Als de Duitsers zo belabberd met de SC en andere kansen om blijft gaan, blijf ik hoop houdenquote:Op donderdag 18 augustus 2016 17:37 schreef MrBadGuy het volgende:
Ik heb er geen vertrouwen in voor ons
Die Ziggo reclame?quote:Op donderdag 18 augustus 2016 17:38 schreef Geo4kant het volgende:
Wat een kut reclame, iedereen weet dat je niet zo snel kan zappen
Hoe zo? Met geluk hebben onze dames van hun gewonnen en het is maar afwachten wat de heren er van maken.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 17:42 schreef Columbiafan het volgende:
Duitsland is wel een faalland aan het worden in hockey zo.
Wat een onzin.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 17:42 schreef Columbiafan het volgende:
Duitsland is wel een faalland aan het worden in hockey zo.
Duitse dames gaven een 3-1 in de shoot-outs nog uit handen, deze heren zijn geenszins efficiënt in de laatste wedstrijden. Matig.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 17:43 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Hoe zo? Met geluk hebben onze dames van hun gewonnen en het is maar afwachten wat de heren er van maken.
Nee, voordeel.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 17:44 schreef V-for-Vendetta het volgende:
Als ie erin was gegaan via voet NLse speler had NL dan challenge kunnen aanvragen en was doelput dan afgekeurd?
Ze creeren tenminste kansen. Vliegt er zo echt wel 1 in.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 17:46 schreef Columbiafan het volgende:
[..]
Duitse dames gaven een 3-1 in de shoot-outs nog uit handen, deze heren zijn geenszins efficiënt in de laatste wedstrijden. Matig.
Ohquote:Op donderdag 18 augustus 2016 17:43 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Hoe zo? Met geluk hebben onze dames van hun gewonnen
Kansen moet je verzilveren, iets wat Duitsland nu ook niet lukt. Gisteren was het gewoon kantjeboort en veel geluk voor teamNLquote:Op donderdag 18 augustus 2016 17:48 schreef riazop het volgende:
[..]
Oh
17 kansen tegen Duitsland noem jij met geluk winnen?
Solide visitekaartje, inderdaad.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 17:49 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik wist dat hockey niet mijn sport was maar dit is wel heel doods.
Gisteren zo'n minuutquote:Op donderdag 18 augustus 2016 17:51 schreef Littlerabbit het volgende:
Wooooow hoever loopt de NOS stream wel niet achter nog altijd 0-0
Ik lees daarom ook niet te veel meequote:Op donderdag 18 augustus 2016 17:51 schreef Littlerabbit het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
half minuutje bij mijquote:Op donderdag 18 augustus 2016 17:51 schreef Littlerabbit het volgende:
Ideaal, hoorde gejuich in de woonkamer en kon de goal nog live meepakken door snel eens stream aan te slingerenquote:Op donderdag 18 augustus 2016 17:51 schreef Littlerabbit het volgende:
quote:Op donderdag 18 augustus 2016 17:53 schreef Columbiafan het volgende:
Typerend dit, deksel op de neus.
T is geen voetbalquote:Op donderdag 18 augustus 2016 17:54 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Ideaal, hoorde gejuich in de woonkamer
Wat zijn ze aan het doen in je woonkamer?quote:Op donderdag 18 augustus 2016 17:54 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Ideaal, hoorde gejuich in de woonkamer en kon de goal nog live meepakken door snel eens stream aan te slingeren
Meestal heb je dan te maken met een orgie.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 17:54 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Wat zijn ze aan het doen in je woonkamer?
Of nog een betere vraag: Waarom zit jij er niet bij?quote:Op donderdag 18 augustus 2016 17:54 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Dit soort mensen zitten daar:quote:Op donderdag 18 augustus 2016 17:54 schreef Bolasie het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 18 augustus 2016 17:55 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Meestal heb je dan te maken met een orgie.
Jinx!quote:Op donderdag 18 augustus 2016 17:57 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ik hoop dan NL wint van de Duitsers!
Dit vind ik echt heel fijn om te horen Seejayquote:Op donderdag 18 augustus 2016 17:57 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ik hoop dan NL wint van de Duitsers!
Komt doordat Caldas uitstraalt dat ie niet hard looptquote:Op donderdag 18 augustus 2016 17:58 schreef marcodej het volgende:
Wat een verdedigend faalwerk. Laat maar doorlopen jongens.
Zoals gewoonlijk falen de Nederlandse mannen weer, we moeten het van de dames hebben.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 17:58 schreef Scorpion_17 het volgende:
Ik krijg langzaam het idee dat dit NL elftal helemaal niet zo sterk is als vooraf gedacht.
nlse dames zijn stuk dominanter dan heren. Goud bij de mannen zou gewoonweg onverwacht zijn.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 17:58 schreef Scorpion_17 het volgende:
Ik krijg langzaam het idee dat dit NL elftal helemaal niet zo sterk is als vooraf gedacht.
Die zijn een stuk vruchtbaarder inderdaad.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 18:00 schreef F.M.D. het volgende:
Alle nederlande herenploegen falen. moeten echt van de vroiwen hebben tegenwoordig.
hockey kun je moeilijk serieus nemen met zulke belachelijke spelregels.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 18:00 schreef ZwevendToetsenbord het volgende:
Waarom noemen ze dit niet strafcornerbal ipv Hockey.
Ik vraag me dan af, waar dat door komt.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 18:00 schreef F.M.D. het volgende:
Alle nederlande herenploegen falen. moeten echt van de vroiwen hebben tegenwoordig.
mentaliteitquote:Op donderdag 18 augustus 2016 18:00 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik vraag me dan af, waar dat door komt.
ERVARINGquote:Op donderdag 18 augustus 2016 18:00 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Vrouwen in het buitenland vervullen hun plichten eerst. NLse vrouwen hebben daar schijt aan.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 18:00 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Hmm nu je het zegt... Scherp gezien!quote:Op donderdag 18 augustus 2016 18:01 schreef Maver24 het volgende:
Nederland speelt ook gewoon minder dan Duitsland
Daarom juichen Bolasie en ik voor Duitsland tijdens de finale tegen Brazilië.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 18:01 schreef Maver24 het volgende:
Ook gewoon al drie kwarten, net als de Duitsers hoor. Dus ze spelen zeker niet minder maar precies even lang.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 18:01 schreef Maver24 het volgende:
hopen op 7-1quote:Op donderdag 18 augustus 2016 18:02 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Daarom juichen Bolasie en ik voor Duitsland tijdens de finale tegen Brazilië.
Al nemen we dat niet zo heel serieus want OS voetbal
Ja, onze heren presteren niet omdat wij ze eerst de afwas laten doen.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 18:02 schreef V-for-Vendetta het volgende:
[..]
Vrouwen in het buitenland vervullen hun plichten eerst. NLse vrouwen hebben daar schijt aan.
Dat was me na de wedstrijd tegen België iig al helemaal duidelijk. Dit gaat hem gewoon niet worden.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 18:05 schreef clavier het volgende:
Wat is Nederland slecht. Duitsland had makkelijk op voorsprong kunnen komen. De Nederlandse hockeymannen zijn zelfs nog slechter dan ik ze had ingeschat...
Waarnemer.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 18:12 schreef V-for-Vendetta het volgende:
Tegen wie schreeuwt Caldas in zn mic/wat is het nut van dat ding?
Bestelling doorgevenquote:Op donderdag 18 augustus 2016 18:12 schreef V-for-Vendetta het volgende:
Dat loopt via een verbinding naar de praatpaal van de plaatselijke KFC.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 18:12 schreef V-for-Vendetta het volgende:
Zo te zien de besteldienst van domino,s pizza.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 18:12 schreef V-for-Vendetta het volgende:
Komt omdat ze weten dat de loservlucht al weg is. Volgende spelen de loservlucht op de zaterdag voor de afsluitingquote:Op donderdag 18 augustus 2016 18:13 schreef DeLuna het volgende:
De enige kans om je Spelen nog te redden door in ieder geval een medaille te winnen en dan ga je er zo mee om
0% en nou oprottenquote:Op donderdag 18 augustus 2016 18:14 schreef capuchon_jongen het volgende:
Hoe groot is de kans op een overwinning van de Belgen straks tegen Argentinië uitgedruk in procent? 30-40% ?
Wat liefquote:
55quote:Op donderdag 18 augustus 2016 18:14 schreef capuchon_jongen het volgende:
Hoe groot is de kans op een overwinning van de Belgen straks tegen Argentinië uitgedruk in procent? 30-40% ?
en 1tje voor croon. de rest verdient ze niet.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 18:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
Al die bronzen plakken moeten gewoon naar Stockman als ze worden geownnen
ja wat moet ie andersquote:Op donderdag 18 augustus 2016 18:20 schreef heywoodu het volgende:
Mooi wel, Duitse commentator vol lof ook over Stockman
quote:Op donderdag 18 augustus 2016 18:22 schreef Szura het volgende:
Misschien moet Barcelona maar een contract aanbieden aan Stockmann ipv Cillessen
makkelijk balletje voor de keepertquote:
Jazeker.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 18:23 schreef Poison-Ivy het volgende:
Ik schakel net in maar wat is dat voor een hotness aan de kant van Duitsland, coach ofzo?
Dan blijft het 0-0quote:Op donderdag 18 augustus 2016 18:25 schreef kilon het volgende:
Shoot-outs Gaan ze zeggen dat we dit makkelijk winnen want we hebben Stockman. Let maar op.
Terwijl de rest van de spelers dramatisch zijn. Dus we verliezen gewoon.
Hoe slecht moet Australië wel niet zijn geweestquote:Op donderdag 18 augustus 2016 18:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
Met dit spel is shoot-outs al een overwinning.
quote:Op donderdag 18 augustus 2016 18:25 schreef Scorpion_17 het volgende:
Dit was t hoogst haalbare voor NL
Brons is ook wat minder interessant dan een kans op goud in mijn beleving.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 18:26 schreef Szura het volgende:
Ik kijk relaxter dan gisteren, misschien omdat ik er al vrede mee kan hebben als ze verliezen ofzo. Wat een kutspel van Nederland.
Nee, staat minder op het spelquote:Op donderdag 18 augustus 2016 18:26 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Wordt het net zo spannend als gisteren?
Is altijd in reguliere tijd, naar mijn weten.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 18:26 schreef Bolasie het volgende:
Iemand ervaring met betten op hockey?
Ik had op Duitsland, maar is dat inclusief shootouts of alleen reguliere tijd?Bij voetbal is het iig full time.
Dit. Zelfs als het brons wordt is dit nog een schande.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 18:26 schreef Szura het volgende:
Ik kijk relaxter dan gisteren, misschien omdat ik er al vrede mee kan hebben als ze verliezen ofzo. Wat een kutspel van Nederland.
Exclusief. RIP geld dus, tenzij draw no bet.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 18:26 schreef Bolasie het volgende:
Ik had op Duitsland, maar is dat inclusief shootouts of alleen reguliere tijd?Bij voetbal is het iig full time.
Geen idee, maar ik ben wel blij dat ik niet nog langer naar deze saaie pot hoef te kijken.quote:
DNB, dus void gelukkig.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 18:28 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Exclusief. RIP geld dus, tenzij draw no bet.
reguliere tijd, is bij alle sporten zo tenzij je bet op wie doorgaatquote:Op donderdag 18 augustus 2016 18:26 schreef Bolasie het volgende:
edit: nvm, void
Jaquote:Op donderdag 18 augustus 2016 18:29 schreef Nattekat het volgende:
Maar ik heb dus een zaadwedstrijd met enkel live score gekeken?
ja, maar nu schietuit genotquote:Op donderdag 18 augustus 2016 18:29 schreef Nattekat het volgende:
Maar ik heb dus een zaadwedstrijd met enkel live score gekeken?
zeker de keepert kan hier goed op trainenquote:
Top, niks gemist dusquote:
Nee, totaal niet.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 18:30 schreef timmmmm het volgende:
Zweten jullie ook je naadje uit nu?
Nee het gaat alleen om goudquote:Op donderdag 18 augustus 2016 18:30 schreef timmmmm het volgende:
nee, dit is maar voor brons. bij de vrouwtjes was het spannenderquote:Op donderdag 18 augustus 2016 18:30 schreef timmmmm het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |