Ik kijk voor de gebroken fietsjes en valpartijenquote:Op vrijdag 19 augustus 2016 05:27 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Heerlijk om te kijken ja
en gelukkig prima presterende NLers
Met al die disciplines moet je wel wat kunnen pakken.quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 05:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Niet zo raar doen. We hebben 1x heel veel PLAKken gehaald in het zwembad en dat was 2000. Anders max 3. (nouja 2004 ook wel aardig wat, 5 of 6?)
WK 78 mocht je niet winnen maar buiten dat iddquote:Op vrijdag 19 augustus 2016 05:29 schreef WhiteBeard het volgende:
Wat betreft killers mentaliteit heeft die persoon wel gelijk. Dat heeft Nederland nauwelijks. WK74, WK78, WK2010, WK2014 voetbal. Heren hockey, dames handbal, dames volleybal, noem maar op. Als het er echt om gaat is Nederland in 99% van de gevallen niet thuis
Ik ga echt van een paar van die sporten wel een beetje WKs proberen te volgen hoor. Turnen, judo, gewichtheffen, volleybal en BMX vooral. (Al heb ik BMX dit jaar ook gevolgd en gewichtheffen vorig jaar ook een beetje)quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 05:28 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik vind zoveel sporten op de OS tof, maar zap dan weg als het gewoon bij een normale Studio Sport langskomt
De OS vind ik op wat sfeerdingen na echt geweldig. De Tour ging vooral als een nachtkaars uit, maar de eerste twee weken vond ik toch wel erg mooi met Froome die gekke dingen deed en de goede Dumoulin en Mollema.quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 05:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Mwah het EK en de Tour vond ik echt heel matig hoor. EK Atletiek was wel geniten en deze OS echt bizar veel toffe dingen gezien.
Ik moet trouwens zeggen dat ik ontdekt heb dat ik volleybal toch wel heel tof vind. Ik dacht altijd dat ik het niet zo boeiend ond, maar eigenlijk is het toch wel genieten, zeker op dit niveau.
Gertje kan gewoon niet interviewen.quote:
Je bent pessimistisch. Als je elke keer, bij elke sport, op elk moment roept dat we gaan falen en dat teamNL er niks van bakt, terwijl 'wij' 8x goud hebben gepakt, dan kan ik dat niet serieus nemen hoor.quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 05:30 schreef Fylax het volgende:
En Paxcon, ik troll niet. Ik ben realistisch.
Gertje moet van de NOS-loonlijst af.quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 05:31 schreef Redefine het volgende:
[..]
Gertje kan gewoon niet interviewen.
Hij trollt wel maar lult zich eruit, althans dat probeert hij.quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 05:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Je bent pessimistisch. Als je elke keer, bij elke sport, op elk moment roept dat we gaan falen en dat teamNL er niks van bakt, terwijl 'wij' 8x goud hebben gepakt, dan kan ik dat niet serieus nemen hoor.
Het matige is alleen dat de WKs met al die sporten niet het hoogste podium isquote:Op vrijdag 19 augustus 2016 05:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik ga echt van een paar van die sporten wel een beetje WKs proberen te volgen hoor. Turnen, judo, gewichtheffen, volleybal en BMX vooral. (Al heb ik BMX dit jaar ook gevolgd en gewichtheffen vorig jaar ook een beetje)
Moet jij weten.quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 05:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Je bent pessimistisch. Als je elke keer, bij elke sport, op elk moment roept dat we gaan falen en dat teamNL er niks van bakt, terwijl 'wij' 8x goud hebben gepakt, dan kan ik dat niet serieus nemen hoor.
EK werd gered door IJsland, die met een handbalverdediging speelden. Dat zegt genoeg.quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 05:31 schreef Redefine het volgende:
[..]
De OS vind ik op wat sfeerdingen na echt geweldig. De Tour ging vooral als een nachtkaars uit, maar de eerste twee weken vond ik toch wel erg mooi met Froome die gekke dingen deed en de goede Dumoulin en Mollema.
EK was voor 80% wel verschrikkelijk ja, vooral het voetbal was te vaak afschuwelijk. Maar daaromheen wel weer mooie sport gezien.
quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 05:31 schreef heywoodu het volgende:
Guidetti, top hoe hij altijd achter zijn team blijft staan. Echt een wereldcoach.
Bij het EK heb ik een maand van mijn leven weggegooid aan niks.quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 05:31 schreef Redefine het volgende:
[..]
De OS vind ik op wat sfeerdingen na echt geweldig. De Tour ging vooral als een nachtkaars uit, maar de eerste twee weken vond ik toch wel erg mooi met Froome die gekke dingen deed en de goede Dumoulin en Mollema.
EK was voor 80% wel verschrikkelijk ja, vooral het voetbal was te vaak afschuwelijk. Maar daaromheen wel weer mooie sport gezien.
EK werd gered door CR7, eindelijk een titelquote:Op vrijdag 19 augustus 2016 05:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
EK werd gered door IJsland, die met een handbalverdediging speelden. Dat zegt genoeg.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |