abonnement Unibet Coolblue
  vrijdag 19 augustus 2016 @ 14:57:37 #1
385966 N22
Ditmael niet tevergeefs
pi_164678820


Deel 15 alweer van het klachtentopic over klachten op klacht.nl

Vorige topics uit de reeks:
Topicreeks: Mensen op klacht.nl

Enkele pareltjes uit de vorige topics:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Klagen op zo'n site in plaats van bij het bedrijf zelf gaat echt helpen ja.

...en weer verder. ;)
Op de dementie-afdeling bestaat elke avondmaaltijd uit vergeten groenten
pi_164678877
Geachte heer/mevrouw,

De toets Psychologie van het Dagelijks leven van de studie Toegepaste Psychologie heb ik niet gehaald en bij de herkansing was ik erg ziek. Ik wil mijn propedeuse graag in een jaar behalen omdat ik naar universiteit Leiden wil gaan. Ik heb alle vakken behalve dit vak gehaald en daarom vroeg ik van de examencommissie of ik nog een kans mag hebben om dit te herkansen. Zij gingen akkoord als ik op 8 juli mijn studievoortgangsoverzicht kon laten zien dat ik alles heb gehaald, en ook een bewijs van aanmelding voor de universiteit heb laten zien. Dit heb ik gedaan.

Nu heb ik nog steeds geen reactie, ik heb hun talloze e-mails gestuurd en mijn SLB mentor -een naam- ook al een aantal mails gestuurd met helaas geen antwoord op mijn vraag of ik in aanmerking kom voor de extra herkansing op 21 augustus.
Ik heb erg haast met het krijgen van dit antwoord omdat ik een vakantie heb geboekt op de 22e van augustus en ik moet weten of ik deze nog door kan laten gaan omdat ik niet zeker weet of de herkansing op 21 augustus is. Ik moet echt voor 15 juli (over 2 dagen) antwoord hebben op mijn vraag i.v.m. eventueel annuleren van mijn vakantie.

Ik vind het teleurstellend dat ik nog steeds geen idee heb welke kant mijn toekomst op gaat en zou het uitermate op prijs stellen zo snel mogelijk antwoord te krijgen van de commissie. Hopelijk begrijpt u mijn urgentie.

Graag hoor ik snel van u.

Met vriendelijke groeten,

-gegevens-

Gewenste Oplossing:
Ik wil een extra kans voor mijn toets Psychologie van het Dagelijks Leven want ik kom in aanmerking voor al hun eisen en ik eis terug dat ik naar de universiteit wil.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 19-08-2016 15:01:36 ]
pi_164678963
Mijn Klacht:
Goedemiddag, ik heb een zwaar klacht over pegasus airlines. Ik had voor 5 juli 2016 t/m 12 augustus 2016 vliegtickets gekocht voor mezelf en me kinderen op www.flypgs.com . Eindstand ben ik 5 julie gaan vliegen naar Turkije. Ik had van me vakantie genote totdat het 12 augustus werd. Ik moest op 12 augustus weer terug vliegen vanaf Turkije Konya. Ik ben daar geweest en de vliegtuig van pegasus stijgde toen niet. Wat mijn klacht is dat ik helemaal niet gebeld/gemaild bent en ik moest helemaal naar Konya airport reizen vanaf me eigen huis dat is ongeveer al 150km alleen heen. Ik moest dezelfde dag weer terug reizen omdat de vliegmaatschappij pegasus helemaal niks heeft gemeld. 1 dag later heb ik ze gebeld en ze konden niks voor me doen zeide ze aan de telefoon. Ik werd pissig en heb me geld terug gevraagd. Maar ik had me vakantie tot 12 augustus gepland, daarna had ik geen zakgeld meer over. Door pegasus airlines heb ik een kutvakantie meegemaakt. en moest langer blijven in Turkije zonder een rooie cent in me zak.

Gewenste Oplossing:
Ik zal tevreden zijn wanneer ik me reis geld van me huis naar Konya airport en weer van Konya aiport naar me huis tegoed krijg. En dat ze mij moeten vergoeden omdat ik door pegasus airlines een kutvakantie heb meegemaakt en met geen rooie cent daar zat. Ik zal willen dat ze me een bepaalde bedrag gaan geven zodat ik mijn verlies weer winst kan maken. Ik heb een zware vakantie achter de rug gehad.


Deze klacht gaat niet eens over een Nederlands bedrijf :')
  vrijdag 19 augustus 2016 @ 15:06:25 #4
182980 mime_negert
Valt er hier nog wat te mimen?
pi_164679024
Deze mensen denken ook echt dat de klacht wordt opgelost wanneer ze deze op klacht.nl zetten. Retards!
  Moderator vrijdag 19 augustus 2016 @ 15:10:23 #5
39093 crew  jitzzzze
Banaan in je oor
pi_164679593
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2016 15:03 schreef LurkJeRot het volgende:
Deze klacht gaat niet eens over een Nederlands bedrijf :')
De klacht is dan ook niet in het Nederlands geschreven.
gr gr
  vrijdag 19 augustus 2016 @ 16:02:30 #7
385966 N22
Ditmael niet tevergeefs
pi_164680465
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2016 15:03 schreef LurkJeRot het volgende:
Mijn Klacht:
Goedemiddag, ik heb een zwaar klacht over pegasus airlines. Ik had voor 5 juli 2016 t/m 12 augustus 2016 vliegtickets gekocht voor mezelf en me kinderen op www.flypgs.com . Eindstand ben ik 5 julie gaan vliegen naar Turkije. Ik had van me vakantie genote totdat het 12 augustus werd. Ik moest op 12 augustus weer terug vliegen vanaf Turkije Konya. Ik ben daar geweest en de vliegtuig van pegasus stijgde toen niet. Wat mijn klacht is dat ik helemaal niet gebeld/gemaild bent en ik moest helemaal naar Konya airport reizen vanaf me eigen huis dat is ongeveer al 150km alleen heen. Ik moest dezelfde dag weer terug reizen omdat de vliegmaatschappij pegasus helemaal niks heeft gemeld. 1 dag later heb ik ze gebeld en ze konden niks voor me doen zeide ze aan de telefoon. Ik werd pissig en heb me geld terug gevraagd. Maar ik had me vakantie tot 12 augustus gepland, daarna had ik geen zakgeld meer over. Door pegasus airlines heb ik een kutvakantie meegemaakt. en moest langer blijven in Turkije zonder een rooie cent in me zak.

Gewenste Oplossing:
Ik zal tevreden zijn wanneer ik me reis geld van me huis naar Konya airport en weer van Konya aiport naar me huis tegoed krijg. En dat ze mij moeten vergoeden omdat ik door pegasus airlines een kutvakantie heb meegemaakt en met geen rooie cent daar zat. Ik zal willen dat ze me een bepaalde bedrag gaan geven zodat ik mijn verlies weer winst kan maken. Ik heb een zware vakantie achter de rug gehad.


Deze klacht gaat niet eens over een Nederlands bedrijf :')
Het is de schuld van de Gülenbeweging !11

gr gr Erdogan
Op de dementie-afdeling bestaat elke avondmaaltijd uit vergeten groenten
pi_164680548
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 augustus 2016 15:00 schreef IDkaart het volgende:
Geachte heer/mevrouw,

klacht

Gewenste Oplossing:
Ik wil een extra kans voor mijn toets Psychologie van het Dagelijks Leven want ik kom in aanmerking voor al hun eisen en ik eis terug dat ik naar de universiteit wil.
Iemand die naar de universiteit wil en dan dit op klacht.nl zet... -O- de fuk :|W
pi_164680844
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2016 16:06 schreef biertank het volgende:

[..]

Iemand die naar de universiteit wil en dan dit op klacht.nl zet... -O- de fuk :|W
Iemand die vooruitloopt op de planning van de uni en vakantie boekt terwijl ze weet dat het met hertentamen in de knoop kan komen. En daarvan uni de schuld geeft :')
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_164683763
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2016 16:06 schreef biertank het volgende:

[..]

Iemand die naar de universiteit wil en dan dit op klacht.nl zet... -O- de fuk :|W
Iemand die blijkbaar op 1 vak na al haar propedeuse voor Toegepaste Psychologie aan het hbo heeft ... 8)7
Hbo is de nieuwe huishoudschool blijkbaar.

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 19-08-2016 18:23:28 ]
pi_164683956
quote:
10s.gif Op vrijdag 19 augustus 2016 15:29 schreef Quyxz_ het volgende:

[..]

De klacht is dan ook niet in het Nederlands geschreven.
:D
pi_164684799
quote:
99s.gif Op vrijdag 19 augustus 2016 18:22 schreef CrashO het volgende:

[..]

Iemand die blijkbaar op 1 vak na al haar propedeuse voor Toegepaste Psychologie aan het hbo heeft ... 8)7
Hbo is de nieuwe huishoudschool blijkbaar.
En al twee keer gezakt was voor dat vak? :?
pi_164684828
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 augustus 2016 16:15 schreef Cat22 het volgende:

[..]

Iemand die vooruitloopt op de planning van de uni en vakantie boekt terwijl ze weet dat het met hertentamen in de knoop kan komen. En daarvan uni de schuld geeft :')
Ze weet niet zeker of de dag voordat zij vertrekt de herkansing is, of de dag erna. :') En dat is de schuld van HSLeiden.
pi_164710119
quote:
Mijn Klacht:
Ik was vandaag met mijn dochter in de action in cuijk ze zat in de buggy een flesje te drinken. Er kwam een medewerker naar ons toe met de mededeling dat mijn dochter niet mocht drinken in de winkel omdat als de inspectie kwam action hier een boete voor zou krijgen! te belachelijk voor woorden ben nog nooit zo boos geweest!

Gewenste Oplossing:
als de desbetreffende medewerker voortaan z'n mond houd en niet van die onzin uitkraamt.
Gezien de toon van de klacht, zal het wel zo'n fles ranja zijn die als die valt de hele vloer plakkerig maakt.
pi_164710299
quote:
Mijn Klacht:
Bij verschillende filialen staan de seksspeeltjes naast de kinderafdeling. Als ik dan met mijn dochter naar de big bazaar ga, wil ze natuurlijk bij de speelgoedafdeling kijken, maar daarnaast staan dan de seksspeeltjes. Ze vraagt dan aan mij ‘wat zijn dat?’ Dan draai ik er maar omheen, want ze is nog te jong.

Gewenste Oplossing:
Wanneer de speeltjes verplaatst worden.
Moeilijk hoor, zeggen dat dat spullen zijn voor grote mensen. :')
  donderdag 25 augustus 2016 @ 11:18:30 #16
183299 achterlijke_gladiool
Wat is het toppunt van fruit?
pi_164837415
Blokkeren mijn geld :')
quote:
Klacht: blokkeren mijn geld Paypal

<weg> op 25 augustus 2016 over Paypal in de categorie Betalingsdiensten

Mijn Klacht:
Hallo hier <weg> ik ben al jaren klant nooit problemen nu willen ze besluiten naar hun mening ik heb veel gekocht dat wij geld witwassen hoe wij zijn eerlijke mensen schande .

Gewenste Oplossing:
Ik wil mijn geld dat is alles
Dat is als een appel tegen een sinaasappel zegt:
He zal ik mijn banaan in jouw pruim peren.
pi_164840022
quote:
0s.gif Op donderdag 25 augustus 2016 11:18 schreef achterlijke_gladiool het volgende:
Blokkeren mijn geld :')

[..]

Ik moet altijd een beetje inwendig huilen als ik zulk 'Nederlands' lees ;(
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_164842484
quote:
0s.gif Op donderdag 25 augustus 2016 13:06 schreef El_Thijs het volgende:

[..]

Ik moet altijd een beetje inwendig huilen als ik zulk 'Nederlands' lees ;(
Kan je nog een beetje verder huilen:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_164842888
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja tuurlijk
pi_164856080
quote:
Mijn Klacht:
Tijdens het eten van de wortels uit pot gekocht bij de lidl in lelystad de tjalk merkte een van mijn zoons op dat er glas tussen de wortels zat! Ik heb geen idee of iemand van ons gezin dit binnen heeft gekregen maar wij hebben meteen het eten in de prullenbak kunnen gooien met de hoop dat niemand hier inwendige schade van over houdt.

Gewenste Oplossing:
Een nette vergoeding zou zeer op zijn plaats zijn.
Het lijkt wel alsof het alleen om geld gaat. Wil deze mevrouw nou gewoon elke keer glas in haar eten als ze geld krijgt, of wil ze dat Lidl actie gaat ondernemen om te zorgen dat er nooit meer glas in het eten zit? :?
  vrijdag 26 augustus 2016 @ 10:33:20 #21
183299 achterlijke_gladiool
Wat is het toppunt van fruit?
pi_164862377
quote:
Klacht: koffie Lidl

<weg> op 25 augustus 2016 over Lidl in de categorie Supermarkten

Mijn Klacht:
h allo wij zijn al jaren trouwe kland bij de lidl. maar altijden is de extra dark koffie veel slapen pets er tussen gedaan regulerre koffie er tussen . en dat is niet een maal maar 40 procent .ik betaal voor extra dark koffie .en niet voor een slappe kop . en dit is al weken zo.hoop dat u hier mee wat gaat doen. afz. <naam en e-mail adres>

Gewenste Oplossing:
ik vind het een fijne winkel groeten <weg>
Duidelijk :')
Dat is als een appel tegen een sinaasappel zegt:
He zal ik mijn banaan in jouw pruim peren.
  Moderator vrijdag 26 augustus 2016 @ 10:44:17 #22
39093 crew  jitzzzze
Banaan in je oor
pi_165035426
quote:
Klacht: de dag en de Opstaptijd is niet duidelijk voor mij aangegeven.

Ik had geboekt voor 1 dagje voor twee personen naar Parijs met SLANGENREIS. Het staat Opstaptijd : Donderdag 01-09-2016 om 00.50.
bij Maastricht GEUSSELT.

Wij gingen vanuit donderdag op Vrijdag. Het moest zijn woensdag op donderdag.
Het was een misverstand. Ik vind niet duidelijk aan gegeven.

Ik had gebeld naar de kantoor of het mogelijk is andere dag te gaan. ik had voor niks betaald. Wij willen gaan maar door misverstand konden wij niet gaan.

De klanten service zegt: als wij willen gaan dan moeten wij weer opnieuw boeken en betalen.

Ik vind dat niet eerlijk.. Mijn geld is weg voor niks.

Gewenste Oplossing:
Ik ben tevreden als hun mij een andere dag kunnen geven voor te gaan omdat ik heb toch voor betaald. Nu betaal ik voor niks.

ik had 31 augustus een drukke dag gehad. mijn man moest met spoed naar ziekenhuis heeft aan zijn hart. Ik heb overheen gekeken. Ik denk 1 september vertrekken wij naar Parijs. Zo was het allemaal gegaan.
Ik denk 1 september vertrekken wij naar Parijs. :')
Dat klopt, en dat was op een donderdag en niet op een vrijdag..
pi_165036144
quote:
10s.gif Op vrijdag 2 september 2016 14:01 schreef KoningPils het volgende:

[..]

Ik denk 1 september vertrekken wij naar Parijs. :')
Dat klopt, en dat was op een donderdag en niet op een vrijdag..
Altijd ook nog een zinnetje over zwakzinnige kinderen of man met een zwak hart of een opa die net kaal is geworden. :')
pi_165039325
Als het echtpaar samen wilde reizen is het misschien maar goed dat ze de bus hebben gemist. Met hartklachten zo'n helse reis maken: halve nacht rijden, hele dag rondsjouwen en weer terug... Volgende klacht zou zijn dat ze in een Parijs ziekenhuis geen Nederlands spreken :')
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_165039513
Ik dacht dat deze topicreeks een beetje stil stond. :D
----
pi_165039743
quote:
Mijn Klacht:
vanmiddag ben ik bij MC bij kinkerstraat in Amsterdam geweest, ik bestel een maestro burger menu , ik zei , mag ik een maestro menu , de vrouwelijk chef zei , wat , wat…… ik zei , een maestro menu , de chef zei , wat , wat ,wat ……..ooh ….mei-se-tro , toen was ik zei ma-se -tro menu , daaroom begreep de chef niet . Chef vraagt , met cola , ik zei , nee , met warm water , chef zei . wat , wat … ik zie warm water ….chef weer zei , wat , ik zei een thee zonder theezakje , chef daarna zei , dat is heet water en geen warm water ok , ik heb wat geleerd van vandaag , de chef is vakbekwaamheid.

Gewenste Oplossing:
ik ben tevreden
  vrijdag 2 september 2016 @ 18:23:57 #28
414767 Pierre_Ranja
Je suis une artiste!
pi_165040199
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 september 2016 18:02 schreef 44rdbei het volgende:

[..]

omfg
Don't call me Shirley
pi_165041858
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 september 2016 18:02 schreef 44rdbei het volgende:

[..]

_O_
pi_165044534
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 september 2016 18:02 schreef 44rdbei het volgende:

[..]

_O- _O-
Hier schreef Roypsv het volgende:
beter 10 euro naar unibet dan die vieze moeder van je nog een keer volduwen
Hier schreef Maver24 het volgende:
En weet je wat het waren. Tyfes negers.
  Forum Admin/Beste/Leukste FA 2022 vrijdag 2 september 2016 @ 21:46:07 #31
334798 crew  Straatcommando.
Je zuster op een houtvlot
pi_165045047
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 augustus 2016 16:32 schreef IDkaart het volgende:

[..]

Gezien de toon van de klacht, zal het wel zo'n fles ranja zijn die als die valt de hele vloer plakkerig maakt.
Eerder een bolle tokkiemoeder in combinatie met hetgeen jij hier zegt.
''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''
pi_165047252
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 september 2016 18:02 schreef 44rdbei het volgende:

[..]

Goede oplossing.
  Milf vrijdag 2 september 2016 @ 23:40:21 #33
16000 nikky
Paars is het nieuwe rood!
pi_165048174
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 september 2016 18:02 schreef 44rdbei het volgende:

[..]

_O-
👍Wanneer krijg ik de FA rechten terug?
Op maandag 11 juli 2011 17:38 schreef Bart het volgende:
Je bent echt een unieke verschijning, vind ik altijd wel grappig als ik jou ergens zie posten :D.
pi_165104361
quote:
Mijn Klacht:
Jullie zijn een stel KUTKLOOTZAKKJEN met je mislukte
winnende code. Zal in ieder geval NOOOOIIIIT meer meespelen met de staatsloterij. Hebben jullie toch nog iet bereikt.

Gewenste Oplossing:
als jullie je fatsoenlijk gedragen
Die oplossing :D
  maandag 5 september 2016 @ 15:15:39 #35
222292 MacorgaZ
Computer says no.
pi_165104412
Dit is ook een leuke site die ik vanuit m'n eigen werk tegenkwam :')
http://kutbedrijf.nl/ShowKutBedrijf.aspx?id=132
Elke inzending begint met "Dit is een kutbedrijf, omdat..." _O-
Op zondag 2 augustus 2015 22:19 schreef Qwea het volgende:
Mijn kut smaakt minder zuur dan dit bier.
pi_165119432
quote:
Mijn Klacht:
Na veel sparen een abonnement op het Fok Forum genomen. Kost maandelijks flink wat euro’s maar ben overtuigd door moderator Pharcus die mij vaak agressief heeft benadrukt dat het forum het geld waar zou zijn. Hij deed dit op zo’n slimme en agressieve wijze dat ik er in meeging. Ben nu sinds 13 maanden lid en het forum doet niet aan mijn verwachtingen dus wil mijn peperdure abonnement stopzetten. Vooral KLB voldoet niet aan mijn eisen. Ben inmiddels al maanden lang aan het werk bij de gemeentelijke handhaving alleen om Pharcus te betalen zodat ik lid mag blijven, maar wat blijkt nu, er is helemaal geen betaling nodig om lid te blijven bij het Fok Forum!

Gewenste Oplossing:
Als ik mijn geld dat ik aan Pharcus heb betaald terug krijg. Daarnaast wil ik een financiële vergoeding van ¤750,- voor de uren dat ik op het forum alle topics van de grootste dieptepunten van de Nederlandse maatschappij heb moeten lezen. Ook wil ik ¤250,- vergoeding voor het feit dat niet alle forums op het Fok Forum echt zijn, de moderators zouden moeten filteren. Ook wens ik een excuusbrief van alle moderators apart voor het verzuimen van hun taken (het niet controleren van topics op echtheid). Per excuusbrief die ik niet ontvang of die niet naar behoren is wens ik een vergoeding van ¤150,-. Als laatste wil ik een nader overeen te komen cadeau van het forum krijgen voor al deze ellende.
pi_165119968
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 september 2016 00:14 schreef IDkaart het volgende:

[..]

Repost

quote:
0s.gif Op zaterdag 21 februari 2015 16:13 schreef Shaidox het volgende:
Deze is ook mooi:

Mijn Klacht:
Na veel sparen een abonnement op het Fok Forum genomen. Kost maandelijks flink wat euro’s maar ben overtuigd door moderator Pharcus die mij vaak agressief heeft benadrukt dat het forum het geld waar zou zijn. Hij deed dit op zo’n slimme en agressieve wijze dat ik er in meeging. Ben nu sinds 13 maanden lid en het forum doet niet aan mijn verwachtingen dus wil mijn peperdure abonnement stopzetten. Vooral KLB voldoet niet aan mijn eisen. Ben inmiddels al maanden lang aan het werk bij de gemeentelijke handhaving alleen om Pharcus te betalen zodat ik lid mag blijven, maar wat blijkt nu, er is helemaal geen betaling nodig om lid te blijven bij het Fok Forum!

Gewenste Oplossing:
Als ik mijn geld dat ik aan Pharcus heb betaald terug krijg. Daarnaast wil ik een financiële vergoeding van ¤750,- voor de uren dat ik op het forum alle topics van de grootste dieptepunten van de Nederlandse maatschappij heb moeten lezen. Ook wil ik ¤250,- vergoeding voor het feit dat niet alle forums op het Fok Forum echt zijn, de moderators zouden moeten filteren. Ook wens ik een excuusbrief van alle moderators apart voor het verzuimen van hun taken (het niet controleren van topics op echtheid). Per excuusbrief die ik niet ontvang of die niet naar behoren is wens ik een vergoeding van ¤150,-. Als laatste wil ik een nader overeen te komen cadeau van het forum krijgen voor al deze ellende.


:') :') :')
pi_165124825
quote:
Klacht: Inhumaane beslissingen gezinsvoogd

Opa terminaal word t recht afgenomen de kleinkinderen samen met hun moeder te zien.. Vader van kinderen doet alles om mij als moeder buiten spel te zetten.. Gezinsvoogd heeft een enorme plaat voor haar dikke kop en doet alles wat hij zegt.. Vader beslist, gezinsvoogd geeft aan mij door en ik voer uit! Wekelijks wisselende afspraken en omgang.. En als ik er tegen in ga.. Omdat ik niet meer t hondje van mijn ex wil zijn… Ach daar heeft de gezinsvoogd geen zin in dan zie ik ze maar helemaal niet.. Als ik niet doe wat mijn ex wil.. Dan houdt t op… Terwijl ik nog steeds bedreigd word door m met de dood.. Ik doe aangifte? Ja dan denkt de gezinsvoogd hier heb ik geen zin in dan komen de kinderen maar niet bij hun moeder.. Ik doe geen aangifte dan zegt ze.. Ja dan moet je dat wel ergens melden he als je bedreigd word beetje dom van je..
Maar goed dat is drama van afgelopen anderhalf jaar! T gaat er nu om dat hun opa op sterven ligt en de vader van zijn kleinkinderen bang is dat ik de kinderen te vaak zie ( lees op dit moment anderhalf uur in de week) en bang is dat ik teveel moeder kan zijn.. (Lees nogmaals anderhalf uur in de week) dat is hem veel te veel.. En al helemaal bij opa.. Nu brengt opa de laatste dagen van zijn leven huilend door omdat hij zijn kleinkinderen nooit meer met hun moeder kan zien!
Inhumaan dit.. Ik vraag me echt af.. Kijkt zon gezinsvoogd zich zelf nog aan als ze voor de spiegel staat? En wat denkt ze dan… Goh meid dat heb je weer goed gedaan vandaag! Goede beslissing heb ik weer genomen… Is ze dan ook trots op haar zelf als gezinsvoogd?
Als de opa van haar kinderen komt te overlijden… Zou ze dan de zelfde goede beslissingen nemen?? Gezinsvoogden hebben geen ziel en geen hart! Je bent of mens, robot of gezinsvoogd… Samen gaat niet.. Je bent ook geen koe en paard tegelijk. Gezinsvoogden zijn leeg van binnen een leeg omhulsel zonder gevoel geprogrammeerd om elke keer de zelfde ellende voort te brengen in de wereld.. Geen mens zal deze beslissingen maken… Alleen gezinsvoogden kunnen dat..

Gewenste Oplossing:
Als iemand de wereld uit zijn enorme lijden (gezinsvoogden) verlost! Wat zal dat een heerlijke wereld zijn..
quote:
Klacht: Werking “hersenen” van een gezinsvoogd

Dit als toevoeging van mijn klacht.. Een hele serieuze vraag..
Ik vraag me af zouden we kunnen onderzoeken hoe de hersenen werken van een gezinsvoogd?ze werken namelijk heel duidelijk anders dan die van ons mensen..
Wij hebben namelijk een hart en een ziel.. Deze ontbreken duidelijk bij een gezinsvoogd.. Wat zit er onder die schedel? Zit er überhaupt wat en zo ja wat dan en wat doet t hoe werkt dat?
Daar zouden ze best een onderzoek naar kunnen starten, een studie van maken..

Ik denk dat er meer mensen heel benieuwd zijn naar hoe hun ontwikkeling is? Waar gaat t nou mis bijvoorbeeld of word je als gezinsvoogd geboren?
De een als mens,de ander als pedofiel en de ander als gezinsvoogd.. ?of ontwikkel je die ziekte op latere leeftijd?
Gooi ze eens onder een mri.. Wat gebeurd daar allemaal onder die schedel?
Ben ontzettend benieuwd, ik zou zeggen pak t op in leiden.. Want ja als je weet hoe die dingen (lees gezinsvoogden) werken, dan weet je ook hoe je met ze om moet gaan.. Als je hun gedragingen kent enzo dan kan je er misschien wat mee.. Net als een hond, je moet er wel wat kennis van hebben hoe de gedragingen zijn van zon beestje anders kan je er niets mee en heb je er alleen maar ellende van… Zou t ook zo werken met een gezinsvoogd? Die zouden toch ook opvoedbaar moeten zijn zodat ze normaal kunnen rond lopen in deze maatschappij? Zonder dat wij mensen daar veel hinder van hebben?

Gewenste Oplossing:
Een onderzoek naar de werking van de "hersenen" van Een gezinsvoogd.. Of dat er überhaupt iets doet onder die schedel? Of zouden t robots zijn? Geprogrammeerd tot t brengen van ellende in de levens van kinderen.. ?
  vrijdag 9 september 2016 @ 13:45:19 #39
346888 Superthomas
Codename Metawolf
pi_165199197
quote:
Klacht: Verkeerde Zoekopdracht door Lexa
Mijn Klacht:

Dit is de derde X dat ik het meld
Wordt het Zat Lexa
Heb me opgegeven voor Vrouw zoekt man
Ik krijg alleem maar Mannen ,
Nogmaals ik Val op Vrouwen , Niet op Mannen ,
SVP Veranderen
Gr

Gewenste Oplossing:
U Moet dit omzetten naar Vrouw zoekt Man
Dus Geen Mannen Voor mij , Ben Geen Homo
Gr
ontkenning is de eerste fase
pi_165202858
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 september 2016 18:02 schreef 44rdbei het volgende:

[..]

The fuck :D
pi_165202968
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 september 2016 13:45 schreef Superthomas het volgende:

[..]

ontkenning is de eerste fase
_O-
pi_165209114
Mijn Klacht:
waarom mag ik als oud bewoner van de gemzensprong geen contact hebben met de groot emaus ’s Heerenloo. Iedere keer als ik voor iemand belde waar ik verliefd op was werd het gesprek agrups afgebroken door de telefoon

Gewenste Oplossing:
ik wil dat ze mij vertellen wat er met mijn geliefde gebeurt is toen hij daar naartoe moest en ik geen contact meer mocht hebben
  vrijdag 9 september 2016 @ 22:53:12 #43
385966 N22
Ditmael niet tevergeefs
pi_165211940
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 september 2016 21:17 schreef IDkaart het volgende:
Mijn Klacht:
waarom mag ik als oud bewoner van de gemzensprong geen contact hebben met de groot emaus ’s Heerenloo. Iedere keer als ik voor iemand belde waar ik verliefd op was werd het gesprek agrups afgebroken door de telefoon

Gewenste Oplossing:
ik wil dat ze mij vertellen wat er met mijn geliefde gebeurt is toen hij daar naartoe moest en ik geen contact meer mocht hebben
;(
Op de dementie-afdeling bestaat elke avondmaaltijd uit vergeten groenten
  maandag 12 september 2016 @ 11:54:21 #44
183299 achterlijke_gladiool
Wat is het toppunt van fruit?
pi_165268294
quote:
Klacht: oplichting uitbuiting Decor wonen & slapen

<weg> op 12 september 2016 over Decor wonen & slapen in de categorie Huishoudelijke winkels

Mijn Klacht:
zeer ontevreden koop je koopt wen bakstel van 1100euro wat gewoon herverpakt en gebruikt is eenmaal bij de loods wouden we het niet menemen ze gafen ons aan dat we de banke me moesten nemen van schiedam en terug na utrecht waar we hadden betaalt eenmaal aangekomen bij utrecht gafen ze ons daar ook aan dat we onze geld niet terug kregen ik heb alles opgenomen omdat ze dit vaker hebben gedaan wat ook te zien op de facebook paginas en andere oplicht sites dit is geen civiele zaak meer maar hier word een procesverbaal tegen gemaakt heb alle bewijzen en alles referensies wat op de internet loopt hier moet wat aan gedaan worden dit kan niet verder zo in nederland eenmaal na alle discussies komt decor wonen alleen met hub voorstel wat hun het beste uitkomt

Gewenste Oplossing:
waneer ik mijn deedl van mijn geld krijg waneer Ze al mijn schade vergoeden wat ik heb gelopen dit is dan zeker ook geen civiele zaak meer kijk artikel 326
Erg duidelijk :')
Dat is als een appel tegen een sinaasappel zegt:
He zal ik mijn banaan in jouw pruim peren.
pi_165277347
quote:
Klacht: Relaties, oudere man van 27 jaar me een meisje van 16 jaar

Hallo’ nu weet ik niet of ik goed ben met mijn klacht die ik heb, maar toch hoop ik dat ik hier moet wezen. Want ik wilde namelijk effe een klacht indienen omdat bij McDonald’s in Kerkrade iemand van de manager werk die 27 jaar is en met een 16 jarige meisje een relatie heeft. Zij die 16 jaar is werkt nog niet zolang bij de McDonald’s in Kerkrade. Haar naam is Katrien Duck, zij is 16 jaar. En deze man is 27 jaar die bij de McDonald’s in Kerkrade werkt hij werkt daar als een manager. Ik weet jammer genoeg niet de achter naam van deze man, maar hij heet Donald. ze hebben alles met elkaar, ook sex. Dit is belachelijk voor woorden en dit kan gewoon niet. Daarom deze klacht met de bedoeling dat jullie als volwassen personen dit in de gaten kunnen houden en er misschien iets aan kunnen gaan doen, het moet maar jullie kind zijn van 16 jaar, wat zouden jullie wel niet denken of doen met deze situatie, soms werken ze ook nog samen in een en dezelfde dienst en dan willen jullie niet weten wat zij niet allemaal doen in de pauze als hij als manager op een kantoortje zit met die 16 jarige meid. Dit is toevallig strafbaar ook nog. Hij kon wel de vader van deze 16 jarige meid zijn want deze man heeft ook nog 1 kind. Wat belachelijk

Gewenste Oplossing:
De oplossing die ik jullie adviseer is, om een goede en serieuze gesprek met deze Donald aan gaan en dit niet accepteren omdat hij als manager bij de McDonald's in Kerkrade werkt en wat gewoon niet kan dat deze men met die 16 jarige meid een relatie heeft en ook nog alles met elkaar hebben. Deze 16 jarige werkt er nog niet zolang zij heet Katrien Duck. Als ik het voor het zeggen had, dan had ik deze meid ontslagen, want sommige vinden dit ook noet kunnen maar diezeggen dit achter de rug om.
Een man van 27 die vader is van een kind van 16 _O-
Trouwens, namen neerzetten in een klacht. Goed bezig hoor :N

quote:
Klacht: Henrie1234 onwaarheden

e klacht van henrie1234 is puur gebaseerd om onwaarheden…… ik ken ze beide persoonlijk en dit slaat echt alles….. de onwaarheden op 1 rijtje gezet 1. Ze hebben geen relatie (tevens nooit gehad) 2. Ze hebben nooit seksuele dingen met elkaar gedaan 3.hij kan niks doen op het kantoor omdat er een hele grote ruit inzit 4. Hij heeft er 2….dus alles wat deze persoon wat overigens ook niet henrie heet zit te melden op deze site klopt van geen kant

Gewenste Oplossing:
Als dat onzinnig bericht vol met onwaarheden verwijderd wordt


[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 12-09-2016 19:33:33 ]
pi_165277726
quote:
10s.gif Op maandag 12 september 2016 19:32 schreef KoningPils het volgende:

[..]

Een man van 27 die vader is van een kind van 16 _O-
Trouwens, namen neerzetten in een klacht. Goed bezig hoor :N

[..]

_O- !!!!!!!!!
  dinsdag 13 september 2016 @ 11:31:35 #47
183299 achterlijke_gladiool
Wat is het toppunt van fruit?
pi_165289377
quote:
Mijn Klacht:
Bij AH in Vlaardingen is geen Twentse beschuit NATUREL meer verkrijgbaar. Wel soorten met granen maar dan voel ik me net een konijn.

Kunt u mij vertellen waar in Vlaardingen nog Twentse beschuit NATUREL verkrijgbaar is.

Gewenste Oplossing:
Ik vind de grote beschuiten erg lekker. Zijn ze er niet meer ga ik over op gewone bolletje beschuit.
Hij voelt zich dan net een konijn :')

quote:
Klacht: Schade Adidas

<weg> op 13 september 2016 over Adidas in de categorie Sportmerken

Mijn Klacht:
Na maand half is mijn goud an verdwijnen heb goud wit supperstars

Gewenste Oplossing:
Graag paar nieuwe
Duidelijk :')
Dat is als een appel tegen een sinaasappel zegt:
He zal ik mijn banaan in jouw pruim peren.
  dinsdag 13 september 2016 @ 13:29:27 #48
346888 Superthomas
Codename Metawolf
pi_165291454
quote:
Klacht: Gebogen iPhone 6

Mijn Klacht:
Binnen garantie termijn is de iPhone 6 gebogen. Toestel word normaal gebruikt en is zeer net.
iPhone hoort niet te buigen (blijvend). Bekend dat iPhone 6 hier last van heeft.
Dit hoort binnen de garantie gerepareerd te worden.

Volgens Vodafone is het buigen door een kracht gebeurt. En dus voor de gebruiker. Dus moet ik voor de kosten opdraaien!

Gewenste Oplossing:
Indien het toestel gerepareerd retour komt, zonder kosten voor mij.
Ja gast je hebt hem zelf gebogen, zo'n ding buigt niet uit zichzelf :')
pi_165291525
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 september 2016 13:29 schreef Superthomas het volgende:

[..]

Ja gast je hebt hem zelf gebogen, zo'n ding buigt niet uit zichzelf :')
Is anders een bekend probleem bij de iphone 6. Kan ook gebeuren in je broekzak.
  dinsdag 13 september 2016 @ 13:36:37 #50
346888 Superthomas
Codename Metawolf
pi_165291599
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 september 2016 13:33 schreef 44rdbei het volgende:

[..]

Is anders een bekend probleem bij de iphone 6. Kan ook gebeuren in je broekzak.
Het buigt niet uit zichzelf. Er is aanzienlijke kracht voor nodig.
  dinsdag 13 september 2016 @ 13:37:23 #51
346888 Superthomas
Codename Metawolf
pi_165291615
quote:
Klacht: verbinding

Mijn Klacht:
Kom niet normaal op Facebook Wel via een beright wat mij toe gezonden word Kan moeilijk foto,s toevoegen.

Gewenste Oplossing:
Als ik geen omweg meer hoeft te gebruiken
  dinsdag 13 september 2016 @ 13:39:36 #52
346888 Superthomas
Codename Metawolf
pi_165291658
quote:
Klacht: drain los

Mijn Klacht:
drain ligt los graag weer aansluiten

Gewenste Oplossing:
gaat om de <insert adres>
  donderdag 22 september 2016 @ 16:02:41 #53
183299 achterlijke_gladiool
Wat is het toppunt van fruit?
pi_165495250
quote:
Klacht: Aanhouden onrechtmatige facturatie, ga klacht neerleggen bij politie!!!!!!! Zalando

<weg> op 22 september 2016 over Zalando in de categorie Online Warenhuizen

Mijn Klacht:
In de afgelopen jaren heb ik FREQUENT FACTUREN gekregen die niet voor mij bestemd waren ( IK BEN Gééééén KLANT!!!) en toch op MIJN ADRES geadresseerd waren. Ik heb deze altijd retour gestuurd ( want ze waren NIET voor MIJ, ik heb nog NOOIT iets besteld bij jullie!!!!!!. DUS IK BEN GéééééééN KLANT BIJ JULLIE) en zelfs daarna kreeg ik AANMANINGEN van een INCASSOBUREEL van facturen die niet voor mij waren. Dit bureau heb ik gemaild en gebeld en toen kreeg ik ‘even ‘ geen facturen meer. Nu, sinds enkele weken, begint dit WEER opnieuw!!!! ER WOONT GééééééééN MEVR. <weg> op <weg> 56!!!!!! en het rare is PAKJES KRIJG IK NIET TOE OP MIJN ADRES voor deze dame?????????? hoe kunnen pakjes blijkbaar wel goed geadresseerd worden en facturen niet. Kunt u misschien DE IMBECIELEN die op uw FACTURATIE Gééééén CIJFERS kunnen lezen verwijderen . Dan loopt dit mss. wat beter en moet u na een tijd WEER geen INCASSOBUREEL aanspreken om dat ze bij jullie GEEN cijfers of letters kunnen lezen!!!!! IK BEN DIT NA ZOVEEL JAREN ”KOTS” BEU!!!!!!! Ik betaal geen facturen die NIET voor mij zijn ( Ik heb niets besteld!!!) en bij DE VOLGENDE FACTUUR leg ik een klacht neer tegen uw bedrijf voor ”’AANHOUDEND TERGEREND GEDRAG EN LASTER!!!!!!! bij POLITIE. IK zal voor DE LAATSTE KEER dit factuur retour sturen, Bij de volgende gooi ik ze gewoon in de vuilbak na klacht neerlegging!!! bij politie IS DAT DUIDELIJK!!!!!!

Gewenste Oplossing:
ik heb nooit iets besteld en ongevraagde facturen is het enige dat ik krijg !!!!! Moet ik hier tevreden over zijn??????????????
Dat is Gééééén probleem !!!!!!!!!!!!!!! :')
Dat is als een appel tegen een sinaasappel zegt:
He zal ik mijn banaan in jouw pruim peren.
pi_165495385
quote:
0s.gif Op donderdag 22 september 2016 16:02 schreef achterlijke_gladiool het volgende:

[..]

Dat is Gééééén probleem !!!!!!!!!!!!!!! :')
incassobureel :') _O-

Moet wel een troll zijn, hij schrijft frequent wel goed. :')
  Moderator donderdag 22 september 2016 @ 17:08:18 #55
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_165496353
incasso bordeel?
Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
Op dinsdag 10 augustus 2021 16:32 schreef yvonne het volgende:
@:Jimbo voor mod, yeah *O*
  donderdag 29 september 2016 @ 12:14:44 #56
183299 achterlijke_gladiool
Wat is het toppunt van fruit?
pi_165643773
quote:
Klacht: heb een keder proefpakket aan gevraagd te hebben een heel pakket in middels de tweede gekregen waar ik niet om gevraag d heb [nmiddels wel 2 keer 68 euro van mijn rekening afgdschererven 2208 en1609 2016 ik hoop niet dat ik ook
Slimfruit

<weg> op 29 september 2016 over Slimfruit in de categorie Voedingsmiddelen en dranken

Mijn Klacht:
niet in kasobureau aan m[jn deur krijg de tweede zending licht er nog

Gewenste Oplossing:
niet eerder nog wat dikker
Erg duidelijk zo :')

quote:
Klacht: medewerker DHL gedroeg agrasief toen hij reed DHL auto DHL

<weg> op 29 september 2016 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Mijn Klacht:
hij is vriend van mijn Buur vrouw en ik heb doe Gr als ik hem zie maar ik voel zij haat me want ik ben niet Nederlanderse vrouw
ik hielp hem een keer samen met voor tuis van de buur vrouw
Zaterdag wilde ik door fietsen door Hamburgerweg naartelgterweg en hij was bij strijlandweg en hij wilde naar oude telgterweg

hij moest stil staan maar toen ik langs Strijlandweg fietste gaaf hij Benzeen aan en hij keek aan mij agresief
ik stapte uit mijn fiets en keek naar hem hij reed door hamburgerweg naar rotonde maar hij naam niet direct oude tegterweg maar hij reed om de rotonde langzaam en keek aan me agresief daarna naam hij oude telgterweg
Met vriendelijk Gr

Gewenste Oplossing:
hij is vriend van mijn Buur vrouw en ik heb doe Gr als ik hem zie maar ik voel zij haat me want ik ben niet Nederlanderse vrouw
ik hielp hem een keer samen met voor tuis van de buur vrouw
Zaterdag wilde ik door fietsen door Hamburgerweg naartelgterweg en hij was bij strijlandweg en hij wilde naar oude telgterweg

hij moest stil staan maar toen ik langs Strijlandweg fietste gaaf hij Benzeen aan en hij keek aan mij agresief
ik stapte uit mijn fiets en keek naar hem hij reed door hamburgerweg naar rotonde maar hij naam niet direct oude tegterweg maar hij reed om de rotonde langzaam en keek aan me agresief daarna naam hij oude telgterweg
Met vriendelijk Gr
<weg>
:')

[ Bericht 56% gewijzigd door achterlijke_gladiool op 29-09-2016 12:20:00 ]
Dat is als een appel tegen een sinaasappel zegt:
He zal ik mijn banaan in jouw pruim peren.
  donderdag 29 september 2016 @ 12:48:34 #57
385966 N22
Ditmael niet tevergeefs
pi_165644389
quote:
Benzeen aangeven _O-
Op de dementie-afdeling bestaat elke avondmaaltijd uit vergeten groenten
  donderdag 29 september 2016 @ 13:48:10 #58
183299 achterlijke_gladiool
Wat is het toppunt van fruit?
pi_165645704
quote:
0s.gif Op donderdag 29 september 2016 12:48 schreef N22 het volgende:

[..]

Benzeen aangeven _O-
Maar dat komt weer omdat ze geen Nederlanderse vrouw is _O-
Dat is als een appel tegen een sinaasappel zegt:
He zal ik mijn banaan in jouw pruim peren.
pi_165645796
quote:
0s.gif Op donderdag 29 september 2016 12:48 schreef N22 het volgende:

[..]

Benzeen aangeven _O-
Wat wordt bedoeld? :@
Please consider the environment before printing this post.
Op zaterdag 27 mei 2017 00:36 schreef d4v1d het volgende:
Kabuf is af en toe best een prima kerel.
pi_165646440
quote:
2s.gif Op donderdag 29 september 2016 13:53 schreef KaBuf het volgende:

[..]

Wat wordt bedoeld? :@
Benzine/gas geven denk ik.
  vrijdag 30 september 2016 @ 02:04:21 #61
385966 N22
Ditmael niet tevergeefs
pi_165662953
quote:
2s.gif Op donderdag 29 september 2016 13:53 schreef KaBuf het volgende:

[..]

Wat wordt bedoeld? :@
Gratis benzeen.
Op de dementie-afdeling bestaat elke avondmaaltijd uit vergeten groenten
  vrijdag 30 september 2016 @ 02:12:17 #62
220317 24Fan
Ik ben 12, wat is dit?
pi_165662982
quote:
2s.gif Op donderdag 29 september 2016 13:53 schreef KaBuf het volgende:

[..]

Wat wordt bedoeld? :@
Benzeen is hier de dader en moet aangegeven worden bij de politie. :(
₂₄fᵃⁿ ₂₄fᵃⁿ ₂₄fᵃⁿ ₂₄fᵃⁿ₂₄fᵃⁿ
  maandag 31 oktober 2016 @ 13:35:51 #63
183299 achterlijke_gladiool
Wat is het toppunt van fruit?
pi_166325250
quote:
Klacht: UW PROCDUCTEN ZIJN ONGEÄPRICHEERT Apple

CRACKBOOK op 31 oktober 2016 over Apple in de categorie Electronica - Computers

Mijn Klacht:
2000 voor geen videokaart is slechte dienst

Gewenste Oplossing:
als het aids bedrijf neer de tubercolose gaat
:')
Dat is als een appel tegen een sinaasappel zegt:
He zal ik mijn banaan in jouw pruim peren.
  donderdag 17 november 2016 @ 11:55:52 #64
183299 achterlijke_gladiool
Wat is het toppunt van fruit?
pi_166710854
Leuke klachten over Facebook.
quote:
Mijn Klacht:
Mijn klasgenoot <weg> noemde mij gisteren op facbook een weeaboo maar IK BEN GEEN KL*TE WEABOO STELLETJE HATERS IK VIND ANIME GEWOON LEUK OK???!!!! STOP MET DIE k*T SPAM IK DOE NIET NET ALSOF IK BEN
GEBOREN IN JAPAN IK VOEL ME GEWOON ALSOF JAPAN MIJN THUIS IS OMDAT NEDERLAND K**T IS (BTW STEM NIET VOOR WILDERS OF IK GA ECHT WEG!!!)
MAAR ECHT IEMAND MOET JULLIE EENS VERTELLEN VOOR EENS EN VOOR ALTIJD DAT HET NIET GRAPPIG IS OM MIJ TE BESCHILDEREN ALS EEN WEABOO
OF IETS ANDERS WANT JE LIEGT GEWOON!!! IK BEN NEDERLANDS EN NIET JAPANS!!!! IK WIL ALLEEN DAAR WONEN EN NIET JAPANS ZIJN OK IK SNAP NIET WAT DAAR
MIS MEE IS als je wil chatten (alleen meisjes) voeg me toe op skype ik heet <weg> thx

Gewenste Oplossing:
als <weg> dood is
Alles verder in orde? :')

quote:
Klacht: Feesboek gaat mn privé info stelen!!!!! Facebook

<weg> op 13 november 2016 over Facebook in de categorie Social Media

Mijn Klacht:
Ik zag dat op feesboek dat heeft mn oma gezegd dus dat bvind ikn iet kunnen e nik kan er nik tegen doen!!!

Gewenste Oplossing:
geen prive Inof meer sTEELn1!!!
:')

quote:
Klacht: lottery t,a,v, Mark Zuckerberg Facebook

<weg> op 12 september 2016 over Facebook in de categorie Social Media

Mijn Klacht:
Ik heb de loterij gewonjnen de heer Mark zucherberg heeft hem uitverloot, Nu mijn contact persoon was <weg> toen ging het over naar Mr, <weg>, ik hoefde alleen maar 100 Euro te betalen en dan zou ik mijn prijs krijgen toen weer 100 Euro naar Nigeria en toen , ja en toen nu vragen ze 950 Eiro .
Ik zit in de bijstand, Zo dat waren mijn laatste 200 euro.

Gewenste Oplossing:
opheldering ik denk dat ze de naam van Mr, uckerberg, en ik wil niet dat er meer mensen intrappen
Dan ben je wel heel erg naïef :')
Dat is als een appel tegen een sinaasappel zegt:
He zal ik mijn banaan in jouw pruim peren.
  vrijdag 18 november 2016 @ 18:30:12 #65
394371 ikbenniethaan33
TOP Oss till I die!
pi_166739591
quote:
0s.gif Op donderdag 17 november 2016 11:55 schreef achterlijke_gladiool het volgende:
Leuke klachten over Facebook.

[..]

Alles verder in orde? :')

[..]

:')

[..]

Dan ben je wel heel erg naïef :')
Trappen mensen anno 2016 nog steeds in 419 scams? :') manmanman..
Forza TOP Oss
pi_166739937
quote:
Mijn Klacht:
De volgende informatie die ik uw deel is zeer gevoelig en ik wens dit niet te delen maar mij laat geen keus.
De volgende meneer die onder Y opereert werft leden voor isis islamic state Ook zorgt hij voor de geldstroom dat gebruikt word voor het werven van nieuwe rekruten voor de isis
Dat gebeurd via de volgende bankrekeningnummers: XXXX in deze XXXX t.v.n Y
De desbetreffende man is ook bezig met het maken van geld via internet door de verkoop van illegale cccam abonnementen etc. Ik hoop dat dit opgepikt word ik kan me namelijk hier niet meer in mengen uit voorzorg. Het natrekken van de man in kwestie is mogelijk en hoop dat dit voldoende is om een onderzoek te starten naar de desbetreffende man.

LINK:
https://diensten-vakmense(...)html?previousPage=lr

Gewenste Oplossing:
Opgepast! Er is een oplichter actief op marktplaats. Deze oplichter verkoopt cccam lijnen dit zijn illegale lijnen op niet legitieme servers. De belasting dienst is al ingelicht om zijn rekening te achter halen. Het gaat om de volgende rekeningnummer (twee rekeningen bij verschillende banken)
XXXX
XXXX

https://diensten-vakmense(...)html?previousPage=lr
...
  dinsdag 6 december 2016 @ 20:39:44 #67
236839 TimKuik
Illegaal downloaden mag niet!
pi_167152792
quote:
New York Pizza

Mijn Klacht:
Vandaag voor 34 euro Pizza besteld en afgehaald. Zag er lekker uit. Bij de eerste hap was het al duidelijk. Geen varkensvlees in de Salami maar een overheersende bestalde schapen- of lamsgeur. Niet te nassen. Stel je voor dat je een moslim varkensvlees voorschotelt zonder dat te melden. Vind ik crimineel. Ik dus bellen. Nee hoor meneer is gewoon rund en kalkoen. Dus ik zeg Halal. Zo moest ik dat niet zien.Waarom smaakt het dan naar schaap? Ben ik achterlijk vroeg ik nog. We kunnen u het certificaat laten zien meneer. IK LUST GEEN SCHAAP EN LAMSVLEES. Ik was dus toch achterlijk. Ik had natuurlijk al moeten opletten bij de kalkoenham. Dan de kaas. Ook twijfelachtig. Ben die Halal terreur helemaal zat. New York was daar ook al de dupe van. Die naam moet verboden worden. Noem het gewoon Mekka Pizza. Niks mis mee maar je weet wel waar je aan toe bent.

Gewenste Oplossing:
De enige oplossing is duidelijk vermelden dat het NIET OM ITALIAANSE PIZZA GAAT!!!! DAT HET HALAL IS!!!!!!MISLEIDING. Ik geef mijn Maroccaanse vrienden toch ook niet stiekem varkenswordt.
Deze kwam ik tegen _O-
This crypto stuff is all hype anyway, nothing will ever replace Windows 10.
  vrijdag 9 december 2016 @ 09:17:04 #68
183299 achterlijke_gladiool
Wat is het toppunt van fruit?
pi_167206978
quote:
Klacht: Beledegen van klant macdrive! McDonalds

<weg> op 09 december 2016 over McDonalds in de categorie Fastfood ketens

Mijn Klacht:
Geachte MacDonald,

Ik was donderdag 8 december 2016 omstreeks 23;45 bij de MacDonald in apeldoorn met een vriend, we wouden de via burger bestellen omdat daar een actie op zat, helaas was me telefoon leeg en kon ik de app niet openen. Ik zei tegen <weg> ( werknemer) dat ik hier vaker kom en vroeg of die me daarom voor één kon matsen. Daarop antwoorde <weg> ” ik kan wel aan je lichaam zien dat je hier vaste klant bent” ik tolereer dit niet en veoeg of ik de manager mocht spreken en dat mocht niet van <weg> daarna sluit <weg> de ramen, uiteindelijk komt de manager (<weg>) ik vroeg aan <weg> of zei <weg> kan roepen om zijn excuus aan te bieden dat wou <weg> niet doen en sluit de ramen. Ik voel me heel onzeker over me lichaam omdat <weg> me ook uit ging lachen.
Ik hoop graag wat terug te krijgen, dat kan telefonisch op dit nummer: 06<weg>
Of mailen: <weg>@hotmail.com

Met vriendelijke groet,
<weg>

Gewenste Oplossing:
Ik zou tevreden zijn als <weg> en <weg> excuus aan biedem aan me door middel van een video.
Dramaqueen :')
Dat is als een appel tegen een sinaasappel zegt:
He zal ik mijn banaan in jouw pruim peren.
  vrijdag 9 december 2016 @ 09:49:44 #69
385966 N22
Ditmael niet tevergeefs
pi_167207467
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 december 2016 09:17 schreef achterlijke_gladiool het volgende:

[..]

Dramaqueen :')
"Ik hoop graag wat terug te krijgen"
:')
Op de dementie-afdeling bestaat elke avondmaaltijd uit vergeten groenten
  dinsdag 20 december 2016 @ 08:47:43 #70
183299 achterlijke_gladiool
Wat is het toppunt van fruit?
pi_167466542
quote:
Klacht: kankr joooodddddd Origin

<weg> op 19 december 2016 over Origin in de categorie Internet Games

Mijn Klacht:
Hier WEEEEEEEEEEEEEER een klacht over fifa dat dikke joden spel dikke homozoon jij mist een chromozoon. fifa 17 is zo gay net als je ma op de plee vieze woeshoem dikke neger.

Gewenste Oplossing:
Volg me ff op insta: JeKaleVader
Wat een josti zeg :')
Dat is als een appel tegen een sinaasappel zegt:
He zal ik mijn banaan in jouw pruim peren.
  woensdag 21 december 2016 @ 09:42:09 #71
183299 achterlijke_gladiool
Wat is het toppunt van fruit?
pi_167492846
Onderstaande is een toppertje zeg :')

quote:
Klacht: bootschapen Jumbo

<weg> op 21 december 2016 over Jumbo in de categorie Supermarkten

Mijn Klacht:
ik ben vandaag 20 dechember
naar de jumbo in grossel geweest en heb daar me bootschapen gedaan
en ook bootschapen van 20 dechember zoals zalmfilet met kreeftensaus koste 7,00 en nog pak zalm vers in verpaking kosten 3,79 verse graaten kaas bedrag 5,18 kaas was ook van 20 dechember maar die was beschimmeld en had ik er zelfde van gepakt kreeg ik niet mee moest ik maar de beschimmelde kaas mee nemen wat van de zelfde datum is mag je gratis mee nemen maar dat kreeg ik niet mee de 2 produkten van de zalm had die meid van de jumbo niks gezecht en gewoon af gepakt dit vind ik niet normaal meer bij deze jumbo word je zo grof behandelt om te janken ik ben gewoon slecht behandelt daat als klant kom daar nooit meer

Gewenste Oplossing:
als ik normaal behandelt word dan ben ik te vreden hoe het nu is worden allen klanten door perpaalde personeel niet netjes behandeld ik ga het zeker door geven aan mensen dat ze niet na jumbo moeten gaan in grossel ik wil me bootschapen die van het zelfde datum vergoed hebben die ik niet hoefde te betalen zijn ze helemaal gek gewrden daar om met zo klanten om te gaan ze vragen er om om dat niet te komen graag heel snel bericht terug ik was daar netjes met me vriend bootscha aan het doen dan gaan ze gewoon zo met je om schande
Dat is als een appel tegen een sinaasappel zegt:
He zal ik mijn banaan in jouw pruim peren.
pi_167713823
quote:
0s.gif Op woensdag 21 december 2016 09:42 schreef achterlijke_gladiool het volgende:
Onderstaande is een toppertje zeg :')

[..]

Had hij niet meteen een paar leestekens mee kunnen nemen.
pi_167716659
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 december 2016 08:47 schreef achterlijke_gladiool het volgende:
Gewenste Oplossing:
Volg me ff op insta: JeKaleVader
:D _O-
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
  donderdag 2 februari 2017 @ 08:20:15 #74
183299 achterlijke_gladiool
Wat is het toppunt van fruit?
pi_168608540
quote:
Klacht: BETALING Basic Fit

basic fit op 01 februari 2017 over Basic Fit in de categorie Sportclub/-school

Mijn Klacht:
GEACHTE M V G
HET HIER MET <weg>
DA IS MIJN LAASTE BRICHT WA IK DOOR STUUR
IK KRIJG CONSTANDT FACTUREN THUIS DA IK NOG MOET BETALEN WAAR IK NIE GEWEEST BEN
IK BEN DA BEU DA VAN JULLIE ZEVER
MAAR IK ZAL EEN DING WEL ZEGGEN DA IK VANAF VANDAAG NIETS MEER GA DOEN MA DA IK HET FACTUUR DOOR GA GEVEN AAN MIJN ADVOCAAT
ZULLEN WE EEN ZIEN WAT HET GAAT GEBEUREN
ALS JULLIE KUNNEN BEWIJZEN DA IK DAAR BEN GEWEEST OF NIET
IK BEN GEEN MAN DIE NOG TIJD AAN JULLIE GAAT VERSPULLEN
EN BASIC FIT GAAT OOK GEEN GOEIE NAAMEN KRIJGEN DOOR JULLIE OPLICHTEREI
DANKU WEL VOOR JULLIE AANDACHT

Gewenste Oplossing:
NU NIE NOOIT NIEMEER
:')
Dat is als een appel tegen een sinaasappel zegt:
He zal ik mijn banaan in jouw pruim peren.
pi_168609008
quote:
0s.gif Op donderdag 22 september 2016 16:02 schreef achterlijke_gladiool het volgende:

[..]

Dat is Gééééén probleem !!!!!!!!!!!!!!! :')
Je zou haast even wat extra dingen bestellen op zijn adres.
Ik heb echt niks zinnigs te zeggen, behalve iets over je penis aan de rand van een blikje snijden.
  dinsdag 7 februari 2017 @ 14:30:15 #76
183299 achterlijke_gladiool
Wat is het toppunt van fruit?
pi_168734026
quote:
Klacht: onbeleefdheid Aldi

<weg> op 07 februari 2017 over Aldi in de categorie Supermarkten

Mijn Klacht:
meerdere malen is er een caseirre die als ik by de kassa ben my een verneederend gevoel geefd door heel hard te hoesten,meerdere malen.

Gewenste Oplossing:
my niet steeds aan hoesten,
:')
Dat is als een appel tegen een sinaasappel zegt:
He zal ik mijn banaan in jouw pruim peren.
pi_168742578
Verkeerde topic.
pi_169047511
Tvp
  maandag 6 maart 2017 @ 08:11:34 #79
183299 achterlijke_gladiool
Wat is het toppunt van fruit?
pi_169324633
quote:
Klacht: EI EMOJI Skype

KUTJEBUTJE op 05 maart 2017 over Skype in de categorie Social Media

Mijn Klacht:
Beste Skype/Lezer,
Ik ben een meisje op de wereld, en ik heb een aanklacht over een emoji.
Ik zie wel Kippen, Bananen en Oliebollen. Maar geen eieren!!
Ik wil dat er een ei emoji komt, en anders ben heel verdrietig.

Zou de Emoji er alsjeblieft in kunnen? Bijv dat hij open popt met een kuiken ofzo… Alvast bedankt 🙂

PS: Ik hou van eieren.. mag ik een eitje…

Gewenste Oplossing:
Ik ben tevreden als er een Ei Emoji komt!
:')
Dat is als een appel tegen een sinaasappel zegt:
He zal ik mijn banaan in jouw pruim peren.
  maandag 6 maart 2017 @ 12:36:07 #80
304004 KaBuf
#teamfriet
pi_169327713
🐣 dus?
Please consider the environment before printing this post.
Op zaterdag 27 mei 2017 00:36 schreef d4v1d het volgende:
Kabuf is af en toe best een prima kerel.
  woensdag 22 maart 2017 @ 15:44:15 #81
183299 achterlijke_gladiool
Wat is het toppunt van fruit?
pi_169700723
quote:
Klacht: ik heb een homokreet trug gestuurt op 3 februari en nog geen geld het gaad om 61,80 Autodoc

<weg> op 20 maart 2017 over Autodoc in de categorie Auto Onderdelen

Mijn Klacht:
ik ben boos wat moet ik doen help

Gewenste Oplossing:
niet
:')
Dat is als een appel tegen een sinaasappel zegt:
He zal ik mijn banaan in jouw pruim peren.
  donderdag 29 juni 2017 @ 12:46:38 #82
183299 achterlijke_gladiool
Wat is het toppunt van fruit?
pi_172041182
quote:
Klacht: ik neuk de moeder van die kale CBR

<weg> op 29 juni 2017 over CBR in de categorie

Mijn Klacht:
hij heeft me voor niks laten zakken

Gewenste Oplossing:
als ik zijn moeder mag neuken ben ik tevreden
:')
Dat is als een appel tegen een sinaasappel zegt:
He zal ik mijn banaan in jouw pruim peren.
pi_173069809
quote:
Klacht: Zomaar uit de trein gezet

Ik heb een ticket gekocht voor de treinreis van Amsterdam Centraal naar Tilburg Universiteit, ik werd de trein uitgezet met de reden dat mijn ticket niet geldig was voor deze reis en ik de trein moest verlaten voordat ik een boete kreeg. Daardoor moest ik een nieuw ticket kopen. Ik vind het niet normaal dat ik zomaar de trein word uitgezet terwijl ik een ticket had. Ik werd op station Veenendaal- de Klomp uitgezet en moest een nieuw ticket kopen
Gewenste Oplossing:

Ik wil mijn geld terug (van mijn nieuwe ticket)
Sinds wanneer ligt station Veenendaal-De Klomp op de route Amsterdam Tilburg?
  donderdag 17 augustus 2017 @ 22:38:52 #84
414767 Pierre_Ranja
Je suis une artiste!
pi_173222587
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 augustus 2017 19:19 schreef KoningPils het volgende:

[..]

Sinds wanneer ligt station Veenendaal-De Klomp op de route Amsterdam Tilburg?
_O-
Don't call me Shirley
  maandag 11 september 2017 @ 09:36:56 #85
445606 Eksterjong
Trump For President!
pi_173708409
Mijn Klacht (over MiniInTheBox):
Heb een bestelling gedaan van ¤ 33,00 voor en hondenmandje en een tuigje.
Wordt nu na enkele weken bezorgd en moet ¤19,00 euro kosten betalen.
Nergens bij de bestelling of bevestiging wordt iets gemeld hierover.
Dan had ik het beter bij de dierenzaak kunnen kopen.

Gewenste Oplossing:
Geen kosten betalen. Restitutie van het bedrag.
Het bedrijf weet heel goed wat de extra kosten zijn. Dus dit moeten ze aangeven voordat je de bestelling definitief plaatst.

Niet weten dat je als je in China besteld dat je dan invoerkosten betaalt.
&lt;html&gt;&lt;a href="http://www.danasoft.com"&gt;&lt;img src="http://www.danasoft.com/vipersig.jpg" border="0"&gt;&lt;/a&gt;&lt;p&gt;&lt;/p&gt;&lt;/div&gt;&lt;/html&gt;
  maandag 11 september 2017 @ 10:08:34 #86
385966 N22
Ditmael niet tevergeefs
pi_173708882
quote:
7s.gif Op maandag 11 september 2017 09:36 schreef Eksterjong het volgende:
Niet weten dat je als je in China besteld dat je dan invoerkosten betaalt.
"Hoe moet ik nou weten dat het uit China komt, de site is gewoon in het Nederlands :? "
Op de dementie-afdeling bestaat elke avondmaaltijd uit vergeten groenten
  dinsdag 12 september 2017 @ 12:31:56 #87
445606 Eksterjong
Trump For President!
pi_173729328
quote:
Ik heb deze mevr die klant is van mij tergoedertrouw op mijn PC gelaten en zij liet blijken dat het voor haar werk was en dat ze een kleine bestelling moest doen.Het ging dan over een bedrag van 36.90¤ dat zij moest betalen met visa kaart die ze niet had. Ik zeg dan geen probleem pak die van mij en zij gaf mij de 36.90¤. Maar nu blijkt dat er een domiciliering aan gekoppeld is en het bedrag ieder maand van mijn rekening afgaat trwijl ik hier geen gebruik van maak. Hebben jullie hier een oplossing voor?
<naam>

Gewenste Oplossing:
Ik zou het apprecieren moest die mevr mij toch een deel terugbetalen
Daar intrappen. Deze klacht is overigens voor Parship, dus waar slaat dit op?
&lt;html&gt;&lt;a href="http://www.danasoft.com"&gt;&lt;img src="http://www.danasoft.com/vipersig.jpg" border="0"&gt;&lt;/a&gt;&lt;p&gt;&lt;/p&gt;&lt;/div&gt;&lt;/html&gt;
  dinsdag 12 september 2017 @ 12:35:07 #88
445606 Eksterjong
Trump For President!
pi_173729402
Klacht over Albert Heijn
quote:
Mijn Klacht:
Wanneer stopt u nu eens met die onzinnige mails

Gewenste Oplossing:
gewoon stoppen met die onzinnige mails
Te lui om op de ''Uitschrijven'' knop te drukken.
&lt;html&gt;&lt;a href="http://www.danasoft.com"&gt;&lt;img src="http://www.danasoft.com/vipersig.jpg" border="0"&gt;&lt;/a&gt;&lt;p&gt;&lt;/p&gt;&lt;/div&gt;&lt;/html&gt;
  maandag 9 oktober 2017 @ 11:27:35 #89
183299 achterlijke_gladiool
Wat is het toppunt van fruit?
pi_174296885
quote:
Klacht: Niet verval melden als trein nog rijdt 9292

<weg> op 08 oktober 2017 over 9292 in de categorie Openbaar Vervoer

Mijn Klacht:
Niet verval melden als trein WEL WEL rijdt !!!!!!!!!!!!! Zeker niet wanneer het een trein na 12’en…. arme meiden van 19 die naar huis willen! Nu heeft vriendin een deuk in dr hoofd en hebben we La Dada voor jullie afgezegd..!!!! Jullie snappen dat dit vervelend is…..!!!!!!!!! Gelukkig zijn jullie NS kameraden zo lief geweest om te zwaaien en te doen om ons duidelijk te maken dat die WEL WEL rijdt!!!!!!
Verder (wil niet afdwalen als een oma tijdens haar akelige nieuwjaarsspeech maar moet toch gebeuren): kunnen jullie raketten inhuren zodat we eens op tijd thuis zijn????! Ik snap dat jullie lieve 9292 hier niks aan kunnen doen maar de NS wel, dus zouden jullie zo lief zijn om dit berichtje even door te sturen naar jullie amicen van de NS? Zullen wij erg op prijs stellen!
Nou, verder hopen we dat jullie een fijn weekend hebben en hopelijk helpen jullie ons uit deze narigheid. Veel liefs!

Gewenste Oplossing:
Jullie kameraden van de NS op Utrecht centraal!
Dat is als een appel tegen een sinaasappel zegt:
He zal ik mijn banaan in jouw pruim peren.
  maandag 9 oktober 2017 @ 12:03:34 #90
280022 houdjemond
Sicker than the rest.
pi_174297721
quote:
Mevrouw heeft zelf een deuk in haar hoofd zo te lezen :@
T2K; "Je posts zijn leuker dan je lijstje"
-Scorpion_17
pi_174345328
Wederom voor de NS

Mijn Klacht:
De trein van Utrecht naar Arnhem dat is de trein naar schiphol airport heeft zo vaak vertraging dat ik mijn aansluiting nooit haal.

Gewenste Oplossing:
Als hij optijd vertrekt en aankomt zodat je je aansluiting kan halen

Welke trein gaat van Utrecht naar Arhnem via Schipol?
pi_174396157
quote:
Rijbewijs ongeldig verklaard door CBR na dat rechter hem terug geeft?

Beste lezers, beste CBR, beste politie en justitie, beste mensen allemaal

We zijn allemaal mensen en maken fouten klein of groot maar blijft een fout, maar soms kost een fout andere zijn rijbewijs of leven. Om alles te kunnen overwegen in een schaal van rechtvaardigheid moet men wel bereid zijn om te kijken per persoon naar zijn verleden of deze persoon onveilig gereden heeft.

Rijbewijs is verbonden met cv en werk, nergens op geen enkele sollicitatie is bijna mogelijk zonder rijbewijs
Zonder rijbewijs kan ik niet op tijd komen
Kan ik niet fatsoenlijk leven
Kan ik niet afspraken op tijd na komen
Kan ik niet mijn rijvaardigheid voort zetten

Sinds mijn 18e heb ik rijbewijs
Sinds mijn 18e altijd auto gehad en kapot hard gewerkt in Nederland.
Voor rijbewijs en auto en belasting en verzekering en betalen van brandstof met eerlijk hard gewerkte centen.

Ooit in 1999 ben ik als vluchteling vanuit Afghanistan naar Nederland gevlucht ik was namelijk toen 12 jaar oud.

Toen ik hier naar Nederland kwam zei mijn eerste leraar juf Anke dat ik mijn best moest doen op school anders ben ik niemand en niets in Nederland.

Zo gezegd zo onthouden en eraan vast gehouden netjes gestudeerd de normen en waarden van Nederland geleerd en gerespecteerd en eigen normen en waarde gemaakt.

Ondertussen hier opgegroeid Nederlander geworden en nog steeds elke dag word ik getest
Elke keer aan de kant door politie
Word je gezien als crimineel
Maar ondertussen gun je iedereen
En hou je van iedereen
Maar Omdat je anders eruit ziet
Sta je altijd aan de kant
mij is niet gegeven
Geniet jij op zijn minst ervan.

Alles is betalen alleen maar betalen
Zelfs als je in je recht bent moet je betalen en als je in je recht bent moet je honderd duizend bewijzen tonen anders is dat ook ongeldig.

Ik voel mij zelf niet als een mens gehandeld worden in dit land en ik zie andere ook niet, ik ben niet de enige en dat terwijl je vrouw in bejaarden thuis werkt samen met Nederlanders in een multiculture samenleven voor hun zorgt van Nederland houdt maar het lijkt erop dat Nederland houdt niet van ons.

Ik zelf werkzaam als manager bij burger king maar helaas hoe kom ik nu naar mijn werkt zo dat ik kwaliteit en klantvriendelijkheid bieden kan, dat terwijl je als een 10e rang burger behandeld word.

Je verstuurt 1000000 sollicitaties en alles komt met helaas terug
Voortaan zoek ik alleen het word helaas en uitnodiging in het antwoord van elke sollicitatie.

Ik heb 18 jaar lang vol gehouden om niet met discriminatie te gaan bemoeien en vechten maar is duidelijk iets in de lucht wat niet gezond is voor alle mensen vooral voor super rijken of mensen in macht die niet weten hoe ze ermee moeten omgaan. Hoe rijker hoe meer achteruit gaan? Hoe meer macht hoe minder beloftes na komen? Hoe meer aandacht hoe meer arroganter? Maar hoe lang ?

De mat is vol en ik kan niet meer me mond houden of mijn vingers tegen houden van typen, mijn hart schuurt voor zoveel jaloersie haat discriminatie en mis gun terwijl je alleen heb gedaan wat je leraar zei op school. Respect toont en elke persoon in zijn waarde laat.

Beste CBR u kunt niet mensen blijven behandelen zoals u ze blijft behandelen dit lijkt niet op veiligheid, dit lijkt niet op rechtvaardigheid.

Er zijn zoveel regels maar geen ene regel doet iets eigenlijk, mensen zijn niet meer dom ze weten alles maar wanneer komt de tijd van rechtvaardigheid?

Er is namelijk geen bewijs
dat ik strafbare feiten heb gepleegd
Of te hard en gereden want politie laser gun geeft geen bontje

Ik heb sinds mijn 18e rijbewijs
Dat betekend 12 jaar schadevrije jaren.
75 procent korting op auto verzekering.

Nooit geen vlieg kwaad gedaan
Geen strafblad maar die bezorgen jullie mij nu en brengen nog meer dingen in gevaar mijn passie en werk gezien inkomen alles.

Ik drink niet ik rook niet ik ben zeer verantwoordelijke jongen en zeker niet dom maar helaas we blijven mensen en maken fouten.

In 12 jaar tijd 1 keer te hard gereden waardoor ik de rijbewijs terug gekregen door de beslissing van rechtbank Rotterdam rechter.

Maar er is ook geen bewijs dat ik zo hard heb gereden want met ogen kan je niet meten.

Rijbewijs komt netjes in brievenbus teruggestuurd vervolgens hoor ik nooit meer iets tot ik een nieuwe auto koop en deze probeer op mijn naam te zetten.

Politie waarschuwt je dat je rijbewijs ongeldig is verklaard door CBR en als je toch rijdt pleeg je misdrijf en auto word meegenomen en je kan nog eens gevangenis straf krijgen en ze geloven niet dat je rijbewijs terug hebt gekregen en nu CBR hem ongeldig verklaard heeft wegens geen gehoor aan cursus van totaal 1 plus minus 1200 euro. Ze zeggen we hebben brief gestuurd maar ik heb niets ontvangen. Waarom moet ik cursus doen rechter heeft gezegd je hebt rijbewijs nodig voor je werk.

Mijn werkgever in probleem, ik in probleem, mij gezien in probleem, auto kosten in probleem nog meer?

Ik ben dom geweest overhaastig te laat naar werk gegaan had mij verslapen, alsof CBR bestuur dat niet doet zich verslapen.

Eerlijk toe gegeven dat ik fout zat en heb beloofd dat zal niet nog eens gebeuren.

Dit is belachelijk en vind geen toepasselijke rechtvaardige beslissing.

Ze deactiveren gewoon je rijbewijs wanner ze zin hebben.

Zo met sofinummer
Zo met bankrekening
Zo met mijn hele leven
Hoe kan men dat nog de system vertrouwen die zelfs lid van bestuur is.

Machtig arrogant zonder begrip
Geen gevoel
Geen regels.

Regels zijn geschreven voor veiligheid en handelen tussen mensen en niet misbruik voor marketing. Alles is een oplossing middel. De taal de cijfers de auto geld alles is oplossingsmiddel.

Ik ben hardwerkende jongen
Nu zit ik in mijn auto mag niet rijden en ik moet 1001 ding doen
Met zoveel rijervaring kon ik eigenlijk rij instructeur zijn.

Als ik mijn auto verkoop kan ik niet naar werk als ik auto niet verkoop en 1200 euro niet betaal kom ik ook niet naar werk. En 1200 heb ik niet zo 123 abra kadabra en op mijn rug groeit geld ook niet helaas.

Mensen springen voor de trein en plegen zelfmoord door stress schulden en depressie onrechtvaardige systeem.

Geeft jou toeslag van 80 maar neemt via achter 880.

Er moet wat aan gedaan worden
We kunnen naar elkaar luisteren
Heel veel levens en problemen kunnen opgelost worden.

Mensen dronken achter het stuur rijden die iemand kind dood rijdt en nu weer vrij rond rijdt, kan niet omgaan met oplossing middel dus die mensen moeten jullie straffen mensen met meer dan 3 keer grote overtreding op zijn naam of op zijn minst een 2e kans zo dat ze zich op zijn mist realiseren.

Met 1200 laten betalen duwen jullie mensen weg.

Mensen die andere mensen helpen willen jullie weg jagen wie gaat dan wel blijven en hoe lang ? Dit is kwestie van tijd.

Ik laat het zeker er niet bij zitten ik ga door tot ik niet meer door kan gaan.
En zelfs dan ga ik door

Maar ik ga wel voor mijn recht vechten en die van jou ook.

Met vriendelijke groeten

<naam>

Gewenste Oplossing:
Wanner ik mijn rijbewijs geldig word verklaard hij is geldig namelijk tot 2026 net nieuwe pasje gekocht bij gemeente.
Graag zonder speltjes.
Dus, meneer heeft zich dusdanig debiel gedragen in het verkeer dat het hem een inbeslagname van het rijbewijs + EMG cursus opleverde, en nu hoopt hij het terug te krijgen met dit lange en nogal onnavolgbare verhaal? |:(
  maandag 30 oktober 2017 @ 09:13:37 #93
183299 achterlijke_gladiool
Wat is het toppunt van fruit?
pi_174751457
quote:
Klacht: Directpay-sluit-klacht-maar-stuurt-ondertussen-brief-“aankondiging-rechtsmaatregel” Directpay

<weg> op 29 oktober 2017 over Directpay in de categorie Betalingsdiensten

Mijn Klacht:
Probeer-via-klacht.nl-de-onterechte-factuur-van-directpay-ongedaan-te-krijgen.
Directpay-staat-op-geen-enkele-manier-open-voor-argumenten.Ze-sluiten-de.klacht-opklacht.nl-maar-sturen-ondertussen-een-aankondiging-rechtsmaatregel!

Ze-dreigen-de-vordering-over-te-dragen-aan-een-incassobureau!

Gewenste Oplossing:
Als-dit-bedrijf-stopt!
Alsof-het-op-deze-manier-wel-gaat-werken :')
Dat is als een appel tegen een sinaasappel zegt:
He zal ik mijn banaan in jouw pruim peren.
pi_174760884
quote:
7s.gif Op maandag 11 september 2017 09:36 schreef Eksterjong het volgende:
Mijn Klacht (over MiniInTheBox):
Heb een bestelling gedaan van ¤ 33,00 voor en hondenmandje en een tuigje.
Wordt nu na enkele weken bezorgd en moet ¤19,00 euro kosten betalen.
Nergens bij de bestelling of bevestiging wordt iets gemeld hierover.
Dan had ik het beter bij de dierenzaak kunnen kopen.

Gewenste Oplossing:
Geen kosten betalen. Restitutie van het bedrag.
Het bedrijf weet heel goed wat de extra kosten zijn. Dus dit moeten ze aangeven voordat je de bestelling definitief plaatst.

Niet weten dat je als je in China besteld dat je dan invoerkosten betaalt.
Klacht is op zich terecht, alleen het is een beetje onzin om de winkel kwalijk te nemen dat hij bestolen is in plaats van de dieven.
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
  maandag 30 oktober 2017 @ 18:08:19 #95
385966 N22
Ditmael niet tevergeefs
pi_174761672
quote:
0s.gif Op maandag 30 oktober 2017 17:17 schreef heiden6 het volgende:

[..]

Klacht is op zich terecht, alleen het is een beetje onzin om de winkel kwalijk te nemen dat hij bestolen is in plaats van de dieven.
Belasting/invoerrechten moeten betalen over je aankopen van buiten de EU = bestolen worden? Gebruikt u toevallig ook de term "roverheid" om de regering te beschrijven?
Op de dementie-afdeling bestaat elke avondmaaltijd uit vergeten groenten
pi_174767465
quote:
10s.gif Op maandag 30 oktober 2017 18:08 schreef N22 het volgende:

[..]

Belasting/invoerrechten moeten betalen over je aankopen van buiten de EU = bestolen worden?
Ja, natuurlijk.

quote:
Gebruikt u toevallig ook de term "roverheid" om de regering te beschrijven?
Nee.
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
pi_174783723
quote:
Mijn Klacht:
Medium shanti is een groot oplchter ,ik had haar opgebeld over geestelijk probleem .Toen zei shanti dat ik een foedoe probleem heb ik moest haar 600 euro betalen dan zou haar die geest weg halen. ik haar betaald en toen zei dat ze moest naar schevening gaat om ritueewelen van haar geest om offer te doen in scheveningen. en niks had geholpen ik meer geestelijk achteer uit gegaan.ik heb een neiging haar met stok op haar hoofd te slaan met al haar geesten,om andere mensen niet op te lichten,

Gewenste Oplossing:
ik ben te vreden als Medium shantie anderen mensen niet meer kan oplichten. ze woont in zoetemeer
Foedoe :')
pi_174891525
Ik zie deze site voor het eerst en vind het wel grappig. Je zou denken dat de klachten serieus zijn en ergens op slaan maar de meesten kunnen niet eens in fatsoenlijk Nederlands schrijven.
hhh
pi_174891537
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 oktober 2017 17:55 schreef saparmurat_niyazov het volgende:

[..]

Foedoe :')
HAHAHAHA
hhh
  woensdag 15 november 2017 @ 09:16:41 #100
183299 achterlijke_gladiool
Wat is het toppunt van fruit?
pi_175082328
quote:
Klacht: Dit kan echt niet! Jumbo

<weg> op 14 november 2017 over Jumbo in de categorie Supermarkten

Mijn Klacht:
Beste jumbo,

Wij doen altijd met plezier boodschappen bij jullie.
(Jumbo hoogekamseweg zwolle)
Maar tot onze grote schik zien wij ėėn van de smerigste en slechtse produchten bij jullie in de winkel staan.
Genaamt “deventerkoek” prima als jullie dat willen verkopen maar doe dat lekker in koekdorp en niet in zwolle!

Wij zullen nu geen boodschappen meer doen tot dat dit grote probleem is opgelost!
Ook zouden wij vrienden en familie inlichten over deze ernstige zaak!

Een schande vinden wij het!

Geen vriendelijke groet,

Gewenste Oplossing:
Wij zijn tevreden als dit producht verdwijnt uit zwolle!!
Aansteller :')
Dat is als een appel tegen een sinaasappel zegt:
He zal ik mijn banaan in jouw pruim peren.
  maandag 20 november 2017 @ 08:23:25 #101
183299 achterlijke_gladiool
Wat is het toppunt van fruit?
pi_175187768
quote:
Klacht: Therapiegekte en zo, en Jumbo doet mee. (Direct bewijs en indirect bewijs) Jumbo

<weg> op 19 november 2017 over Jumbo in de categorie Supermarkten

Mijn Klacht:
In het verleden ben ik met parapsychologen in aanraking gekomen. Hiervoor is direct bewijs en indirect bewijs. Veel invloed, contacten e.d. hebben deze lieden in Nederland. Ik ga er inmiddels vanuit dat het geheime dienst-lieden zijn. Sadistisch. Kunt u eens discreet verder onderzoek doen?? Veel contacten hebben ze dus. Presenteren die lieden zich als Hulpverlening?? Dat zijn ze dus in wezen niet. Antisociaal van aard zijn ze (conform DSM-IV). Antisociaal zijn dat ben je van nature. Chronisch. Dat kun je bijvoorbeeld niet wegleren. Al ben je d.m.v. een diploma ‘drs. psycholoog’, maar je bent ook antisociaal van nature, dan overheerst ’t laatste. De commissie-Samson heeft wel aangetoond dat het wreed mis kan gaan in de geestelijke gezondheidszorg. Ook trouwens de commissie-Deetman heeft dit aangetoond.

Gewenste Oplossing:
Die bemoeienissen, die ook in de bijlage/upload beschreven staan, vinden ook wel plaats bij de Jumbo in Bergen op Zoom. (Die bij de Mediamarkt). En ook in Roosendaal (Beethovenlaan). Ook gewoon bij de AH in Roosendaal (ook Beethovenlaan). Ik doe zo af en toe aan onderzoeksjournalistiek, of onderzoek in z'n algemeenheid. Waarschijnlijk heeft dit er ook mee te maken. Er zijn dus brutale vergaande bemoeienissen in mijn privéleven. Mijn e-mailadres is <weg>@gmail.com Ja, journalisten publiceren alleen a.d.h.v. feiten. Kunt u eens onderzoek doen?? Ook bij de overheid?? Bij <weg> en contreien?? E.d. Graag een reactie naar <weg>@gmail.com.
Alles verder in orde? :')
Dat is als een appel tegen een sinaasappel zegt:
He zal ik mijn banaan in jouw pruim peren.
  dinsdag 21 november 2017 @ 11:17:11 #102
182980 mime_negert
Valt er hier nog wat te mimen?
pi_175214171
En ik maar denken dat het allemaal de schuld van de Rabobank is.

(En de instanties natuurlijk)
pi_175231752
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 november 2017 11:17 schreef mime_negert het volgende:
En ik maar denken dat het allemaal de schuld van de Rabobank is.

(En de instanties natuurlijk)
Gewoon een pets geven.
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
pi_175337876
quote:
0s.gif Op woensdag 15 november 2017 09:16 schreef achterlijke_gladiool het volgende:

[..]

Aansteller :')
Inderdaad, dan koopt hij/zij het toch gewoon niet?
Eventueel kan hij/zij het afraden aan mensen in directe omgeving. Of als iemand het aanbied (verjaardag of zo), beleefd zeggen dat hij/zij het niet lust.

Kwam nog wel in me op dat die supermarkt misschien iets anders uit het assortiment gegooid heeft, en dit er voor in de plaats kwam. Maar goed, dat staat niet in de klacht.
pi_175342041
quote:
7s.gif Op dinsdag 6 december 2016 20:39 schreef TimKuik het volgende:

[..]

Deze kwam ik tegen _O-
Terechte klacht wel, ik bestel daarom nooit bij New York Pizza. Sowieso smaakt het niet en steun geen bedrijven die zich ten koste van Nederlanders aanpassen aan moslims. Laat ze lekker in hun eigen land halal gaan eten, in plaats van onze producten te verpesten.
pi_175371836
Klacht over RTL4:

quote:
Mijn Klacht:
Alles met een is geslachts aanpassing/ lichamelijk is een taboe
Zet men als gender zijn niet met hun geslacht
Als voorenens in de reclame
Ongepast en er zijn anderen die er gebruik van maken
Denk verder…..

Gewenste Oplossing:
Documentaire mag
Wat? :')

Over Renault:

quote:
Klacht: Vroege slijtage

Mijn Klacht:
aankoop 2/11/2011, km stand 20.412. Abnormaal: accu vervangen, distributie riem, waterpomp vervangen. Fikse rekening. Ik heb geen vertrouwen meer in renault, besloten heb ik deze op te ruimen, en overstap naar een merk, dat meer te vertrouwen is.Ik had altijd 2e hands auto”s nooit problemen.
Deze kosten, 859 euro, is ongeveer mijn maansalaris als alleenstaand
Gaarne Uw mening,
Met vriendelijke groeten.

Gewenste Oplossing:
Een tegemoetkoming in de kosten zijn welkom
Huilebalk, een distributieriem moet periodiek vervangen worden en daarmee vaak meteen ook de waterpomp, en een accu die zes jaar mee is gegaan is ook niet buitengewoon slecht.
  maandag 11 december 2017 @ 10:07:08 #107
183299 achterlijke_gladiool
Wat is het toppunt van fruit?
pi_175639339
quote:
Klacht: Bedreiging en oplichting Trends and Musthaves

<weg> op 10 december 2017 over Trends and Musthaves in de categorie Internetshops - Kleding

Mijn Klacht:
Onlangs laarzen gekocht bij second hand 2nd hand bij T&M . Product binnengekregen dat niet voldeed aan de beschrijving. Hierover gemaild en mij verbaasd over de reactie. De toon is behoorlijk intimiderend en compleet in lijn met de andere klacht die op deze site beschreven wordt.
Koop niet bij deze persoon want er zal een behoorlijke nare nasmaak aan zitten …..
quote:
Geboden Oplossing:
Serieus ? Weet je dat dit strafbaar is <weg> nu ? Jij heb niets bij ons gekocht en de aangifte tegen jou of je vriendin is gedaan , ga vooral zo door ,met jullie verzonnen klachten . Compleet in lijn ? Stelletje schizofrenen

Ik heb direct even gebeld naar het adres dat jij hier opgeeftbij de klacht , hier woont geen <weg> en deze mensen hebben niks gekocht op mp ,ook uw telnmr bestaat niet

ernstige zaak . Ook dat is strafbaar .

je heb niets bij ons gekocht , je bent niet bedreigd en je bent niet opgelicht

Kunnen jullie / jij nu stoppen ? Dankjewel
Verder geen reactie .
:')
Dat is als een appel tegen een sinaasappel zegt:
He zal ik mijn banaan in jouw pruim peren.
  vrijdag 29 december 2017 @ 11:12:08 #108
183299 achterlijke_gladiool
Wat is het toppunt van fruit?
pi_176103358
quote:
Klacht: Informatie over uw werkwijze Nuon

<weg> op 28 december 2017 over Nuon in de categorie Energieleveranciers

Mijn Klacht:
Goedemiddag,

Ik werk bij de klantenservice voor Nuon, ik werd zojuist gebeld door een klant van ons door u gebeld is. Er werd meneer verteld dat hij over moest gaan op een vast contract in plaats van zijn huidige variabele contract omdat dit hem geld zou schelen. Meneer wist niet door wie hij gebeld was, waarom ze hem belden en hoe ze aan zijn gegevens kwamen, hij vertrouwde de zaak absoluut niet.
Ik stuur dit bericht omdat ik graag wat informatie zou krijgen over jullie werkwijze, werken jullie in opdracht van de consumentenbond, energieleveranciers of hoe zit dit precies? Ik wil voor meneer graag navragen hoe jullie aan zijn gegevens zijn gekomen en specifiek hoe jullie weten wat voor contract meneer bij ons heeft.

Met vriendelijke groet,
<weg>
Energieadviseur Nuon Klantenservice (Webhelp Nederland)

Gewenste Oplossing:
Met een terugkoppeling met antwoord op de vragen zal ik tevreden zijn.
De medewerkers van Nuon gaan zelfs al via Klacht.nl dingen vragen aan hun eigen werkgever :')
Dat is als een appel tegen een sinaasappel zegt:
He zal ik mijn banaan in jouw pruim peren.
pi_176103648
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 december 2017 11:12 schreef achterlijke_gladiool het volgende:

[..]

De medewerkers van Nuon gaan zelfs al via Klacht.nl dingen vragen aan hun eigen werkgever :')
Medewerker van Webhelp. Gewoon een verhuurder van callcenter medewerkers. Zal wel de opdracht hebben gekregen om x uurtjes voor Nuon te maken per week en als iets dan niet op zijn flowchart staat gaat hij naar klacht.nl ipv zijn floormanager :')

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 29-12-2017 11:21:21 ]
  zondag 31 december 2017 @ 12:17:01 #110
183299 achterlijke_gladiool
Wat is het toppunt van fruit?
pi_176186448
quote:
99s.gif Op vrijdag 29 december 2017 11:20 schreef CrashO het volgende:

[..]

Medewerker van Webhelp. Gewoon een verhuurder van callcenter medewerkers. Zal wel de opdracht hebben gekregen om x uurtjes voor Nuon te maken per week en als iets dan niet op zijn flowchart staat gaat hij naar klacht.nl ipv zijn floormanager :')
Maar zelfs dan is het nog altijd een :')
Dat is als een appel tegen een sinaasappel zegt:
He zal ik mijn banaan in jouw pruim peren.
pi_176554692
quote:
Mijn Klacht:
Hedenochtend omstreeks 11:14 uur werd ik, buitengewoonopsporingsambtenaar van de gemeente Gooisemeren door een van de medewerkers onheus bejegend en bedreigd.
Omstreeks 11:10 uur reden wij met onze surveillancewagen langs een vestiging van de Action, gelegen aan de Slochterenlaan in Bussum. (auto is eerder deze ochtend op dezelfde plaats waargenomen) Op de naast gelegen laad en losplaats stond een Volkswagen, met de bedrijfsnaam van “Action” geparkeerd. Gezien het feit dat parkeren op een laad en losplaats wettelijk niet is toegestaan en hier mede op verzoek van de “Action” regelmatig controles door onze dienst plaats vinden bevreemde het ons dat juist iemand van de Action hier een voertuig parkeert. Hierop heb ik een proces-verbaal uitgeschreven waarna er een zeer boze technische medewerker zich meldde en behoorlijk te keer ging en van mening was dat hij het recht had om hier te parkeren. De door mij aangedragen oplossing om op de naast gelegen parkeerplaats te parkeren werd in de wind geslagen. Vervolgens begon de man na diverse beledigingen mij tot overmaat van ramp ook nog te bedreigen. Ik hoorde hem zeggen ” als ik jou ooit nog eens privé tegen kom ben je van mij”. Ik heb hem direct aangegeven dat wij van dergelijke taal niet gediend zijn en het reden genoeg is voor een aanhouding. Hierop liep de persoon het pand van de Action in. Om uw zaak niet in diskrediet te brengen zijn wij verder niet tot aanhouding overgegaan en hoop dat u betreffende medewerker over dit onacceptabele gedrag wilt aanspreken.

Gewenste Oplossing:
Schriftelijke excuses en tevens zou ik het op prijs stellen als de persoon in kwestie door de leidinggevende zal worden aangesproken waarvan ik graag op de hoogte wil worden gehouden.
Een boa die klacht.nl gebruikt om een werkgerelateerde situatie op te lossen. Ik hoop dat dit niet echt is. 8)7
  vrijdag 16 februari 2018 @ 08:51:39 #112
183299 achterlijke_gladiool
Wat is het toppunt van fruit?
pi_177223510
quote:
Klacht: Gevangen in eigen lichaam Marlboro

<weg> op 15 februari 2018 over Marlboro in de categorie Sigaretten

Mijn Klacht:
Hallo, ik heb jaren last van sigaretten marlboro maar ik durf niet te stoppen omdat ik gevaarlijk ben voor mijn eigen , ik zit jaren lang opgesloten en nog steeds heb ik geen oplossing , door te roken krijg ik natte handen en voeten enz en vooral de grote boos doener is die vijver onder mijn oksel waarvan ik droom dat het ooit gaat stoppen. nu die vijver zorgt er niet alleen voor dat ik het altijd koud heb maar ook nergens kom ik op juiste temperatuur tenzij ik een dikke deken over mij gooi en wanneer ik wakker wordt smorgens moet ik douchen en mag ik niet lang buiten blijvdn anders krijgik het koud zelfs in de zomer en dan nog zonder dat ik een sigaret heb opgestoken want dan kan ik direct naar huis , ik heb verschillende pogingen ondergaan om te stoppen maar helaas onmogelijk op mijn ééntje zonder enige steun

Gewenste Oplossing:
Als ik diep slaap
:')
Dat is als een appel tegen een sinaasappel zegt:
He zal ik mijn banaan in jouw pruim peren.
pi_177262222
Ik verveel me ontiegelijk, dus ik ben aan t zoeken geslagen :D

1:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
2:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
3:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
4:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
5:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
6:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  dinsdag 20 februari 2018 @ 12:06:36 #114
431496 girlnextdoor.
Could be mine, could be yours.
pi_177318265
Het schrijf- en denkniveau van deze mensen :’)
With love :*
  maandag 12 maart 2018 @ 16:51:39 #115
182980 mime_negert
Valt er hier nog wat te mimen?
  maandag 19 maart 2018 @ 16:21:49 #116
183299 achterlijke_gladiool
Wat is het toppunt van fruit?
pi_177935224
quote:
Klacht: Retour product geweigerd door manger Action

<weg> op 18 maart 2018 over Action in de categorie Huishoudelijke winkels

Mijn Klacht:
Geacht heer mevrouw

Ik vind manger Bussum action een Racisme man ik ben klant bij action altijd toen ik wou verkeerd spuitverf wil terug brengen hij wou hem niet terug maar action Hilversum heeft hem wel terug en mijn 2 euro gekregen ik koop altijd meer dan 30 euro per maand bij action en toen ik verkeerd ding gepakt hij wil hem niet terug die kaal lang man

Met vriendelijke groet

Gewenste Oplossing:
Ik ben ontevreden met die manager Bussum action
De manger die een racisme man is :')
Dat is als een appel tegen een sinaasappel zegt:
He zal ik mijn banaan in jouw pruim peren.
pi_177965597
quote:
Klacht: The voice senior

Begin 2016 zond ik aan Talpa en Omroep Max het idee van een talentenjacht voor senioren: The voice senior.
RTL heeft mijn voorstel klakkeloos overgenomen, zonder enige tegenprestatie!

Gewenste Oplossing:
Wanneer RTL netjes aangeeft dat ik in 2016 het idee bij RTL heb ingediend.
:')
  woensdag 25 april 2018 @ 13:28:35 #118
183299 achterlijke_gladiool
Wat is het toppunt van fruit?
pi_178732175
quote:
Klacht: bemiddelingskosten Ikzoekeenschoonmaakster.nl

<weg> op 25 april 2018 over Ikzoekeenschoonmaakster.nl in de categorie Schoonmaakbedrijven

Mijn Klacht:
ik ben 17 jaar en heb mij ook hier bij ingeschreven omdat ik boos was op mijn ouders omdat ze het huis niet goed hadden schoongemaakt. toen heb ik mij vlug hier voor ingschreven en zonder dat ik ergens toestemming voor hoefte te geven of dergelijke kreeg ik opeens een factuur van 40 euro. nu wil ik dit niet betalen en mij zo snel mogelijk hier voor afmelden.

Gewenste Oplossing:
dat ik de factuur niet hoef te betalen
:')
Dat is als een appel tegen een sinaasappel zegt:
He zal ik mijn banaan in jouw pruim peren.
pi_178873098
Mijn Klacht:
Ja moest ik 5 keer opkomen bij die vieze cbr, ja 4x laten ze mij zakken, ook zo vrouw hij had snor als hitler ik voelde me hier ongemakelijk bij en dardor kon ik niet goed concetreren en ander man hij ging heletijd klagen afstand houd ja ik doe afstan maar dan zegt hij ja inhalen ja debiel ik doe examen hoef je niet voor mij uitte leggen en dan ook mij laten zakken, ik hoop dat zijn dikke moeder door de stront zakt ook ja laten mij zakn maar ik kan niet concreteren ja ze moeten die methode aanpassen want zo als nu gaat is pur zakkenvullen ja ik heb ook problemen gehad omdat ik zak wor dik nogals meer onzeker van en ik hoop dat idereen can die cbr sterft

Gewenste Oplossing:
als hun allemala sterven en ik hun moeder 67x geneukt heb woeshoem jood

Moet je even kijken op CBR, maar worden dagelijks klachten verwijdert :')

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 01-05-2018 19:41:36 ]
  dinsdag 1 mei 2018 @ 19:49:32 #120
431496 girlnextdoor.
Could be mine, could be yours.
pi_178873339
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 mei 2018 19:41 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
Mijn Klacht:
Ja moest ik 5 keer opkomen bij die vieze cbr, ja 4x laten ze mij zakken, ook zo vrouw hij had snor als hitler ik voelde me hier ongemakelijk bij en dardor kon ik niet goed concetreren en ander man hij ging heletijd klagen afstand houd ja ik doe afstan maar dan zegt hij ja inhalen ja debiel ik doe examen hoef je niet voor mij uitte leggen en dan ook mij laten zakken, ik hoop dat zijn dikke moeder door de stront zakt ook ja laten mij zakn maar ik kan niet concreteren ja ze moeten die methode aanpassen want zo als nu gaat is pur zakkenvullen ja ik heb ook problemen gehad omdat ik zak wor dik nogals meer onzeker van en ik hoop dat idereen can die cbr sterft

Gewenste Oplossing:
als hun allemala sterven en ik hun moeder 67x geneukt heb woeshoem jood

Moet je even kijken op CBR, maar worden dagelijks klachten verwijdert :')
Volgens mij rijd dit geval hetzelfde als hij schrijft :’)
With love :*
pi_178873795
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 mei 2018 19:49 schreef girlnextdoor. het volgende:

[..]

Volgens mij rijd dit geval hetzelfde als hij schrijft :’)
Volgens mij rijd ie vrij weinig
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
pi_178881193
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 mei 2018 19:49 schreef girlnextdoor. het volgende:

[..]

Volgens mij rijd dit geval hetzelfde als hij schrijft :’)
Zou hem niet graag achter me willen hebben rijden nee :+
  dinsdag 8 mei 2018 @ 06:11:14 #123
79000 Maikuuul
Dat zeg ik ook altijd
pi_179005153
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 september 2016 18:02 schreef 44rdbei het volgende:

[..]

:D godver wat wonen er toch een debielen in ons land zeg :')
[b]Mag ik niet zeggen voor me moeder
Van het Concert des Levens krijgt niemand een Program
Sokkel Lolleromfg[/b]
  dinsdag 8 mei 2018 @ 13:00:42 #124
183299 achterlijke_gladiool
Wat is het toppunt van fruit?
pi_179011369
quote:
Klacht: Guinnes book of record. Langste Gijzeling in de Geschiedenis in Ooststellingwerf Politie

<weg> op 06 mei 2018 over Politie in de categorie Overheid

Mijn Klacht:
Helaas is het geen BANANENSPLIT. Mijn bericht Betreft 60 keer poging tot moord met voorbedachte rade, stalking, computervredebreuk, smaad en laster Bericht geachte politie de buren worden verdacht van moordplan.SOS. ER IS SPRAKE VAN 60 KEER POGING TOT MOORD. LIJKT OP DE MOORD OP PIM FORTUIJN EN MINISTER VAN STAAT BORST

ZWARE MISDAAD TEGEN DE MENSELIJKHEID DOOR DE VVD REGERING. ZESTIG KEER POGING TOT MOORD .

Gewenste Oplossing:
Daders naar de TBS kliniek wegens 60 keer Poging tot Moord, Gijzeling van Woonhuis, betreft burenruzie.
:')
Dat is als een appel tegen een sinaasappel zegt:
He zal ik mijn banaan in jouw pruim peren.
  dinsdag 8 mei 2018 @ 14:20:33 #125
431496 girlnextdoor.
Could be mine, could be yours.
pi_179013185
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 mei 2018 13:00 schreef achterlijke_gladiool het volgende:

[..]

:')
Whut :’)
With love :*
  woensdag 9 mei 2018 @ 11:26:24 #126
183299 achterlijke_gladiool
Wat is het toppunt van fruit?
pi_179037488
quote:
Klacht: herseninfarctdoor t roken John Player Special

<weg> op 09 mei 2018 over John Player Special in de categorie Sigaretten

Mijn Klacht:
Mijn naam is <weg> jaar, ben op 8 jan 2016 helaas geveld door n herseninfarcten 2 hersenbloedingen was zelfstandig en helaas niet verzekerd met als resultaat 15 maanden geen cent inkomsten.

Ik moet mezelf en de zaak allereerst failliet laten verklaren om alvorens n uitkering te verkrijgen, mijn infarct lag voor n groot gedeelte aan t roken volgens de neuroloog . nu zijn er van die domme mensen die de fabrikant van de tabak voor de rechter dagen om er n slaatje uit te slaan, maar ik snak nog steeds ondanks mijn medische toestand naar n sigaretje. Ik kan t helaas niet meer betalen , kunt u mij misschien n beetje tegemoet komen Ik draai tegenwoordig jps in hulzen daar ik niet zo goed meer kan draaien. ik hoop dat u eenmalig iet voor me kan doen

Met vriendelijk groet
<adres en woonplaats verwijderd>
<weg>@gmail.com

Gewenste Oplossing:
Heerlijk JpS tabak zeere tevreden
:')

quote:
Klacht: Aanmaak uit het schap Aldi

Geileaanmaak op 09 mei 2018 over Aldi in de categorie Supermarkten

Mijn Klacht:
De geile aanmaak die elke keer een smaaksensatie levert alsof er een engeltje over je tong piest is helaas uit het asortiment gehaald dit
Zorgt voor regelmatige paniekaanvallen toebehordende zowel emotionele schade als breinschade door regelmatig schokken door de vallen tijdens de paniekaanvallen

Gewenste Oplossing:
Doe het terug
:')

[ Bericht 10% gewijzigd door achterlijke_gladiool op 10-05-2018 09:16:57 ]
Dat is als een appel tegen een sinaasappel zegt:
He zal ik mijn banaan in jouw pruim peren.
pi_179956364
En nog iemand die gezakt is:

quote:
Klacht: Onnodig

Mijn Klacht:
Onlangs hebt ik een rij examen bij CBR gelegd waar ze vaak vergeten dat maar mensen zijn die het afleggen en vol met zenuwen zitten of spanning en tijdens het rijden onnodig de koppeling over nemen zelf waar het rustig is en waar helemaal geen verkeer met name de vele rotondes niet normaal luister ik ben een beginneling geen ervaren bestuurder en waar komt die onzin tijdens rijden vragen stellen meer over privé leven dan wat te maken heeft met het CBR rijden wat mij meer nerveus maakt en spanningen creëert.Tuurlijk heb ik die dag fouten gemaakt die ik zelfs daarvoor nooit gemaakt hebt en dan vinden ze het gek je gaat geen broodje bestellen we hebben hier over iets heel belangrijks en geen broodje van 1,83 euro maar voor sommige flinke geld bedrag bloedzuiger.Ze verwachten perfectie die kan je pas logisch wijze nadat je langer rijdt dan een paar maanden.Hou aub rekening volgende keer als ik kom ik kom niet voor me lol.Corrigeer me niet onnodig alleen om mij expres te laten zakken alleen om een reden te hebben om mij te laten zakken om jullie bank rekening te spekken,want die van mij moet ook nodig gespekt worden.Jullie vergeten vaak als jullie zien iemand daar in CBR in barsten uit huilt dat geld is geld groeit niet aan de boom ‘misschien zijn jullie rijk ermee geworden met deze game maar het doet mensen/iemand wat.En na afloop krijg je te horen helaas je bent gezakt met gelijk achter na een zielig smoesje verhaal wat ik kan doen om het te verbeteren

Gewenste Oplossing:
Ik ga het nu beschrijven:het gaat niet om verbeteren hier is de trucje
Meestal jou eerste keer laten ze jou niet door zodat je minimaal een tweede keer langs komt,daarom zie je soms iemand die amper kunt rijden slagen en iemand die goed kan rijden niet slaagt en wanneer ze zin hebben dat je slaagt in feite net als een agent hij kan jou voor elke onzin pakken omdat jou macht over jou hebt en zelfs betasten dat is wat ze met elkaar gemeen hebben op het nieuws ook te zien.Wanneer ik echt tevreden bent wanneer ik in onze kleine kikker landje van kleins af aan met de lepel in de pap gegoten vanaf de eerste steen weet waar de grens van de corruptie ligt in deze land als er überhaupt een grens is
  vrijdag 22 juni 2018 @ 10:05:58 #128
183299 achterlijke_gladiool
Wat is het toppunt van fruit?
pi_179961863
quote:
Klacht: op laad conektor wielyfox Coolblue

zondegeld op 04 juni 2018 over Coolblue in de categorie Internetshops - Elektronica

Mijn Klacht:
hallo mijn telefoon is bijna een jaar kapot ben twee keer in de winkel geweest en wordt niet goed ingelicht en naar mijn probleem geluisterd hij laad niet meer op het oplaad conektor is kapot niet door t vallen of zo iets heb nog t originele folie op t scherm en gelijk n mooie hoesje gekcht voor als die zou vallen gewoon heel simpel hij ging steedes slechter laaden toen niks meer ben al n jaar heel boos en heb te veel aan mijn kop gehad voel me in t bos gestuurd terwijl ik geen geweetwn hebt heele slechte servies ik wil dan ook de winkel bestormen gaan schreeuwen mijn klacht te deelen met klanten

Gewenste Oplossing:
ik wil snel mijn eigen tel gemaakt hebben vervangende tel en die vaste kosten terug voor t gemis van tel weet ik niet wat reederlijk is had veel kontackten verlooren booze mensen die contackt zochten
:')
Dat is als een appel tegen een sinaasappel zegt:
He zal ik mijn banaan in jouw pruim peren.
  vrijdag 22 juni 2018 @ 10:46:09 #129
79000 Maikuuul
Dat zeg ik ook altijd
pi_179962364
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 juni 2018 10:05 schreef achterlijke_gladiool het volgende:

[..]

:')
Je zou maar zon persoon in je winkel hebben die alles bij elkaar schreeuwt omdat zijn telefoon niet meer laadt :')
[b]Mag ik niet zeggen voor me moeder
Van het Concert des Levens krijgt niemand een Program
Sokkel Lolleromfg[/b]
pi_179966138
quote:
Klacht: flikken stalken me via de buren omdat het goedkoper is voor hun

Mijn Klacht:
18j geleden dealde ik een paar pilletjes en wat weed, 18j geleden he, dus ik was jong en dom(23j). een buurman werkte bij de flikken achter de pc en vertelde me dat ik moest opletten. dus ik stopte uiteindelijk en het stalken bleef doorgaan, dus ik een grote bek in me eigen flat tegen de flikkenstalkers, maar helaas was ik mijn eigen graf aant graven. ze blijven stalken door me grote bek in me eigen flat wat écht niemand kan horen, TENZIJ je me stalkt 😉 this natuurlijk vééél goedkoper via de buren, dan dat ze een flik 24/7 op me moeten zetten. nu 18j verder, door me grote bek, zijn ze nog aant stalken! me proberen om te rijden met een witte caddy, kleine bedragen stelen van me rekening, fraude bij de belastingen proberen via deurwaarder, me proberen te volgen als ik een joint in me bek heb in de auto, cjib aanmaningen sturen om meteen te betalen en ik weet niet eens van wat, ect.
jah.. wat ga je doen he?? want ik ben zeker braaf, zeker als ze me stalken 😉 hou toch op met stalken, want uitvreten doe ik toch niks. this gewoon om me in de zeik te zetten als ik ga douchen of op het schijthuis zit, en dan hopen de flikken dat ik een buurman aanval omdat ik het weet. dus misbruik maken van de buren en hun int gevaar brengen ja.

Gewenste Oplossing:
als het stalken ophoudt, maar helaas..
Don't get high on your own supply...
  maandag 25 juni 2018 @ 10:45:42 #131
183299 achterlijke_gladiool
Wat is het toppunt van fruit?
pi_180030945
quote:
Klacht: GROTE KLACHT!!! Eduvijf

forsereorganisaties op 24 juni 2018 over Eduvijf in de categorie Zorginstellingen

Mijn Klacht:
Hallo Eduvijf,

ur mum gey
ur granny a tranny
ur ancestry incestry
ur family tree lgbt

En nu jullie. Ik dis jullie de moederr

Gewenste Oplossing:
Wanneer jullie me keihard dissen jwz

oja mn bѕn is <weg> en mn ІBAN is NL**RABO**********

Κut
tеring
tуfus
eіkel

Bedankt gebaseerde unicode
:')

En hieronder de reactie van bedrijf.

quote:
Geboden Oplossing:
Hallo forsereorganisaties,

Wij begrijpen je frustratie over je ouders. Echter hebben wij geen idee wat voor taal u spreekt. Wat ik er van kan maken is dat je 'gedissed' wilt worden. Heeft dat iets met hagedissen te maken? Verder is unicode geweldig inderdaad. Wij hopen je hiermee geholpen te hebben.

Met vriendelijke groet,
Eduvijf
Dat is als een appel tegen een sinaasappel zegt:
He zal ik mijn banaan in jouw pruim peren.
pi_180343007
quote:
Klacht: Weerbericht Piet Paulusma

Mijn Klacht:
Weerbericten van Piet Paulus, aardige man maar de manier waarop hij het overbrengt bezorgd bij sommige mensen zoals bij mij paniek. En kan zelfs hyperventilatie veroorzaken. Zoals nu over de grote droogte en de duur er van.
En altijd precies tijdens het SBS6 programma Huizenjacht, waar ik graag naar kijk. Mijn vraag aan hem is kan u het niet op een minder bezorgde manier kan overbrengen?

Gewenste Oplossing

Als piets weerbericht niet tijdens dit programma en op een ander tijdstip uitgezonden wordt.
In paniek raken door Piet. :')
  zondag 8 juli 2018 @ 23:08:55 #133
431496 girlnextdoor.
Could be mine, could be yours.
pi_180343293
quote:
0s.gif Op zondag 8 juli 2018 22:53 schreef saparmurat_niyazov het volgende:

[..]

In paniek raken door Piet. :')
Hahaha :D
With love :*
pi_180349748
quote:
0s.gif Op zondag 8 juli 2018 22:53 schreef saparmurat_niyazov het volgende:

[..]

In paniek raken door Piet. :')
:D
pi_180350100
quote:
Mijn Klacht:
De Ns heeft op Facebook een nieuwe reclame campgne:, er wordt met grote neon letters geschreven: “wat houdt je tegen”.

De reclame wordt fornamelijk bij tieners en jong volwassenen in social media getoond. Deze doelgroep heeft net op school geleerd dan dit fout is.

Hebben de bezuinigingen bij de NS ertoe geleid dat de NS alleen nog de ‘S’ in haar naam mag voeren, daar het zelf de Nederlandse taal niet meer beheeerst?

Gewenste Oplossing:
Als de NS een nieuwe campagne start zonder grammaticale fouten.
Klagen over taalgebruik, en dan zelf "fornamelijk" schrijven. :{w
  maandag 9 juli 2018 @ 10:51:12 #136
346653 Ceviche
Human wreckage that you love
pi_180350256
quote:
0s.gif Op maandag 9 juli 2018 10:43 schreef saparmurat_niyazov het volgende:

[..]

Klagen over taalgebruik, en dan zelf "fornamelijk" schrijven. :{w
Volgens https://onzetaal.nl/taaladvies/wat-houd-houdt-je-bezig/ is het wel goed en zit deze klager er naast :+

(omdat 'je' hier geen onderwerp is maar lijdend voorwerp). Tenminste, als ik het zo goed begrepen heb.
pi_180350714
quote:
1s.gif Op dinsdag 20 februari 2018 12:06 schreef girlnextdoor. het volgende:
Het schrijf- en denkniveau van deze mensen :’)
Ik zit dit topic met verbazing te lezen _O-
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
pi_180350739
quote:
Mijn Klacht:
Mijn vrouw is onder behandeling in het zieken huis voor de darmen
Bij een bezoek aan action meerstoel oosterhout kreeg ze een aanval zodat de toilet noodzaak was ,bij een vraag of het mogelijk was zij de medewerkster dat het toilet alleen voor personeel was en dat we maar naar de buren moesten gaan geen dicussie mogelijk .We zijn meteen gegaan maar waren te laat en mijn vrouw moest met een volle broek op de fiets naar huis 7 km erg vervelend en onprettig mag ik wel zeggen ,ze heeft de hele tijd zittenhuilen .action bedankt .

Gewenste Oplossing:
Een toilet is een heel normaal ding ik hoop dat u niet in deze situatie komt
Op zich een terechte klacht natuurlijk, maar dan ook 7km naar huis fietsen met een volle broek. Hoe dan...
Nederlander in München, met voorliefde voor Taiwan en auti's gonna aut.
pi_180351101
quote:
0s.gif Op maandag 9 juli 2018 11:12 schreef Hojdhopper het volgende:

[..]

Op zich een terechte klacht natuurlijk, maar dan ook 7km naar huis fietsen met een volle broek. Hoe dan...
:')
  maandag 9 juli 2018 @ 11:51:54 #140
267651 Klaploper
Wetenschappelijk onderzoeker
pi_180351419
quote:
1s.gif Op maandag 9 juli 2018 10:51 schreef Ceviche het volgende:

[..]

Volgens https://onzetaal.nl/taaladvies/wat-houd-houdt-je-bezig/ is het wel goed en zit deze klager er naast :+

(omdat 'je' hier geen onderwerp is maar lijdend voorwerp). Tenminste, als ik het zo goed begrepen heb.
Ja, deze klager zit gewoon fout. :')
Ik vecht met zwervers voor mijn plezier. Binnenkort ook op YouTube!
  maandag 9 juli 2018 @ 12:18:07 #141
35098 Metalfreak
Maar bijt niet
pi_180351951
quote:
0s.gif Op maandag 9 juli 2018 11:12 schreef Hojdhopper het volgende:

[..]

Op zich een terechte klacht natuurlijk, maar dan ook 7km naar huis fietsen met een volle broek. Hoe dan...
Dat wordt ook zo lekker uitgesmeerd door het zadel :')
Don't let my username fool you...
pi_180607752
quote:
Klacht: Zo ga je niet met je klanten om!

Mijn Klacht:
Helaas is de @albertheijn weer een klant verloren. Dan koop je een zak @Skittles bij de AH en zie je op het schap dat de zak 1 euro kost. Kom je bij de kassa, kost de zak ¤1,19. Heb ik aangegeven en gezegd dat het maar 1 euro kost. Vervolgens word ik doorverwezen naar de infobalie. Daar staat een man en een vrouw. Ik vertelde het verhaal hierboven en de vrouw ging in de winkel kijken of het klopte. De vrouw bleef een poosje weg. Na een tijdje ging de man kijken waar de vrouw was gebleven. Dan komen ze na een tijdje samen weer terug en zeggen ze dat het wel ¤1,19 kost. Ik loop mee met de vrouw en zie dat ze in de tussentijd gewoon het hele schap heeft omgewisseld met het snoep wat er hoorde te staan. Ze heeft het dus gewoon omgewisseld! Daarom ga ik nooit meer iets kopen bij de AH. Dan fiets ik eens een keer naar de @Aldi of @JumboNederland of wat dan ook. Sorry, maar als er zo met mij word omgegaan, laat ik de @albertheijn mooi in de steek!

Gewenste Oplossing:
Als de Albertheijn niet meer zo met zijn klanten omgaat zoals hierboven beschreven is! Natuurlijk moet het geld ook terug!
Opzich slordig natuurlijk dat de vakkenvuller de Skittles in het verkeerde schap heeft gelegd, maar om nou zo'n drama te maken omdat je door dit foutje de illusie had dat ze 19 cent goedkoper waren. :{w
pi_180737050
''natuurlijk moet het geld ook terug'' :')_!
pi_180737162
quote:
0s.gif Op woensdag 15 november 2017 09:16 schreef achterlijke_gladiool het volgende:

[..]

Aansteller :')
_O- :D
pi_180838341
quote:
Klacht: me papieren

Mijn Klacht:
die kanke r personeelsleden in Heerenveen geven mijn formulieren waar me naam op staat aan andere mensen zodat ze me gegevens kunnen gebruiken voor fraude of iets

Gewenste Oplossing:
als die kanke r joden ontslagen worden of ik maak ze het leven elkedag zuur in heerenveen
Nou nou...

quote:
Klacht: Gamma blijdorp schijnheilige bestuur

Mijn Klacht:
Ik ben een ex medewerker van Gamma. Ben van turkse afkomst werd omringd met autochtonen. Er was een incident een collega en ik hadden verbaal geweld in de kantine. Hij had in het turks uitgescholden en ik uit woede in het nederlands teruggereageerd. Een andere collega heeft me verlinkt bij de teamleider ik kreeg een waarschuwing zo van als dit weer gebeurd word je ontslagen. Ik zei zal niet meer gebeuren er was geen fysiek geweld. Ik had met me andere collega excuses naar elkaar geboden alles was weer goed. Volgende dag ik word gebeld ja je bent ontslagen door dat incident ik heb 5 minuten lang zielig gedaan het spijt me dit dat. En raad eens de andere collega is niet ontslagen. Waar is de gerechtigheid. GAMMA BLIJDORP IS GEWOON EEN WINKEL DIE WORDT BEGELEID DOOR SCHIJNHEIKIGE MENSEN

Gewenste Oplossing:
Ik wil gewoon mijn baan terug . Een mens kan fouten maken. Er was geen fysiek geweld. Vind niet eerlijk gezegd niet kunnen. Ben nu werkloos
Denk niet dat je je baan kunt terugkrijgen door op klacht.nl te gaan klagen. :D

quote:
Klacht: Kwal

op 17 juli 2018 over SBS 6 in de categorie Omroepen

Mijn Klacht:
Wat een grote kwal .

Gewenste Oplossing:
Het proggama er uit
We kijken toch al niet meer.
Oke. :')
  dinsdag 31 juli 2018 @ 10:54:04 #146
183299 achterlijke_gladiool
Wat is het toppunt van fruit?
pi_180850623
quote:
Klacht: Insluipingen woning bij bezoek coop COOP

<weg> op 29 juli 2018 over COOP in de categorie Supermarkten

Mijn Klacht:
Ik was al langere tijd niet bij Coop, krommenieerweg 3032 Wormerveer geweest, vooral omdat wanneer ik naar uw winkel ga ik insluipingen heb in mijn woning waar ik alleen woon. Dus zeer waarschijnlijk werkt uw beveiliging niet op n manier die je mag verwachten. Ook met medewerkers heb ik nooit problemen gehad. Misschien kijken mensen met de camera mee, die n belletje geven naar crimineel gespuis. Dus de omgekeerde wereld. Eerder was ik wel eens ingeschreven bij Mijncoop, en misschien is dat nou net fataal geweest. Eigenlijk had ik dit eerder moeten melden. Dit lijkt op gedwongen winkelnering bij ah. En dat dan bepaald door misdadigers . Ik hoop dat u een en ander na gaat. Eenmaal was ik zeer dorstig van het fietsen, en in een dorp vond ik tot mijn grote geluk een Coop. Zo was de kennismaking ooit, maar het is nu bepaald anders geworden. Dat is jammer natuurlijk. Het is beter als je de club van criminelen kwijtraakt. Nu is het de omgekeerde wereld. Ik hoop dat u de fouten vind. En nu nog veiliger?!

Gewenste Oplossing:
Als de fouten gevonden worden en opgelost.
:')
Dat is als een appel tegen een sinaasappel zegt:
He zal ik mijn banaan in jouw pruim peren.
pi_180850669
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 juli 2018 10:54 schreef achterlijke_gladiool het volgende:

[..]

:')
Wat
pi_180852728
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 juli 2018 10:54 schreef achterlijke_gladiool het volgende:

[..]

:')
vertaling?
pi_180855875
quote:
Klacht: ROSUVASTATINE 5 MG

Apotheek <NAAM> op 31 juli 2018 over Mylan in de categorie Zorghulpmiddelen

Mijn Klacht:
Een patientklant van ons heeft een klacht over de grootte van de rosuvastatine 5 mg. Dhr heeft syndoom van down en hij heeft moeite met het slikken van het tablet, omdat ze zo klein zijn. Dhr wou graag dat ik dit even melden dus bij deze.
Dhr heeft van ons een ander merk gekregen.

Gewenste Oplossing:
Gewenste oplossing. Misschien meer hulpstof erbij voor een grotere tablet? Ik heb zelf eigenlijk geen idee..
Opzich een begrijpelijke klacht, maar als je als apotheek dit soort aanmerkingen van je klanten krijgt neem je toch contact op met je leverancier/fabrikant in plaats van je toevlucht te nemen tot klacht.nl?

quote:
Klacht: Kleine ingrijp van de rij examinator en gelijk gezakt

op 18 juli 2018 over CBR in de categorie Overheid

Mijn Klacht:
Ik heb alles goed gedaan alleen in begin van de Chr straat daar werdt een kleine ingreep want ik wist ff Ni wat ik moest doen door de zeeneuwen en de rest was helemaal goed gegaan het was gebeurd op maandag 16e om 09:50

Gewenste Oplossing:
Als ik een nieuwe examen krijg na de vakantie wanneer me rijschool terug van vakantie is want ik ben een beetje in shock
:'(
pi_180875458
quote:
0s.gif Op maandag 9 juli 2018 12:18 schreef Metalfreak het volgende:

[..]

Dat wordt ook zo lekker uitgesmeerd door het zadel :')
Direct bij thuiskomst dichten dat gat
pi_181194749
Had beetje klachten over mn telefoon, dus dacht zelf is snoepen in de samsung sectie.

quote:
samsung s5 telefoon niet laden op, ik heb in de oplader gestoopt maar HIJ DOET HET NIET REPAREER DIT hierdoor mis ik telfoontjes e ander kosten, heb nu geen geld voor een niwu telfoon zit in de bijstant ik eis compensatie, jullie maken die telefoon express kapot gegaan. jullie kunnen een nieuwe telefoon naar mijn huis sturen een s9 vint ik ook wel leuk bijvoorbeeld.

Gewenste Oplossing:
niwe telfoon fo 2e hands vans amseung en een schadevergoeding voor de geleden schade, emotionele schade moest naar het ziekenhuis omdat ik een hartverzakking kreeg dat hij kapot is, dat is niet gezond wil graag mijn kosten terug.
quote:
Mijn Klacht:
dit is nu de derde geld terug actie van samsung waarbij je niet door kunt op de site melding geen product info. eerste keer tv tweede keer telefoon nu eyepad kom steeds ver maar steeds geen product info
zo ben ik er in geluisd voor dik 100 euro

Gewenste Oplossing:
z als ik mijn korting krijg zoals de advertentie beschrijft en niet steeds verwijst naar iets anders
Eyepad :')

quote:
Mijn Klacht:
beste Samsung op 23 – 7 -2018 heb ik tablet A bij Expert gekocht met 30 ,- euro retour . ik kom op geen enkele manier verder voor registratie als de begin pagina ,kan geen account aanmaken ik ben geen robot spelletje . in plaats van een eenvoudig formulier maken jullie het zo moeilijk dat ”de gewone mens ‘ niet kan terug vragen wat ik denk dat dat ook de opzet van samsung is . wij hebben diverse apparaten van samsung maar op deze manier ook de laatste .

Gewenste Oplossing:
als deze teruggaaf van 30,- euro is opgelost
  woensdag 15 augustus 2018 @ 06:36:44 #152
108371 sinterklaaskapoentje
Wie komt er alle jaren...
pi_181195591
quote:
moest naar het ziekenhuis omdat ik een hartverzakking kreeg dat hij kapot is, dat is niet gezond wil graag mijn kosten terug.
Haal het maximale eruit jongen ^O^ :')
:')
pi_181365360
quote:
Klacht: Ik moet VERPLICHT meer vrienden maken

Jan op 21 juli 2018 over Facebook in de categorie Social Media

Mijn Klacht:
Ik krijg al bijna een jaar deze melding en zie daardoor onder home, één tot enkele berichten met als laatste deze mededeling.
——————-
Do you want to see more posts?
The more friends you add, the more posts, photos and videos you’ll see in News Feed.
Find Friends
________________
Ik laat me door de machts misbruik ban facebook niet verplichten om meer berichten te zien. Ik heb die zuikerberg van facebook er al een paar keer berichten over gestuurd maar natuurlijk geen reactie.

Gewenste Oplossing:
Ik ben pas tevreden als ik zelf bepaal wie en hoeveel vrienden ik maak en dat er geen berichten worden achter gehouden door facebook.
|:(
pi_181392849
Dit topic moet toch echt blijven bestaan.

Mijn Klacht:
Ik heb 6 euro voor de 8 baalpool gegevien maar ik krijg niet wat ik vorr gebtaalt heb of geef mijn geld trug of ga ik naar de politie to A darkaznly

Gewenste Oplossing:
Vandaag om half 3
pi_181669168
quote:
Klacht: geld afhanding gemaakt oftewel oplichting en fraude

Mijn Klacht:
ik heb 900 euro over gemaakt naar jullie me moeder regelde het via de mail maar dat duurde 2 maanden ik belde vanochtend op ik was het bue kdocht klaat leko het ophalen dan ben van het eromheen gedraai en het gelieg van jullie af kavels zijn er niet meer meneer dat betekent dan geld terug robin zou mij vandaag een mailtje sturen of maandag met een oplossing oplossing ik heb op die kavels geboden dus die gaat leko afhalen of me geld terug veel gemailt kijk als jullie typefouten maken of zeggen dan is de afhaaldag en da blijkt dat niet zo te zijn dat is niet de consument de probleem ik ga ervan uit wat jullie zeggen of typen de waarheid is maar nu las ik dat je 5 weken ergens voor de tijd hebt plus nog 14 dagen er is verschillende keren gelogen tegen mij en me moeder oke ik heb een mailtje gestuurd en voorgedaan als spyiater maar jullie komen daar later mee he maar 2 keer heeft er iemand gebeld die geen zegeschap over mij heeft en ook geen familie is tis mijn geld ik heb geboden niet iemand maar daar mee bemoeien zonder mijn toestemming staat int wetboek fout 3 van jullie jullie raporteeren alles en wie er gebelt heeft waarom hebben jullie in die 2 maanden nie gezegd dat ene meneer pluim heeft gebeld en ik weet niet wat hij gezegd heeft kont u ook int wetboek vinden een vreemde mag niet beslissen of nog bellen over mijn account dit staat ok in het wetboek privacy anders ken jan en alleman bellen over mijn kavels mijn account mijn geld overtreden jullie weer een wet een meneer zij tegen mij de 9ende is de ophaaldag dan vertruow ik daarop maar later bleek het een foutje het was de 2de of 3de toen hebk me kavels niet op kunnen halen die nu weer in een veiling staan en ik krijg me geld niet terug 900 euro effe denken sinterklaas komt eraan kerstmis wat nu wat moek tegen me kinderen zeggen jullie zijn stout geweest en krijgen daarom geen cadotjes die vergeten deze sinterklaas nooit meer en met kerstmis wa moetk geven ik ken niks geven en eten hebben jullie kinderen weet je hoe pijn dat dat doet eej die je geen eten kan geven geen cadotjes en kheb maar 990 euro per maand en moet al zuining leven hebben jullie geen hart of gevoel in elke mail stond wat anders en 4 november was de ophaaldag staat in de mail en 3 december.gisteren zat ik met juĺie te chatten en de ophaaldagen waren de 2de en de 3de wie komt de voorwaardes niet na wie liegt de boel bij elkaar wie houdt informatie achter wie houdt mijn moeder 2 maanden via de mail voor de gek wie is daar verantwoordelijk voor dat jullie fouten of typefouten maken ik heb niks maar ook niks met juĺlie fouten die jullie maken te maken he als ik me nou is vergis in de ophaaldagen dan hebk ik die fout gemaakt maar wie heeft er dan een probleem ik toch alsk zeg oja shit foutje wat doen jullie dan niks toch maar wie maakt er hier fouten en dan word er gezegd foutje en dat kan wel dus wie is er dan verandwoordelijk voor de verkeerde ophaaldatum te zeggen wie is er verantwoordelijk voor dat mailtje waar allebij de ophaaldagen nie van kloppen wie hoort daar volgens de wet duerwijder cunsuwijzer en thuiswinkel waarborg voor op te draaien jullie indderdaad niet ik julie doen alles verkeerd en daar moet ik voor opdraaien is dat respect hebben en jullie fouten in mijn schoenen schuiven hebben jullie het recht of het zeggenschap daartoe ik verwacht zo spoedig mogelijk antwoord op mun moeder der mail ik zal ook nog is bellen en luister dan ook naar wat ik te zeggen heb en ga nie zeggen ik kan je niet verder helpen want dan geef je maar iemand anders aan de telefoon die wel naar mijn verhaal wil luisteren of begrijpen alsk al die mailtjes terug lees he elke mailtje is ander dan gaat het opeens over de kavels routeneren wie maakt hier fouten wie hoort daar ze verantwoordelijkheid voor te dragen en gewoon zeggen een klein woordje srry wij zitten fout

Gewenste Oplossing:
...
Wauw. :')

Edit, en deze:

quote:
Klacht: Uitgesloten van biedingen

Mijn Klacht:
Ik zag een product en had een bod uit willen brengen, maar kreeg de melding "U heeft geen toestemming om op deze kavel te bieden." Dit kwam bij elk product te staan. Ik heb contact opgenomen met BVA maar geen reactie ontvangen na 2 dagen. In het verleden heb ik de nodige problemen gehad, want BVA is gewoon oplichterij. Er zijn mij gebruikte spullen verkocht die volgens de informatie nieuw waren, en ik heb daar melding van gemaakt. Ik vermoed dat ze mij daarom uitgesloten hebben van bieden, maar dan hadden ze dat wel moeten vermelden. Ik heb geen goed woord over voor BVA en waarschuw iedereen om NIET van BVA gebruik te maken. Ik zal ook deze klacht op meerdere websites vermelden want ik ga er alles aan doen om BVA kapot te maken. Ze zijn nu te ver gegaan.

Gewenste Oplossing:
Ik ben tevreden met 1 miljoen euro schade vergoeding en met minder neem ik geen genoegen! Ik heb nu, maanden later, nog steed problemen door BVA. Er is met mij verder niet meer te onderhandelen want BVA is nu te ver gegaan!


[ Bericht 13% gewijzigd door saparmurat_niyazov op 03-09-2018 19:55:29 ]
  dinsdag 11 september 2018 @ 13:18:56 #156
183299 achterlijke_gladiool
Wat is het toppunt van fruit?
pi_181836234
quote:
Klacht: Ik krijg mijn baby niet eens meer in slaap door fucking SCHIPHOL stelletje tyfuslijers
Schiphol

fuckschiphol1 op 11 september 2018 over Schiphol in de categorie Luchthavens

Mijn Klacht:
Kim Jong-un, als je dit leest, je hebt nog kernwapens over heb ik begrepen? Schiet ze maar naar Schiphol, heel Nederland zal je dankbaar zijn

En als wij thuis dat vervolgens overleven zal mijn zoontje van 9 maanden eindelijk eens fatsoenlijk kunnen slapen. En dan zou ik niet dag in dag uit een van het krijsen rood aangelopen babykopje hoeven aan te kijken.
Nog mooier zou het zijn als we doof worden door de klap! Dan zullen we in de toekomst ook niet meer geplaagd worden door dat stelletje addergebroed dat ongetwijfeld binnen de kortste keren hun vliegveld zou herbouwen, zij het nog eens 10 keer groter. En niet meer op 10 meter boven je huis vliegen maar gewoon dwars door je huis, wat kan hun het verrotten, ze hebben schijt aan alles.

Maar in alle ernst, het is inmiddels duidelijk. Schiphol zal nooit stoppen met hun terreur. Het is een zwart gat dat alles opslokt en zich voedt met onze ellende.

Gewenste Oplossing:
1) Schiphol met de grond gelijk gemaakt
2) Het voltallige bestuur aan de galg
3) Nadat ik persoonlijk in hun bek heb gescheten
:')
Dat is als een appel tegen een sinaasappel zegt:
He zal ik mijn banaan in jouw pruim peren.
pi_181836421
quote:
Spelling is nog opmerkelijk goed.
Please consider the environment before printing this post.
Op zaterdag 27 mei 2017 00:36 schreef d4v1d het volgende:
Kabuf is af en toe best een prima kerel.
  dinsdag 11 september 2018 @ 16:40:03 #158
431496 girlnextdoor.
Could be mine, could be yours.
pi_181839571
quote:
Sowieso in de buurt van Schiphol gaan wonen en vervolgens klagen over de herrie :’) En dikke kans dat dat niet het probleem is: als mama loopt te stressen reageert baby daar meestal op.
With love :*
pi_181896095
quote:
"Kim Jong-un, als je dit leest, je hebt nog kernwapens over heb ik begrepen? Schiet ze maar naar Schiphol, heel Nederland zal je dankbaar zijn"

Wtf gewoon :P :')
Weggegaan en opgerot
  vrijdag 14 september 2018 @ 10:34:09 #160
206164 Gibson88
Beste debater aldus tong80
pi_181896266
quote:
Tering, ik spuugde bijna mijn koffie over mijn laptop :') _O-
Aan het typen...
pi_182002132
quote:
worden die klachten door fok!kers geschreven? :?
Op zondag 9 september 2018 00:02 schreef remlof het volgende:
ik ben alles behalve intellectueel.
pi_182005005
Aan de kant van Schiphol staan, ooit :')
pi_182012973
quote:
Iemand van de lotto belde mij op en zei nadrukkelijk dat ik naar aanleiding van een enquete een reischeque van 1000 euro gewonnen had. Daarna smeerde ze mij een nieuw lotto abonnement aan. Nu blijkt dat er geen sprake is van een reischeque van 1000 euro, na navraag. Of heb ik misschien toch gewonnen? Blijft er in mijn hoofd spelen!

Ik wil schadevergoeding in de vorm van 1000 euro (of meer zelfs), indien er geen sprake is van het winnen van een reischeque van 1000 euro!!!

Gewenste Oplossing:
Schadevergoeding in de vorm van 1000 euro!

https://www.klacht.nl/lot(...)ement-aan-te-smeren/
WGR / Lotto zei dat ik 1000 euro gewonnen had, om mij een nieuwe abonnement
  zondag 30 september 2018 @ 11:33:56 #164
183299 achterlijke_gladiool
Wat is het toppunt van fruit?
pi_182223185
quote:
Klacht: besteling fout en het schende en tolareren van prive rechte McDonalds

<weg> op 29 september 2018 over McDonalds in de categorie Fastfood ketens

Mijn Klacht:
Op 29-09-18 om 20:45 bij mc donalds rosmalen heb ik een bestelling geplaats van onder andere mc chicking bigmac quarter pounder menu en 2 mc wraps zonder bacon vervolgens krijg ik de bestelling ik vraag aan de medewerker of er geen bacon op de mc wraps zit en word gezegt dat ze zonder bacon zijn vervolgens rijd ik naar huis dat 12 km van de filiaal is uitendelijk zat er bacon op de mac wraps and de kip was uitgespugd in stukjes op me wrap ben 3 dagen ziek geweest door voedselvergiftiging van jullie producten bij deze klaag ik julie aan en verzoek ik een schadevergoeding van 50.000¤ Voor het toloreren van de mensen rechten poging tot voedsel vergiftiging te artikel 696 van het officele europese wetgeving van de voedselindustrie .

Hoop u voldoende te hebben geinformeerd,

Geachtend <weg>

Gewenste Oplossing:
Zie verhaal
:')
Dat is als een appel tegen een sinaasappel zegt:
He zal ik mijn banaan in jouw pruim peren.
pi_182224511
quote:
Wel knap dat hij nu al weet dat hij 3 dagen ziek is.
  donderdag 18 oktober 2018 @ 09:19:56 #166
183299 achterlijke_gladiool
Wat is het toppunt van fruit?
pi_182585749
quote:
Klacht: coolgirlpro4 Moviestarplanet

coolgirlpro op 18 oktober 2018 over Moviestarplanet in de categorie Internet Games

Mijn Klacht:
coolgirlpro4 zit me te nakken en zei: kaut meisje hou je bek homo fkk girl ik huilden willen julie deze gebruiker verwijderen aub of blokeer voor 3 dagen aub en ze zei rot mens ik was zo verdiertig.

Gewenste Oplossing:
als je haar 3 dagen blokeert of verwijrdert
Wat een drama zeg.... En er verdiertig om zijn :')
Dat is als een appel tegen een sinaasappel zegt:
He zal ik mijn banaan in jouw pruim peren.
pi_183523339
quote:
Mijn Klacht:
Hallo ik zit nu om 6 over 1 te kijken naar tv ik zie duidelijk Hollandse kanjers staan helaas is dit een vrouw uit Vlaardingen dit licht niet in Nederland en vind dit niet kunnen ik hoop dat jullie hier in de toekomst rekening mee houden met vriendelijke groet [naam]

Gewenste Oplossing:
Ik ben tevreden als de programma's kloppen
Onterechte klacht. :D
  woensdag 12 december 2018 @ 08:47:46 #168
183299 achterlijke_gladiool
Wat is het toppunt van fruit?
pi_183675893
quote:
Klacht: IK BEN DOOF Albert Heijn

<weg> op 11 december 2018 over Albert Heijn in de categorie Supermarkten

Mijn Klacht:
De reclame van kijk.nl staat veel te hard, ik schrik me elk kwartier de tieten uit mijn bh, en moet dan in een spastische aanval zo snel mogelijk het geluid afzetten. Mijn vriend heeft hier een te hoge bloeddruk aan over gehouden. Wij kijken graag de hele dag naar meester frank visser en hebben zeer ernstige gehoorklachten van jullie DEBIELEN RECLAME.

Na nagenoeg 500 keer jullie ossenhaas voorbij te z aien komen met een volume van kus mijn kloten en deze ondertussen wel uit te kunnen kotsen wordt het vegetarisch eten met de kerst.

Fijne feestdagen

Gewenste Oplossing:
Als de reclame zachter word afgespeeld
Reclame met een volume van kus mijn kloten :')
Dat is als een appel tegen een sinaasappel zegt:
He zal ik mijn banaan in jouw pruim peren.
  woensdag 12 december 2018 @ 15:33:24 #169
108371 sinterklaaskapoentje
Wie komt er alle jaren...
pi_183682866
quote:
ik schrik me elk kwartier de tieten uit mijn bh
Mij hemel _O-
:')
pi_184209552
quote:
Deze mevrouw wil mijn account hacken en vraagt mijn ww
Ze doet alsof ze 9 jaar is maar is waarschijnlijk ouder.
Alle spullen afgepakt zoals 35000 coints en schoenen allebei drip
Neem deze klacht serieus aub

Gewenste Oplossing:
Als ik alles terug krijg dat is in totaal zn 55000 coints en 300 diamanten
En er zijn nog meer dingen gestolen dit is het in totaal wat ik graag terug wil.
Dus iemand wil je hacken en vraagt je ww, en daarna zeg je dat je spullen zijn afgepakt?
Dan ben je toch al gehackt? Wat is dit voor vaag verhaal?
Hij zegt ook eerst dat er 35000 coins zijn gejat en daarna 55000 coins? Waar zijn bij de gewenste oplossing die schoenen eigenlijk gebleven?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 04-01-2019 23:04:09 ]
  vrijdag 4 januari 2019 @ 22:57:05 #171
47102 Elvi
miemkwien
pi_184209610
quote:
0s.gif Op woensdag 12 december 2018 08:47 schreef achterlijke_gladiool het volgende:

[..]

Reclame met een volume van kus mijn kloten :')
_O-
pi_184260323
Het ergste vind ik nog wel de jeugdzorgklachten. Tokkies die komen klagen dat hun kind onterecht weggenomen is en dat het allemaal de schuld is van de overheid.

Newsflash: toen ik les gaf meerdere bijzondere gevallen meegemaakt waar Jeugdzorg in gesprek was met ouders en kind, maar nooit zijn ze weggehaald. Dan ging het om drankmisbruik e.d. als je kind wordt weggehaald ben je gewoon ongeschikt -O-
  maandag 7 januari 2019 @ 14:16:46 #173
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_184260491
Volgens mij zijn dit echt allemaal trollen hoor :')
pi_184260531
quote:
0s.gif Op maandag 7 januari 2019 14:16 schreef RickoKun het volgende:
Volgens mij zijn dit echt allemaal trollen hoor :')
Nah, die mensen zijn echt, zie mijn tante ook altijd posts delen van dat soort tokkerij.
  maandag 7 januari 2019 @ 14:34:05 #175
385966 N22
Ditmael niet tevergeefs
pi_184260898
quote:
1s.gif Op maandag 7 januari 2019 14:10 schreef ChristmasRoses het volgende:
Het ergste vind ik nog wel de jeugdzorgklachten. Tokkies die komen klagen dat hun kind onterecht weggenomen is en dat het allemaal de schuld is van de overheid.
Niet eens van de Rabobank?
Op de dementie-afdeling bestaat elke avondmaaltijd uit vergeten groenten
pi_184260929
quote:
10s.gif Op maandag 7 januari 2019 14:34 schreef N22 het volgende:

[..]

Niet eens van de Rabobank?
Wilde hem niet maken :D
pi_184263821
quote:
1s.gif Op maandag 7 januari 2019 14:10 schreef ChristmasRoses het volgende:
Het ergste vind ik nog wel de jeugdzorgklachten. Tokkies die komen klagen dat hun kind onterecht weggenomen is en dat het allemaal de schuld is van de overheid.

Newsflash: toen ik les gaf meerdere bijzondere gevallen meegemaakt waar Jeugdzorg in gesprek was met ouders en kind, maar nooit zijn ze weggehaald. Dan ging het om drankmisbruik e.d. als je kind wordt weggehaald ben je gewoon ongeschikt -O-
Die mensen zijn zo stupid dat ze niet weten wat BJZ zelf doet en wat de rechter. Dit staat op Klacht.nl onder BJZ klachten. _O-

quote:
Mijn Klacht:
Mijn vriendin en ik zijn al 7 jaar samen .
Ze hebben haar zoontje en dochter 9 jaar geleden afgenomen. Ik was daar nog niet bij.
Ze heeft verschillende rechtzaken gevoerd maar verloren.
Ondertussen ook haar voogdij verloren.
De vader heeft nooit iets van zich laten horen.
Ze heeft een tijd 2 voogden gehad die netjes notities en verslagen uitbrachten en zowel de omgangsregelingen deden uitbreiden.
De kinderen mochten om de 2 weken een lang weekend blijven en samen gezellig op vakantie.
Anderhalf jaar geleden werden 2 nieuwe voogden toegewezen die in korte tijd besloten de bezoeken af te pakken.
We zijn nu een jaar bezig gesprek na gesprek.
Nu is t zo dat mijn vriendin de kinderen 1 x in de maand 4 uurtjes mag zien met begeleiding .
Ik word helemaal nergens bij betrokken.
We zijn samen verhuisd hebben keihard gevochten om dit alles te bereiken en wouden eindelijk gelukkig zijn samen .
Nu komen ze hier ook nog bepalen dat psw erbij moet zijn.
En als we ergens na toe willen mogen ze niet met ons mee ma moet met die begeleider mee.
En alle kosten moeten we haar betalen entreekaartje zwembad,kilometervergoeding,ik werk me krom .
Dit kan toch niet .
We zijn geen crimineel of wat dan ook .
Ik vraag of ze alles wat ze bepalen of verlangen zwart op wit kunnen geven ..WORD NIET GEDAAN !!!
dit voelt zwaar beledigend.
En als ergste de vader die nooit heeft omgekeken word op gehaald hoeft geen begeleiding en daar mag de dochter wel blijven slapen ,van zijn zoontje wil ie niks weten.

Gewenste Oplossing:
Ik zou graag willen weten wat ik hiertegen kan doen.ik maak dit al 7 jaar mee en heeft invloed op onze relatie.
pi_184263841
Maar waarom zijn ze dan weggehaald, wat heeft ze geflikt
pi_184264245
Dit staat bij de BJZ klachten _O-

quote:
Mijn Klacht:
Heb op 23 maart 2018 mijn abonnement op my Heritage verlengd, maar kan nog steeds niet inloggen.
Elke keer wanneer ik wil inloggen, krijg ik de medeling dat ik mijn abonnement moet verlengen.
HAHA PRIVEGEGEVENS
Graag op korte termijn reactie want ik zit al 2 weken te wachten en kan niets.

Gewenste Oplossing:
Als mijn klacht afgehandeld is
pi_184264287
quote:
0s.gif Op maandag 7 januari 2019 17:48 schreef Jayden2010 het volgende:
Dit staat bij de BJZ klachten _O-

[..]

Lolwat ;(
pi_184264320
Kennen jullie deze pagina? https://ondertussenophetvivaforum.tumblr.com/ Kan iemand niet zoiets voor Klacht.nl maken? Prachtige site gewoon. _O-
pi_184264538
Wat is dit nou weer :') Confetti die ergens in trekt? Waar eigenlijk, in de tuin?

quote:
Wij hebben met nieuwjaar confetti van de action afgeschoten bij een vriend thuis.
Nu de dag erna blijkt de confetti in de kitnaden, dure tuinset en tegels te zijn getrokken.

Gewenste Oplossing:
Ik ben tevreden zodra de action mij tegenmoet komt met het herstellen van de geleden schade die mijn vriend heeft aan alles
pi_184265172
Waarom zou een medewerkster een onbetaalde lolly moeten openmaken voor een kind? Je kan toch ook eerst snel betalen?

En waarom moet een huilend kind uberhaupt een lolly krijgen?

quote:
Mijn Klacht:
Geachte heermevrouw,

Hierbij wil ik een klacht indienen voor 1 van uw medewerkers.
Ik ging namelijk naar de kassa met een huilende kind. Mijn dochter van 2,5 wilde graag een lolly en vroeg aan uw medewerker of ze het voor mij wilde open doen.
Ze wilde het niet doen omdat ik het niet had betaald maar ik stond al bijna aan de kassa. Heel erg mijn dochter ging alleen maar meer huilen. Bij geen 1 winkel heb ik dit meegemaakt .

Persoonlijk voelde ik mij niet op mijn gemak.
Ik ben heel erg blij met action maar de service vind ik heel slecht..
Uw medewerker behandelde mij heel slecht!

Groeten PERSOON

Gewenste Oplossing:
Als uw medewerker netjes mensen behandelen of helpen.
  donderdag 10 januari 2019 @ 10:12:48 #184
482973 dagobertE6
ducktales, w00t
pi_184315546
quote:
1s.gif Op maandag 7 januari 2019 14:10 schreef ChristmasRoses het volgende:
Het ergste vind ik nog wel de jeugdzorgklachten. Tokkies die komen klagen dat hun kind onterecht weggenomen is en dat het allemaal de schuld is van de overheid.

Newsflash: toen ik les gaf meerdere bijzondere gevallen meegemaakt waar Jeugdzorg in gesprek was met ouders en kind, maar nooit zijn ze weggehaald. Dan ging het om drankmisbruik e.d. als je kind wordt weggehaald ben je gewoon ongeschikt -O-
Je beseft dat we in Nederland wonen?
Dat je kind al kan worden weggehaald als de buurman klaagt over je?
Dat de Jeugdzorg vol pedofielen zitten en dat kindermisbruik wordt gedoogd met een taakstraf?
pi_184323334
quote:
0s.gif Op donderdag 10 januari 2019 10:12 schreef dagobertE6 het volgende:

[..]

Je beseft dat we in Nederland wonen?
Dat je kind al kan worden weggehaald als de buurman klaagt over je?
Dat de Jeugdzorg vol pedofielen zitten en dat kindermisbruik wordt gedoogd met een taakstraf?
:') Sla het BW eens open en zoek eens op wanneer DE RECHTER een kind uit huis kan plaatsen. Want Jeugdzorg kan dat helemaal niet.
pi_184325887
quote:
Mijn Klacht:
Ik heb een vuurwerk pakket gekocht siervuurwerk in potten
In delft
Het hoort normaal af te gaan met kleuren
Maar heb twee potten gehad die kapot knalde
Ik vind dit echt levensgevaarlijk want stel dat me kind het had aangestoken!!

Gewenste Oplossing:
Geld terug en dat ze het doorgeven aan de leverancier
Huh? Kinderen die vuurwerk afsteken?
pi_184326048
quote:
Mijn Klacht:
Mijn vader heeft laatst een zomerpas gehaald voor mijn zoontje in alphen ad rijn en ik heb toen doorgegevn dat ik ik meer in utrecht kom dan in alphen. Dus ik ging daarna naar de ballorig in utrecht en daar krijg ik opeens te horen dat ik daar geen gebruik kan maken van die pas omdat die alleen in alphen gebruikt kan worden… dus ze hevben daarheen gebeld nr alsnog moest ik 7,50 betalen om nr binnen te kunnen. Daarna ben ik nog een keer naar filloaal utrecht geweest en toen was t gesloten omdt t te warm was blijkbaar..Ik ben afgelopen maAndag naar de ballorig in alphen geweest rond 5 uur en daar werd er opeens gezegd dat ze alles al hebben schoongemaakt dus dat ik niet meer naar binnen mocht! Dus ik weer rustig doen. En dan ga ik vandaag weer naar de ballorig rond kwart voor 5 en zeggen ze van ja we gaan nu Al sluiten omdat iedereen naar huis gaat…. en toen werd ik boos en vertelde ik haar t verhaal en dat er op t internet staat dat ze tot 6 geopend zijn dus daar heb ik dus ook voor betaald en dan zegt ze opeens van nou ja als je wilt mag je nog naar binnen…!

Ik vind dit totaal niet kunnen als wij ergens voor betalen dan moeten jullie ook nakomen voor alles waarvoor wij betalen dus dat jullie ook wel gewoon open zij

Gewenste Oplossing:
Ik vind dat ik gewoon dat ik mijn geld voor die zomerpas terug moet krijgen want ik heb t eigenlijk maar 1 x gebruikt!
:')
pi_184326103
Ballorigklachten zijn wel mooi man

quote:
Mijn Klacht:
Hallo we zijn oneerlijk behandeld door een personeelslid bij Ballorig Meppel en dan legt deze merv ook nog een een klacht over ons met allemaal leugens neer bij de voedselbank we hebben al meerdere keren gehad dat deze merv niet eerlijk is naar ons toe en agressief reageerd op ons waarom geen idee maar ben het een beetje goed zat wij komen ook niet weer hier bij Ballorig want ik hou niet van dit gedrag deze merv heet PRIVACY van achternaam weet ik niet.en werkt bij Ballorig Meppel.

Gewenste Oplossing:
Ik ben niet meer tevreden te krijgen want bij zulke mensen willen wij niet meer zijn en is het voor ons ook niet prettig om daar de kinderen te laten spelen. We waren er regelmatig om met de kinderen te spelen en elke keer weer heeft deze merv wat tegen ons te zeuren. Er zijn meerdere getuigen van. We vinden dat deze merv hier niet meer mag werken en dus ontslag moet krijgen.
quote:
Bericht van Ballorig

1 jaar geleden - Goedemiddag Fam. PRIVE Vervelend dat u het allemaal zo ervaren heeft, maar het is toch allemaal anders gelopen dan dat u het nu heeft beschreven. U bent bij ons binnen gekomen met een vervalste coupon van de voedselbank, hier hadden wij bij de entree al erge twijfels over maar jullie toch uit goedheid naar binnen gelaten en ook erbij gezegd dat dit allemaal naar de voedselbank zou worden gestuurd en gemeld. Wij hebben in overleg met de eigenaar een kopie gemaakt van u identiteitsbewijzen en wij hebben dit vast gemaakt aan de coupon zodat alles voor de voedselbank duidelijk is. Maandag morgen is meteen contact gezocht met de voedselbank en zijn alle papieren nagekeken. Op alle formulieren stond inleveren t/m 1 oktober helaas waren jullie meerdere dagen te laat en is de coupon dus vervalst, hier zijn ook foto's van. Wat de voedselbank verder met jullie bespreekt en de gevolgen hiervan staat Ballorig Meppel volledig buiten. De medewerkster die deze dag aan het werk was heeft jullie uiterst vriendelijk behandeld en te woord gestaan, jullie gaven ook volledige medewerking en zijn tevreden de deur uit gegaan. Met vriendelijke groet, Team Ballorig Meppel


[ Bericht 6% gewijzigd door #ANONIEM op 10-01-2019 20:44:36 ]
  donderdag 10 januari 2019 @ 20:47:31 #189
346653 Ceviche
Human wreckage that you love
pi_184326204
Omfg die laatste is wel heel erg _O-
pi_184326272
quote:
Vandaag 23 mei 2015 zijn wij naar een kinderfeestje in ballorig geweest. Vandaag is er ook toppers in de arena. De medewerkers van ballorig arena hebben mensen van toppers gewoon binnen gelaten om te laten plassen. Ik vind dit niet kunnen i.v.m de veiligheid van onze kinderen. Stel je voor dat er een pedofiel in de drukte naar binnen loopt en een van mijn kinderen mee neemt of iets aan doet. Pedofielen kunnen ook naar toppers gaan. Wat ik ook slecht vind is dat er gewoon stopcontacten open en bloot liggen waar kinderen van 0 tot 4 spelen. Ik vind dat er stopcontact bescherming moet zijn om alle risico uit te sluiten

Gewenste Oplossing:
Zodra er geen random mensen binnen worden gelaten die niks te zoeken hebben in een speel/kinderparadijs
En pedofielen gaan gewoonlijk niet naar Ballorig?

Waarom is er eigenlijk geen gewenste oplossing voor de stopcontacten?
pi_184326274
quote:
0s.gif Op donderdag 10 januari 2019 20:42 schreef Jayden2010 het volgende:
Ballorigklachten zijn wel mooi man

[..]


[..]

Deze mensen :')
Ik was hier...
pi_184326489
quote:
Mijn Klacht:
Afgelopen weekend wilde ik boodschappen doen bij de Aldi.
Eerst even wat kleine dingen gehaald bij de action waaronder een blikje energie drink.
Ik dacht deze te mogen nuttigen onder het boodschappen doen bij de Aldi.

De bedrijfsleider dacht hier a ders over en benaderde mij op een zeer bedreigende toon.
Waarop ik zei dat hij wel moeilijk deed ook ging hij helemaal te keer en kreeg ik opmerkingen te horen dat mijn kop hem ook al niet aanstond.
Mij hierdoor en beledigd en geïntimideerd te voelen heb ik uit eigen initiatief de winkel verlaten.

Ik hoop dan ook dat Aldi kapelle (zeeland)hier gepaste maatregelen op neemt .

Gewenste Oplossing:
Excuses van de desbetreffende persoon of overplaatsing naar ander filiaal zodat ik en waarschijnlijk meerdere klanten ongerust onze boodschappen kunnen doen.
?????????
  donderdag 10 januari 2019 @ 21:01:25 #193
385966 N22
Ditmael niet tevergeefs
pi_184326523
quote:
0s.gif Op donderdag 10 januari 2019 10:12 schreef dagobertE6 het volgende:

[..]

Je beseft dat we in Nederland wonen?
Dat je kind al kan worden weggehaald als de buurman klaagt over je?
Dat de Jeugdzorg vol pedofielen zitten en dat kindermisbruik wordt gedoogd met een taakstraf?
Je vergeet Joris Demmink en de Bilderberg conferentie in je aluhoedje-relaas.
Op de dementie-afdeling bestaat elke avondmaaltijd uit vergeten groenten
  vrijdag 11 januari 2019 @ 08:30:50 #194
482973 dagobertE6
ducktales, w00t
pi_184332701
quote:
10s.gif Op donderdag 10 januari 2019 21:01 schreef N22 het volgende:

[..]

Je vergeet Joris Demmink en de Bilderberg conferentie in je aluhoedje-relaas.
Nee.
Die vergeet ik nooit.
Zolang kinderverkrachters in dit land een taakstraf krijgen dan HAAT ik de jeugd'zorg' :r
pi_184332913
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 januari 2019 08:30 schreef dagobertE6 het volgende:

[..]

Nee.
Die vergeet ik nooit.
Zolang kinderverkrachters in dit land een taakstraf krijgen dan HAAT ik de jeugd'zorg' :r
Hoeveel uur moest je schoffelen?
  vrijdag 11 januari 2019 @ 12:11:44 #196
385966 N22
Ditmael niet tevergeefs
pi_184335913
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 januari 2019 08:30 schreef dagobertE6 het volgende:

[..]

Nee.
Die vergeet ik nooit.
Zolang kinderverkrachters in dit land een taakstraf krijgen dan HAAT ik de jeugd'zorg' :r
Hopelijk krijg je je kinderen ooit terug van Jeugdzorg.
Op de dementie-afdeling bestaat elke avondmaaltijd uit vergeten groenten
pi_184337997
Voedselbankklachten _O- _O- _O-
pi_184338060
quote:
Mijn Klacht:
Ik heb van me bank een email gehadt dat ik heeft een betaaling gedaan bij een van der Adyen. Maar daar weet ik niks van. Op rekening nummer NL51ABNA0565668625. kenmerknr 4315467860194277.
En kenbanknr 0030003596834444. Op de naam newcoollimited maar daar heeft ik contact opgenomen maar hun zei dat de rekening nummer niet van hun zijn.

Gewenste Oplossing:
Als ik er acht kom wat heb ik gebesteld zonder dat ik iest weet en hoe.
https://www.klacht.nl/ady(...)eb-zelf-niet-gedaan/

Goeiste spelfouten. Kan daar wel van genieten.
  dinsdag 22 januari 2019 @ 08:13:39 #199
183299 achterlijke_gladiool
Wat is het toppunt van fruit?
pi_184546790
quote:
Klacht: Lak Hornbach

<weg> op 12 november 2018 over Hornbach in de categorie Bouwmarkten

Mijn Klacht:
Heb ik nieuwe parkiet en ik kopen nog lak special voor parkiet voor vloer. Alles gedaan goed. 2 dagen loopt niemand bij woonkamer en die lak is zo veel kleine stuksjes deruit! Dat is niet normaal! Heb ik kleine kindje en moet ik echt opletten dat zij niet gegeten lak!!! Ik ben echt boous omdat zo veel gebetalen voor parkiet en die lak. Op dit moment ik moet nadenken what veder doen met vloer !mischen nieuwe kopen maar kost veel geld !!!!

Gewenste Oplossing:
Terug geld
:')
Dat is als een appel tegen een sinaasappel zegt:
He zal ik mijn banaan in jouw pruim peren.
pi_185247958
Parkiet? :')
  dinsdag 26 februari 2019 @ 11:06:03 #201
236839 TimKuik
Illegaal downloaden mag niet!
pi_185250871
quote:
0s.gif Op donderdag 10 januari 2019 20:59 schreef #ANONIEM het volgende:

[..]

?????????
To be fair, het gebeurde wel vaker dat iemand iets nuttigt tijdens het shoppen (in ieder geval een jaar of 10 geleden), daar deden we nooit moeilijk over zo lang de persoon het gewoon afrekent aan het eind.
This crypto stuff is all hype anyway, nothing will ever replace Windows 10.
  maandag 17 juni 2019 @ 13:55:34 #202
109199 Kramerica-Industries
Bijdehand mannetje
pi_187468857
quote:
Mijn Klacht:

Geachte heer mevrouw,

Vanavond kocht ik twee punten cheesecake blueberry uit de bakkerij.
Vol smacht begon ik aan de taart punt (ik ben immers gek op cheesecake)
Tot mijn verbazing smaakte mijn taartpunt verre van lekker en bovenal niet naar cheese.
Bij het kijken op het ingrediënten etiket, kwam ik dan ook tot de ontdekking dat er kwark in de punten zit en geen enkele ingrediënten die lijken op kaas of iets in die richting.

Ik ben zeer teleurgesteld en ook geïrriteerd over het feit dat ik me bedrogen voel en de cheesecake niet smaakte naar wat het zou moeten doen.

Ik wacht uw reactie af.

Vriendelijke groet
(anoniem)
Gewenste Oplossing:

Ik ben tevreden als ik een terug koppeling krijg en een vergoeding wordt voorgesteld vanuit AH.
Daarbij een verklaring voor de na-maak cheesecake.
Newman: I'm a U.S. Postal worker.
George: Aren't those the guys that always go crazy and come back with a gun and shoot everybody?
Newman: Sometimes...
pi_187677219
quote:
Klacht: naakt foto, sex foto over mij die niet bestaat

Mijn Klacht:
Ik kreeg ondanks een email dat er iemand is die mijn facebook gehakt heeft en dreigd naakt fotos sex fotos van mij erop te doen. Het moet porno zijn volgens de dreigement. Ik haat porno ik zit niet bij porno en ik heb niks met porno. Hij heeft mij bedreigd om dat soort fotos op mijn tijdlijn te zetten en ook die van mijn vrienden. Het is allemaal leugens en niet waar.

Gewenste Oplossing:
als dit soort dingen er niet op komt en dat ik op deze manier in het zwarte dag licht gezet wordt bij vrienden om een groot leugen
Zwart daglicht?
pi_187678325
quote:
10s.gif Op zondag 30 juni 2019 11:38 schreef saparmurat_niyazov het volgende:

[..]

Zwart daglicht?
heb jij dat niet dan? :?
  vrijdag 12 juli 2019 @ 08:18:28 #205
183299 achterlijke_gladiool
Wat is het toppunt van fruit?
pi_187876622
quote:
Klacht: emails gtst

<weg> op 11 juli 2019 over RTL 4 in de categorie Omroepen

Mijn Klacht:
PS. mijn klacht is ik heb meerdere emails gestuurd naar gtst
maar tot op heden geen antwoord gehad
ik vindt dat niet netjes van hun om zo lang ongeduldig te laten wachten
ik ben <weg> 29 jaar uit limburg licht autisme maar dat merk je bijna niet aan mij
mijn hobbys zijn gtst kijken muziek luisteren en downloaden en tv kijken en films series kijken
wandelen of fietsen en bij oma op bezoek
ik ben een grote fan van gtst kijk al bijna vanaf het begin samen met mijn moeder
ik wil graag een verrassing voor mijn moeder in gang gaan zetten tenminste als dat mag en kan van jullie
ik heb een mooie droom
en ik hoop dat mijn droom in vervulling gaat
een rol in gtst
ik ben slim en kan goed teksten onthouden
ik al enige ervaring met toneel op school en school kampen
ik ben een grote fan van lana zijn rol en verhaallijn
ik en lana zouden een perfecte combinatie zijn voor een verhaallijn samen te doen waar eerst geluk en vriendschap centraal staan en langzaam over gaat naar liefde
en dat valentijn ook af en toe er bij komt
ik hoop dat jullie aub mij een eerlijke kans willen geven
en dit gaan overleggen met het team
ik hoop zo voldoende informatie gegeven te hebben
ik hoop dat deze email voor altijd bewaard wordt
alvast bedankt
graag een reactie terug
met vriendelijke gr van <weg>
Gewenste Oplossing:
als gtst mij een eerlijke kans geeft om een rol met lana te spelen en valentijn
mocht gtst dit niet willen sta ik ook open voor andere rollen met andere verhaallijnen bv een andere meisje maar wel valentijn er bij komt en zich er mee gaat bemoeien en gaat stalken
Denken dat je op deze manier een rol kan krijgen in GTST :')
Dat is als een appel tegen een sinaasappel zegt:
He zal ik mijn banaan in jouw pruim peren.
pi_188032101
quote:
Klacht: Te vroeg wegrijden trein

Almelo-Hardenberg boemel is te vroeg vertrokken, heb 2 minuten hard gesprint om de trein te halen, sta ik net om 18:17 op t perron, rijdt hij weg voor mijn neus. Hij zou om 18:18 vertrekken. Minuutje te vroeg. Beetje lullig niet?

Gewenste Oplossing:
Laat die trein op tijd vertrekken. Baal hier ontzettend van, echt chagrijnig nu thanks arriva.
quote:
Geboden Oplossing:

Beste ,

Wat balen dat je de trein van 18.18 uur naar Hardenberg miste. Dat is niet fijn.

Binnen het treinverkeer is veiligheid voor personeel en reizigers prioriteit nummer één. Om dit te kunnen bieden is het treinvervoer gehouden aan strenge regels en procedures.

Om de veiligheid op het spoor te garanderen is de dienstregeling van de vervoerder vastgelegd. Het op tijd, volgens dienstregeling, vertrekken is een bij ProRail vastgelegde afspraak met alle vervoerders. Het startsein voor vertrekkende treinen geschiedt automatisch, 45 seconden voor vertrek. Dan begint de vertrekprocedure waarna de deuren 10 seconden voor vertrek sluiten, en de trein vervolgens op de hele minuut vertrekt.

Zou de machinist eerder zijn vertrokken, dan zou sprake geweest zijn van rijden door stopsein, dit is zeker niet gebeurd, zo wijst het logboek uit.

De trein kan niet te vroeg vertrekken. De treinen op dit traject rijden op dit moment zelfs met vertraging door een blikseminslag eerder vandaag. Dit systeem gaat volledig automatisch. De seinen blijven dan nog op rood staan, op tijd is Groen en dan moet de machinist weg. De machinist heeft verder ook weinig invloed op dit proces.

Excuses voor het ervaren ongemak.

Heb je in de toekomst een vraag of een klacht? Neem dan contact op via Twitter @Arriva_NL of via onze Facebookpagina Arriva Nederland. Op arriva.nl vind je onze overige contactmogelijkheden.

Met vriendelijke groet,
^Wouter
Medewerker Klantenservice Arriva
Wouter _O_
pi_188360779
Klagen zit in ons bloed :Y
pi_188682294
quote:
Klacht: Vieze vuile beveiligings ambtenaar

Mijn Klacht:

Friday, 23 aug 2019. Checking in went perfect but going through the customs is a different story. ok ok, I do understand they have to be careful in this day and age; lunatics galore so please, xray my luggage, I even open it for you on request. Xray me, no problem; nothing to see except for 2 breasts and a foofa. No wired bra with all kinds of glitter, just a plain bra – without push-up padding – i don’t need it. Still this lady wanted me after the xray to lift up my arms and she went straight to the feel enjoy part – for her that is. I thought she was a filthy piece of shit; felt my breast not 1 or 2 times, nah…..5 times! then I said : don’t you think it’s time to move on to my crotch? (moet je me kruis ook nog voelen?) That was a rude wake-up call as she stopped immediately and let me go. This felt like a sexual assault! I rather take my shirt off in front of all those people and they can see that I’m only wearing a bra but I DON’T WANT TO BE TOUCHED by a filthy ‘custom officer’ anymore!
Now, after 6 days I’m still so upset about it, I don’t have her name otherwise I would go to a solicitor.!! You have some disgusting trashbags in uniform walking around at Schiphol. Ik ben Nederlandse en schaam me dood voor deze ziekelijke landgenoten!

Gewenste Oplossing:

Ik ben tevreden als jullie wat beter gaan opletten wat voor tuig jullie in zo'n positie neerzetten want dit was echt schofterig van de 'officiele' kant!
Ik ben Nederlandse en typ mijn klacht in het Engels en Nederlands :)
  donderdag 5 september 2019 @ 15:38:50 #209
183299 achterlijke_gladiool
Wat is het toppunt van fruit?
pi_188801516
quote:
Klacht: Mislukt kapsel

Anoniem23678 op 04 september 2019 over Yes! Worldwide Hairsalons in de categorie Kappers

Mijn Klacht:
Ik ben een jaar of twee geleden naar de nu failliete YES kapper in Gouda geweest. Ten eerste moest ik erg lang wachten en toen er eindelijk een kapster kwam was zij heel erg druk met alle andere medewerkers helpen omdat dit voornamelijk kappers in training waren. Maar goed, ik had haar dus duidelijk verteld wat ik wilde inclusief fotos. Ik kwam rond 11 uur – half 12 binnen. Mijn haar is drie keer gebleekt (het was al natuurlijk blond) en toen is er een toner overheen gezet. De salon was tegen die tijd al GESLOTEN en het was 18:00. Uiteindelijk verlaat ik de salon met half geelhalf paars haar en ben rond de 250,- (!) lichter. Wat een nachtmerrie. Hoop dat ik ooit nog mn geld terugkrijg.
Gewenste Oplossing:
Duidelijke prijs vanaf het begin en niet zonder te vragen een of andere Wellaplex toevoegen die uiteindelijk nog eens 40 euro bedraagt.
En daar kom je na 2 jaar pas mee :')
Dat is als een appel tegen een sinaasappel zegt:
He zal ik mijn banaan in jouw pruim peren.
  dinsdag 1 oktober 2019 @ 10:18:32 #210
183299 achterlijke_gladiool
Wat is het toppunt van fruit?
pi_189204516
quote:
Klacht: Ik krijg een niet thuis kaartje bij mij in de bus van Dynalogic terwijl ik compleet geen pakket verwacht en ook niks besteld heb en er staat geen track en trace nummer op !?

DappereDodoopzee op 28 september 2019 over Dynalogic in de categorie Koeriersbedrijven en post

Mijn Klacht:
Ik krijg een niet thuis kaartje bij mij in de bus van Dynalogic terwijl ik compleet geen pakket verwacht en ook niks besteld heb via internet of via welke medium dan ook en er staat geen track en trace nummer op het kaartje !?
dat vind ik zeer verdacht
Gezien de meerdere doodsbedreigingen en mislukte aanslagen op mijn fysieke leven aan mijn lijf en aan mijn mijn huis adres door een Mocronenmaffia familie die van 1996 tot 2008 één verdieping boven mij hebben gewoond en ze een jaar drugs te hebben gedeald van uit dat huis boven mij en mij te hebben geterroriseerd en extreme overlast en pesterijen te hebben gepleegd en mij te hebben bedreigd met de dood ga ik dit pakketje niet ophalen of ontvangen .
Dit is een zaak voor de recherche !
Mijn huisadres is bekent bij jullie !
Gaarne advies hoe dit te benaderen !?
Bij voorbaat dank jullie wel .
Met vriendelijke groeten van <weg>
Gewenste Oplossing:
als dit opgehelderd is waar dat pakketje vandaan komt !
Alles in orde? :')

hieronder reactie van bedrijf:
quote:
Geboden Oplossing:
Geachte heer <weg>,
Wij vinden het vervelend om te vernemen dat u aangeeft een kaartje in de bus te hebben ontvangen terwijl u geen bestelling verwacht.
Wij zien in de order dat uw buren een bestelling hebben ontvangen, ook dat er een niet-thuis kaartje is afgeleverd. De koerier heeft deze onterecht in uw bus gedaan. Het betreffende pakket is inmiddels succesvol afgeleverd.
Onze excuses voor de ontstane situatie.
Met vriendelijke groet,
Dynalogic WeCare Team.
Dat is als een appel tegen een sinaasappel zegt:
He zal ik mijn banaan in jouw pruim peren.
pi_191981437

Naam weggejorist
Sappig !!
  donderdag 3 september 2020 @ 13:27:29 #212
183299 achterlijke_gladiool
Wat is het toppunt van fruit?
pi_194863854
Subtiel schopje O-)

quote:
Klacht: <naam verwijderd> Leger des heils

<naam verwijderd> op 13 juni 2020 over Leger des heils in de categorie Goede Doelen

Mijn Klacht:
me vader a.<weg> kwam net opzoek en vroeg kan jullie zoon roepen
nee je moet treine af en dregen met ander bel polltie ik vin dit netjes alles sticting allles leger den sheils je over vader jullie doen mijn ok zeer me persoon die de zjjn corina lendt ik niet klaarvoor keer zijn 3keer neefie wet 3keer jullie drugs dat zeer dat oogappel maar advorcat in huren om reden er wetten ze el me famiele alles zo ben nog langs klaar schandal

Gewenste Oplossing:
met <weg> en <weg> wat is de nauw de reden dat vader en neefie

elke keer aan sproken daar wordt zo kwat om ze tegen het ben over dat net over straatvuil maar 1000por cent vecht dat gelijk krijg
:')
Dat is als een appel tegen een sinaasappel zegt:
He zal ik mijn banaan in jouw pruim peren.
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie donderdag 3 september 2020 @ 15:50:42 #213
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_194866431
Wat staat daar, :'). Wat een oogaids.
I guess words are a motherfucker.
I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
  donderdag 3 september 2020 @ 15:51:31 #214
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_194866459
quote:
15s.gif Op donderdag 3 september 2020 15:50 schreef ChipsZak. het volgende:
Wat staat daar, :'). Wat een oogaids.
Dat ja, heb het nu 5 keer gelezen ofzo en snap er nog geen hout van. _O-
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
pi_194866500
Wat is deze G?
  vrijdag 4 september 2020 @ 19:29:46 #216
431496 girlnextdoor.
Could be mine, could be yours.
pi_194888787
Dat is gewoon totaal onleesbaar. Hoe dan _O-
With love :*
  Moderator maandag 7 september 2020 @ 07:08:36 #217
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_194929034
Mijn vader [naam weg] kwam op bezoek en vroeg 'kunnen jullie mijn zoon roepen'.
Nee, je moet van het terrein af. En ze dreigen met 'anders bellen wij de politie'. Dat vind ik niet netjes voor een stichting als Het Leger des Heils, dat ze zo over je vader doen. Daar ben ik niet klaar voor. [stuk onduidelijk over ene Corina, 3 keer een neefje met 3 keer drugs]. Ik moet maar een advocaat inhuren om de reden dat mijn familie langs mag komen. Schandalig.

Oplossing:
Met <namen>, wat is nou de reden dat vader en neefje elke keer aangesproken worden. Ik word er zo kwaad van, ze worden behandeld als straatvuil. Ik weet 1000% zeker dat ik gelijk krijg.
 | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
  maandag 7 september 2020 @ 07:46:24 #218
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_194929214
Leest als een junk in Beileroord die boos is dat zijn bezoek niets heeft kunnen brengen waar hij behoefte aan had.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  Moderator maandag 7 september 2020 @ 10:21:52 #219
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_194930712
quote:
0s.gif Op maandag 7 september 2020 07:46 schreef Leandra het volgende:
Leest als een junk in Beileroord die boos is dat zijn bezoek niets heeft kunnen brengen waar hij behoefte aan had.
Check.
 | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
pi_194963338
Wat heb hier in vredesnaam toch allemaal gelezen?! _O-
Op woensdag 25 oktober 2023 21:15 schreef Nattekat het volgende:
Ben je in een pot met sarcasme gevallen als kind ofzo?
  Tettenkoning woensdag 9 september 2020 @ 08:42:58 #221
479333 Nine.
Nijntje of Nine
pi_194965434
quote:
15s.gif Op donderdag 3 september 2020 15:50 schreef ChipsZak. het volgende:
Wat staat daar, :'). Wat een oogaids.
Dit ja :')
Op donderdag 3 oktober 2019 09:45 schreef bitterbal het volgende:
Nine is nu al een held _O_
  zondag 13 september 2020 @ 09:47:30 #222
183299 achterlijke_gladiool
Wat is het toppunt van fruit?
pi_195033446
quote:
Klacht: mishandeld Jumbo

<weg> op 12 september 2020 over Jumbo in de categorie Supermarkten

Mijn Klacht:
Goedemorgen op 12-09-2020 rond 9 uur kocht ik een loterijbon in Jumbo in DONGEN en ik vroeg de dame om bij XL te zijn, maar ze drukte af zonder XL, ik wilde ruilen maar de manager zei dat ze de kortingsbon niet kan annuleren WAT IS NIET WAAR, ik speel vanaf 20 jaar en ik heb een dergelijke situatie meer dan eens gehad en de coupon werd altijd geannuleerd en er werd een nieuwe gedrukt en de manager genaamd <weg> zei dat ik haar niet moest instrueren en ging weg, ik werd erg slecht behandeld, de mensen die de lottomachine bedienen, moeten goed worden opgeleid, ik belde het hoofdkantoor van de lotto en de dame bevestigden dat het mogelijk is om het ticket te annuleren en een nieuw te printen, ik heb betaald voor iets dat ik niet zo goed wilde, dus vriendelijke groeten <weg>

Gewenste Oplossing:
Goedemorgen op 12-09-2020 rond 9 uur kocht ik een loterijbon in Jumbo in DONGEN en ik vroeg de dame om bij XL te zijn, maar ze drukte af zonder XL, ik wilde ruilen maar de manager zei dat ze de kortingsbon niet kan annuleren WAT IS NIET WAAR, ik speel vanaf 20 jaar en ik heb een dergelijke situatie meer dan eens gehad en de coupon werd altijd geannuleerd en er werd een nieuwe gedrukt en de manager genaamd <weg> zei dat ik haar niet moest instrueren en ging weg, ik werd erg slecht behandeld, de mensen die de lottomachine bedienen, moeten goed worden opgeleid, ik belde het hoofdkantoor van de lotto en de dame bevestigden dat het mogelijk is om het ticket te annuleren en een nieuw te printen, ik heb betaald voor iets dat ik niet zo goed wilde, dus vriendelijke groeten <weg>
Zie het onderwerp, het zou hier gaan om een mishandeling dus ik verwacht een sappig verhaal over iemand die mishandeld zou zijn bij Jumbo. Niet dit :')
Dat is als een appel tegen een sinaasappel zegt:
He zal ik mijn banaan in jouw pruim peren.
  zaterdag 2 juli 2022 @ 11:51:59 #223
237207 Magere_Gein
Muahahahaha
pi_205209134
quote:
Mijn Klacht:
Torn ik 30.6 mijn aanoop deed zij die Kassa mederweker omdat Bristol ook ING bank heeft het kan zelfde dag nog eropstaan Gister 1.7 had ik mijn aankoop terug gebracht 9:03 Het is inmiddels 2.7 10:30 en mijn geld is nog niet terug Dan wil ik het die medewerker aan het telefoon duidelijk maken En zij heeft alleen smoesjes ineens kan het ook meerdere dagen duuren En hoe ik met haar praat gaat zij mee niet verder Zo te zien mag een klant zich melden als die medewerkers foute info geven Trouwens ik had NIET gescholden Heel erg triest En ik hoop mijn geld NU terug te krijgen

Gewenste Oplossing:
Is geen oplossing gekomen alleen mij te vertrosten
Beetje geduld is moeilijk tegenwoordig, stel je voor dat het misschien maandag zou worden omdat er een weekend tussen zit. Om hoeveel geld zal het gaan ook....bij de Bristol

quote:
Mijn Klacht:
Beste, graag willen wij dat de foto van de ovrleden jongen onmiddelijk verwijderd word. Hier is geen toestemming voor verleend vande Eyüp Sultan Moskee Vlaardingen.
Bestuur Eyüp Sultan Moskee Vlaardingen.

Gewenste Oplossing:
Onmiddelijk verwijderen van de foto.
De moskee heeft een klacht.
Ook lijkt klacht.nl niet de meest logische weg hiervoor,iets zegt me dat ze bij het AD hier misschien wel een procedure voor hebben (via direct contact of zo)

quote:
Mijn Klacht:
Zoek alsjeblieft een andere sponsor dan HG Mierenlokdoos. Dat is een pesticide, gif. Totaal overbodig. Mieren kan je ook met een simpel koperen muntje verdrijven. Zonder een heel ecosysteem te vergiftigen. Sowieso niet een hele coole sponsor voor Southpark toch?

Gewenste Oplossing:
Andere sponsor
Ja, zoeken jullie eens even een andere sponsor.

[ Bericht 13% gewijzigd door Magere_Gein op 02-07-2022 11:57:18 (Toevoeging) ]
Er is leven na de lach.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')