Dat moeten ze eerst maar binnen halen.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 21:58 schreef Cikx het volgende:
Brons is al een hele prestatie jongens
Dat idee heb ik ook heel erg.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 21:57 schreef Nattekat het volgende:
Nederland mocht dit gewoon niet winnen volgens mij...
Drie hele grote kansen op de gelijkmaker zelfs. Gewoon gechokedquote:Op donderdag 18 augustus 2016 21:58 schreef mstx het volgende:
Op 2 cruciale momenten missen, helaas terecht verloren
Klopt. Hard gefaald.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 21:58 schreef franklop het volgende:
Zelf veel te veel goede kansen verprutst, veels te gehaast gespeeld.
Momentje van Wester ook, toen ze speelde naar teamgenoot die door 2 vrouw werd gedekt
Oneensquote:Op donderdag 18 augustus 2016 21:58 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Leuker dan voetbal moet ik zeggen
choken? ze hebben de hele wedstrijd achter de feiten aangelopen.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 21:58 schreef Groby het volgende:
Gelukkig zijn we wel wereldkampioen CHOKEN GODVERDOMME
zo danquote:Op donderdag 18 augustus 2016 21:58 schreef GGMM het volgende:
[..]
Als je voor Heracles bent zijn dingen al snel leuker dan voetbal.
Dat is al snel.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 21:58 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Leuker dan voetbal moet ik zeggen
Ook wel geluk dat Frankrijk die laatste 10 min totaal niet in de wedstrijd kwam.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 21:58 schreef TheVulture het volgende:
Veel te veel kansen gemist op het eind en ook een paar domme keuzes gemaakt, Wester die die bal blind naar voren gooit, Malenstein in de 1 tegen 1
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |