middenvelder.
MIDDENVELDER
Younes een aanvaller.![]()
Overgegeven toen ik de woorden power en body lasquote:Op zaterdag 20 augustus 2016 18:42 schreef TheJanitor het volgende:
[..]
Hij heeft niet genoeg power en body om een middenvelder te zijn van het nieuwe Ajax. Nouri al helemaal niet.Oh.![]()
Iedereen wil dat Sinkgraven een middenvelder is.quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 18:41 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
MIDDENVELDER
Younes een aanvaller.
Hij speelt echter zijn hele leven al als vleugelaanvaller.![]()
quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 18:42 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Overgegeven toen ik de woorden power en body las![]()
quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 18:43 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Iedereen wil dat Sinkgraven een middenvelder is.
Hij speelt echter zijn hele leven al als vleugelaanvaller.Nu sla je gewoon onzin uit
Oh.![]()
triggeredquote:Op zaterdag 20 augustus 2016 18:41 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
MIDDENVELDER
Younes een aanvaller.![]()
wat vind je van gudelj?quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 18:42 schreef TheJanitor het volgende:
[..]
Hij heeft niet genoeg power en body om een middenvelder te zijn van het nieuwe Ajax. Nouri al helemaal niet.![]()
Dit.quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 18:42 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Waarom maakt elke trainer als ze bij Ajax aan het roer zijn volslagen onbegrijpelijke beslissingen![]()
![]()
Sinkgraven - Bazoer/Riedewald - Klaassenquote:Op zaterdag 20 augustus 2016 18:46 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hoe zou jouw middenveld eruit zien, Tyron?
denk ik![]()
Baasquote:Op zaterdag 20 augustus 2016 18:47 schreef Tyron het volgende:
[..]
Sinkgraven - Bazoer/Riedewald - Klaassen
denk ikOh.![]()
Hardop gelachen.quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 18:47 schreef Tyron het volgende:
[..]
denk ik![]()
Eens.quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 18:47 schreef Tyron het volgende:
[..]
denk ikSnelle Egel![]()
3/10quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 18:50 schreef Tyron het volgende:
[..]
Pas op, straks horen je begeleiders je en krijg je weer een spuitje.![]()
Sport365.live wel ff adblock uitzettenquote:Op zaterdag 20 augustus 2016 16:57 schreef Dven het volgende:
BVD!VIESDIK in beeld gebracht tijdens WK Darts 2015 & 2016 en Premier League Ahoy 2016![]()
Hoezo mad? Waar moet ik mad op zijn. Van Ajax is het een hele knappe prestatie om voor zo'n prutser nog 14 miljoen te krijgen, goed onderhandeld.quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 12:30 schreef Loveless85 het volgende:
Haha mad. Geweldige prestatie weer van Ajax, een faalkeeper voor 14 mio naar Barca wegdoenWant scouts van een grote club kunnen geen fout maken.quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 12:34 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Ik vind het erg lastig om te bepalen wie ik serieuzer moet nemen: Bianconeri of scouts en TD van een van de grootste clubs ter wereld.
Want zeg nou zelf: Cillessen bij Barcelona? Terwijl hij bij Ajax eigenlijk al geen potten breekt.
Buiten dat ben ik lang niet de enige die dat zegt, eigenlijk zijn alleen zeer gekleurde ajacieden personen die zeggen dat Cillessen goed kan keepen.![]()
Cillessen draait nu inderdaad een mindere periode bianconeri. Dat heb jij heel goed gezien zeg!quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 18:55 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Hoezo mad? Waar moet ik mad op zijn. Van Ajax is het een hele knappe prestatie om voor zo'n prutser nog 14 miljoen te krijgen, goed onderhandeld.
[..]
Want scouts van een grote club kunnen geen fout maken.
Want zeg nou zelf: Cillessen bij Barcelona? Terwijl hij bij Ajax eigenlijk al geen potten breekt.
Buiten dat ben ik lang niet de enige die dat zegt, eigenlijk zijn alleen zeer gekleurde ajacieden personen die zeggen dat Cillessen goed kan keepen.Wat knap van je!
![]()
![]()
Heeft het altijd gewoon goed gedaan, hoor. Nu een mindere periode, maar was daarvoor altijd een uitstekende keeper.quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 18:55 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Hoezo mad? Waar moet ik mad op zijn. Van Ajax is het een hele knappe prestatie om voor zo'n prutser nog 14 miljoen te krijgen, goed onderhandeld.
[..]
Buiten dat ben ik lang niet de enige die dat zegt, eigenlijk zijn alleen zeer gekleurde ajacieden personen die zeggen dat Cillessen goed kan keepen.![]()
Nog succes gehad op sexmarkt?quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 18:55 schreef bianconeri het volgende:
[..]
[..]
Haha mad!quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 18:55 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Hoezo mad? Waar moet ik mad op zijn. Van Ajax is het een hele knappe prestatie om voor zo'n prutser nog 14 miljoen te krijgen, goed onderhandeld.'Als de vis gaat stinken moet je bij de kop beginnen' - Aad300![]()
Hij keept zoals alle negers. Spectaculaire reddingen afwisselen met vreemde blunders.quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 19:06 schreef Tyron het volgende:
[..]
ik heb hem nog nooit zien keepen, is hij slecht?Oh.![]()
quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 18:55 schreef bianconeri het volgende:
[..]
[..]
![]()
dan is er iig spektakelquote:Op zaterdag 20 augustus 2016 19:06 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hij keept zoals alle negers. Spectaculaire reddingen afwisselen met vreemde blunders.![]()
![]()
Prima samengevat opzich.quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 19:06 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hij keept zoals alle negers. Spectaculaire reddingen afwisselen met vreemde blunders.'Als de vis gaat stinken moet je bij de kop beginnen' - Aad300![]()
Peter denkt niet alleen aan de fans van Ajax, maar aan alle voetballiefhebbers. Wat een baas.quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 19:09 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat wilden we toch in de Arena![]()
![]()
Jammer dat hij Sinkgraven blijkbaar niet mag.quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 19:09 schreef Tyron het volgende:
[..]
Peter denkt niet alleen aan de fans van Ajax, maar aan alle voetballiefhebbers. Wat een baas.Oh.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: