Christelijk ?quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 04:37 schreef qwerty_x het volgende:
[..]
Ik kan me eerlijk gezegd niet herinneren of die tijden tijdens andere Spelen ook zo waren. Dit zijn de eerste Spelen zover ik me herinner waar de tijden voor ons enigszins christelijk zijn.
Een voordeel voor de sporters is in ieder geval dat de winter dit jaar koud uitvalt, dus slapen tot een uur of 12 in de middag is goed uit te houden.
Ik kan me een hockeyfinale van de mannen herinneren (Spanje-NL) waar ik midden in de nacht de wekker voor moest zetten. Dan was dit wel ff beter.quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 04:37 schreef qwerty_x het volgende:
[..]
Ik kan me eerlijk gezegd niet herinneren of die tijden tijdens andere Spelen ook zo waren. Dit zijn de eerste Spelen zover ik me herinner waar de tijden voor ons enigszins christelijk zijn.
Een voordeel voor de sporters is in ieder geval dat de winter dit jaar koud uitvalt, dus slapen tot een uur of 12 in de middag is goed uit te houden.
Net zo veel als Nederland; vooral in massasporten als de triatlon en marathon.quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 12:19 schreef Van_Poppel het volgende:
Top 10 gaat nu heel lastig worden. Zuid-Korea hoeft nog maar 1 gouden medaille te winnen om boven Nederland te eindigen. Hongarije moet 2 gouden medailles pakken.
Welke medaillekansen hebben deze 2 landen nog?
Hongarije heeft nog goede kansen in het kanosprinten.quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 12:19 schreef Van_Poppel het volgende:
Top 10 gaat nu heel lastig worden. Zuid-Korea hoeft nog maar 1 gouden medaille te winnen om boven Nederland te eindigen. Hongarije moet 2 gouden medailles pakken.
Fontijn is zwaar underdog tegen Shields. Dan maakt Oogink misschien zelfs nog wel meer kans.quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 12:32 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nederland heeft nog één serieuze.
Hongarije hebben "we" geklopt denk ik, Zuid-Korea gaat er nog wel overheen. Die staan alleen een plek achter op basis van zilver.quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 12:19 schreef Van_Poppel het volgende:
Hongarije heeft 1 kans in het kanosprint volgens mij, die gaan er niet meer voorbij.quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 12:32 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Net zo veel als Nederland; vooral in massasporten als de triatlon en marathon.
Zuid-Korea gaat het er straks overheen. Bij het golf lijkt de voorsprong groot genoeg op dit moment (behalve een inzinking zie ik dat niet meer fout gaan).quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 12:32 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Net zo veel als Nederland; vooral in massasporten als de triatlon en marathon.
Hopelijk kan Fontijn nog stunten straks.quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 14:53 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
[..]
Zuid-Korea gaat het er straks overheen. Bij het golf lijkt de voorsprong groot genoeg op dit moment (behalve een inzinking zie ik dat niet meer fout gaan).
Heeft de Koreaanse een grotere voorsprong gepakt ja?quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 14:53 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
[..]
Zuid-Korea gaat het er straks overheen. Bij het golf lijkt de voorsprong groot genoeg op dit moment (behalve een inzinking zie ik dat niet meer fout gaan).
5 slagen nuquote:Op zaterdag 20 augustus 2016 15:02 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Heeft de Koreaanse een grotere voorsprong gepakt ja?
RIPquote:
Rusland wel nog handbal en worstellfinale, dus nog niet helemaal zeker. Lesun natuurlijk ookquote:Op zaterdag 20 augustus 2016 15:16 schreef Mexicanobakker het volgende:
K4 1000m (m)
G: Duitsland
Z: Slowakije
B: Tsjechie
Duitsland doet een definitieve greep naar P4.
Frankrijk kan nu zelfs met een perfect weekend de top 5 wel vergeten denk ik.
Ritmisch ook nog x2quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 20:09 schreef Columbiafan het volgende:
[..]
Rusland wel nog handbal en worstellfinale, dus nog niet helemaal zeker. Lesun natuurlijk ook
Rusland gaat wel Duitsland passerenquote:
met de atleten zou Rusland 3e wordenquote:Op zaterdag 20 augustus 2016 20:21 schreef RedFever007 het volgende:
Toch wel knap van Russia als je nagaat dat ze bij het atletiek geen deelnemers hadden
Nee.quote:
Met mannen freestyle worstelen en ritmische gymnastiek op het late programma mag je natuurlijk niet klagen als Rusquote:Op zaterdag 20 augustus 2016 22:38 schreef Leatherface het volgende:
Rusland ook op de brommer in het slotweekend.
Ik zei toch dat de Russen op de brommer zaten.quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 23:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
Moderne vijfkamp (m)
G: Rusland
Z: Oekraine
B: Mexico
(m/v)quote:Op zondag 21 augustus 2016 02:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
800m (m/v)
G: Zuid-Afrika
Z: Burundi
B: Kenia
deed 3 mannen mee in een vrouwen finalequote:
quote:Op zondag 21 augustus 2016 02:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
800m (m/v)
Waarbij Kirzigie en Moldavie wellicht geschrapt worden dusquote:Op zondag 21 augustus 2016 03:36 schreef Pino112 het volgende:
87 NOCs hebben nu een medalje, dat is een record.
z: vsquote:Op zondag 21 augustus 2016 03:00 schreef Mexicanobakker het volgende:
5 km (m)
G: Team GB
Z: Ethiopie
B: VS
Diskwalificaties toch weer ongedaan gemaakt?quote:
Yesquote:Op zondag 21 augustus 2016 04:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Diskwalificaties toch weer ongedaan gemaakt?
Echt een gotspe dat een vrouw zonder baarmoeder en eileiders, maar wel met testikels gewoon even het goud kan ophalen bij het hardlopen voor vrouwen.quote:Op zondag 21 augustus 2016 02:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
800m (m/v)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het voorlaatste klassement. Morgen nog 10-15 medal events en dan weten we de eindstand[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
Neuh. Enige potentiele goudkansen die ik kan bedenken zijn ritmische gymnastiek (Rusland verslaan is echter kansloos) en het worstelen weet ik niet hoe het zit, maar ook dat wordt m niet.quote:Op zondag 21 augustus 2016 05:11 schreef SuperHarregarre het volgende:
Kan China nog? Moeten wel twee goud pakken om GB voorbij te gaan gezien het aantal zilver.
quote:Op zondag 21 augustus 2016 05:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
Morgen boksgoud voor NL zou genot zijn.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het voorlaatste klassement. Morgen nog 10-15 medal events en dan weten we de eindstand|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
Dat zou in ieder geval een top 10 plek opleveren. Dat zou de eerste keer zijn volgens mij.quote:Op zondag 21 augustus 2016 05:15 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Morgen boksgoud voor NL zou genot zijn.
Is het dan alsnog een record?quote:Op zondag 21 augustus 2016 03:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Waarbij Kirzigie en Moldavie wellicht geschrapt worden dus
China is helemaal niet goed in ritmische gymnastiekquote:Op zondag 21 augustus 2016 05:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Neuh. Enige potentiele goudkansen die ik kan bedenken zijn ritmische gymnastiek (Rusland verslaan is echter kansloos) en het worstelen weet ik niet hoe het zit, maar ook dat wordt m niet.
Duitsland - Rusland is door de ritmische gymnastiek ook wel gespeeld.
Het kan nog.quote:Op zondag 21 augustus 2016 11:42 schreef Twiitch het volgende:
Jammer joh, 1 of 2 gouden plakken meer (wat er zeker in had gezet) en NL was gewoon tot diep in de top tien gedrongen.
Dachten de Britten vast ook over het hockey.quote:Op zondag 21 augustus 2016 11:59 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Het lijkt me sterk. De hockeysters hadden het echt moeten doen, erg zonde.
Klopt, daar werd een 10% kans wel omgezet in een overwinning, maar dat zegt niets over deze pot. Maar het kan inderdaad wel, laten we het hopenquote:Op zondag 21 augustus 2016 12:03 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dachten de Britten vast ook over het hockey.
Misschien kan er nog een gek land een medaille pakken bij het worstelen of de marathon.quote:Op zondag 21 augustus 2016 09:17 schreef Leatherface het volgende:
Ow nee, het huidige record is van Beijing: 86 landen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |