SPOILER: Kampioen afbeeldingen 2010/2011, 2011/2012, 2012/2013 en 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2012/2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2014/2015Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gifjes enzulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."In zekere zin ben ik waarschijnlijk onsterfelijk"
- Johan Cruijff![]()
Welke goals uit OPEN SPEL dan? Er is er maar één uit open spel die duidelijk niet te verwijten is aan Cillessen.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 22:56 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Alle goals fout van Cil?![]()
![]()
De overige goals gewoon kapitale fouten van verdedigers.
![]()
2-2 Roda bijvoorbeeld?quote:Op donderdag 18 augustus 2016 22:58 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Welke goals uit OPEN SPEL dan? Er is er maar één uit open spel die duidelijk niet te verwijten is aan Cillessen.![]()
Dat was uit een doodspelsituatie, ik zeg OPEN SPEL. Dat was de 1-1 van Auassar maar daar stond bijvoorbeeld Gudelj lucht te dekken.quote:![]()
Was toch een fout in de verdediging? Daar heb ik het over. Hoe of wat die goals ontstaan maakt mij verder niks uit. Dit ging onder Bosz bij Vitesse ook 80 x mis ofzo.quote:![]()
Bosz is niet de enige die bezig is met doodspelsituaties. Daar is Carlo l'Ami ook druk mee bezig.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 22:59 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Was toch een fout in de verdediging? Daar heb ik het over. Hoe of wat die goals ontstaan maakt mij verder niks uit. Dit ging onder Bosz bij Vitesse ook 80 x mis ofzo.![]()
Ja maar ik heb het gewoon over de tegengoals. Hoe of wat die ontstaan maakt mij niet veel uit. Het zijn knullige fouten. Vaak uit dode spelsituaties dat klopt.quote:![]()
Mag je de verantwoordelijkheid ook wel bij de spelers leggen dat ze niet drie man laten vrij staan.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 22:59 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Was toch een fout in de verdediging? Daar heb ik het over. Hoe of wat die goals ontstaan maakt mij verder niks uit. Dit ging onder Bosz bij Vitesse ook 80 x mis ofzo.Oh.![]()
Verklaar waarom het bij Bosz bij Vitesse ook 80 x misging dan? Aanvallend was het daar ook prima, maar verdedigend leek het wel Spakenburg 6.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 23:00 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Bosz is niet de enige die bezig is met doodspelsituaties. Daar is Carlo l'Ami ook druk mee bezig.![]()
Toen ging Cillessen ineens Pokemons vangenquote:Op donderdag 18 augustus 2016 23:00 schreef Brammess het volgende:
De goal van PAOK in de thuiswedstrijd ging ook niet geheel zonder problemen.Oh.![]()
In Football Manager heb ik Predrag Rajkovic gescout als vervanger van Cilly![]()
Wat zijn de geruchten omtrent een nieuwe keeper?![]()
Dijks was ook niet aanwezig bij zijn manquote:Op donderdag 18 augustus 2016 23:01 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Toen ging Cillessen ineens Pokemons vangen![]()
2 x al zelfsquote:Op donderdag 18 augustus 2016 23:02 schreef MCH het volgende:
Hebben we hier niet ooit een kampioenschap verspeeld?![]()
![]()
Omdat dat niet per se aan de tactiek van Bosz hoeft te liggen. Een voorwaarde van deze tactiek is dat je niet verslapt en constant blijft rennen. Zonder rennen ben je nergens. Daar wordt vaak te veel in verzaakt en dat heeft tijd nodig. Bosz werkt ook met de beste selectie in zijn trainerscarrière, we hebben prima verdedigers in de gelederen. Net zeg je nog dat we niet te snel mogen oordelen over Gudelj maar je fakkelt Bosz net zo goed af.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 23:01 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Verklaar waarom het bij Bosz bij Vitesse ook 80 x misging dan? Aanvallend was het daar ook prima, maar verdedigend leek het wel Spakenburg 6.![]()
Het valt mij op dat hij als trainer exact dezelfde fouten maakt als bij Vitesse. Tactiek werkt duidelijk niet tot zover, misschien verandert dat nog (ik reken er niet op). Maar ik denk dat Bosz te eigenwijs is om een ander systeem te spelen. Mijn verwachting is dat we volgend seizoen een andere trainer hebben.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 23:03 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Omdat dat niet per se aan de tactiek van Bosz hoeft te liggen. Een voorwaarde van deze tactiek is dat je niet verslapt en constant blijft rennen. Zonder rennen ben je nergens. Daar wordt vaak te veel in verzaakt en dat heeft tijd nodig. Bosz werkt ook met de beste selectie in zijn trainerscarrière, we hebben prima verdedigers in de gelederen. Net zeg je nog dat we niet te snel mogen oordelen over Gudelj maar je fakkelt Bosz net zo goed af.![]()
Nog niks.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 23:01 schreef NeuNeu het volgende:
In Football Manager heb ik Predrag Rajkovic gescout als vervanger van Cilly![]()
Wat zijn de geruchten omtrent een nieuwe keeper?Dat staat me niet meer helemaal bij.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 23:01 schreef Brammess het volgende:
[..]
Dijks was ook niet aanwezig bij zijn manOh.![]()
Het middenveld draait momenteel gewoon niet, dat is het probleem. Kunnen jullie wel steeds roepen om Sinkgraven maar als Bazoer/Klaassen en Gudelj ook onder hun niveau spelen schiet het nog niet op.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 23:03 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Omdat dat niet per se aan de tactiek van Bosz hoeft te liggen. Een voorwaarde van deze tactiek is dat je niet verslapt en constant blijft rennen. Zonder rennen ben je nergens. Daar wordt vaak te veel in verzaakt en dat heeft tijd nodig. Bosz werkt ook met de beste selectie in zijn trainerscarrière, we hebben prima verdedigers in de gelederen. Net zeg je nog dat we niet te snel mogen oordelen over Gudelj maar je fakkelt Bosz net zo goed af.
Van achteruit is er niet zoveel mis met Ajax, zou graag Tete nog eens in het centrum willen zien.![]()
Tete gewoon rechtsback. Sanchez lekker op de brommer als CV, prima zo.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 23:05 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Het middenveld draait momenteel gewoon niet, dat is het probleem. Kunnen jullie wel steeds roepen om Sinkgraven maar als Bazoer/Klaassen en Gudelj ook onder hun niveau spelen schiet het nog niet op.
Van achteruit is er niet zoveel mis met Ajax, zou graag Tete nog eens in het centrum willen zien.![]()
En wat is volgens jou de reden dat het middenveld niet draait?quote:Op donderdag 18 augustus 2016 23:05 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Het middenveld draait momenteel gewoon niet, dat is het probleem. Kunnen jullie wel steeds roepen om Sinkgraven maar als Bazoer/Klaassen en Gudelj ook onder hun niveau spelen schiet het nog niet op.
Van achteruit is er niet zoveel mis met Ajax, zou graag Tete nog eens in het centrum willen zien.Oh.![]()
Vergeet je ook even niet dat 'wij' met zijn allen pleiten voor Riedewald op zes? Verder zie ik Klaassen als de beste rechtshalf in een systeem met de punt naar achteren. Helaas speelt hij meer als 10 in de afgelopen tijd waar ik hem absoluut niet goed vind spelen.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 23:05 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Het middenveld draait momenteel gewoon niet, dat is het probleem. Kunnen jullie wel steeds roepen om Sinkgraven maar als Bazoer/Klaassen en Gudelj ook onder hun niveau spelen schiet het nog niet op.![]()
Ik denk gewoon spelers uit vorm, komt wel goed. Bazoer blijft een fantastische speler. Maakt mij niet wijs dat het er ineens niet meer is.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 23:06 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
En wat is volgens jou de reden dat het middenveld niet draait?![]()
Een type Blind/Anita op CVM. Riedewald kan het maar als je die uit het centrum haalt is het daar weer minder.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 23:06 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
En wat is volgens jou de reden dat het middenveld niet draait?
En Klaassen, Bazoer die hun "vorm" nog niet hebben.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: