SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vrouwen (16)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
1e valt tegen jaquote:Op donderdag 18 augustus 2016 18:48 schreef TheVulture het volgende:
Da's klote, ik vind het wel weer even rommelig om er in te komen, en Kimman valt vooralsnog niet mee
Dat was niet Kimman toch?quote:
Te enthousiast getrapt.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 18:49 schreef Dale__Cooper het volgende:
Wat gebeurde er nu? Leek weg of zijn wiel gewoon wegsloeg.
Ze lieten eerst de verkeerde herhaling zien.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 18:52 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Valt best mee, ze zijn er vanaf nu live bij.
Vermoedelijk schakelen ze straks naar die waterpolocoach.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 18:52 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Valt best mee, ze zijn er vanaf nu live bij.
Alsnog een goud randje.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 18:53 schreef TheVulture het volgende:
Crosspost, 470-dames missen brons op een haar
Dat was de grootste stunt ooit geweest als die dat gehaald hadden. Waren afhankelijk van 4 andere botenquote:Op donderdag 18 augustus 2016 18:53 schreef TheVulture het volgende:
Dat lijkt me ook.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 18:53 schreef Marcoss het volgende:
Als die 2 niet meer starten, lijkt me juist nadelig voor van Gendt. Die moet punten goedmaken.
dat is bootje varen toch?quote:Op donderdag 18 augustus 2016 18:53 schreef TheVulture het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |