Nog te kort om meteen in paniek te schieten. Laat die jongens wennen aan Bosz en vice versa.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 22:53 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Het seizoen van Ajax is al vijf wedstrijden oud..
Gaat dan toch ook op voor hem. En iedere speler vertegenwoordigd kapitaal (ja behalve Heiko en 4gevert)quote:
Hoe Gudelj speelt heeft niks te maken met wennen, dat is zijn type spel gewoon.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 22:54 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Nog te kort om meteen in paniek te schieten. Laat die jongens wennen aan Bosz en vice versa.
Ik schiet niet in paniek. Ik zie geen verbetering van zijn toegevoegde waarde, die heb ik nooit gezien eigenlijk.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 22:54 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Nog te kort om meteen in paniek te schieten. Laat die jongens wennen aan Bosz en vice versa.
Bosz moet zijn elftallen leren verdedigen. Leek bij Vitesse al nergens op en nu bij ons ook niet. Aanvallend allemaal leuk maar achterin is het 1 grote gatenkaas.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 22:54 schreef Brammess het volgende:
Ik lees dat Jolgod zijn contract heeft ingeleverd, in ieder geval een backup plan voor als Bosz niet werkt.
Ik vond het schrijnend dat tegen Roda EN Rostov het hele middenveld 90 minuten mocht blijven staan.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 22:54 schreef Ajacied422 het volgende:
Sinkgraven is nota bene prima bezig in de competitie en juist zijn type had je heel goed kunnen gebruiken in de tweede helft tegen Rostov.
Als de tegengoals nou geen individuele fouten/blunders waren had je een puntquote:Op donderdag 18 augustus 2016 22:55 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Bosz moet zijn elftallen leren verdedigen. Leek bij Vitesse al nergens op en nu bij ons ook niet. Aanvallend allemaal leuk maar achterin is het 1 grote gatenkaas.
Eens, tevens efficiënter omgaan met kansen.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 22:55 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Bosz moet zijn elftallen leren verdedigen. Leek bij Vitesse al nergens op en nu bij ons ook niet. Aanvallend allemaal leuk maar achterin is het 1 grote gatenkaas.
Was bij Vitesse ook zo dus dan doet hij als trainer iets niet goed. Wijst hij zijn spelers er niet genoeg op? Word er te weinig op getraind?quote:Op donderdag 18 augustus 2016 22:55 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Als de tegengoals nou geen individuele fouten/blunders waren had je een punt
Dus door de tactiek van Bosz laat cil alle ballen ineens door?quote:Op donderdag 18 augustus 2016 22:55 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Ik denk dat een fout zoals Cillessen die maakte niet trainbaar isquote:Op donderdag 18 augustus 2016 22:56 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Was bij Vitesse ook zo dus dan doet hij als trainer iets niet goed. Wijst hij zijn spelers er niet genoeg op? Word er te weinig op getraind?
Alle goals fout van Cil?quote:Op donderdag 18 augustus 2016 22:56 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Dus door de tactiek van Bosz laat cil alle ballen ineens door?
Ik heb het over de overige goals chefquote:Op donderdag 18 augustus 2016 22:56 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik denk dat een fout zoals Cillessen die maakte niet trainbaar is
Een aantal lullige goals zeker wel ja. Daardoor lijkt het nog knulliger.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 22:56 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Alle goals fout van Cil?![]()
![]()
De overige goals gewoon kapitale fouten van verdedigers.
Geldt voor veel van de overige goals ook, alleen kun je dan de naam van pakweg ons aller Heiko bij de corner tegen PAOK noemenquote:Op donderdag 18 augustus 2016 22:57 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Ik heb het over de overige goals chef
Welke goals uit OPEN SPEL dan? Er is er maar één uit open spel die duidelijk niet te verwijten is aan Cillessen.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 22:56 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Alle goals fout van Cil?![]()
![]()
De overige goals gewoon kapitale fouten van verdedigers.
Maar daar had ik het niet over. Ik heb het over de knullige goals die we tegen krijgen door miscommunicatie etc etc. Dat is gewoon de schuld van Bosz (onder andere). Dit ging bij Vitesse EXACT zo.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 22:57 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Een aantal lullige goals zeker wel ja. Daardoor lijkt het nog knulliger.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |