Nederland speelde dan ook verrekte RUKquote:Op donderdag 18 augustus 2016 22:17 schreef Ronald-Koeman het volgende:
Dit is dus de defensie waar NL met geen mogelijkheid doorheen kwam
twitter:sporza twitterde op donderdag 18-08-2016 om 22:00:11Come on boys! Gaan voor Zilver! #belarg #bel #silver #hockey #Rio2016 https://t.co/myukuCFzg1 reageer retweet
wat?quote:Op donderdag 18 augustus 2016 22:19 schreef Collide het volgende:
twitter:sporza twitterde op donderdag 18-08-2016 om 22:00:11Come on boys! Gaan voor Zilver! #belarg #bel #silver #hockey #Rio2016 https://t.co/myukuCFzg1 reageer retweet
Deze zijn wel vrij storend ja. Was ook maar snel gezaptquote:Op donderdag 18 augustus 2016 22:23 schreef Szura het volgende:
Ik gun de Sporza-commentatoren wel een nederlaag hoor
Duitse invloedquote:Op donderdag 18 augustus 2016 22:28 schreef Windhapper het volgende:
Hoe komt hockey eigenlijk zo groot in Argentinië in tegenstelling tot andere Zuid Amerikaanse landen? Is dat alleen te danken aan Aymar?
Die zijn juist leuk, als ze vrolijk zijn maar ook als ze wenen.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 22:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Deze zijn wel vrij storend ja. Was ook maar snel gezapt
Nederland won van Argentinië, ze zijn dus ook heel goed.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 22:28 schreef marcodej het volgende:
Nederland verliest hier dus van. Zo slecht is Nederland.
Je zou maar dik vernederd zijn door dit Argentinië, dan moet je toch ook een kutwedstrijd hebben gespeeld.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 22:29 schreef kilon het volgende:
Je zou maar van dit België hebben verloren. Dan stel je toch ook niks voor.
nee werd 3-3quote:Op donderdag 18 augustus 2016 22:29 schreef Wespensteek het volgende:
[..]
Nederland won van Argentinië, ze zijn dus ook heel goed.
Ik gun het België, maar die commentatoren die mad zijn wil ik ook wel horenquote:
Gelijkspel.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 22:29 schreef Wespensteek het volgende:
[..]
Nederland won van Argentinië, ze zijn dus ook heel goed.
Die hoor je nu al.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 22:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik gun het België, maar die commentatoren die mad zijn wil ik ook wel horen
omdat je nog een grote traditionele bovenklasse hebt in argentinie. En dan speel je polo of hockeyquote:Op donderdag 18 augustus 2016 22:28 schreef Windhapper het volgende:
Hoe komt hockey eigenlijk zo groot in Argentinië in tegenstelling tot andere Zuid Amerikaanse landen? Is dat alleen te danken aan Aymar?
En moest ie er nog iets van kennen...quote:Op donderdag 18 augustus 2016 22:31 schreef Szura het volgende:
[..]
Die hoor je nu al.
Ik word echt moe van het geschreeuw van die gasten bij iedere waterkans voor België
Ja, maar niet van hockey denk ikquote:
Nee joh, die dachten dat ze al goud hadden. Laat Argentinië maar lekker winnen!quote:Op donderdag 18 augustus 2016 22:33 schreef Roger_Epiales het volgende:
Had toch wel de hoop dat België zou gaan winnen, maar dan moeten ze wel even iets heel anders gaan doen.
Ik wist niet dat Walen goed konden zijn in sport.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 22:34 schreef riazop het volgende:
beter luister je naar de RTBF
Kundig en sportief
In Belgie is hockey dan ook vooral een Franstalige sport.
75% van dit team is ook Franstalig (ondanks de vele Nederlands klinkende namen)
Met een beetje geluk straks boze mensen op HLN die de Walen de schuld gaan geven.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 22:34 schreef riazop het volgende:
75% van dit team is ook Franstalig (ondanks de vele Nederlands klinkende namen)
Thiam gemist?quote:Op donderdag 18 augustus 2016 22:34 schreef Sked het volgende:
[..]
Ik wist niet dat Walen goed konden zijn in sport.
ik had het wel gedacht. Ze waren al te blij na de halve finale.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 22:33 schreef Roger_Epiales het volgende:
Had toch wel de hoop dat België zou gaan winnen, maar dan moeten ze wel even iets heel anders gaan doen.
Ken je Gilbert?quote:Op donderdag 18 augustus 2016 22:34 schreef Sked het volgende:
[..]
beetje wat NL had na Australiequote:Op donderdag 18 augustus 2016 22:35 schreef Beregd het volgende:
[..]
Ze waren al te blij na de halve finale.
Wel verwacht dit idd, maar had toch nog wat anders gehoopt.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 22:35 schreef Beregd het volgende:
[..]
ik had het wel gedacht. Ze waren al te blij na de halve finale.
Eden Hazardquote:Op donderdag 18 augustus 2016 22:34 schreef Sked het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |