SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het gedetailleerde tijdschema is hier te zien, reken er vijf uur bij voor de Nederlandse tijd:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Waar?
João Havelange Olympic Stadium, genoemd naar de man die Sepp Blatter zijn trucjes geleerd heeft. Ook wel het Engenhão genoemd als topclub Botafogo er haar voetbalwedstrijden speelt.
* Zelfscanner houdt niet van te vroeg gestoot worden
Nederland
De ogen zullen wat Nederlandse medailles betreft toch vooral op twee dames gericht zijn: Dafne Schippers en Sifan Hassan. Op de 100 en 200 meter moet Schippers Nederland historische medailles gaan bezorgen, Hassan is een van de kanshebsters op eremetaal op de 1500 meter. Natuurlijk is ook Churandy Martina weer van de partij, de man die samen met Usain Bolt de enige atleet is die in 2008 en 2012 in de olympische finale van de 100 en 200 meter stond en daar blij om was ook![]()
De kassamiep laten scannen is silver maar zelfscannen is goud!
Ja, want ze verknalt dit bewust..quote:Op donderdag 18 augustus 2016 16:34 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Deze Spelen beginnen een beetje teveel om mevrouw Schippers te draaien..
Wat pas over twee uur begint. Logisch.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 16:36 schreef Dale__Cooper het volgende:
oh, er is BMX op de NOS, vandaar.
Had jij een olijke TT in gedachten ?quote:Op donderdag 18 augustus 2016 16:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
Kapen met dezelfde TT is zo mogelijk nog dommer dan kapen zonder TT
Dit, niet bewust maar deed wel minder der best omdat het niet haar onderdeel is. Verneukt t voor 3 meiden en zegt ja ok sorry he. Als ze nou nu net zo reageerde als gisteren. Maar je kon aan alles aflezen dat t haar niet heel veel deed en dat kan niet in een team onderdeelquote:Op donderdag 18 augustus 2016 16:36 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Ja, want ze verknalt dit bewust..
Yep vanwege een vermeend elleboogje door de Brazilianen.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 16:37 schreef Columbiafan het volgende:
USA protest tegen Braziliaantjes?
misschien hebben ze een protest in gedachten en moet je daarvoor wel finishen.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 16:37 schreef knnth het volgende:
Wat was die deal met die Amerikaanse vrouwen die per se wilden finishen?
Neuh, want ik zit in zo'n klein schermpje dat ik het topic niet wilde openen (heb 3 streams open)quote:Op donderdag 18 augustus 2016 16:37 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Had jij een olijke TT in gedachten ?
Als er 6 andere landen een DQ hadden opgelopen dan hadden ze doorgegaan.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 16:37 schreef knnth het volgende:
Wat was die deal met die Amerikaanse vrouwen die per se wilden finishen?
Ah, en dan een herkansing in een lege serie oid?quote:Op donderdag 18 augustus 2016 16:38 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
misschien hebben ze een protest in gedachten en moet je daarvoor wel finishen.
ja, weet niet hoe dat precies verloopt in dat geval.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 16:38 schreef knnth het volgende:
[..]
Ah, en dan een herkansing in een lege serie oid?
Kan je nog reglementair finishen na zo een botsing/uit de baan stappen?quote:Op donderdag 18 augustus 2016 16:38 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
misschien hebben ze een protest in gedachten en moet je daarvoor wel finishen.
Nog geen last van lasogen ?quote:Op donderdag 18 augustus 2016 16:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Neuh, want ik zit in zo'n klein schermpje dat ik het topic niet wilde openen (heb 3 streams open)
bij de 4x100 meter?quote:
quote:Op donderdag 18 augustus 2016 15:15 schreef Pino112 het volgende:
Het oefenen van stokjes overgeven is overrated.
quote:Op donderdag 18 augustus 2016 15:16 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Net bij het inlopen/oefenen van wissel was ze er niet.
Wat hadden ze gezegd over de 4x100 meter dan?quote:Op donderdag 18 augustus 2016 16:40 schreef Szura het volgende:
De NOS heeft echt de grootste jinx ooooooit op z'n naam staan nu.
Geen idee, maar een hoop over Schippers en die faaldequote:Op donderdag 18 augustus 2016 16:40 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Wat hadden ze gezegd over de 4x100 meter dan?
en totaal?quote:
Hoezo?quote:Op donderdag 18 augustus 2016 16:42 schreef Columbiafan het volgende:
Amerikaanse vrouwtjes mazzelen dus enorm.
Toch naar de finale?quote:Op donderdag 18 augustus 2016 16:42 schreef Columbiafan het volgende:
Amerikaanse vrouwtjes mazzelen dus enorm.
Ze vragen jou ook niks.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 16:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
VS vrouwen zouden nooit door mogen als je t mij vraagt
huh wat? Schippers heeft toch gefaald?quote:
Volgens de Duitse commentator gaat het protest toegekend worden omdat de Braziliaanse 'duidelijk' Felix hinderde.quote:
Heren Hansquote:Op donderdag 18 augustus 2016 16:44 schreef MichelWuyts het volgende:
[..]
huh wat? Schippers heeft toch gefaald?
Met een stokquote:Op donderdag 18 augustus 2016 16:44 schreef Geo4kant het volgende:
Tyson Gay weet wel hoe hij een andere man van achter moet benaderen
Waarom?quote:Op donderdag 18 augustus 2016 16:43 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Toch naar de finale?![]()
Shorttrack op de atletiekbaan, leuk.
en dames?quote:
Er zijn toch maar 8 banenquote:Op donderdag 18 augustus 2016 16:45 schreef kilon het volgende:
[..]
Waarom?
- Gooien van stokje
- Stokje pakken buiten je baan
- Door de botsing kwamen ze ook al buiten de baan
Dus nogmaals, waarom?
Tenzij dat allemaal komt door de hinder zou t echt belachelijk zijn ja.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 16:45 schreef kilon het volgende:
[..]
Waarom?
- Gooien van stokje
Dus nogmaals, waarom?
Ze waren ooit met elkaar getrouwd.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 16:46 schreef Spockjuh_ het volgende:
Nee de dames bondscoach is lekker slank....
Ja, liggen ze er uit? hebben ze nog kans om door te gaan?quote:
Ja, maar het is het teamGB van de atletiek, die moeten erin blijven.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 16:45 schreef kilon het volgende:
[..]
Waarom?
- Gooien van stokje
Dus nogmaals, waarom?
kansloosquote:Op donderdag 18 augustus 2016 16:47 schreef MichelWuyts het volgende:
[..]
Ja, liggen ze er uit? hebben ze nog kans om door te gaan?
NOS is de schukdige hiervanquote:Op donderdag 18 augustus 2016 16:47 schreef Columbiafan het volgende:
Waarom gaat het hier over hockey?
Brazilië is er sowieso al uit.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 16:46 schreef aswesleep het volgende:
USA in plaats van Brazilië dan of allebei door?
quote:Op donderdag 18 augustus 2016 16:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
vanaf morgen geen middagsessie meer trouwens (ja snelwandelen)
Die Morgan Lake hebben ze wel leuk opgetuigd vandaag trouwens.
Mag alleen niet bij strafcorners en dan de bal slaan.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 16:49 schreef Sjors_Peter het volgende:
Mag die bal bij mannen wel boven die plank?
Aha thxquote:Op donderdag 18 augustus 2016 16:49 schreef KolonelBroodje het volgende:
[..]
Mag alleen niet bij strafcorners en dan de bal slaan.
Hebben we iets beters?quote:Op donderdag 18 augustus 2016 16:51 schreef rajknier het volgende:
Bonevacia op de 100. Wie heeft dat bedacht?
De coach.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 16:51 schreef rajknier het volgende:
Bonevacia op de 100. Wie heeft dat bedacht?
Ik verstond lostquote:Op donderdag 18 augustus 2016 16:52 schreef kilon het volgende:
"Paulina is los"
Wordt door iedereen voorbijgelopen.
Ditquote:Op donderdag 18 augustus 2016 16:52 schreef kilon het volgende:
"Paulina is los"
Wordt door iedereen voorbijgelopen.
tweede wissel leek wel matigquote:Op donderdag 18 augustus 2016 16:52 schreef Aguero het volgende:
Ze wisselden in ieder geval wel goed, gewoon niet snel genoeg.
Even brinkman vragen wat er mis is met de coach van deze mannen en vrouwen.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 16:52 schreef Spockjuh_ het volgende:
hier had een goede martina ook niks aan kunnen doen. Start was al dramatisch en achterstand bleef te groot daarna
Hun echte bazenneger is geblesseerdquote:Op donderdag 18 augustus 2016 16:53 schreef Mani89 het volgende:
Wtf die Japanners hebben een neger in hun team.
TE SLANKquote:Op donderdag 18 augustus 2016 16:53 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Even brinkman vragen wat er mis is met de coach van deze mannen en vrouwen.
Die heeft een Jamaicaanse vader en Japanse moeder.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 16:53 schreef Mani89 het volgende:
Wtf die Japanners hebben een neger in hun team.
Ze hebben veel redelijk snelle sprinters, doen het vaker goed in de estafettes, maar niet individueelquote:Op donderdag 18 augustus 2016 16:53 schreef kilon het volgende:
Heb ik deze snelle Japanners gemist bij de 100 meter of hoe werkt dat.
Proberen spannend te makenquote:Op donderdag 18 augustus 2016 16:53 schreef Montov het volgende:
"Rond de 4e 5e plek"
Uhm, helemaal achteraan al voor de laatste wissel?
Dat noem ik vals spelen.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 16:54 schreef wimderon het volgende:
[..]
Die heeft een Jamaicaanse vader en Japanse moeder.
Vooral omdat ze veel trainen op het wisselen, net als o.a. China (en bijvoorbeeld Duitsland bij de vrouwen).quote:Op donderdag 18 augustus 2016 16:54 schreef Pepersaus het volgende:
[..]
Ze hebben veel redelijk snelle sprinters, doen het vaker goed in de estafettes, maar niet individueel
Dat lijkt me eigenlijk de enige die hier kansloos is, serieus. Maar goed, we weten hoeveel dat betekent.quote:
Ken je Balandin nog?quote:Op donderdag 18 augustus 2016 17:01 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Dat lijkt me eigenlijk de enige die hier kansloos is, serieus. Maar goed, we weten hoeveel dat betekent.
Daarom. Toch lijkt Mägi me serieus de enige die kansloos is.quote:
quote:If the USA were to appeal the incident involving Allyson Felix and the Brazilian relay on the second exchange, the only solution seems to allow the US relay a re-run and see whether they can go faster than China's 42.70. But don't quote me on that.
Mij ook hoor, maar een mens mag hopen.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 17:02 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Daarom. Toch lijkt Mägi me serieus de enige die kansloos is.
Dont quote me on that, zegt hij nog. En wat doe jij?quote:
Ik ben tegendraads vandaagquote:Op donderdag 18 augustus 2016 17:03 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Dont quote me on that, zegt hij nog. En wat doe jij?
Sporza is livequote:Op donderdag 18 augustus 2016 17:03 schreef Mexicanobakker het volgende:
Even weg uit het topic, ik zie spoilers
sporzaquote:Op donderdag 18 augustus 2016 17:03 schreef Mexicanobakker het volgende:
Even weg uit het topic, ik zie spoilers
Die draait eigenlijk ook wel lekker.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 17:12 schreef zorro28 het volgende:
Voor Kazmirek is dit ook gewoon okee.
twitter:marc_willems twitterde op donderdag 18-08-2016 om 17:33:16BRA-atlete zat met elleboog in de baan van USA, @allysonfelix had nauwelijks ruimte en raakte haar. DQ BRA en re-run voor om 20u (Rio-time) reageer retweet
Flopshow ditquote:Op donderdag 18 augustus 2016 17:36 schreef TheArt het volgende:
WTF. Amerikaanse dames op de 4x100 krijgen een herkansing omdat ze gehinderd zouden zijn bij de tweede wisseltwitter:marc_willems twitterde op donderdag 18-08-2016 om 17:33:16BRA-atlete zat met elleboog in de baan van USA, @allysonfelix had nauwelijks ruimte en raakte haar. DQ BRA en re-run voor om 20u (Rio-time) reageer retweet
Pffff, eerst bij het baanwielrennen en nu dit weerquote:Op donderdag 18 augustus 2016 17:36 schreef TheArt het volgende:
WTF. Amerikaanse dames op de 4x100 krijgen een herkansing omdat ze gehinderd zouden zijn bij de tweede wisseltwitter:marc_willems twitterde op donderdag 18-08-2016 om 17:33:16BRA-atlete zat met elleboog in de baan van USA, @allysonfelix had nauwelijks ruimte en raakte haar. DQ BRA en re-run voor om 20u (Rio-time) reageer retweet
quote:Op donderdag 18 augustus 2016 17:36 schreef TheArt het volgende:
Dat meisje gaat wel erg wijd, maar of je daarvan zoveel hinder ondervindt, tsja.. Ik vind het wel een logische beslissingquote:Op donderdag 18 augustus 2016 17:47 schreef Aguero het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
En screenshots vanaf de voorkant
http://imgur.com/a/a0BdF
Ze gooit die stok ook, je mag toch zelfs niet gooien?quote:Op donderdag 18 augustus 2016 17:47 schreef Aguero het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ben ik nou blind ofzo? Ik zie Felix dat stokje overgooien, maar een Braziliaanse hand zie ik nergensquote:Op donderdag 18 augustus 2016 17:47 schreef Aguero het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Daarvoor, tegen de rechterarm van Felixquote:Op donderdag 18 augustus 2016 17:54 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ben ik nou blind ofzo? Ik zie Felix dat stokje overgooien, maar een Braziliaanse hand zie ik nergens
Je ziet Felix wel uit balans raken precies nadat ze langs die Braziliaanse ging.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 17:54 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ben ik nou blind ofzo? Ik zie Felix dat stokje overgooien, maar een Braziliaanse hand zie ik nergens
Ah dat, ik keek helemaal verkeerd en zat me het apezuur te zoeken naar de Braziliaanse die het stokje moest ontvangenquote:Op donderdag 18 augustus 2016 17:55 schreef TheArt het volgende:
[..]
Je ziet Felix wel uit balans raken precies nadat ze langs die Braziliaanse ging.
Jawel, maar er valt momenteel nog niet zoveel te zeggenquote:Op donderdag 18 augustus 2016 18:54 schreef Mexicanobakker het volgende:
Polshoog is intussen ook bezig. Niemand geinteresseerd?
twitter:marc_willems twitterde op donderdag 18-08-2016 om 17:47:42NED moet ook klacht indienen (gehinderd door GHA) en heeft dan ook recht op re-run 4x100m, zoals USA #Rio2016 https://t.co/UE3ILorkqT
reageer retweet
Dat wil Daffie vast niet meer, die is er al klaar meequote:Op donderdag 18 augustus 2016 18:55 schreef TheArt het volgende:
twitter:marc_willems twitterde op donderdag 18-08-2016 om 17:47:42NED moet ook klacht indienen (gehinderd door GHA) en heeft dan ook recht op re-run 4x100m, zoals USA #Rio2016 https://t.co/UE3ILorkqT[ afbeelding ] reageer retweet
Kan ook volgens mij maar tot een half uur na de race. Anders zou het ook niet opschieten.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 19:04 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Dat wil Daffie vast niet meer, die is er al klaar mee
Geloven in jinxen.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 16:40 schreef Szura het volgende:
De NOS heeft echt de grootste jinx ooooooit op z'n naam staan nu.
Er moeten er zelfs nog een aantal beginnen.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 19:45 schreef Frozen-assassin het volgende:
Tering, zijn ze nog bezig
Wat een helden
3.30quote:Op donderdag 18 augustus 2016 19:48 schreef ZwevendToetsenbord het volgende:
Hoelaat is Churandy aan de beurt?
En dan straks om 23.35 moet eerste groep al beginnen aan javelin throwquote:Op donderdag 18 augustus 2016 19:48 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Er moeten er zelfs nog een aantal beginnen.
Kan niet wachten.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 19:49 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
En dan straks om 23.35 moet eerste groep al beginnen aan javelin throw
Wtf?quote:Op donderdag 18 augustus 2016 19:51 schreef Frozen-assassin het volgende:
There will be a re-run for the USA's women's 4x100m at 20:00 local time.
Bron?quote:Op donderdag 18 augustus 2016 19:53 schreef TheArt het volgende:
WTF. Isinbayeva is verkozen als lid van het IOC. Proest
Brazilie DSQ, protest toegewezen blijkbaar. Amerika moet nu sneller dan 42.70 lopen van China, dan mogen ze meedoen met finalequote:
quote:Op donderdag 18 augustus 2016 19:53 schreef TheArt het volgende:
Dat was wel een lollerhoogte voor hem volgens mij.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 19:52 schreef Frozen-assassin het volgende:
Mayer over 5m, forecast zegt 5.35
Teringquote:Op donderdag 18 augustus 2016 19:53 schreef TheArt het volgende:
quote:
Hele goede site trouwens met alle achtergrondverhalen rond de Spelen en het IOC.twitter:insidethegames twitterde op donderdag 18-08-2016 om 19:08:16BREAKING: #YelenaIsinbayeva elected as member of the International Olympic Committee https://t.co/aCs0zGt727 #Olympics #Rio2016 #Russia reageer retweet
Die nemen het niet zo nauw met doping en homorechten, da's duidelijk.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 19:53 schreef TheArt het volgende:
Beter gooit ie 70 meter met speerwerpen.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 20:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
Eaton die niet in topvorm is is geen geweldenaar op de PV. 490 doet wel pijn hoor.
Hij heeft nog een poging op 5.10.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 20:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
Eaton die niet in topvorm is is geen geweldenaar op de PV. 490 doet wel pijn hoor.
Ik weet t, maar 490 doet wel pijn. Dan gaat ie 'maar' naar 8900quote:Op donderdag 18 augustus 2016 20:09 schreef zorro28 het volgende:
[..]
Hij heeft nog een poging op 5.10.
De vraag is, gaat hij over 9k of nietquote:Op donderdag 18 augustus 2016 20:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
Goud kan nu echt niet meer mis.
Dat OR gaat er ook wel komen lijkt me.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 20:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
Goud kan nu echt niet meer mis.
Mja. WR zeker nietquote:Op donderdag 18 augustus 2016 20:12 schreef zorro28 het volgende:
[..]
Dat OR gaat er ook wel komen lijkt me.
PV competitie duurt altijd teringlang.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 20:14 schreef Frozen-assassin het volgende:
Dit gaat nog wel even duren
Soms moeten ze zelfs al met de eerste groep van het speerwerpen beginnen als polshoog nog bezig isquote:Op donderdag 18 augustus 2016 20:16 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
PV competitie duurt altijd teringlang.
Dan moeten ze nog 2 uur doorgaan met polshoogquote:Op donderdag 18 augustus 2016 20:17 schreef zorro28 het volgende:
[..]
Soms moeten ze zelfs al met de eerste groep van het speerwerpen beginnen als polshoog nog bezig is
Dat gebeurt in Ratingen wel eens volgens mij ja.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 20:17 schreef zorro28 het volgende:
[..]
Soms moeten ze zelfs al met de eerste groep van het speerwerpen beginnen als polshoog nog bezig is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |