SPOILER: Kampioen afbeeldingen 2010/2011, 2011/2012, 2012/2013 en 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2012/2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2014/2015Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gifjes enzulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."In zekere zin ben ik waarschijnlijk onsterfelijk"
- Johan Cruijff![]()
Welke goals uit OPEN SPEL dan? Er is er maar één uit open spel die duidelijk niet te verwijten is aan Cillessen.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 22:56 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Alle goals fout van Cil?![]()
![]()
De overige goals gewoon kapitale fouten van verdedigers.
![]()
2-2 Roda bijvoorbeeld?quote:Op donderdag 18 augustus 2016 22:58 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Welke goals uit OPEN SPEL dan? Er is er maar één uit open spel die duidelijk niet te verwijten is aan Cillessen.![]()
Dat was uit een doodspelsituatie, ik zeg OPEN SPEL. Dat was de 1-1 van Auassar maar daar stond bijvoorbeeld Gudelj lucht te dekken.quote:![]()
Was toch een fout in de verdediging? Daar heb ik het over. Hoe of wat die goals ontstaan maakt mij verder niks uit. Dit ging onder Bosz bij Vitesse ook 80 x mis ofzo.quote:![]()
Bosz is niet de enige die bezig is met doodspelsituaties. Daar is Carlo l'Ami ook druk mee bezig.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 22:59 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Was toch een fout in de verdediging? Daar heb ik het over. Hoe of wat die goals ontstaan maakt mij verder niks uit. Dit ging onder Bosz bij Vitesse ook 80 x mis ofzo.![]()
Ja maar ik heb het gewoon over de tegengoals. Hoe of wat die ontstaan maakt mij niet veel uit. Het zijn knullige fouten. Vaak uit dode spelsituaties dat klopt.quote:![]()
Mag je de verantwoordelijkheid ook wel bij de spelers leggen dat ze niet drie man laten vrij staan.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 22:59 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Was toch een fout in de verdediging? Daar heb ik het over. Hoe of wat die goals ontstaan maakt mij verder niks uit. Dit ging onder Bosz bij Vitesse ook 80 x mis ofzo.Oh.![]()
Verklaar waarom het bij Bosz bij Vitesse ook 80 x misging dan? Aanvallend was het daar ook prima, maar verdedigend leek het wel Spakenburg 6.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 23:00 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Bosz is niet de enige die bezig is met doodspelsituaties. Daar is Carlo l'Ami ook druk mee bezig.![]()
Toen ging Cillessen ineens Pokemons vangenquote:Op donderdag 18 augustus 2016 23:00 schreef Brammess het volgende:
De goal van PAOK in de thuiswedstrijd ging ook niet geheel zonder problemen.Oh.![]()
In Football Manager heb ik Predrag Rajkovic gescout als vervanger van Cilly![]()
Wat zijn de geruchten omtrent een nieuwe keeper?![]()
Dijks was ook niet aanwezig bij zijn manquote:Op donderdag 18 augustus 2016 23:01 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Toen ging Cillessen ineens Pokemons vangen![]()
2 x al zelfsquote:Op donderdag 18 augustus 2016 23:02 schreef MCH het volgende:
Hebben we hier niet ooit een kampioenschap verspeeld?![]()
![]()
Omdat dat niet per se aan de tactiek van Bosz hoeft te liggen. Een voorwaarde van deze tactiek is dat je niet verslapt en constant blijft rennen. Zonder rennen ben je nergens. Daar wordt vaak te veel in verzaakt en dat heeft tijd nodig. Bosz werkt ook met de beste selectie in zijn trainerscarrière, we hebben prima verdedigers in de gelederen. Net zeg je nog dat we niet te snel mogen oordelen over Gudelj maar je fakkelt Bosz net zo goed af.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 23:01 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Verklaar waarom het bij Bosz bij Vitesse ook 80 x misging dan? Aanvallend was het daar ook prima, maar verdedigend leek het wel Spakenburg 6.![]()
Het valt mij op dat hij als trainer exact dezelfde fouten maakt als bij Vitesse. Tactiek werkt duidelijk niet tot zover, misschien verandert dat nog (ik reken er niet op). Maar ik denk dat Bosz te eigenwijs is om een ander systeem te spelen. Mijn verwachting is dat we volgend seizoen een andere trainer hebben.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 23:03 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Omdat dat niet per se aan de tactiek van Bosz hoeft te liggen. Een voorwaarde van deze tactiek is dat je niet verslapt en constant blijft rennen. Zonder rennen ben je nergens. Daar wordt vaak te veel in verzaakt en dat heeft tijd nodig. Bosz werkt ook met de beste selectie in zijn trainerscarrière, we hebben prima verdedigers in de gelederen. Net zeg je nog dat we niet te snel mogen oordelen over Gudelj maar je fakkelt Bosz net zo goed af.![]()
Nog niks.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 23:01 schreef NeuNeu het volgende:
In Football Manager heb ik Predrag Rajkovic gescout als vervanger van Cilly![]()
Wat zijn de geruchten omtrent een nieuwe keeper?Dat staat me niet meer helemaal bij.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 23:01 schreef Brammess het volgende:
[..]
Dijks was ook niet aanwezig bij zijn manOh.![]()
Het middenveld draait momenteel gewoon niet, dat is het probleem. Kunnen jullie wel steeds roepen om Sinkgraven maar als Bazoer/Klaassen en Gudelj ook onder hun niveau spelen schiet het nog niet op.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 23:03 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Omdat dat niet per se aan de tactiek van Bosz hoeft te liggen. Een voorwaarde van deze tactiek is dat je niet verslapt en constant blijft rennen. Zonder rennen ben je nergens. Daar wordt vaak te veel in verzaakt en dat heeft tijd nodig. Bosz werkt ook met de beste selectie in zijn trainerscarrière, we hebben prima verdedigers in de gelederen. Net zeg je nog dat we niet te snel mogen oordelen over Gudelj maar je fakkelt Bosz net zo goed af.
Van achteruit is er niet zoveel mis met Ajax, zou graag Tete nog eens in het centrum willen zien.![]()
Tete gewoon rechtsback. Sanchez lekker op de brommer als CV, prima zo.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 23:05 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Het middenveld draait momenteel gewoon niet, dat is het probleem. Kunnen jullie wel steeds roepen om Sinkgraven maar als Bazoer/Klaassen en Gudelj ook onder hun niveau spelen schiet het nog niet op.
Van achteruit is er niet zoveel mis met Ajax, zou graag Tete nog eens in het centrum willen zien.![]()
En wat is volgens jou de reden dat het middenveld niet draait?quote:Op donderdag 18 augustus 2016 23:05 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Het middenveld draait momenteel gewoon niet, dat is het probleem. Kunnen jullie wel steeds roepen om Sinkgraven maar als Bazoer/Klaassen en Gudelj ook onder hun niveau spelen schiet het nog niet op.
Van achteruit is er niet zoveel mis met Ajax, zou graag Tete nog eens in het centrum willen zien.Oh.![]()
Vergeet je ook even niet dat 'wij' met zijn allen pleiten voor Riedewald op zes? Verder zie ik Klaassen als de beste rechtshalf in een systeem met de punt naar achteren. Helaas speelt hij meer als 10 in de afgelopen tijd waar ik hem absoluut niet goed vind spelen.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 23:05 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Het middenveld draait momenteel gewoon niet, dat is het probleem. Kunnen jullie wel steeds roepen om Sinkgraven maar als Bazoer/Klaassen en Gudelj ook onder hun niveau spelen schiet het nog niet op.![]()
Ik denk gewoon spelers uit vorm, komt wel goed. Bazoer blijft een fantastische speler. Maakt mij niet wijs dat het er ineens niet meer is.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 23:06 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
En wat is volgens jou de reden dat het middenveld niet draait?![]()
Een type Blind/Anita op CVM. Riedewald kan het maar als je die uit het centrum haalt is het daar weer minder.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 23:06 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
En wat is volgens jou de reden dat het middenveld niet draait?
En Klaassen, Bazoer die hun "vorm" nog niet hebben.![]()
Bazoer gewoon CVM waar die thuis hoort. Klaassen met Gudelj ervoor.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 23:08 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Een type Blind/Anita op CVM. Riedewald kan het maar als je die uit het centrum haalt is het daar weer minder.
Waarom zitten we te janken op Bosz?
Ajax speelt met de wedstrijd beter, 90% van de tegengoals waren standaardsituaties of debiele persoonlijke fouten.
Ik ga zaterdag weer genieten van Ajax. Dit is echt zoveel beter dan vorig jaar met alle respect voor Frank![]()
Denk niet dat je met Sanchez en Veltman per se een slecht centrum hebt. Mijn grootste zorg met Riedewald op 6 was dat Viergever zijn plek in nam.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 23:08 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Een type Blind/Anita op CVM. Riedewald kan het maar als je die uit het centrum haalt is het daar weer minder.
Riedewald wil ik ook op zes, maar vind het een lastige afweging omdat hij dan uit het centrum is.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 23:08 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Vergeet je ook even niet dat 'wij' met zijn allen pleiten voor Riedewald op zes? Verder zie ik Klaassen als de beste rechtshalf in een systeem met de punt naar achteren. Helaas speelt hij meer als 10 in de afgelopen tijd waar ik hem absoluut niet goed vind spelen.![]()
Het spel is beter 100%, maar die fouten daar moet de staf ze wel op wijzen. Zoals ik al zei hoop ik dat dat goed komt maar wel opvallend dat het bij Vitesse ook zo knullig mis ging en vaak.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 23:09 schreef Frozen-assassin het volgende:
Waarom zitten we te janken op Bosz?
Ajax speelt met de wedstrijd beter, 90% van de tegengoals waren standaardsituaties of debiele persoonlijke fouten.
Ik ga zaterdag weer genieten van Ajax. Dit is echt zoveel beter dan vorig jaar met alle respect voor Frank![]()
Tete - Sanchez - Riedewald - Dijksquote:Op donderdag 18 augustus 2016 23:09 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Riedewald wil ik ook op zes, maar vind het een lastige afweging omdat hij dan uit het centrum is.![]()
Denk je echt dat Bosz tegen de spelers zegt; hee de tegengoal van gisteren. Kan gebeuren, niemands foutquote:Op donderdag 18 augustus 2016 23:10 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Het spel is beter 100%, maar die fouten daar moet de staf ze wel op wijzen. Zoals ik al zei hoop ik dat dat goed komt maar wel opvallend dat het bij Vitesse ook zo knullig mis ging en vaak.
Kom op![]()
Riedewald <-> Veltman en Riedewald naar mid.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 23:10 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Tete - Sanchez - Riedewald - Dijks![]()
Direct na wedstrijd tegen Rostov
Ook Bosz vond het een echte keepersfout. "Die bal mag er niet in. Dat weet Jasper zelf ook", stelde de coach streng. "Hij had dit anders moeten organiseren. Jasper doet een heleboel goede dingen bij ons, maar dit was niet goed."![]()
Ik vind Sanchez vooralsnog een zeer positieve indruk maken, met de nadruk op vooralsnog.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 23:09 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Riedewald wil ik ook op zes, maar vind het een lastige afweging omdat hij dan uit het centrum is.![]()
Je leest alleen wat je wil lezenquote:Op donderdag 18 augustus 2016 23:10 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Denk je echt dat Bosz tegen de spelers zegt; hee de tegengoal van gisteren. Kan gebeuren, niemands fout
Kom opIk bekijk de statistieken en je kunt er niet omheen dat het bij Vitesse exact hetzelfde ging. Aanvallend was het soms geweldig, maar daar verloren ze zoveel punten en wedstrijden op fouten etc etc. Dus er is IETS wat hij niet goed doet, wat geen idee.
![]()
Nee Bazoer is een veel betere voetballer.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 23:11 schreef Brammess het volgende:
[..]
Riedewald <-> Veltman en Riedewald naar mid.![]()
Ja, zolang Viergever maar niet in beeld komt.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 23:11 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik vind Sanchez vooralsnog een zeer positieve indruk maken, met de nadruk op vooralsnog.![]()
Dat ook, maar ze vullen elkaar ook niet echt aan nu.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 23:08 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Ik denk gewoon spelers uit vorm, komt wel goed. Bazoer blijft een fantastische speler. Maakt mij niet wijs dat het er ineens niet meer is.Riedewald sowieso op CVMquote:Op donderdag 18 augustus 2016 23:08 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
En Klaassen, Bazoer die hun "vorm" nog niet hebben.Oh.![]()
Ik vind het zeer positief dat hij al na 1 helft tegen Roda met zoveel lef een middenvelder durft in te spelen. 1e helft tegen Roda was toch vooral terug naar Cillessen.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 23:11 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik vind Sanchez vooralsnog een zeer positieve indruk maken, met de nadruk op vooralsnog.![]()
Voor iemand die er net is zeker, ook voetballend primaquote:Op donderdag 18 augustus 2016 23:11 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik vind Sanchez vooralsnog een zeer positieve indruk maken, met de nadruk op vooralsnog.Oh.![]()
Daarom Gudelj eruit.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 23:11 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Nee Bazoer is een veel betere voetballer.![]()
Of Heiko.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 23:11 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Ja, zolang Viergever maar niet in beeld komt.
Gewoon De Ligt doorschuiven bij blessures en schorsingen dus.Oh.![]()
Tsja, dat is een diepteprobleem wat bij een Feyenoord of PSV helaas niet anders is. Zeker in onze competitie is het denk ik lastig om zo'n breedteluxe te creëren omdat de back-ups ook altijd willen spelen.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 23:11 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Ja, zolang Viergever maar niet in beeld komt.![]()
2 CVM's? Je bent Ajax hoor geen Bert van Marwijkquote:Op donderdag 18 augustus 2016 23:13 schreef Vjenne12345 het volgende:
-----------Ziyech
--Riedewald--Bazoer
Gr gr.![]()
TRquote:Op donderdag 18 augustus 2016 23:13 schreef Vjenne12345 het volgende:
-----------Ziyech
--Riedewald--Bazoer
Gr gr.Oh.![]()
Vjenne heeft dit wel al eerder gezegd.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 23:13 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
2 CVM's? Je bent Ajax hoor geen Bert van MarwijkOh.![]()
Tete - Sanchez/Veltman - Riedewald - Dijks
Bazoer
Klaassen - Gudelj/Nouri
Sinkgraven - Dolberg/Traore/Cassiera - Younes
Gr![]()
Sinkgraven op rechtsbuiten? Waarom dat?quote:Op donderdag 18 augustus 2016 23:15 schreef Poepz0r het volgende:
Bazoer
Klaassen - Gudelj/Nouri
Sinkgraven - Dolberg/Traore/Cassiera - Younes
GrOh.![]()
Links kan ook.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 23:15 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Sinkgraven op rechtsbuiten? Waarom dat?![]()
Ziyech.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 23:13 schreef Vjenne12345 het volgende:
-----------Ziyech
--Riedewald--Bazoer
Gr gr.![]()
![]()
Wat ook kan:
Bazoer
Klaassen - Gudelj/Nouri
El Ghazi - Dolberg/Traore/Cassiera - Younes
Gr
Nouri moet echt kansen krijgen nu kut Bosz![]()
Riedewald is geen middenvelder. Bazoer is veeeeeeeeeeel beter, voetballend gezien. Sink kan wel eventueel.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 23:16 schreef JR-Style-93 het volgende:
AANKOOP
Tete-Veltman-Sanchez-Dijks
Klaassen-Riedewald-Sinkgraven
Bailey-Traoré-Younes![]()
Ik prefereer nog steeds El Ghazi, zie edit.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 23:16 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
En dan haal je Younes van zijn beste positie?![]()
Hij is de beste die we hebbenquote:Op donderdag 18 augustus 2016 23:17 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Riedewald is geen middenvelder. Bazoer is veeeeeeeeeeel beter, voetballend gezien. Sink kan wel eventueel.![]()
Zie liever Messi op rechtsbuiten.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 23:16 schreef Brammess het volgende:
[ afbeelding ]
Mijn favo opstelling MET lijntjes![]()
Hij speelt paar leuke potjes en is ineens middenvelder? Vandaar dat hij altijd in de verdediging stond jaquote:![]()
![]()
Zoveel beter vind ik Bazoer niet hoor, en Riedewald is onze beste CVM.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 23:17 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Riedewald is geen middenvelder. Bazoer is veeeeeeeeeeel beter, voetballend gezien. Sink kan wel eventueel.
Bazoer kan je rouleren met Klaassen. Dan Nouri met Sinkgraven.
Gudelj kan gaan rouleren met de FEBO-verkoperOh.![]()
Dat is door een gebrek aan beter op 4.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 23:18 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Hij speelt paar leuke potjes en is ineens middenvelder? Vandaar dat hij altijd in de verdediging stond ja![]()
Dus dan laat je Sinkgraven banken?quote:Op donderdag 18 augustus 2016 23:17 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Ik prefereer nog steeds El Ghazi, zie edit.Oh.![]()
Hoezo is Riedewald INEENS de beste middenvelder? Komop zeg. Altijd in de verdediging gestaan, paar leuke potten doet daar niets aan af. Bazoer is een vd grootste talenten in Europa op CVM koekoek.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 23:18 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zoveel beter vind ik Bazoer niet hoor, en Riedewald is onze beste CVM.
Bazoer kan je rouleren met Klaassen. Dan Nouri met Sinkgraven.
Gudelj kan gaan rouleren met de FEBO-verkoper![]()
Lol. Hij is de beste voetballende verdediger die we hebben. Zijn passing is echt vreselijk goed, kan prima verdedigen en dat is al genoeg om op zes te kunnen spelen.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 23:18 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Hij speelt paar leuke potjes en is ineens middenvelder? Vandaar dat hij altijd in de verdediging stond ja![]()
Speelde in de jeugd al CV, zegt genoeg.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 23:18 schreef Brammess het volgende:
[..]
Dat is door een gebrek aan beter op 4.![]()
Rouleren. Zal wel moeten denk ik.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 23:19 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dus dan laat je Sinkgraven banken?![]()
Ziyech ipv Sinkgravenquote:Op donderdag 18 augustus 2016 23:16 schreef JR-Style-93 het volgende:
AANKOOP
Bailey-Traoré-Younes![]()
Dat zegt ook niet zoveel, Bazoer speelde tot zijn 16e ook als CV.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 23:19 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Speelde in de jeugd al CV, zegt genoeg.![]()
Rot op met je Ziyech. Wilde 2 jaar terug niet komen, hoop bravour dan niet. Gewoon buitenspeler halen en Nouri kansen gaan geven.quote:![]()
Omdat Riedewald een goddelijke passing heeft, oog voor de verdediging en DURFT vooruit te spelenquote:Op donderdag 18 augustus 2016 23:19 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Hoezo is Riedewald INEENS de beste middenvelder? Komop zeg. Altijd in de verdediging gestaan, paar leuke potten doet daar niets aan af. Bazoer is een vd grootste talenten in Europa op CVM koekoek.Oh.![]()
Als Ajax slim was geweest hadden ze 10 miljoen op tafel gepleurd en die Odegaard losgeweekt. Godverdomme wat een speler![]()
![]()
Die "Riedewald-middenvelder" aids wordt ook een beetje oud.Charlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole![]()
Ja dat had echt met slimheid van Ajax te maken ja...quote:Op donderdag 18 augustus 2016 23:21 schreef Poepz0r het volgende:
Als Ajax slim was geweest hadden ze 10 miljoen op tafel gepleurd en die Odegaard losgeweekt. Godverdomme wat een spelerOh.![]()
Ze hadden nu weer de kans hequote:Op donderdag 18 augustus 2016 23:22 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja dat had echt met slimheid van Ajax te maken ja...Zit nu in Frankrijk
![]()
![]()
Ga naar 5:54, kijk waar Riedewald staat en kijk waar hij 10 seconden later staat als AeG de bal terugverovert en wat voor bal hij dan geeft en hoe hij weer terugloopt om een mogelijke counter te anticiperen. Als Gudelj ooit zoiets dergelijks doet neem ik een maand lang een Gudelj ui.
sow lange zin![]()
Groot gelijk dat ze hem niet hebben gehuurd. Hij wilde anderhalf jaar terug niet naar Ajax komen terwijl hij zich hier uitstekend kon ontwikkelen, en nu is er geen plek voor hem.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 23:22 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Ze hadden nu weer de kans heZit nu in Frankrijk
Oh.![]()
En er is wel plek voor Ziyech? Zelfde positiequote:Op donderdag 18 augustus 2016 23:23 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Groot gelijk dat ze hem niet hebben gehuurd. Hij wilde anderhalf jaar terug niet naar Ajax komen terwijl hij zich hier uitstekend kon ontwikkelen, en nu is er geen plek voor hem.![]()
+ hij vindt dat ie in basis van Real moet . Arrogant pisventje is hetquote:Op donderdag 18 augustus 2016 23:23 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Groot gelijk dat ze hem niet hebben gehuurd. Hij wilde anderhalf jaar terug niet naar Ajax komen terwijl hij zich hier uitstekend kon ontwikkelen, en nu is er geen plek voor hem.RED ONS HENNIEGOD![]()
Waarom ben je er zo op tegen? Riedewald ziet de ruimtes veel beter dan bijv een Gudelj en durft risico's te nemen waaruit veel grotere kansen gecreëerd kunnen worden.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 23:21 schreef inslagenreuring het volgende:
Die "Riedewald-middenvelder" aids wordt ook een beetje oud.As long as people continue to seek the true meaning of freedom, they will never ceased to be.![]()
Ja en in de return liep hij te zwemmen als controleur. Die gast sprintte die Azmoun er een paar keer vies hard uit en is rocksolid in de duels. Gewoon achterin laten staan.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 23:22 schreef Brammess het volgende:
Ga naar 5:54, kijk waar Riedewald staat en kijk waar hij 10 seconden later staat als AeG de bal terugverovert en wat voor bal hij dan geeft en hoe hij weer terugloopt om een mogelijke counter te anticiperen. Als Gudelj ooit zoiets dergelijks doet neem ik een maand lang een Gudelj ui.
sow lange zinCharlie: How's it going in there?
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole![]()
Uhm nee? Als je hier meeleest weet je dat ik een tegenstander ben van Ziyech zijn komst.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 23:23 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
En er is wel plek voor Ziyech? Zelfde positieOh.![]()
Waarom vergelijk je Riedewald als CVM met Gudelj die een CM is en geen CVM? Ik zeg niet dat Gudelj geweldig speelt maar heeft een heel ander takenpakket want andere positie.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 23:23 schreef marp0 het volgende:
[..]
Waarom ben je er zo op tegen? Riedewald ziet de ruimtes veel beter dan bijv een Gudelj en durft risico's te nemen waaruit veel grotere kansen gecreëerd kunnen worden.![]()
Zal het wel kunnen vinden met Boilesenquote:Op donderdag 18 augustus 2016 23:23 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
+ hij vindt dat ie in basis van Real moet . Arrogant pisventje is het
Samen Real de CL bezorgenOh.![]()
Omdat hij als verdediger nog beter is.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 23:23 schreef marp0 het volgende:
[..]
Waarom ben je er zo op tegen? Riedewald ziet de ruimtes veel beter dan bijv een Gudelj en durft risico's te nemen waaruit veel grotere kansen gecreëerd kunnen worden.Charlie: How's it going in there?
+1quote:Op donderdag 18 augustus 2016 23:25 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Omdat hij als verdediger nog beter is.![]()
Als CVM zit er veel meer rek ik dan als verdediger vind ik.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 23:25 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Omdat hij als verdediger nog beter is.As long as people continue to seek the true meaning of freedom, they will never ceased to be.![]()
100% waar. Barca volgt hem al 3 jaar ofzo. Cil is gewoon een goede keeper, jammer van de laatste weken.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 23:25 schreef Windhapper het volgende:
http://www.nu.nl/sport/43(...)-euro-cillessen.html
Wat is daar van waar?![]()
Hij is op het middenveld belangrijker hoor, zeker voor het gehele spel. Achterin kan je met Sanchez-Veltman ook een prima duo opstellen.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 23:25 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Omdat hij als verdediger nog beter is.Oh.![]()
Die knul kan een heersende verdediger worden a la Verthongen. Daar was vroeger ook zo'n discussie over,beetje vermoeiend.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 23:25 schreef marp0 het volgende:
[..]
Als CVM zit er veel meer rek ik dan als verdediger vind ik.Charlie: How's it going in there?
Je merkt gewoon overduidelijk het verschil tussen Riedewald en Gudelj op het middenveld. Gelukkig is Sanchez een meevaller en is het een kwestie van tijd voordat hij Bazoer of Gudelj eruitspeelt.![]()
Gebaseerd op 1 wedstrijd en 2 oefenpotjes.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 23:26 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hij is op het middenveld belangrijker hoor, zeker voor het gehele spel. Achterin kan je met Sanchez-Veltman ook een prima duo opstellen.
2 rechtspoten wordt hem niet.Charlie: How's it going in there?
Nogmaals Gudelj is GEEN CVM. Dat is een CM.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 23:28 schreef Brammess het volgende:
Je merkt gewoon overduidelijk het verschil tussen Riedewald en Gudelj op het middenveld. Gelukkig is Sanchez een meevaller en is het een kwestie van tijd voordat hij Bazoer of Gudelj eruitspeelt.![]()
Als Bosz hem laat opstellen als CVM zegt dar toch wat. Als hij in hem echt een pure CV had gezien had Bosz hem daar ook mooi laten staan. En Bosz weet heus wel wat die doet.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 23:26 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hij is op het middenveld belangrijker hoor, zeker voor het gehele spel. Achterin kan je met Sanchez-Veltman ook een prima duo opstellen.As long as people continue to seek the true meaning of freedom, they will never ceased to be.![]()
Denk ik ook, heeft meer potentie als CV. Zeker als hij hierna nog stappen gaat maken richting de top.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 23:27 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Die knul kan een heersende verdediger worden a la Verthongen. Daar was vroeger ook zo'n discussie over,beetje vermoeiend.
Neemt niet weg dat hij op cvm waarschijnlijk ook de beste is van de huidige selectie.![]()
Weken zegt hij.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 23:25 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
100% waar. Barca volgt hem al 3 jaar ofzo. Cil is gewoon een goede keeper, jammer van de laatste weken.![]()
Guardiola over die positie. Maar goed.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 23:20 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Omdat Riedewald een goddelijke passing heeft, oog voor de verdediging en DURFT vooruit te spelen![]()
![]()
quote:Op donderdag 18 augustus 2016 23:16 schreef JR-Style-93 het volgende:
AANKOOP
Bailey-Traoré-YounesAf en toe Bazoer voor Sink/Klaassen om hem ook tijd te geven.
![]()
Tjah ze stellen hier voor om niet met een 10 te spelen,maar met een 6, om zo Riedewald op het middenveld te kunnen zetten. Ook al gaat dat ten koste van het druk zetten.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 23:31 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Denk ik ook, heeft meer potentie als CV. Zeker als hij hierna nog stappen gaat maken richting de top.
Neemt niet weg dat hij op cvm waarschijnlijk ook de beste is van de huidige selectie.Charlie: How's it going in there?
Waarom zou met een 6 spelen nou weer ten koste gaan van het druk zettenquote:Op donderdag 18 augustus 2016 23:40 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Tjah ze stellen hier voor om niet met een 10 te spelen,maar met een 6, om zo Riedewald op het middenveld te kunnen zetten. Ook al gaat dat ten koste van het druk zetten.Alsof dat alleen met een 10 kan
Oh.![]()
Ze willen liever een geroutineerde kutspeler dan een speler met kwaliteit EN potentie.quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 00:19 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Je was lekker bezig op Ajax Netwerk zag ik![]()
Spelers halen alleen om hun hoge leeftijd en ervaring is onzinnig.quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 00:20 schreef Brammess het volgende:
[..]
Ze willen liever een geroutineerde kutspeler dan een speler met kwaliteit EN potentie.
Maar goede spelers van 25+ dan is het een meerwaarde. Vooral omdat ze vaker constant zijn. In dat geval is wel kwaliteit nog steeds het eerste waar je naar moet kijken. Ajax kijkt alleen maar naar oude spelers en of er plek voor is in de selectie. En niet wat hun kwaliteiten zijnOh.![]()
Niet zo heel moeilijk met een beetje logica. Maar aangezien je er echt geen kut van snapt: een tien staat dieper dan een 6 dus kan je met 4 man drukken op de verdediging in plaats van 3.quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 00:18 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Waarom zou met een 6 spelen nou weer ten koste gaan van het druk zettenAlsof dat alleen met een 10 kan
Charlie: How's it going in there?
Dat jij dit zegt doet me deugdquote:Op vrijdag 19 augustus 2016 00:28 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Niet zo heel moeilijk met een beetje logica. Maar aangezien je er echt geen kut van snapt: een tien staat dieper dan een 6 dus kan je met 4 man drukken op de verdediging in plaats van 3.
Oh.![]()
6 plus 3 is 9, kut.quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 00:28 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Niet zo heel moeilijk met een beetje logica. Maar aangezien je er echt geen kut van snapt: een tien staat dieper dan een 6 dus kan je met 4 man drukken op de verdediging in plaats van 3.
Gr AadDrop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!![]()
Verder heeft het geen eens zin om te discussiëren met inslagenreuring, komt alleen maar onzin uit.Oh.![]()
Want als je met twee aanvallende middenvelders speelt dan is het voor hen verboden om druk te zetten?quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 00:28 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Niet zo heel moeilijk met een beetje logica. Maar aangezien je er echt geen kut van snapt: een tien staat dieper dan een 6 dus kan je met 4 man drukken op de verdediging in plaats van 3.![]()
![]()
Halfspelers bedoel je??quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 00:32 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Want als je met twee aanvallende middenvelders speelt dan is het voor hen verboden om druk te zetten?Charlie: How's it going in there?
Met een 10 speel je toch ook met 2 halfspelers achter je?quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 00:48 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Het is maar net hoe je het noemt, lekker belangrijkCharlie: How's it going in there?
heb jij nog blendletegoedquote:Op vrijdag 19 augustus 2016 00:20 schreef Brammess het volgende:
[..]
Ze willen liever een geroutineerde kutspeler dan een speler met kwaliteit EN potentie.![]()
quote:quote:Ajax met handen in het haar
Barça-transfer Cillessen stelt Bosz voor probleem tegen Rostov
De kans bestaat dat Jasper Cillessen (27) zijn laatste wedstrijd voor Ajax heeft gespeeld. FC Barcelona bood bijna twaalf miljoen euro op de Oranjedoelman, die niet alleen het vooruitzicht heeft bij een droomclub te spelen, maar ook bijna drie miljoen euro bruto kan opstrijken. En dat is meer dan het drievoudige van zijn Ajax-salaris.
Dat de keeperscarrousel net voor de beslissende play-offwedstrijd van woensdag in en tegen Rostov in gang is gezet door Barça-doelman Claudio Bravo, die op het punt staat naar Manchester City te verhuizen, zorgt ervoor dat Ajax met de handen in het haar zit. Diederik Boer laten keepen in Rusland, waar miljoenen euros op het spel staan, wordt niet ideaal geacht. Om van de jonge en onervaren Andre Onana maar te zwijgen.
Binnen Ajax gaan dan ook stemmen op om in de onderhandelingen met Barça in elk geval te bedingen dat Cillessen op bezoek bij Rostov nog onder de lat mag staan. De regelgeving van de UEFA staat toe dat de Groesbeker dan gewoon in de groepsfase van het miljoenenbal mag keepen bij FC Barcelona. Toch zit trainer Peter Bosz in een lastig parket, want thuis tegen de Russen verzaakte Cillessen, die op dat moment al op de hoogte was van de FC Barcelona-interesse en met zijn hoofd al in Catalonië leek.'
Voor directeur voetbalzaken Marc Overmars is de aanstaande transfer een déjà vu. Ook vorig jaar gingen in de Amsterdam ArenA alle alarmbellen af toen Louis van Gaals Manchester United vlak voor de Champions Leaguevoorronde aanklopte voor Cillessen. Overmars haalde opgelucht adem toen David de Gea tegen de verwachting in toch niet naar Real Madrid vertrok en de interesse voor de Nederlander verdween.
De huidige situatie rond de 23-voudig international en de Amsterdamse interesse in KRC Genk-aanvaller Leon Bailey (zie kader) leidde eergisteren tot spoedoverleg tussen de rvc en directie van Ajax. De algemene opinie is dat Ajax Cillessen deze kans niet kan onthouden. Al wil Overmars meer ontvangen dan de tot dusver geboden 12 miljoen euro.
Cillessen hoopte na zijn goede WK in 2014, waarop hij met zijn ploeggenoten knap derde werd en hij tegen Spanje (5-1) bij 0-1 een cruciale redding verrichte op een inzet van David Silva, al op een transfer. Een jaar later herhaalde hij toe te zijn aan een nieuwe stap in zijn loopbaan. Met 21 tegentreffers was hij afgelopen seizoen met afstand de minst gepasseerde keeper van de eredivisie, maar de eerste wedstrijden van dit seizoen, inclusief de voorbereiding, maakt de keeper een onzekere indruk.
De international lijkt moeite te hebben met de aanvallende speelwijze van Peter Bosz, waardoor hij de grote ruimte in de rug van de verdedigers moet bestrijken. Ook de nieuwe manier van verdedigen bij standaardsituaties tegen ligt Cillessen (vooralsnog) niet, getuige de vier van de laatste vijf tegentreffers uit dode spelmomenten.
Het zal meespelen in de beslissing van Ajax om wel of niet akkoord te gaan met het vertrek van de keeper, die in september 2013 Kenneth Vermeer uit het doel verdreef en in 142 officiële duels voor Ajax 115 tegengoals incasseerde.
Intussen schaken Overmars en zijn scouts - in afwachting van de afronding van de transfer - op meerdere borden tegelijk. De nieuw aan te trekken keeper mag niet keepen tegen Rostov, waardoor het een serieuze optie is om de deal over woensdag heen te tillen.Oh.![]()
Ik lees wel dat zn zaakwaarnemer en Ajax (Bailey) een officieus akkoord hebben over contractvoorwaarden![]()
quote:Bod Ajax op Bailey kan oplopen
Ajax stelt alles in het werk om KRC Genk-aanvaller Leon Bailey (19) voor vijf jaar vast te leggen. „De club heeft een bod van 11 miljoen euro neergelegd”, zegt de vader van het Jamaicaanse talent, Craig Butler, die benadrukt dat Bailey zijn zinnen op Ajax heeft gezet. Het uiteindelijke bedrag kan door bonussen en een percentage doorverkoop verder oplopen.
„Officieus hebben we met Ajax over de voorwaarden van een contract gesproken. De afspraken hoeven alleen nog op papier gezet te worden”, aldus Butler. „Het is voor jonge spelers belangrijk stappen te maken, maar geen te grote stappen, waar ze later spijt van krijgen. Ajax is het best voor de ontwikkeling van Leon. Daar hebben ze de beste coaches en training voor talentvolle voetballers.”
Butler die ook zijn andere zoon Kyle Butler, de stiefbroer van Bailey, bij Ajax hoopt onder te brengen, rekent op de medewerking van Genk. „De club heeft het bod van Ajax in beraad. Het is nu even afwachten.”Oh.![]()
Ben benieuwd of Cillessen zich nog wel volledig kan inzetten voor Ajax tegen Rostov als hij al weet dat de transfer naar Barcelona rond is.Oh.![]()
Wel kut dat Ajax Bailey eigenlijk voor 0 had gekocht maar hij geen werkvergunning kreeg en nu dus miljoenen moet betalen. Beetje unlucky.![]()
In België is er een of andere werkvergunningsregeling dacht ik gehoord te hebben.quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 01:03 schreef Poepz0r het volgende:
Wel kut dat Ajax Bailey eigenlijk voor 0 had gekocht maar hij geen werkvergunning kreeg en nu dus miljoenen moet betalen. Beetje unlucky.![]()
België heeft altijd soepelere regels.quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 01:03 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
In België is er een of andere werkvergunningsregeling dacht ik gehoord te hebben.
Ook dat ze onbeperkt buitenlanders mogen halen, zonder een hoog salaris te moeten geven dacht ik.Oh.![]()
Zou het dan toch aan Frank hebben gelegen? Al die kansloze Eredivisie aankopen?quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 01:00 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik begin fan van Overgod te worden zowat.Oh.![]()
RvC Hans. Die bepalen wie komt, niemand anders. Die moeten goedkeuring geven voor iedere transfer, zowel in als uit.quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 01:05 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zou het dan toch aan Frank hebben gelegen? Al die kansloze Eredivisie aankopen?![]()
Die geven alleen budgettaire toestemming volgens mij.quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 01:06 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
RvC Hans. Die bepalen wie komt, niemand anders. Die moeten goedkeuring geven voor iedere transfer, zowel in als uit.![]()
Nopesquote:Op vrijdag 19 augustus 2016 01:06 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Die geven alleen budgettaire toestemming volgens mij.![]()
Die bepalen het sportieve beleid niet. Het TH zoekt de spelers uit die ze willen hebben en de RvC geeft hun fiat op financieel vlak.quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 01:06 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
RvC Hans. Die bepalen wie komt, niemand anders. Die moeten goedkeuring geven voor iedere transfer, zowel in als uit.
Zou raar zijn als de RvC het sportieve beleid bepalen, waar heb je het TH dan voor?Oh.![]()
Jawel. Dat heeft Verweij vaak genoeg geschreven in zijn propagit. Eerst wachten tot [insertspeler] verkocht was voor ze op een nieuwe mochten bieden.quote:![]()
Dat zeg ik ook niet. Overmars wilde Ayew vorig jaar, ging niet door omdat RvC dat blokkeerde (die gaan over de knaken).quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 01:07 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Die bepalen het sportieve beleid niet. Het TH zoekt de spelers uit die ze willen hebben en de RvC geeft hun fiat op financieel vlak.
Zou raar zijn als de RvC het sportieve beleid bepalen, waar heb je het TH dan voor?![]()
Ja maar dat is dus heel iets anders als dat ze bepalen wie Ajax moet gaan aankopen. Is niet alsof zij opeens tegen Marc zeiden "Hé we vinden die Gudelj een leuke speler, hier heb je 6 miljoen haal hem maar"quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 01:08 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Dat zeg ik ook niet. Overmars wilde Ayew vorig jaar, ging niet door omdat RvC dat blokkeerde (die gaan over de knaken).Oh.![]()
Bron?quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 01:08 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Dat zeg ik ook niet. Overmars wilde Ayew vorig jaar, ging niet door omdat RvC dat blokkeerde (die gaan over de knaken).![]()
Nee je snapt mij even niet. RvC bepaald uiteindelijk dus wel wie er komt, WANT als zij zeggen wie willen dit niet wegens financiele afwegingen gebeurd het dus ook niet. Dus uiteindelijk hebben hun de beslissing in handen.quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 01:09 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja maar dat is dus heel iets anders als dat ze bepalen wie Ajax moet gaan aankopen. Is niet alsof zij opeens tegen Marc zeiden "Hé we vinden die Gudelj een leuke speler, hier heb je 6 miljoen haal hem maar"![]()
Hahahaha.quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 01:10 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Stond op Ajax Netwerk onder andere![]()
Ja dat snap ik prima, maar dan slaat jouw reactie op mijn post dat Frank de aankopen bepaalde nergens om. Want dat ging om het sportieve plaatje, niet het financiële plaatjequote:Op vrijdag 19 augustus 2016 01:10 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Nee je snapt mij even niet. RvC bepaald uiteindelijk dus wel wie er komt, WANT als zij zeggen wie willen dit niet wegens financiele afwegingen gebeurd het dus ook niet. Dus uiteindelijk hebben hun de beslissing in handen.Oh.![]()
Ah, erg sterk dit.quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 01:10 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Ik had wat beters van je verwachtquote:Op vrijdag 19 augustus 2016 01:10 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
quote:Dat gerucht kwam van Bart Sanderstwitter:bart_sanders twitterde op vrijdag 25-09-2015 om 20:48:53Jordan Ayew, nu Aston Villa, was dus de speler die Overmars voor ¤10M wilde binnenhalen alvorens hij door de RvC werd teruggefloten. #ajax reageer retweet
Oh.![]()
Zal toch ergens vanuit moeten gaan anders kunnen we net zo goed alle media sluiten want het is toch niet waar, right?quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 01:11 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ik had wat beters van je verwacht
Voetbalzone
Ajax Netwerk
Etc etc![]()
VZ is nog 100x beter dan Ajax Netwerk...quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 01:12 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Zal toch ergens vanuit moeten gaan anders kunnen we net zo goed alle media sluiten want het is toch niet waar, right?
Voetbalzone
Ajax Netwerk
Etc etc![]()
En is dat ooit bevestigd door een andere bron? Lijkt mij ook sterk dat Ayew naar Ajax komt/wil ook trouwens.quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 01:12 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]Dat gerucht kwam van Bart Sanderstwitter:bart_sanders twitterde op vrijdag 25-09-2015 om 20:48:53Jordan Ayew, nu Aston Villa, was dus de speler die Overmars voor ¤10M wilde binnenhalen alvorens hij door de RvC werd teruggefloten. #ajax reageer retweet
![]()
Best vreemd dat ze hem terugfluiten maar wel meer willen betalen voor Bailey lollerquote:Op vrijdag 19 augustus 2016 01:12 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]Dat gerucht kwam van Bart Sanderstwitter:bart_sanders twitterde op vrijdag 25-09-2015 om 20:48:53Jordan Ayew, nu Aston Villa, was dus de speler die Overmars voor ¤10M wilde binnenhalen alvorens hij door de RvC werd teruggefloten. #ajax reageer retweet
![]()
Op Google kan ik verder niet veel bijzonders vinden.quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 01:13 schreef Typisch het volgende:
[..]
En is dat ooit bevestigd door een andere bron? Lijkt mij ook sterk dat Ayew naar Ajax komt/wil ook trouwens.Oh.![]()
Daar zag ik al weer de typetjes posten dat Ajax de laatste jaren veel schandaliger heeft gepresteerd in Europa dan PSV, terwijl ze gewoon een hoger coëfficiënt hebben. LOLquote:Op vrijdag 19 augustus 2016 01:13 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
VZ is nog 100x beter dan Ajax Netwerk...Oh.![]()
Ze zijn deze zomer toch flink aan het cashen? Daardoor zullen ze ook wel iets soepeler zijn met de uitgaven.quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 01:13 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Best vreemd dat ze hem terugfluiten maar wel meer willen betalen voor Bailey lollergr gr![]()
Was kopen en uitlenen niet een optie net als op FM?quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 01:03 schreef Poepz0r het volgende:
![]()
Nee want als je hem koopt moet hij eerst een vergunning krijgen en dan pas kun je hem uitlenen.quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 01:17 schreef Brammess het volgende:
[..]
Was kopen en uitlenen niet een optie net als op FM?![]()
Ze jankten aan het begin van de transferperiode dat we eerst moesten verkopen om ruimte te maken in het salarisbudget en ook qua transfergeld. Nou dat hebben we nu meer dan genoeg neem ik aan.quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 01:16 schreef Quyxz_ het volgende:
[..]
Ze zijn deze zomer toch flink aan het cashen? Daardoor zullen ze ook wel iets soepeler zijn met de uitgaven.Oh.![]()
Dit is volgens mij ook niet waar.quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 01:17 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Nee want als je hem koopt moet hij eerst een vergunning krijgen en dan pas kun je hem uitlenen.![]()
Mag hopen dat ze ooit een EIGEN stadion gaan bouwen. Arena is een stadion zonder ziel, compleet kut met dubbel t.quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 01:17 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ze jankten aan het begin van de transferperiode dat we eerst moesten verkopen om ruimte te maken in het salarisbudget en ook qua transfergeld. Nou dat hebben we nu meer dan genoeg neem ik aan.![]()
Met een huurcontract sta je nog niet onder contract in Nederland, als je hem dan uitleent in België is dat zijn geldige contract.quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 01:17 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Nee want als je hem koopt moet hij eerst een vergunning krijgen en dan pas kun je hem uitlenen.![]()
Dat zal gebeuren als iedereen die in dit topic heeft gepost allang dood is.quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 01:18 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Mag hopen dat ze ooit een EIGEN stadion gaan bouwen. Arena is een stadion zonder ziel, compleet kut met dubbel t.Oh.![]()
Wel als Ajax het merendeel van het salaris zou betalen. Dat is dan de vraag.quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 01:19 schreef Brammess het volgende:
[..]
Met een huurcontract sta je nog niet onder contract in Nederland, als je hem dan uitleent in België is dat zijn geldige contract.![]()
Bron?quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 01:19 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Wel als Ajax het merendeel van het salaris zou betalen. Dat is dan de vraag.![]()
Als ik (deze regels gelden voor iedere werknemer in NL) bij firma A werk en wordt gefreelanced naar firma B en firma B doet bijdrage van 20% dan ben ik nog steeds in dienst bij firma A.quote:![]()
Traore is een bron. Is in dienst bij Chelsea (loonstrook van Chelsea). Ajax betaald 20% van zijn salaris, rest Chelsea, althans zoiets was de constructie.quote:![]()
Zal niet langer dan 20 jaar duren voordat Ajax verhuist omdat de Arena failliet is. Kunnen ze lekker ergens anders terecht met hun jeugdcomplex.quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 01:19 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat zal gebeuren als iedereen die in dit topic heeft gepost allang dood is.
Lees trouwens de post hierboven svp![]()
![]()
quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 01:22 schreef Brammess het volgende:
@JR Heb je ook dat artikel van Siem de Jong naar PSV?quote:Siem de Jong volgend doelwit
PSV is niet uitgewinkeld en wil oud-Ajacied
door Jeroen Kapteijns
& Marcel van der Kraan
Na een rustige aanloopfase geeft PSV nu flink gas op de transfermarkt. De landskampioen is volop bezig om na het aantrekken van Bart Ramselaar ook Siem de Jong voor de rest van het seizoen vast te leggen. Bij Newcastle United, de club van de ex-Ajacied, wordt zelfs al op korte termijn een doorbraak verwacht in de besprekingen over de verhuur van De Jong aan PSV.
Waar eerder al Newcastle United-manager Rafael Benitez aangaf een verhuur van De Jong te zien zitten, lijkt inmiddels ook de clubleiding overstag. De Jong heeft meerdere opties om te worden verhuurd binnen én buiten Engeland, maar heeft na twee moeizame seizoenen in Engeland met veel fysieke en sportieve tegenslag een duidelijke voorkeur voor een tijdelijke terugkeer naar Nederland.
Als de puzzelstukjes op hun plek vallen, komt de droom van de familie De Jong uit Doetinchem uit. Sinds de C-jeugd van De Graafschap speelden Siem en zijn jongere broer Luuk niet meer samen, op een oefenduel van Oranje tegen Bayern München na. Al heel lang leeft de wens bij de voetbalbroers om ooit eens voor langere tijd bij de profs in één team te spelen. PSV is hard op weg om die wens te realiseren.
Onlangs nog vertelde PSV-aanvoerder Luuk de Jong over de ambitie die hij koestert. „Het is altijd al een droom van Siem en mij om eens samen te spelen. Ik zou het zeker willen dat hij naar PSV zou komen, maar het is nog afwachten welke keuze hij maakt.”
Een vertrek van Adam Maher zou PSV goed uitkomen om ruimte te maken in de selectie voor De Jong. De middenvelder mag inmiddels zelfs verhuurd worden (met een optie tot koop) en daarvoor hebben enkele buitenlandse clubs interesse getoond. Ook Marcel Ritzmaier, Rai Vloet, Simon Poulsen en Florian Jozefzoon komen in aanmerking voor een vertrek, al dan niet op huurbasis, terwijl Jetro Willems en Luciano Narsingh azen op een transfer.
Aanwinst Ramselaar trainde gisteren direct mee en kan morgen tegen PEC Zwolle deel uitmaken van de wedstrijdselectie. „Ik heb voor vijf jaar getekend en daar spreekt veel vertrouwen uit. Ik heb er alle vertrouwen in, dat ik een vaste waarde kan worden”, aldus Ramselaar op zijn eerste werkdag.Oh.![]()
Dat jeugdcomplex komt er toch wel binnen 10 jaar? En dan naast de Arena en die kan nog hartstikke lang mee.quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 01:26 schreef Brammess het volgende:
[..]
Zal niet langer dan 20 jaar duren voordat Ajax verhuist omdat de Arena failliet is. Kunnen ze lekker ergens anders terecht met hun jeugdcomplex.
Lees trouwens de post hierboven svp
Waarom zouden ze namelijk failliet gaan?Oh.![]()
Ik weet niet of ik daar geheel blij mee ben. Hij tilt PSV niet naar een hoger niveau maar zo'n jongen als hij hoort niet bij PSVquote:![]()
![]()
Ik zou het ook jammer vinden en niet omdat PSV er sterker van wordt. In de media heeft hij gezegd dat hij hoopte dat Ajax kampioen werd in plaats van het PSV van Luuk dus ik ben benieuwd wat hij gaat doen.quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 01:28 schreef Brammess het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik daar geheel blij mee ben. Hij tilt PSV niet naar een hoger niveau maar zo'n jongen als hij hoort niet bij PSV![]()
Omdat de Arena vanwege zijn waardeloze akoestijk al zijn concerten (de hoofdbron van inkomsten) kwijtraakt aan het Ziggo dome. Elk jaar draait het al verlies en het is echt afhankelijk van Ajax of ze het gaan kopen of niet, anders houden ze het niet lang vol.quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 01:28 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat jeugdcomplex komt er toch wel binnen 10 jaar? En dan naast de Arena en die kan nog hartstikke lang mee.
Waarom zouden ze namelijk failliet gaan?![]()
Ik vind hem meer een PSV speler dan Ajax speler, dus ik kan er wel mee leven.quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 01:28 schreef Brammess het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik daar geheel blij mee ben. Hij tilt PSV niet naar een hoger niveau maar zo'n jongen als hij hoort niet bij PSVOh.![]()
@stinho Je had dus gelijk.twitter:MikeVerweij twitterde op vrijdag 19-08-2016 om 01:31:32Vader van Leon Bailey gesproken. Speler wil per se van @KRCGenkofficial naar #Ajax ... Bod kan oplopen tot boven 11 miljoen euro reageer retweet
![]()
Amsterdam laat dat stadion echt niet leeg staan om daarna weer een nieuw stadion te bouwen. Het voldoet voor de Ajax wedstrijden prima (objectief gezien) en dat is ook de primaire functie van de Arena.quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 01:31 schreef Brammess het volgende:
[..]
Omdat de Arena vanwege zijn waardeloze akoestijk al zijn concerten (de hoofdbron van inkomsten) kwijtraakt aan het Ziggo dome. Elk jaar draait het al verlies en het is echt afhankelijk van Ajax of ze het gaan kopen of niet, anders houden ze het niet lang vol.Oh.![]()
Je kon ook gewoon dat artikel lezen wat ik plaatste van Blendle over hemquote:Op vrijdag 19 augustus 2016 01:32 schreef Brammess het volgende:
@stinho Je had dus gelijk.twitter:MikeVerweij twitterde op vrijdag 19-08-2016 om 01:31:32Vader van Leon Bailey gesproken. Speler wil per se van @KRCGenkofficial naar #Ajax ... Bod kan oplopen tot boven 11 miljoen euro reageer retweet
Daar staat dit al in
Oh.![]()
Weet ik maar je heb hier nogal veel TL;DR's rondlopen die dit wel waarderenquote:Op vrijdag 19 augustus 2016 01:33 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Je kon ook gewoon dat artikel lezen wat ik plaatste van Blendle over hemDaar staat dit al in
![]()
Dat is waar.quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 01:33 schreef Brammess het volgende:
[..]
Weet ik maar je heb hier nogal veel TL;DR's rondlopen die dit wel waarderen
Dat het bod in beraad is verbaasde me wel, omdat ik dacht dat dit bod van 11 miljoen al was afgewezen. Maar als Bailey echt wil komt hij gewoon.Oh.![]()
Nederland gaat ook een bid plaatsen voor de OS van 2028, je weet het niet, misschien gooien ze de Arena wel plat en maken ze er een Olympisch stadion van.quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 01:32 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Amsterdam laat dat stadion echt niet leeg staan om daarna weer een nieuw stadion te bouwen. Het voldoet voor de Ajax wedstrijden prima (objectief gezien) en dat is ook de primaire functie van de Arena.![]()
Dat bid winnen ze toch niet, Nederland is veel te braaf om steekpenningen te betalen.quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 01:35 schreef Brammess het volgende:
[..]
Nederland gaat ook een bid plaatsen voor de OS van 2028, je weet het niet, misschien gooien ze de Arena wel plat en maken ze er een Olympisch stadion van.Oh.![]()
Dat denk ik ook niet, maar toch dat betekent dat je dan 3 grote stadions in Amsterdam hebt;quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 01:37 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat bid winnen ze toch niet, Nederland is veel te braaf om steekpenningen te betalen.
-Het oude Olympisch stadion
-Het nieuwe Olympisch stadion
-De Amsterdam Arena
1 van de 2 moet wijken en ik denk dat het dan de ArenA gaat worden, zeker als het financieel al niet goed gaat.![]()
Geen idee wat hun plannen zijn, en of ze echt een nieuw stadion gaan bouwen. Misschien willen ze het oude Olympisch Stadion wel verbouwenquote:Op vrijdag 19 augustus 2016 01:42 schreef Brammess het volgende:
[..]
Dat denk ik ook niet, maar toch dat betekent dat je dan 3 grote stadions in Amsterdam hebt;
-Het oude Olympisch stadion
-Het nieuwe Olympisch stadion
-De Amsterdam Arena
1 van de 2 moet wijken en ik denk dat het dan de ArenA gaat worden, zeker als het financieel al niet goed gaat.Oh.![]()
Cilessen naar Barcelona![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
ik mag toch van harte hopen dat ze hem per ongeluk met iemand anders verwarren"You can call me Susan if it makes you happy"![]()
Ja met Cillessen denk ikquote:Op vrijdag 19 augustus 2016 05:44 schreef TLC het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
ik mag toch van harte hopen dat ze hem per ongeluk met iemand anders verwarren
Oh.![]()
Met GoGo tours heb ik gehoordquote:Op vrijdag 19 augustus 2016 05:44 schreef TLC het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
ik mag toch van harte hopen dat ze hem per ongeluk met iemand anders verwarren![]()
![]()
Gaat niet gebeuren. Teveel overhead die daar mee gemoeid is. Een stadion kost meer dan alleen de maandelijkse hypotheeklasten.quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 01:18 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Mag hopen dat ze ooit een EIGEN stadion gaan bouwen. Arena is een stadion zonder ziel, compleet kut met dubbel t.Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo![]()
Deze tweet klopt niet volgens Sunri5e.quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 01:32 schreef Brammess het volgende:
![]()
Sowieso die verliesdraaiende arena kopen zie ik voor de club ook niet echt een meerwaarde in.quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 07:34 schreef fathank het volgende:
[..]
Gaat niet gebeuren. Teveel overhead die daar mee gemoeid is. Een stadion kost meer dan alleen de maandelijkse hypotheeklasten.![]()
Ik vind het overigens wel jammer dat er totaal niet gecommuniceerd wordt door Ajax waar ze al dat geld voor aan het oppotten zijn/waren. Zou geen slecht idee zijn (geld voor meer clubs) om de stand van zaken wat breder communiceren dan enkel in het financiele jaarverslag.![]()
Voor een (ultra super extreem hyper) veilige marge. Verder niets.quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 07:58 schreef Wotte het volgende:
Ik vind het overigens wel jammer dat er totaal niet gecommuniceerd wordt door Ajax waar ze al dat geld voor aan het oppotten zijn/waren. Zou geen slecht idee zijn (geld voor meer clubs) om de stand van zaken wat breder communiceren dan enkel in het financiele jaarverslag.![]()
Eensch.quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 01:28 schreef Brammess het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik daar geheel blij mee ben. Hij tilt PSV niet naar een hoger niveau maar zo'n jongen als hij hoort niet bij PSVDrop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!![]()
iemand gisteren AZ gezien?
zijn op dreef hoor die gasten.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Op maandag 30 juni 2014 14:05 schreef stbabylon het volgende:
Rukken met een zak paprikachips bij de hand, krijg je vanzelf een oranje Duitse helm.![]()
Ook alleen maar omdat Cillissen zijn ogen dicht heeft dit keer.quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 08:09 schreef tja77 het volgende:
[..]
Wedstrijdje wie het domst uit z'n ogen kan kijken deze keer gewonnen door Messi.![]()
quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 09:01 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Ook alleen maar omdat Cillissen zijn ogen dicht heeft dit keer.![]()
![]()
Die komt. De pizzabezorger van een neef van iemand waar een oom van mij wel eens op de sportschool traint heeft het gehoord.quote:![]()
Never believe anything until it has been officially denied.quote:FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Rukken met een zak paprikachips bij de hand, krijg je vanzelf een oranje Duitse helm.![]()
'Oude bekende van Bosz wordt mogelijk opvolger van Cillessen'
Vrijdag, 19 augustus 2016 om 08:10
Het eventuele vertrek van Jasper Cillessen in de slotfase van de zomerse transfermarkt naar Barcelona levert Ajax veel geld op, maar het halen van een waardige vervanger zal een zwaar karwei worden. Diederik Boer wordt gezien als een betrouwbare tweede keeper en André Onana is nog niet klaar voor het grote werk.
Volgens de vrijdageditie van het Algemeen Dagblad is Eloy Room geen onlogische optie als vervanger van Cillessen. De keeper van Vitesse geldt als een haalbare en betrouwbare doelman. Trainer Peter Bosz kent Room bovendien van hun gezamenlijke periode bij de Arnhemse club, waar de keeper nog twee jaar onder contract staat.
Room, 27 jaar, staat al heel zijn loopbaan op de loonlijst van Vitesse. De loopbaan van de doelman is tot dusver met horten en stoten verlopen. In 2010/11 had hij een basisplaats, maar de terugkeer van Piet Velthuizen zorgde ervoor dat hij weer op de bank terechtkwam. In 2013/14 werd de doelman aan Go Ahead Eagles uitgeleend. Sinds november 2014 staat Room weer als eerste doelman bij Vitesse onder de lat.![]()
Room dus als Cil weg gaat?
ga op achteruit.
edit: Vjenne was mij net voor.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
PSV geeft gas en lijkt zich van komst De Jong te verzekeren
Vrijdag, 19 augustus 2016 om 07:05
Siem de Jong mag van Newcastle United worden verhuurd, zo meldt De Telegraaf. PSV is één van de opties voor de middenvelder. De Eindhovense club is achter de schermen druk bezig om de selectie van Phillip Cocu voor 2016/17 definitief samen te stellen. Liefst vijf voetballers komen nog in aanmerking voor een vertrek bij de landskampioen.
Volgens De Telegraaf en Voetbal International wordt er zelfs op korte termijn een doorbraak verwacht in de gesprekken over de verhuur van De Jong aan PSV. Het bestuur van Newcastle zou veel voelen voor een tijdelijk vertrek van de ex-speler van Ajax, die na twee jaar fysieke en sportieve tegenslag in Engeland welwillend staat tegenover een tijdelijke terugkeer op de Nederlandse velden.
De Jong heeft volgens het dagblad meerdere opties om te worden verhuurd binnen én buiten Engeland. PSV, dat zich donderdag van de komst van Bart Ramselaar verzekerde, lijkt echter de beste papieren te hebben, in verband met de deelname aan de Champions League en het feit dat broer Luuk de Jong op de loonlijst an de Eindhovense club staat.
Adam Maher mag PSV zelfs op huurbasis verlaten, indien een optie tot koop aan het huurcontract wordt toegevoegd. Ook Marcel Ritzmaier, Rai Vloet, Simon Poulsen en Florian Jozefzoon komen in aanmerking voor een vertrek. Technisch manager Marcel Brands houdt verder nog altijd rekening met een zomers vertrek van Jetro Willems en Luciano Narsingh, die hun aflopende contract hoe dan ook met een jaar kunnen verlengen.![]()
Precies. Ik denk dat Ziyech zeker hoog op de lijst staat. Jammer dat binnen het TH nog teveel als bedrijf wordt gedacht, waardoor ze wat betreft Ziyech niet op één lijn kunnen zitten. Logisch ook dat zolang dat niet is, Bosz ook zegt dat er voor hem geen plaats is, maar ik schrijf zijn komst (voorlopig) nog niet af.quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 09:21 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
Never believe anything until it has been officially denied.![]()
Zeker weten. Lijkt me een niveau Zoet toen hij net bij PSV kwam, en heel veel beter zal hij ook niet meer worden, vrees ik.quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 09:33 schreef mokkiemok het volgende:
ga op achteruit.
edit: Vjenne was mij net voor.![]()
Zolang er geen transfer is voor Ziyech blijf ik hopen.quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 09:35 schreef Fargo het volgende:
[..]
Precies. Ik denk dat Ziyech zeker hoog op de lijst staat. Jammer dat binnen het TH nog teveel als bedrijf wordt gedacht, waardoor ze wat betreft Ziyech niet op één lijn kunnen zitten. Logisch ook dat zolang dat niet is, Bosz ook zegt dat er voor hem geen plaats is, maar ik schrijf zijn komst (voorlopig) nog niet af.
verder zie ik voor vervanging Cil liever Vorm of Krull(aflopend contract).
Niet geheel onhaalbaar, zolang ze maar durven uit te geven.
verder heeft Benoit Costil een aflopend contract.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Tja, scouten in het buitenland zullen ze wel niet doen.quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 09:33 schreef mokkiemok het volgende:
ga op achteruit.
edit: Vjenne was mij net voor.![]()
Ik ook. Werd door velen verguisd, maar Siem had wat. Iets wat de huidige middenvelders niet hebben, zoveel is me wel duidelijk sinds zijn vertrek. Klaassen heeft meer potentie, maar mist toch een beetje die sierlijkheid die De Jong wel kon hebben. Ik vond het een slimme speler, maar maak me wel zorgen om zijn fysieke gestel.quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 09:35 schreef Vjenne12345 het volgende:
Zou het oprecht jammer vinden als Siem naar PSV gaat.![]()
Zou het wel grappig vinden. Kan er geen reet van, die man. Alleen als spits, maar daar staat zijn broer.quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 09:35 schreef Vjenne12345 het volgende:
Zou het oprecht jammer vinden als Siem naar PSV gaat.![]()
Misschien dat Tess Wester een idee is?
Beter dan Room.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Tess Wester.quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 09:45 schreef mokkiemok het volgende:
Beter dan Room.Liet er 24 door tegen Frankijk. En 23 tegen Brazilie. Dan moet je wel heel veel scoren om dan nog te winnen.
![]()
Ik zou spontaan supporter van Ajax worden.quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 09:45 schreef mokkiemok het volgende:
Beter dan Room.![]()
het oog wil ook watquote:Op vrijdag 19 augustus 2016 09:47 schreef TheJanitor het volgende:
[..]
Tess Wester.Liet er 24 door tegen Frankijk. En 23 tegen Brazilie. Dan moet je wel heel veel scoren om dan nog te winnen.
![]()
ik kan niet fappen op CilFOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Dit is wel echt grappig.quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 09:45 schreef mokkiemok het volgende:
Beter dan Room.![]()
En niet bang voor flink wat ballenquote:Op vrijdag 19 augustus 2016 09:45 schreef mokkiemok het volgende:
Beter dan Room.![]()
![]()
Zit in ieder geval meer gif in dan deze hele Ajax-selectie bij elkaar.quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 09:47 schreef TheJanitor het volgende:
[..]
Tess Wester.Liet er 24 door tegen Frankijk. En 23 tegen Brazilie. Dan moet je wel heel veel scoren om dan nog te winnen.
Wel enigszins problematisch dat ze niet bij de lat kan.Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
als die weg gaat hoop ik dat ze, na Bailey, voor Ola John gaan.quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 09:46 schreef TheJanitor het volgende:
Het worden wel interessante weken zo. Benieuwd of El Ghazi nog weggaat.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
komt dan ook meer voor in de kleedkamer.quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 09:53 schreef Monolith het volgende:
[..]
Zit in ieder geval meer gif in dan deze hele Ajax-selectie bij elkaar.
Wel enigszins problematisch dat ze niet bij de lat kan.
kan daar erg belangrijk zijnFOK!ker sinds 18 april 2004 ---
En iedereen wil haar dekken. Ook onze verdedigers.quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 09:53 schreef Monolith het volgende:
[..]
Zit in ieder geval meer gif in dan deze hele Ajax-selectie bij elkaar.
Wel enigszins problematisch dat ze niet bij de lat kan.![]()
We hebben zoveel geld dan. We kunnen echt een geweldige selectie samenstellen dit jaar.quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 09:53 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
als die weg gaat hoop ik dat ze, na Bailey, voor Ola John gaan.![]()
gelukkig is sanogo er niet meer.quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 09:54 schreef TheJanitor het volgende:
[..]
En iedereen wil haar dekken. Ook onze verdedigers.![]()
Hou jij het nieuws wel in de gaten?quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 09:53 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
als die weg gaat hoop ik dat ze, na Bailey, voor Ola John gaan.![]()
Dit. Ola heeft verlengd en wordt verhuurd aan Wolverhampton. Wat tamelijk treurig is, natuurlijk.quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 10:16 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Hou jij het nieuws wel in de gaten?![]()
verhuurd had ik nog niet gezien.quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 10:16 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Hou jij het nieuws wel in de gaten?FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
gewoon vermeer terug halendat zou de stunt van de eeuw zijn
Billy Turf Award - Grootste Utopia fan
› De winnaars zijn: markdeajaxfan!![]()
Krul (aflopend contract)
Nordfeldt (betaaldbaar, heeft ervaring met eredivisie)
Ochoa (mag weg)
Vorm (lijkt mij niet haalbaar)
Room (blijkbaar in the picture, niet mijn voorkeur)
Padt (niet beter dan Onana denk ik)
Romero (geen eerste keus bij ManU)
Casteels (staat op huurlijst)FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Ochoa,Krul of Nordfeldt dan alsjeblieftquote:Op vrijdag 19 augustus 2016 10:32 schreef mokkiemok het volgende:
Krul (aflopend contract)
Ochoa (mag weg)
Casteels (staat op huurlijst)Groot fan van User Wotte![]()
Krul zou wel geniaal zijn, maar die gaat niet 2,5 mil inleveren.quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 10:32 schreef mokkiemok het volgende:
Krul (aflopend contract)
Ochoa (mag weg)
Casteels (staat op huurlijst)![]()
Ochoa is al verhuurd aan Granada.quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 10:36 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ochoa,Krul of Nordfeldt dan alsjeblieft![]()
MW is 8 mil, aflopend contract dus kan je ophalen voor 5 mil ofzo. die andere 5+ mil gebruiken voor tekengeld en dan gewoon hoogste salaris geven.quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 10:38 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Krul zou wel geniaal zijn, maar die gaat niet 2,5 mil inleveren.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Krul en Nordfeldt genieten mijn voorkeur.
Dan ga je er in ieder geval niet op achteruit.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
voor wie mij niet wil gelovenquote:Leon Bailey zou een uitstekende aanwinst zijn voor Ajax. Dat stelt Aad de Mos, analist en volger van de Belgische competitie. De Amsterdammers zouden een bod van elf miljoen euro hebben uitgebracht op de aanvaller van Racing Genk.
"Hij is een echte buitenspeler, die op de flanken levensgevaarlijk is, maar ook achter de spits kan spelen", aldus De Mos tegen Ajax Showtime. "Hij doet dingen die zeer tot de verbeelding zullen spreken bij het Ajax-publiek (...) Ajax zou er goede zaken mee doen, want Bailey past er goed en de club kan hem zeker voor het twee-, drie- of viervoudige van elf miljoen euro doorverkopen."
De Mos blijkt groot fan van de negentienjarige Jamaicaan. "Bailey kan binnen- en buitenom en kan een back helemaal dol draaien en belachelijk maken. Hij heeft wel iets van Tscheu La Ling en Jesper Olsen. In Nederland is het bovendien makkelijker spelen dan in België, wat ik een moeilijkere competitie vind."
"Hij is die elf miljoen euro zeker waard", besluit de oud-trainer. "Je kunt niet alleen met Amin Younes en Anwar El Ghazi het seizoen in, je hebt er meer nodig. Ajax had meer verwacht van Robert Muric en Vaclav Cerny en Bailey is al erg volwassen voor zijn leeftijd. Nog een jaar Genk zou voor zijn ontwikkeling echter ook geen kwaad kunnen, want daar moet hij aan de bak in de competitie en in Europa."
De MosGod heeft gesproken.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Benieuwd hoe hij dat voor ogen heeft.quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 10:52 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
voor wie mij niet wil geloven
De MosGod heeft gesproken.
11 miljoen + bonussen + doorverkooppercentage... Dan moeten we hem wel voor 80+ miljoen verkopen om 4x zoveel te krijgen dan hij uiteindelijk kost.![]()
![]()
Alsof we die 11 miljoen niet even makkelijk kunnen aftikkenNet zoals dat domme geouwehoer door media dat we Duarte voor 2,5 miljoen kochten en hij nu weer gratis wegloopt. So fucking what?! We zijn toch rijk
In het buitenland doen ze niet anders. Gewoon voor een paar miljoen wat spelers kopen en dan maar hopen dat er wat goeds bij zit.
![]()
80+ is misschien iets te veel van het goede maar als je Milik voor ruim 30 miljoen kan verpatsen en AZ voor Janssen 20+ krijgt dan gaat het echt niet lang meer duren voor een echte topper voor boven de 50 vertrekt. Ongeacht of dit nu bij Ajax of PSV is.quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 11:08 schreef TheJanitor het volgende:
[..]
Benieuwd hoe hij dat voor ogen heeft.
11 miljoen + bonussen + doorverkooppercentage... Dan moeten we hem wel voor 80+ miljoen verkopen om 4x zoveel te krijgen dan hij uiteindelijk kost."For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Vind het wel begrijpelijk hoor. Engeland gefaald, wilde terug naar Ajax maar Ajax wilt hem niet meer. Dan is PSV een prima en begrijpelijke optie wanneer zij wel interesse tonen. Zéker aangezien Luuk daar speelt.quote:"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Dat gaat Dolberg worden.quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 11:25 schreef Dven het volgende:
[..]
80+ is misschien iets te veel van het goede maar als je Milik voor ruim 30 miljoen kan verpatsen en AZ voor Janssen 20+ krijgt dan gaat het echt niet lang meer duren voor een echte topper voor boven de 50 vertrekt. Ongeacht of dit nu bij Ajax of PSV is.![]()
Ik ga Siem niks verwijten, al vind ik het wel jammer dat hij naar PSV gaat. Ajax heeft zijn optie gehad en laten lopen ten koste van Bertrand Traore wat mij betere optie lijkt.![]()
Siem is dead to meHeel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?![]()
Graag ban voor mensen die nog over Ziyech praten."For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Voor Siem kwam het einde van zijn laatste seizoen bij Ajax echt geen moment te vroeg. Hij was qua niveau toen echt keihard aan kelderen en geen schim meer van voor zijn blessure. Feitelijk heeft hij dat niveau nooit meer bereikt.. dus ik geef Ajax wel gelijk dat ze hem niet terughalen.![]()
En niet te vergeten dat hij constant geblesseerd is geweest de laatste 2 jaar. 590 minuten in de premier league in 2 seizoenen...Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Eens. Maar ik ga het wel kut vinden.quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 11:25 schreef Dven het volgende:
[..]
Vind het wel begrijpelijk hoor. Engeland gefaald, wilde terug naar Ajax maar Ajax wilt hem niet meer. Dan is PSV een prima en begrijpelijke optie wanneer zij wel interesse tonen. Zéker aangezien Luuk daar speelt.Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!![]()
Kan me niets schelen eigenlijk. Vond hem toch nooit goed bij Ajax. Alleen in de spits.quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 11:42 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Eens. Maar ik ga het wel kut vinden.![]()
Goede analyse. Snap er ook geen klit van dat PSV het in hem ziet. Denk dat Luuk als aanvoerder en broertje iets teveel inspraak heeft gehad.quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 11:36 schreef Nakketikker het volgende:
Voor Siem kwam het einde van zijn laatste seizoen bij Ajax echt geen moment te vroeg. Hij was qua niveau toen echt keihard aan kelderen en geen schim meer van voor zijn blessure. Feitelijk heeft hij dat niveau nooit meer bereikt.. dus ik geef Ajax wel gelijk dat ze hem niet terughalen.![]()
Hakimquote:Op vrijdag 19 augustus 2016 11:35 schreef Dven het volgende:
Graag ban voor mensen die nog over Ziyech praten.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Gezien de vorm van Cil, is het geen verkeerd moment hem van de hand te doen nu men nog naar vorig seizoen kijkt voor zijn waarde en skills.
Verder moet je dan wel minimaal met een keeper als Krull of Nordfeldt komen, wil je er niet zwaar op achteruit gaan.
Bailey zie ik wel komen, als wat zijn vader roept over "het willen nar Ajax" klopt.
Ziyech komt alleen nog als er een middenvelder vertrekt. (meer dan alleen serero)FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Misschien hopen ze dat hij net als Luuk ook weer beter gaat spelen bij PSV. Al moet ik zeggen dat Luuk wel de grote afwezige was in de meeste belangrijke wedstrijden voor PSV.quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 11:51 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Goede analyse. Snap er ook geen klit van dat PSV het in hem ziet. Denk dat Luuk als aanvoerder en broertje iets teveel inspraak heeft gehad.![]()
Misschien kunnen we Ter Stegen huren van Barca?
Schijnt dat ze bij Barca op zoek zijn naar een andere keeper.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
welke zoet bedoel je?quote:
Zoet van PSV gaat niet voor minder dan 10 weg.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Dat is wel zo maar die jongen heeft wel roofbouw op zichzelf gepleegd omdat De Boer hem pushte, die kwam veel te snel terug na zijn klaplong. hetzelfde zie je nu een beetje bij Klaassen, die zou ook gewoon voor zichzelf moeten kiezen en eerst 100% fit worden ipv maar door te blijven kwakkelen.quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 11:36 schreef Nakketikker het volgende:
Luuk is gewoon prima voor dr Eredivisie, maar een type speler dat je met een goede CV ook makkelijk neutraliseert.quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 11:57 schreef Nakketikker het volgende:
[..]
Misschien hopen ze dat hij net als Luuk ook weer beter gaat spelen bij PSV. Al moet ik zeggen dat Luuk wel de grote afwezige was in de meeste belangrijke wedstrijden voor PSV.
Grote verschil tussen die twee is natuurlijk dat Luuk in het buitenland niet slaagde omdat hij deels overschat werd en deels misbruikt. Siem omdat hij fysiek gewoon kut is.![]()
Feliciteert hij nou Luuk? Naar het account van Siem? Namens Siem?quote:FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
kijk eens naar de datumquote:Op vrijdag 19 augustus 2016 12:09 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
Feliciteerd hij nou Luuk? Naar het account van Siem? Namens Siem?Heel veel groetjes, Catch22
Met GHB nooit meer nee
ah ok.quote:FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Feliciteerdquote:Op vrijdag 19 augustus 2016 12:09 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
Feliciteerd hij nou Luuk? Naar het account van Siem? Namens Siem?
VBL SC influencer
Left, right, behind![]()
Speelde in 2009/10 als middenvelder uitstekend.quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 11:43 schreef TheJanitor het volgende:
[..]
Kan me niets schelen eigenlijk. Vond hem toch nooit goed bij Ajax. Alleen in de spits.'Wish I was old and a little sentimental'
Porcupine Tee - Normal![]()
wow dat zag ik zelf niet eens bedanktquote:FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Ik wil graag Matz Sels
aan mijn lijst met mogelijke keepers toevoegen
edit: nvm is naar newcastle......FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Liverpool wil ook El Ghazi.
Onze vleugelspelers raken snel op zo.Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!![]()
Vanuit het oogpunt van Siem begrijp ik het wel. Ik vind het eerder verbazend dat PSV hiervoor kiest.![]()
Mwah eerder als 9,5 hoorquote:Op vrijdag 19 augustus 2016 12:11 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Speelde in 2009/10 als middenvelder uitstekend.Groot fan van User Wotte![]()
Voetbal begint me echt tegen te staan. Eerst op zo'n walgelijke manier het kampioenschap verspelen, daarna zo'n erbarmelijk EK. En dan weer dat transfergezeik: je keeper die je plaatsing voor de Champions League verneukt omdat 'ie in zijn hoofd al op het Catalaanse strand ligt en nu weer een oud-speler waarvan je dacht dat 'ie een ras-ajacied was die naar die lelijke club vertrekt.![]()
Van van Ginkel naar De Jong is een fantastische verbetering. We worden nooit meer kampioenquote:Op vrijdag 19 augustus 2016 12:46 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat niet alleen, maar Ajax wilde hem niet.Groot fan van User Wotte![]()
Ik heb soms een plaat voor mijn kop, maar jij een heel flatgebouw geloof ik.quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 12:48 schreef FritzWepper het volgende:
Voetbal begint me echt tegen te staan. Eerst op zo'n walgelijke manier het kampioenschap verspelen, daarna zo'n erbarmelijk EK. En dan weer dat transfergezeik: je keeper die je plaatsing voor de Champions League verneukt omdat 'ie in zijn hoofd al op het Catalaanse strand ligt en nu weer een oud-speler waarvan je dacht dat 'ie een ras-ajacied was die naar die lelijke club vertrekt.Groot fan van User Wotte![]()
Van Ginkel werd gehaald voor de basis, Hendrix direct slachtoffer. De Jong gaat banken en op het moment dat Propper of Luuk pijntjes heeft mag ie wat laten zien. Ramselaar gaat concurreren, de Jong niet.quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 12:49 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Van van Ginkel naar De Jong is een fantastische verbetering. We worden nooit meer kampioenDit, dus.![]()
quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 12:48 schreef FritzWepper het volgende:
Voetbal begint me echt tegen te staan. Eerst op zo'n walgelijke manier het kampioenschap verspelen, daarna zo'n erbarmelijk EK. En dan weer dat transfergezeik: je keeper die je plaatsing voor de Champions League verneukt omdat 'ie in zijn hoofd al op het Catalaanse strand ligt en nu weer een oud-speler waarvan je dacht dat 'ie een ras-ajacied was die naar die lelijke club vertrekt.
VBL SC influencer
Left, right, behind![]()
Dat zal dan wel.quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 12:50 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ik heb soms een plaat voor mijn kop, maar jij een heel flatgebouw geloof ik.
Huidige profvoetbal![]()
![]()
![]()
![]()
Mensen als jij zijn de reden dat ik eigenlijk nooit in clubtopics lees.quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 12:48 schreef FritzWepper het volgende:
Voetbal begint me echt tegen te staan. Eerst op zo'n walgelijke manier het kampioenschap verspelen, daarna zo'n erbarmelijk EK. En dan weer dat transfergezeik: je keeper die je plaatsing voor de Champions League verneukt omdat 'ie in zijn hoofd al op het Catalaanse strand ligt en nu weer een oud-speler waarvan je dacht dat 'ie een ras-ajacied was die naar die lelijke club vertrekt.![]()
Terwijl jij in Feyenoordtopic doorgaans op je best bent, vriend.quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 12:57 schreef GGMM het volgende:
[..]
Mensen als jij zijn de reden dat ik eigenlijk nooit in clubtopics lees.Dit, dus.![]()
Mooi man.quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 12:57 schreef GGMM het volgende:
[..]
Mensen als jij zijn de reden dat ik eigenlijk nooit in clubtopics lees.![]()
Mweh. Ik weet niet of Siem dat leuk gaat vinden.quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 12:52 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Van Ginkel werd gehaald voor de basis, Hendrix direct slachtoffer. De Jong gaat banken en op het moment dat Propper of Luuk pijntjes heeft mag ie wat laten zien. Ramselaar gaat concurreren, de Jong niet.Groot fan van User Wotte![]()
Vroeger gingen rasajacieden inderdaad helemaal niet naar de rivaal.quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 12:55 schreef FritzWepper het volgende:
[..]
Dat zal dan wel.
Huidige profvoetbal![]()
VBL SC influencer
Left, right, behind![]()
Misschien kan je alvast een Siem de Jong-pop maken.quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 12:48 schreef FritzWepper het volgende:
Op basis waarvan zou Siem kunnen denken dat hij recht heeft op een basisplaats? Zijn fantastische laatste 2 seizoenen?quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 12:58 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Mweh. Ik weet niet of Siem dat leuk gaat vinden.![]()
Hij wil gewoon dichter bij huis op de tribune zitten. kan toch?quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 13:01 schreef tja77 het volgende:
[..]
Op basis waarvan zou Siem kunnen denken dat hij recht heeft op een basisplaats? Zijn fantastische laatste 2 seizoenen?
Forum Opties Forumhop: Hop naar: