Trouwens, leuk dat de deelnemers vragen gingen beantwoorden die waren ingezonden. Ik denk dat ik deze week de vraag voor Hind ga inzenden, waarom ze zo'n hekel heeft aan fans.
quote:Hmm daar zit zeker wat in... Die Jim is natuurlijk wel een typisch popidool voor jonge meisjes en 't gaat de platenmaatschappij er uiteindelijk natuurlijk alleen maar om zoveel mogelijk ¤¤¤'s binnen te halen...
Op zondag 12 januari 2003 21:31 schreef Jerruh het volgende:
mjwa ik vraag het me af of ze da driejarig contract wel waardig is...ik bedoel: ze ken veel beter dan de neerlandse booiem voorzien van voorgekauwde popmuziek... laat dan die jim winnen, en geef hind een platencontract voor een supergave akoestische cd ofzo! anders krijgen we straks zon fluitsma en van tijn geval...
Nee, nu ik er zo over nadenk, verbaast 't me niks als hij wint.
quote:D'r haar en dat petje waren idd leuk!
Op zondag 12 januari 2003 12:49 schreef Minnie_ het volgende:
Ze zag er ook erg leuk uit, vond ik. Dit, en wat ze bij de auditie aan had, stond haar erg goed!
Wel vond ik het jammer dat de orkestband haar vrijwel overstemde, en backstage vond ik haar een beetje dozerig overkomen eigenlijk....
quote:Dat idee heb ik met Hind ook maar ook met Yuli...die 2 vind ik als het ware een stukje boven idool staan....
Op zondag 12 januari 2003 21:31 schreef Jerruh het volgende:
mjwa ik vraag het me af of ze da driejarig contract wel waardig is...ik bedoel: ze ken veel beter dan de neerlandse booiem voorzien van voorgekauwde popmuziek... laat dan die jim winnen, en geef hind een platencontract voor een supergave akoestische cd ofzo! anders krijgen we straks zon fluitsma en van tijn geval...
Kunnen die twee niet nu meteen een duo vormen? Wat een geweldig stel (dat bedoel ik op een platonische, vriendschappelijke manier)!
.
en in usericonvorm: ![]()
.
[Dit bericht is gewijzigd door SmashBro op 13-01-2003 09:32]
.
En wat ziet ze er leuk uit en wat lacht ze leuk en wat beweegt ze haar arm leuk en professioneel en wat heeft ze een mooi liedje gekozen en wat is het toch leuk dat ze maatjes is geworden met Jamai die ook al zo leuk is... En ze heeft gevoel voor humor en ze heeft altijd een leuke pose bij het introductierondje aan het begin (zo wijzen naar de camera) en wat zingt ze prachtig en wat is ze toch geweldig!
,
,
!
Maar jouw bewegende was ook zo leuk! Komt die nu niet meer terug?
quote:Als ik niet zo gehecht was aan mijn icon, zou ik hem meteen nemen
Op maandag 13 januari 2003 10:54 schreef SmashBro het volgende:
Nou vooruit dan maar. Ik wou hem eerst zelf gaan gebruiken maar ik kan geen afscheid nemen van mijn huidige.Maar jouw bewegende was ook zo leuk! Komt die nu niet meer terug?
quote:Nu je het zegt... Daar heb je eigenlijk wel gelijk in! Hind is te goed voor een talentenjacht! Die zou inderdaad ook zonder Idols wel een bekende zangeres geworden zijn denk ik. Ze moet NU een platencontract en een miljoenenvilla aan de Vinkeveense plassen (om al dat allure in te huisvesten) en een schitterend duet met Marco Borsato à la Lopen op het Water dat 18 weken op 1 staat.
Op maandag 13 januari 2003 11:27 schreef CJ het volgende:
Ik vind Hind eigenlijk te goed voor dit programma. Die zou op eigen kracht toch best wel ver kunnen komen.
En Jamai kan dan mooi mee op tournee.
Heb jij ze allemaal geïnterviewd ofzo?
[Dit bericht is gewijzigd door SmashBro op 13-01-2003 11:41]
quote:euhm, hoe much coffee did you have this morning?
Op maandag 13 januari 2003 11:32 schreef SmashBro het volgende:[..]
Ze moet NU een platencontract en een miljoenenvilla aan de Vinkeveense plassen (om al dat allure in te huisvesten) en een schitterend duet met Marco Borsato à la Lopen op het Water dat 18 weken op 1 staat.
quote:Jij mag nooit meer raden
Op maandag 13 januari 2003 11:39 schreef SmashBro het volgende:
*best wel stikjaloers nu is op Ripley*Heb jij ze allemaal geïnterviewd ofzo?
Trouwens, ik ben eigenlijk best wel benieuwd hoeveel kapsones de finalisten gaan krijgen als ze eenmaal de top bereikt hebben.....
quote:Weet je wat het is? Vaak hebben de artiesten helemaal geen of weinig kapsones. Dat is de interpretatie van de mensen om de artiesten heen. Natuurlijk zijn er uitzonderingen op de regel bij wie de roem naar hun bol stijgt, maar over het algemeen valt het volgens mij wel mee.
Op maandag 13 januari 2003 11:45 schreef thecrook het volgende:
Trouwens, ik ben eigenlijk best wel benieuwd hoeveel kapsones de finalisten gaan krijgen als ze eenmaal de top bereikt hebben.....
Als artiest heb je het gewoon heel erg druk en kan je niet alle handtekeningen zetten of elke week bij je vrienden op bezoek gaan etc. Als je dan een keertje nee zegt, dan wordt dat meteen opgevat als 'kapsones', terwijl dat helemaal niet zo is.
Hind heeft de looks
Hind heeft de beste stem van allen
Hind is Idol
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |