Dan zou Nederland dit toch prima moeten kunnen met een nagebouwde baan op Papendalquote:Op donderdag 18 augustus 2016 19:05 schreef Pedroso het volgende:
Zal het ook aan de baan liggen dat er zoveel vallen ? Normaliter vallen ze toch een stuk minder ?
K. DODDquote:
als ik dit zo zie gewoon heel rustig fietsen en hopen dat rest valtquote:Op donderdag 18 augustus 2016 19:03 schreef Max23 het volgende:
[..]
Ja, maar hij leek veel pijn te hebben
ik hoop dat er straks een BMX'er land in het commentaarhok van die NOS commentatorquote:Op donderdag 18 augustus 2016 19:03 schreef Mani89 het volgende:
Misschien gaat er nu wel iemand dood.
Toen was ze wel iets ligter.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 19:05 schreef Van_Poppel het volgende:
Ongelooflijk dat Ligtlee deze sport beoefende.
Is wel een verschil inderdaadquote:Op donderdag 18 augustus 2016 19:06 schreef ratatat het volgende:
Nu snap ik wel dat Ligtlee naar de 'veilige' baan is gegaan.
Ze kon wel goed snelheid maken van het heuveltje. Gelijk 2 seconden voorsprongquote:
Baanwielrennen is alsof je op een kussen valt in vergelijking met dit.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 19:06 schreef ratatat het volgende:
Nu snap ik wel dat Ligtlee naar de 'veilige' baan is gegaan.
Tijd voor Crashed Ice op de winterspelen.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 19:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dit blijft echt een geniale en debiele sport.
Om te doen leuker juist toch?quote:Op donderdag 18 augustus 2016 19:07 schreef Jinkx het volgende:
Leuk om te kijken, maar om te doen...
hetquote:Op donderdag 18 augustus 2016 19:07 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Dit maakt wel een hoop goed, na de drama van het hockey
Die zag er niet erg fit meer uit, denk niet dat ie nog vol kan gaan fietsen.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 19:07 schreef sasquatsch het volgende:
Kimman maakt nog steeds kans blijkbaar. Slechts 1 punt achter P4.
Lewis nietquote:Op donderdag 18 augustus 2016 19:08 schreef franklop het volgende:
In de Formule 1 hadden ze allemaal gediskwalificeerd geweest
Battle Royale moet Olympisch worden.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 19:07 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Tijd voor Crashed Ice op de winterspelen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |