SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het gedetailleerde tijdschema is hier te zien, reken er vijf uur bij voor de Nederlandse tijd:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Waar?
João Havelange Olympic Stadium, genoemd naar de man die Sepp Blatter zijn trucjes geleerd heeft. Ook wel het Engenhão genoemd als topclub Botafogo er haar voetbalwedstrijden speelt.
Nederland
De ogen zullen wat Nederlandse medailles betreft toch vooral op twee dames gericht zijn: Dafne Schippers en Sifan Hassan. Op de 100 en 200 meter moet Schippers Nederland historische medailles gaan bezorgen, Hassan is een van de kanshebsters op eremetaal op de 1500 meter. Natuurlijk is ook Churandy Martina weer van de partij, de man die samen met Usain Bolt de enige atleet is die in 2008 en 2012 in de olympische finale van de 100 en 200 meter stond en daar blij om was ook![]()
Oh.
ook wel 10 euroquote:Op vrijdag 19 augustus 2016 03:52 schreef marcodej het volgende:
Allemaal een eurootje inleggen jongens.
quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 03:54 schreef Amarantha het volgende:
Ik hoop echt dat hij in 2020 er weer is
Als het niet is om te sporten dan om gewoon af en toe een praatje te doen voor de camera.quote:
Analistquote:Op vrijdag 19 augustus 2016 03:55 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Als het niet is om te sporten dan om gewoon af en toe een praatje te doen voor de camera.
Inclusief vliegtickets, hotels en trainers kost het snel 2 ton per jaar...dat is toch veel geld vrees ik.quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 03:55 schreef Sjors_Peter het volgende:
Ik zeg doen, hoeveel zou een sponsor kosten voor hem?
Frank Lammers krijgt ook 7 ton voor Jumbo reclames.quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 03:59 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Inclusief vliegtickets, hotels en trainers kost het snel 2 ton per jaar...dat is toch veel geld vrees ik.
Zou Albert Heijn eindelijk de opvolger van Harrie Piekema hebben?quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 04:06 schreef RipCity het volgende:
[..]
Frank Lammers krijgt ook 7 ton voor Jumbo reclames.
Martina is ook wel in te zetten voor merken.
Zes fucking duizendstentwitter:iaaforg twitterde op vrijdag 19-08-2016 om 04:12:16Times to the thousands @lemaitreathle 20.116 @Adam_Gemili 20.119 @Martina200m 20.122 https://t.co/pw3OmlYY4W reageer retweet
De Blije Bonuswekenquote:Op vrijdag 19 augustus 2016 04:09 schreef Snowbomb het volgende:
[..]
Zou Albert Heijn eindelijk de opvolger van Harrie Piekema hebben?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |