Toen ik dat vanochtend las kon ik 't eigenlijk niet gelovenquote:Op vrijdag 19 augustus 2016 19:24 schreef Shadowkid053 het volgende:
De Niantic/Proximus/Reddit soap. Heerlijk!
Uiteindelijk heeft Niantic dus de gehele proximus range gebanned omdat een reddit gebruiker een potentieel plan had.quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 19:30 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Toen ik dat vanochtend las kon ik 't eigenlijk niet geloven.
Ja, en liep waarschijnlijk via proximus netwerk waar pokemon GO verkeer gratis is heb ik begrepen. Dat proximus netwerk heeft echter maar een kleine IP range en Niantic banned it allquote:Op vrijdag 19 augustus 2016 20:09 schreef Mr.Noodle het volgende:
Die Fastpokemap was toch gewoon gebaseerd op de bestaande code, alleen had een andere manier van scannen
Popcornthread inderdaad. Die gozer liegt echt de hele boel bij elkaarquote:Op vrijdag 19 augustus 2016 19:24 schreef Shadowkid053 het volgende:
De Niantic/Proximus/Reddit soap. Heerlijk!
Vind sowieso hoe alle partijen er mee omspringen geniaalquote:Op vrijdag 19 augustus 2016 20:26 schreef picodealion het volgende:
[..]
Popcornthread inderdaad. Die gozer liegt echt de hele boel bij elkaar.
Quotes van de leugens!quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 20:26 schreef picodealion het volgende:
[..]
Popcornthread inderdaad. Die gozer liegt echt de hele boel bij elkaar.
Dat icm al de ontkenningen in https://www.reddit.com/r/(...)banned_all_my_mobilequote:
Zijn edit2quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 20:51 schreef picodealion het volgende:
[..]
Dat icm al de ontkenningen in https://www.reddit.com/r/(...)banned_all_my_mobile
Of hij heeft in het screenshot gelogen, of hij heeft in deze thread gelogen. Hoe dan ook klopt er iets niet aan zijn verhaal.
Ik meen me ook te herinneren dat hij gisteren een hypocriete thread had waarin hij zeikt dat een andere app ongeoorloofd zijn data gebruikte, terwijl hij dat zelf dus bij Niantic doet. Weet niet meer of dat dezelfde is, dus misschien zit ik nu gewoon laster te plegen.
Klassieke fout, die ook bij veel ISPs gemaakt werden/wordt: In zee gaan met een gratis "dodgy antispamlist organisatie" , die gewoon complete ranges blokken met de hoop, dat de provider betaalt OF de Admin voor een specifiek IP. Dubbel uitcashen!quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 19:48 schreef Shadowkid053 het volgende:
[..]
Uiteindelijk heeft Niantic dus de gehele proximus range gebanned omdat een reddit gebruiker een potentieel plan had.
Sorry hoor, maar wat een compleet ongefundeerde aannames. Het spel is net een maand uit, na de initiële periode zijn ze gaan communiceren en hebben zowel bugfixes als features geďmplementeerd. Nee, het gaat niet zo hard als misschien nodig zou zijn, maar komop zeg. Een klein bedrijfje dat zo'n gigantisch succesvol spel maakt, je kan toch niet verwachten dat die in een keer alles goed doen? Zelfs grote bedrijven als EA maken af en toe nog grote miskleunen.quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 21:45 schreef edcetera het volgende:
[..]
Klassieke fout, die ook bij veel ISPs gemaakt werden/wordt: In zee gaan met een gratis "dodgy antispamlist organisatie" , die gewoon complete ranges blokken met de hoop, dat de provider betaalt OF de Admin voor een specifiek IP. Dubbel uitcashen!
In dit geval was het Niantic: zo'n klein Amerikaans bedrijfje zit nu meer feestjes te vieren, dan te investeren in een duidelijk toekomstplan. Hoe gaan we Ingress nog een keer inzetten? Evengoed knap gedaan, maar als je van een korte hype een game voor de lange termijn wilt maken, dan moet je jezelf serieus nemen: Niantic Go! maar krijg je zaakjes op orde!
Misschien een vooroordeel van "mobile app" bedrijven gericht op gaming, maar wederom een voorbeeld, van wat ik in het verleden heb gezien: Euforisch worden als een succes bereikt is maar geen continuering/investering. Niet om kunnen gaan met budgets
Just my 50 Pokeycoins...
60-70quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 22:17 schreef KaBuf het volgende:
Hoeveel Pokemon kan je ongeveer in 1 Luckey Egg evolueren?
Hmm ik zit op 30. Kutquote:Op vrijdag 19 augustus 2016 22:19 schreef Shadowkid053 het volgende:
[..]
60-70
TAKE IT TO THE LIMIT
[ afbeelding ]
Alle pokemons die je wilt evolven op favorite zetten en geen enkele andere.quote:
Dan doe je er 30. Toch weer 30.000+ xp erbij.quote:
Je haalt niet het maximale eruit, maar je kan het nu al wel doen. Heb je toch weer een level erbij en kom je weer iets betere beesten tegen.quote:
Weet niet welk level je bent maar zou wachten tot je een hoge Magikarp hebt van 180-200 iv90-100%quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 23:09 schreef Mr.Noodle het volgende:
Net lekker zitten vissen voor Magikarps totdat het knettertje begon te regenen en naar huis ben gegaan. Kom ik erachter dat ik er nog maar 3 moet vangen voor een Gyarados..
Terug naar buiten dusquote:Op vrijdag 19 augustus 2016 23:09 schreef Mr.Noodle het volgende:
Net lekker zitten vissen voor Magikarps totdat het knettertje begon te regenen en naar huis ben gegaan. Kom ik erachter dat ik er nog maar 3 moet vangen voor een Gyarados..
Heb er eentje van 147 CP op 95,5%, maar volgens mij zit het max op 180 cp ofzo?quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 23:13 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Weet niet welk level je bent maar zou wachten tot je een hoge Magikarp hebt van 180-200 iv90-100%
Ben nu level 25 met een 161cp Magikarp op 97% en heb 511 Candy dus ga denk ik voor de 800 door tot ik een mooie cp heb
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |