Wel een beter dialect.quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 16:22 schreef Scorpion_17 het volgende:
Wie is deze slecht gefrituurde versie van Natasja Burgers?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De kassamiep laten scannen is silver maar zelfscannen is goud!
quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 16:29 schreef Zelfscanner het volgende:
Dat zou tegen Noorwegen ook niet heel gek zijn..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het beste adres voor al uw primeurs!
Ik vond er eigenlijk niks aan, dat spel van Frankrijkquote:Op zaterdag 20 augustus 2016 16:31 schreef KaBuf het volgende:
Vond de halve finale, ondanks de uitslag, leuk om te zien. Dus ben benieuwd voor nu
Noorwegen heeft ook geen lekker toernooi achter de rug.quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 16:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik heb niet het gevoel dat we in onze vorm echt kans gaan maken maar t kan altijd
Noorwegen is inderdaad leuker om naar te kijken.quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 16:32 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik vond er eigenlijk niks aan, dat spel van Frankrijk
Noorwegen vind ik veel leuker om naar te kijken.
Jij kan goed tussen de regels in lezenquote:Op zaterdag 20 augustus 2016 16:35 schreef KaBuf het volgende:
[..]
Noorwegen is inderdaad leuker om naar te kijken.![]()
![]()
quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 16:35 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Jij kan goed tussen de regels in lezen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |