Maar ze is geen lesboquote:Op vrijdag 19 augustus 2016 21:44 schreef Nober het volgende:
[..]
ELLEN HOOG ON FIRE YOUR PUSSY IS TERRIFIED
Als jij je hele leven hebt staan douchen met al die medespeelsters dan ben je op z'n minst bi.quote:
Blackout door spanning en warmte, al vind ik het toch niet heel krachtig over komen. Ik blijf het gevoel houden dat Annan deze ploeg niet echt aan de gang krijgt.quote:
Geldt dat ook voor voetballers?quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 21:45 schreef Nober het volgende:
[..]
Als jij je hele leven hebt staan douchen met al die medespeelsters dan ben je op z'n minst bi.
LOL, ze is altijd al een goede analiste geweest.quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 21:29 schreef TheVulture het volgende:
Ik weet niet wat Fatima gedronken heeft maar wat is dat ineens tijdens deze 2 weken een relaxed wijf geworden met goede teksten
quote:
quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 21:45 schreef Max23 het volgende:
[..]
Coach wist niet dat er meteen shootouts kwamen en ging instructies geven voor de verlenging
quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 21:45 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
BC dacht dat er moest worden verlengd.
DAnkquote:Op vrijdag 19 augustus 2016 21:45 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Blackout door spanning en warmte, al vind ik het toch niet heel krachtig over komen. Ik blijf het gevoel houden dat Annan deze ploeg niet echt aan de gang krijgt.
Doe eens even normaal, voetbal is totaal anders.quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 21:46 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Geldt dat ook voor voetballers?
Met baard en buikje?quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 21:46 schreef superniger het volgende:
Ze hebben gewoon een echte vent nodig als bondscoach.
VInd haar ook niet bepaald lekker nee.quote:
Verder boeit me dat weinig als ze vandaag goed speelt.quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 21:48 schreef franklop het volgende:
[..]
VInd haar ook niet bepaald lekker nee.
Waarom zijn hockeysters die een hele carriere met elkaar douchen op zijn minst bi en voetballers dan niet?quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 21:46 schreef Nober het volgende:
[..]
Doe eens even normaal, voetbal is totaal anders.
Ik vind haar een soort paardquote:
Hoort wel pindasaus bijquote:Op vrijdag 19 augustus 2016 21:49 schreef Max23 het volgende:
[..]
Fatima werd vroeger nasi genoemd, omdat ze zo klein is
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |