Nog niet gekeken. Download is net klaarquote:
quote:Op maandag 22 augustus 2016 10:48 schreef oompaloompa het volgende:
Terug van "romantisch" weekendje weg, keiveel pokemon gevangen
Aaaah oke, ik dacht dat jij het matig vond die serie, ben in de warquote:Op maandag 22 augustus 2016 10:56 schreef Divje het volgende:
[..]
Nog niet gekeken. Download is net klaarBen gewoon blij dat 't weer begonnen is
Vind 'm niet supervet nee. Maar wel leuk!quote:Op maandag 22 augustus 2016 10:57 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Maar welkom terug!
[..]
Aaaah oke, ik dacht dat jij het matig vond die serie, ben in de war
Thanks!quote:
Hehe, wel benieuwd naar het vervolg. Vanavond dusquote:Op maandag 22 augustus 2016 10:59 schreef Divje het volgende:
[..]
Vind 'm niet supervet nee. Maar wel leuk!
Hier ookquote:
Wat heb je nou weer gedaanquote:
Nee nog twee weekjes in Nederland, gelukkig wordt het morgen of overmorgen beter!quote:Op maandag 22 augustus 2016 12:12 schreef Scrummie het volgende:
Hier ook. Ben je weer in San Francisco? Of?
Ah zo, ja, wat dat betreft heb je wel geluk! Woensdag 30+quote:Op maandag 22 augustus 2016 12:36 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
Nee nog twee weekjes in Nederland, gelukkig wordt het morgen of overmorgen beter!
Ja ik probeer nu veel gedaan te krijgen om dan gemakkelijker vrij te kunnen nemen! Hopelijk kun je iig goed genieten van de weekendenquote:Op maandag 22 augustus 2016 12:38 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ah zo, ja, wat dat betreft heb je wel geluk! Woensdag 30+Jammer dat ik alweer anderhalve week aan het werk ben (en dat 't toen niet-zo-leuk-weer was).
Hoe bevalt het om weer even terug in NL te zijn?quote:Op maandag 22 augustus 2016 12:39 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
Ja ik probeer nu veel gedaan te krijgen om dan gemakkelijker vrij te kunnen nemen! Hopelijk kun je iig goed genieten van de weekenden
ketaquote:Op maandag 22 augustus 2016 12:12 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Hehe, wel benieuwd naar het vervolg. Vanavond dus
[..]
Hier ook. Ben je weer in San Francisco? Of?
[..]
Wat heb je nou weer gedaan
Ik gebruik het puur als partydrug en het voelt net alsof je dronken bent. Heerlijk vaag haha.quote:Op maandag 22 augustus 2016 18:29 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Hahaha, wat doet dat? Ik ken 't alleen van naam.
Ah oke, klinkt leukquote:Op maandag 22 augustus 2016 19:06 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ik gebruik het puur als partydrug en het voelt net alsof je dronken bent. Heerlijk vaag haha.
Ja heerlijkquote:
Vriend van mij had het met uitgaan dat hij bad gingquote:Op maandag 22 augustus 2016 20:08 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ah oke, klinkt leuk. Wil het nog wel eens doen maar dan wat zwaarder ofzo, hoor altijd dat je er vrij 'out' van gaat maar dat het een hele belevenis is.
Oh dat is wel kutquote:Op maandag 22 augustus 2016 20:53 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Vriend van mij had het met uitgaan dat hij bad ging
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |