Als de Duitsers zo belabberd met de SC en andere kansen om blijft gaan, blijf ik hoop houdenquote:Op donderdag 18 augustus 2016 17:37 schreef MrBadGuy het volgende:
Ik heb er geen vertrouwen in voor ons
Die Ziggo reclame?quote:Op donderdag 18 augustus 2016 17:38 schreef Geo4kant het volgende:
Wat een kut reclame, iedereen weet dat je niet zo snel kan zappen
Hoe zo? Met geluk hebben onze dames van hun gewonnen en het is maar afwachten wat de heren er van maken.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 17:42 schreef Columbiafan het volgende:
Duitsland is wel een faalland aan het worden in hockey zo.
Wat een onzin.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 17:42 schreef Columbiafan het volgende:
Duitsland is wel een faalland aan het worden in hockey zo.
Duitse dames gaven een 3-1 in de shoot-outs nog uit handen, deze heren zijn geenszins efficiënt in de laatste wedstrijden. Matig.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 17:43 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Hoe zo? Met geluk hebben onze dames van hun gewonnen en het is maar afwachten wat de heren er van maken.
Nee, voordeel.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 17:44 schreef V-for-Vendetta het volgende:
Als ie erin was gegaan via voet NLse speler had NL dan challenge kunnen aanvragen en was doelput dan afgekeurd?
Ze creeren tenminste kansen. Vliegt er zo echt wel 1 in.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 17:46 schreef Columbiafan het volgende:
[..]
Duitse dames gaven een 3-1 in de shoot-outs nog uit handen, deze heren zijn geenszins efficiënt in de laatste wedstrijden. Matig.
Ohquote:Op donderdag 18 augustus 2016 17:43 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Hoe zo? Met geluk hebben onze dames van hun gewonnen
Kansen moet je verzilveren, iets wat Duitsland nu ook niet lukt. Gisteren was het gewoon kantjeboort en veel geluk voor teamNLquote:Op donderdag 18 augustus 2016 17:48 schreef riazop het volgende:
[..]
Oh
17 kansen tegen Duitsland noem jij met geluk winnen?
Solide visitekaartje, inderdaad.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 17:49 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik wist dat hockey niet mijn sport was maar dit is wel heel doods.
Gisteren zo'n minuutquote:Op donderdag 18 augustus 2016 17:51 schreef Littlerabbit het volgende:
Wooooow hoever loopt de NOS stream wel niet achter nog altijd 0-0
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |