Geleerd van Herbert Dijkstra.quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 19:21 schreef marimbondo het volgende:
Verder zegt die commentator ook compleet random 'goede start', 'slechte start'.
Valt niks van te zeggen. Bij BMX kan echt alles. De snelheid hebben ze. Nu alleen nog de start en het goede raceverloop.quote:
Moeten ze wel die anderen met 10 punten achter zichquote:Op vrijdag 19 augustus 2016 19:22 schreef Columbiafan het volgende:
Canadeesje voorblijven en ze zijn beiden door!
Gewoon nog alle kans op 3 finaleplekken.quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 19:22 schreef V-for-Vendetta het volgende:
Gaat echt dramatisch met NL'se mannen
Dit past niet in de slechtnieuwsshow van V-for-Vendetta.quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 19:23 schreef marcodej het volgende:
[..]
Gewoon nog alle kans op 3 finaleplekken.
Er is nog een mogelijkheid ja, gaat niet echt superquote:Op vrijdag 19 augustus 2016 19:23 schreef marcodej het volgende:
[..]
Ze verneuken alle drie deze run.quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 19:23 schreef marcodej het volgende:
[..]
Ik dacht dat deze jongens voor goud gingen? Dan moet dat toch geen probleem zijn?quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 19:23 schreef TheTraveler het volgende:
[..]
Moeten ze wel die anderen met 10 punten achter zich
Om over Fy maar niet te spreken, maar die komt straks vast wel als ze geen goud hebben.quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 19:24 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dit past niet in de slechtnieuwsshow van V-for-Vendetta.
Zo'n beetje iedereen kan goud winnen geloof ik.quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 19:24 schreef Columbiafan het volgende:
[..]
Ik dacht dat deze jongens voor goud gingen? Dan moet dat toch geen probleem zijn?
Willoughby, Dean en Fields zijn het probleem.quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 19:24 schreef Columbiafan het volgende:
[..]
Ik dacht dat deze jongens voor goud gingen? Dan moet dat toch geen probleem zijn?
Die australier wordt steeds eerste, is geen toeval.quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 19:23 schreef RobertVDN het volgende:
[..]
Valt niks van te zeggen. Bij BMX kan echt alles. De snelheid hebben ze. Nu alleen nog de start en het goede raceverloop.
Dit dus, gisteren zag het er ook slecht uit en kwam allemaal goed.quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 19:23 schreef marcodej het volgende:
[..]
argentijn zit er ook nog bijquote:Op vrijdag 19 augustus 2016 19:22 schreef Columbiafan het volgende:
Canadeesje voorblijven en ze zijn beiden door!
Nu zijn terug bij de NPOquote:
Goud kan je alleen halen als je de finale daadwerkelijk haaltquote:Op vrijdag 19 augustus 2016 19:24 schreef Columbiafan het volgende:
[..]
Kerel...quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |